SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(4/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(4/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(4/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
[ Bericht 0% gewijzigd door Joooo-pi op 17-12-2011 00:16:10 ]heitieh![]()
Maar het ging in dit geval om haar uiterlijk, die vond ik niet bijzonder hoor. Maar ja, haar stem ook niet echt.quote:![]()
Maar volgende week wel een kerstshow of pas januari weer?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
volgens mij volgende week gewoon nog uitzending toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
Maar volgende week wel een kerstshow of pas januari weer?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Rare keuze, vond die dame slechter zingen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
ik heb genoeg posts over uiterlijk gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rare keuze, vond die dame slechter zingen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij was er welquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Een knipoog naar Benny, omdat ie er niet bij was![]()
![]()
zat ie nu inde zaal?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Een knipoog naar Benny, omdat ie er niet bij wasSame shit, different day
SC hopper present![]()
heeft Benny nog iets van zicht laten horen tijdens uitzending?Same shit, different day
SC hopper present![]()
volgende week ben ik er nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
Maar volgende week wel een kerstshow of pas januari weer?
Mijn mama is over uit Portugal en die is het weekend bij ons
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Marloes door, ik had het dus toch goed gehoord met mijn piemeloen.
tofquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende week ben ik er niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Marloes door, ik had het dus toch goed gehoord met mijn piemeloen.
Wat heerlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Je hebt al 2 mannen en hem daar tegenover zetten is al helemaal kansloos plus dat zij een naar het schijnt een erg moeilijk nummer deed. Ofzulksquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rare keuze, vond die dame slechter zingen.![]()
Nee hoor, primaquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb de OP aangepast, of is dat te spoilergevoelig?
Tot over 2 weken, of tot zondag
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, prima
Tot over 2 weken, of tot zondag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe kan die Chris in één keer door zijn
Zijn de Nederlanders doof ofzo.
En daarnaast kiezen ze twee keer de verkeerde kandidaat na de sing-offLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Eens met de keuzes van de coaches.
De reden dat Marloes door is eigenlijk simpel. Ze kreeg California kingbed van Rihanna, maar vond dat niks.... mede door het commentaar vorige week. Toen deed ze Since you been gone, een gedurfde performance, die helaas deels mislukte. Bij 2 van de 4 liedjes die ze vandaag zong zong ze gewoon goed. Ze heeft dus laten horen dat ze kon zingen.
Maar kijkend naar de eigenlijke optredens van Marloes en Danjl had Danjl door gemoeten. Kijkend naar het kunnen is Marloes terecht door![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:29 schreef iBenny het volgende:
Eens met de keuzes scan de coaches.
De reden dat Marloes door is eigenlijk simpel. Ze kreeg California kingbed van Rihanna, maar vond dat niks.... mede door het commentaar vorige week. Toen deed ze Since you been gone, een gedurfde performance, die helaas deels mislukte. Bij 2 van de 4 liedjes die ze vandaag zong zong ze gewoon goed. Ze heeft dus laten horen dat ze kon zingen.
Maar kijkend naar de eigenlijke optredens van Marloes en Danjl had Danjl door gemoeten.mooie inside info
Same shit, different day
SC hopper present![]()
We moeten zijn vorige optredens compleet vergeten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:28 schreef Szura het volgende:
Hoe kan die Chris in één keer door zijn
Zijn de Nederlanders doof ofzo.
En daarnaast kiezen ze twee keer de verkeerde kandidaat na de sing-off![]()
wie was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
En Saja(Sway, xfactor 4 ) is arrogant en kut
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb het niet kunnen zien
Erwin goed/beter dus deze keer?
En Charly, was het deze keer wel echt 'wauw', of...?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
ik ben geen fan van Erwin, dus een slechte sourcequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
Heb het niet kunnen zien
En Charly, was het deze keer wel echt 'wauw', of...?
Charly was weer goed maar wordt tijd voor ander genreSame shit, different day
SC hopper present![]()
Waren beiden lekker bezigquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
Heb het niet kunnen zien
En Charly, was het deze keer wel echt 'wauw', of...?![]()
![]()
Ok, thanks beiden!
Erwin deed ook niet zo raar met zijn mond en tong meer?
Morgen even alles terugkijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
ik heb eerste paar optredens ook nog niet gezien, was nog onderwegquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Ok, thanks beiden!
Morgen even alles terugkijkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Erwin deed Elvis en was een van de beste optredens...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Ok, thanks beiden!
Morgen even alles terugkijken![]()
Erwin deed wel wat raar maar met hoe hij zong maakte dat niets meer uitquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Ok, thanks beiden!
Morgen even alles terugkijken![]()
![]()
In the ghetto?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erwin deed Elvis en was een van de beste optredens...
Dat wat hij ook voor Wilma Nanninga al zong dus?
Echtquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
En Saja(Sway, xfactor 4 ) is arrogant en kut![]()
![]()
Nre ze slaan een seizoen overquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
komt er in 2012 direct na de voice weer XFactor![]()
Ik denk dat ze doorgaan met TVOH kids?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
komt er in 2012 direct na de voice weer XFactor![]()
Idols?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nre ze slaan een seizoen overSame shit, different day
SC hopper present![]()
Welke bekende wereldster treed er volgende week op, of is dit nog niet bekend? Heb het niet kunnen zien, vanwege kerstmarkt in keulen![]()
Tijd voor een laatste biertje... uitslag had ik al voorspeld voor de uitzending..
De meest kleurloze personen eruit.. heeft Ome John weer goed gedaan!![]()
![]()
idd, doet ie goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Tijd voor een laatste biertje... uitslag had ik al voorspeld voor de uitzending..
De meest kleurloze personen eruit.. heeft Ome John weer goed gedaan!
Proost kerel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, en eigenlijk deed hij ook geen Elvis maar Brenda Lee voor de kenners. Hij zong "You were always on my mind'quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:07 schreef Greys het volgende:
In the ghetto?
Dat wat hij ook voor Wilma Nanninga al zong dus?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
dat was toch van de Pet Shop Boys?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, en eigenlijk deed hij ook geen Elvis maar Brenda Lee voor de kenners. Hij zong "You were always on my mind'![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was toch van de Pet Shop Boys?![]()
Maar hij klonk meer als Willie Nelson, toen hij zijn versie van dit nummer ten gehore bracht.![]()
Hij deed inderdaad meer de Willie Nelson-versie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:28 schreef miep63 het volgende:
Ook.
Maar hij klonk meer als Willie Nelson, toen hij zijn versie van dit nummer ten gehore bracht.
Sowieso een goed optreden van hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Direct na The Voice begint The Voice Kids. Een week later The winner is... Dan een tijdje niks ivm sport (EK en OS) en het feit dat daar niet tegenop is te boksen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
komt er in 2012 direct na de voice weer XFactor
En tegen het eind van het jaar begint The Voice weer.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, en eigenlijk deed hij ook geen Elvis maar Brenda Lee voor de kenners. Hij zong "You were always on my mind'![]()
Kijk wat ik op 3 december in het Erwin topic hier in TAL schreef. Zou hij meelezen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel You were always on my mind willen horen, maar da's vast te oubollig voor The Voice he?Elvis heeft het o.a. ook gezongen en Michael Bublé, volgens mij klinkt het met Erwin zijn stem ook prachtig.
... en toen kwam er als reactie...quote:IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kijk wat ik op 3 december in het Erwin topic hier in TAL schreef. Zou hij meelezen?
[..]quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:58 schreef Greys het volgende:
... en toen kwam er als reactie...
[..]!
![]()
Ik weet niet hoe het thuis voor de buis was, maar in de studio vond ik wel dat er leukere liedjes waren en dat het beter werd gezongen. Sowieso waren de optredens van de coaches/kandidaten/Jessie J wel tof.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:59 schreef Cee het volgende:
Ben net thuis, zit te kijken, wat gemist?![]()
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft er toch wel 'Speciaal voor Greys' bij gezegd vanavond he?![]()
In de reclames kun je een prijzenpakket winnen. Dat was vandaag wel tof...
In de eerste reclame:
Een meisje van 10 jaar, die graag VanVelzen een kusje wilde geven. Dat mocht ze doen(ze was net zo groot als Roel) en ze ging er met een heel prijzenpakket vandoor
Een paar reclames verderop:
Een man die wilde graag het podium poetsen samen met de podiumpoetser.
In de laatste reclame:
Een meisje van 11 jaar, die wilde graag een polonaise doen met de kandidaten van Marco en Roel(die vooraan zaten). Dus die hebben een polonaise over het podium gedaan, met Paul voorop... want dat moest van haar.![]()
gemistquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
In de eerste reclame:
Een meisje van 10 jaar, die graag VanVelzen een kusje wilde geven. Dat mocht ze doen(ze was net zo groot als Roel) en ze ging er met een heel prijzenpakket vandoor
In de laatste reclame:
Een meisje van 11 jaar, die wilde graag een polonaise doen met de kandidaten van Marco en Roel(die vooraan zaten). Dus die hebben een polonaise over het podium gedaan, met Paul voorop... want dat moest van haar.![]()
![]()
Paul is echt hyperactief. Hij heeft de hele uitzending staan springen, klappen, joelen en weet ik veel wat nog meer. Ook als de rest gewoon zat. Sharon probeerde het ook, meer die stond dan meer stil..
![]()
![]()
Was je erbij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:09 schreef iBenny het volgende:
Paul is echt hyperactief. Hij heeft de hele uitzending staan springen, klappen, joelen en weet ik veel wat nog meer. Ook als de rest gewoon zat. Sharon probeerde het ook, meer die stond dan meer stil..
![]()
Dat helaas nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
TofOok achter de schermen neem ik aan dan
![]()
![]()
Ik zag wel dat Sharon naast Paul stond, dan kan ik me voorstellen dat ze vanzelf mee gaat doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:09 schreef iBenny het volgende:
![]()
omdat hij tegenover mij zatquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:16 schreef chufi het volgende:
Hoe kon je dan weten dat Paul de hele tijd hyper was?![]()
Morgenochtend ga ik 'm nog eens nalezen, dan ben ik (hopelijk) wat scherper. Maar voor nu heb ik dit.![]()
Wat een hoop tegenvallers gisterIk heb al geen zin meer om nog te blijven kijken, maar de volgende keer zijn er gelukkig de 2 betere teams.
Nou, die gedachte bekroop mij ook gisteren, waarom nog kijken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoop tegenvallers gisterIk heb al geen zin meer om nog te blijven kijken, maar de volgende keer zijn er gelukkig de 2 betere teams.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!![]()
Ik vind m leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef Cee het volgende:
Morgenochtend ga ik 'm nog eens nalezen, dan ben ik (hopelijk) wat scherper. Maar voor nu heb ik dit.
Vooralquote:Winston in de red room, mijn hand op de afstandsbediening. Hoe zap is dat?![]()
Omdat Paul volgende week weer mag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou, die gedachte bekroop mij ook gisteren, waarom nog kijken?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat Paul volgende week weer mag.
Ik zit het nu terug te kijken, maar Charly staat weer uitstekend te zingen maar hij heeft niet zoveel charisma, of ligt dat aan mij?
Paul zingt minder goed, maar daar zit ik op het puntje van mijn stoel als hij optreedt. Bij Charly ga ik me na een coupletje een beetje vervelen, ook al kan hij echt heel goed zingen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nou, hoeraquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat Paul volgende week weer mag.
Ik ben Paul-fan, dat mag geen verrassing meer zijn () maar vraag me af of hij door de mand zal vallen als hij een ballad moet doen. Omdat 'hysterisch hyper' dan niet kan, blijft er dan nog genoeg over?
Zo jammer dat hij niet bij jou in de smaak valt!quote:
Kijk nou nog eens die battle terug en probeer hem eens in te denken als leadzanger voor Queen
Ik vond het een prima optreden van Charly.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
Ik zit het nu terug te kijken, maar Charly staat weer uitstekend te zingen maar hij heeft niet zoveel charisma, of ligt dat aan mij?
Paul zingt minder goed, maar daar zit ik op het puntje van mijn stoel als hij optreedt. Bij Charly ga ik me na een coupletje een beetje vervelen, ook al kan hij echt heel goed zingen.Beter dan ik verwacht had eigenlijk.
Maar jij wilt show en spektakel denk ik, en dat heeft alleen Paul
Paul doet me denken aan zoiets als De Toppers, show, ballet, hysterie, meelallen. Vreselijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:19 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij niet bij jou in de smaak valt!
Kijk nou nog eens die battle terug en probeer hem eens in te denken als leadzanger voor Queen
Ik ga voor een serieus goed optreden en niet een showballet.
Ik ook, echt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het een prima optreden van Charly.
Niet perse show en spektakel, maar ik wil er iets van krijgenquote:Maar jij wilt show en spektakel denk ik, en dat heeft alleen PaulDus van een optreden wil ik zelf een wiebelhypergevoel krijgen, zin krijgen om mee te stuiteren, of ik wil er kippenvel van krijgen, of dat ik er bijna van moet huilen zo mooi. Maar bij Charly denk ik alleen 'wauw, kan goed zingen', en verder niks
Maar daarom was ik wel blij met het commentaar na afloop van Charly zijn optreden, dat ze graag een keer iets heel kleins van hem willen zien/horen de volgende keer. Misschien dat ik dan dat gevoel wel krijg, hoop het, want ik vind het een lekkere kerel om te zien en hij heeft echt een topstem en komt ook nog eens heel sympathiek over
Dat kippenvel gevoel had ik bij hem bij de auditie bv wel. En bij Edwin ook. Alleen na de auditie niet meer.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Maar alles wat je noemt daar walg ik ook van!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paul doet me denken aan zoiets als De Toppers, show, ballet, hysterie, meelallen. Vreselijk
Ik ga voor een serieus goed optreden en niet een showballet.
Maar toch zie ik het potentieel van Paul wel (en ik word er gewoon vrolijk van).
Ter referentie hier fan van: Queen, Michael Jackson, Simply Red.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!![]()
Maar ligt dat 'meehuilen' ook niet aan het nummer? Misschien moet Charly eens een echte ballad doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
Niet perse show en spektakel, maar ik wil er iets van krijgenDus van een optreden wil ik zelf een wiebelhypergevoel krijgen, zin krijgen om mee te stuiteren, of ik wil er kippenvel van krijgen, of dat ik er bijna van moet huilen zo mooi. Maar bij Charly denk ik alleen 'wauw, kan goed zingen', en verder niks
Al weet ik niet of je dan meehuilt, volgens mij is dat voor weinig weggelegd en érg afhankelijk van het nummer
Ja zeker wetenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ligt dat 'meehuilen' ook niet aan het nummer? Misschien moet Charly eens een echte ballad doen.
Al weet ik niet of je dan meehuilt, volgens mij is dat voor weinig weggelegd en érg afhankelijk van het nummerLigt zeker ook aan het nummer. En huilen hoeft ook niet echt, maar wel dat je er bijna van vol schiet zeg maar, kan het beetje slecht uitleggen
![]()
Denk dat dat bij een volgende keer wel goed komt, als hij een mooie ballad zingt idd!
En als Paulfan vrees ik écht voor een ballad voor Paul
Ik zie in Paul enkel hysterie, hij moet lekker hyper in een musical gaan doen, als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:24 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Maar alles wat je noemt daar walg ik ook van!!!
Maar toch zie ik het potentieel van Paul wel (en ik word er gewoon vrolijk van).
Ter referentie hier fan van: Queen, Michael Jackson, Simply Red.
Ik hoop dat we hem eens in een ballad zien, geen idee of hij dat kan, maar ik laat me graag verrassen
Paul mag van mij wel die vreselijke RedRoom van Winston overnemen, lijkt me stukken gezelliger en minder cliché dan dat eeuwige "hoe leuk is dat!!"
En ik wil ook nog even kwijt dat ik gister baalde van Chris, ook weer erg jammer
Twee rouwbanden om haar dijen. Is haar gynaecoloog overleden?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef Cee het volgende:
Morgenochtend ga ik 'm nog eens nalezen, dan ben ik (hopelijk) wat scherper. Maar voor nu heb ik dit.
Paul is een cliche-homo die 1x leuk zou zijn in zo'n redroom en dan hopeloos op de irritatiefactor gaat werkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Paul mag van mij wel die vreselijke RedRoom van Winston overnemen, lijkt me stukken gezelliger en minder cliché dan dat eeuwige "hoe leuk is dat!!"
Same shit, different day
SC hopper present![]()
In gesprek is hij gewoon vrolijk en gezellig, zingend staat hij pas over-the-top met de handen op de heupen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul is een cliche-homo die 1x leuk zou zijn in zo'n redroom en dan hopeloos op de irritatiefactor gaat werken
Toen ik hem gister even kort zag met zijn moeder/zus/nichtje vond ik het gewoon weer leuk, maar dat filmpje... ik heb het na 5 seconden weer af moeten zetten net
Hij is weer leuk Cee!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef Cee het volgende:
Morgenochtend ga ik 'm nog eens nalezen, dan ben ik (hopelijk) wat scherper. Maar voor nu heb ik dit.![]()
Wel een klein dingetje; vond je Marloes niet krijsen bij haar solo optreden?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
The voice kids duurt maar 2 maanden. Eind maart komt Holland got tallentquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Direct na The Voice begint The Voice Kids. Een week later The winner is... Dan een tijdje niks ivm sport (EK en OS) en het feit dat daar niet tegenop is te boksen.
En tegen het eind van het jaar begint The Voice weer.![]()
Die heb je idd ook nogquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:20 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
The voice kids duurt maar 2 maanden. Eind maart komt Holland got tallent![]()
![]()
Ik zou niet weten waarom ze hem een ballad zouden geven. Laat hem toch lekker in het genre waar hij nu in zit(wat dat ook moge zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben Paul-fan, dat mag geen verrassing meer zijn () maar vraag me af of hij door de mand zal vallen als hij een ballad moet doen. Omdat 'hysterisch hyper' dan niet kan, blijft er dan nog genoeg over?
)... gewoon over het podium huppelen ala Mika
![]()
In het live topic was ze niet echt geliefd, meesten vonden dat zequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
Laura heeft mij trouwens gister positief verrastmoest
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vond het best meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is weer leuk Cee!![]()
Wel een klein dingetje; vond je Marloes niet krijsen bij haar solo optreden?Had van tevoren op twittert veel reacties gezien over Marloes en dat ze er uit had gemoeten. Dus ik was op het ergste voorbereid. In toon krijsen kan ik best tolereren, in dit geval vond ik het niet zo vreselijk als verwacht!
![]()
Hierin kun je toch al wel een beetje horen hoe het Paul met een balad zou vergaan toch?
http://m.youtube.com/watc(...)google&v=ngOF19rixPEEn ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!![]()
Omdat ie dat ook zou moeten kunnen vind ik, anders wordt het zo'n one trick pony. Maar misschien verrast ie ons er wel mee en kan ie het primaquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze hem een ballad zouden geven. Laat hem toch lekker in het genre waar hij nu in zit(wat dat ook moge zijn)... gewoon over het podium huppelen ala Mika
Ja, ik had hem al gevonden, toen ik het uit het topic ging dacht ik ineens "staat die niet..."quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef iBenny het volgende:
Glazen bol antwoord: Die staat in de OP, pisces![]()
Hebben er naast Bart Brandjes en Charly nog meer aan het Songfestival meegedaan vroeger, vroeg ik me af, van deze huidige ronde kandidaten?
Even doorspoelen naar 1.50 ongeveer:
En Charly natuurlijk:
Nummer van Charly vond ik destijds best goed
Even verder zoeken
Bart Brandjes, bij het NSF?Ff kieken!
Ik moet steeds nog lachen om de achternaam Brandjes, zo flauw, ik weet het. En sinds Cee schreef dat Bart de Beentjes nam nog meer
Ja, niet eens echt slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Bart Brandjes, bij het NSF?Ff kieken!
![]()
Zijn veel ergere inzendingen geweest.
En Ben Saunders had ook al aan het NSF meegedaan natuurlijk, het is een kweekvijverrrrrt voor The Voice
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Hebben er naast Bart Brandjes en Charly nog meer aan het Songfestival meegedaan vroeger, vroeg ik me af, van deze huidige ronde kandidaten?
Even doorspoelen naar 1.50 ongeveer:
En Charly natuurlijk:
Zie je jij kijkt ook verder dan jouw neus lang is![]()
Nummer van Charly vond ik destijds best goed
Even verder zoeken![]()
Ik moest even zoeken naar je postquote:
Maar ik ben songfestivalfan, dus ik vind het gewoon leuk om te zien wie er al meegedaan hadden
Ik hecht er verder geen waarde aan, zal ze daarom niet beter of juist minder goed vinden in The Voice ofzo, het is allemaal al zo lang geleden, Bart tien jaar terug en Charly zeven jaar geleden, in die tijd kan je veel verbeteren evt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wat heeft dat eigenlijk met The Voice te maken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
En Saja(Sway, xfactor 4 ) is arrogant en kut![]()
Ik denk dat ze in het publiek zat bij The Voice en iBenny haar daar dus gezien heeft gisterenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Wat heeft dat eigenlijk met The Voice te maken?
bij deze alvast mijn voorspelling voor de finale:
team Angela: Erwin
team Nick & Simon: Charly
team Marco: Iris
team Roel: Guy
Charly gaat natuurlijk winnen want dat moet van RTL4 en John
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
In de eerste reclame:
In de laatste reclame:
Een meisje van 11 jaar, die wilde graag een polonaise doen met de kandidaten van Marco en Roel(die vooraan zaten). Dus die hebben een polonaise over het podium gedaan, met Paul voorop... want dat moest van haar.Beter dan naar reclames kijken.
![]()
Wat mij vooral opviel met die prijzenmeuk in de reclames, die man ging meestal naar kleine, zieloze meisjes die anders kapot hard gaan janken als ze niks krijgen. Wat heeft een meisje van 4 nou een een of ander swarovski juweel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
In de eerste reclame:
In de laatste reclame:
![]()
Een van die kinderen wist precies te doen wat ze met wat zou doen en aan wie ze het zou geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel met die prijzenmeuk in de reclames, die man ging meestal naar kleine, zieloze meisjes die anders kapot hard gaan janken als ze niks krijgen. Wat heeft een meisje van 4 nou een een of ander swarovski juweel?
"Sieraad voor mama, zusje vind N&S wel leuk....."![]()
Ja tuurlijk, verpatsen tijdens het heerlijke seksspel met Barbies.quote:Op zondag 18 december 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een van die kinderen wist precies te doen wat ze met wat zou doen en aan wie ze het zou geven.
"Sieraad voor mama, zusje vind N&S wel leuk....."![]()
Dolletjes, Ben for christmas
Jupquote:twitter:thevreporter twitterde op woensdag 21-12-2011 om 11:06:11En ja hoor, we mogen het vertellen: In de komende show geeft Ben Saunders een gastoptreden! http://t.co/ttyohCkB reageer retweet
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Lady Gaga lukte toch nietquote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Juptwitter:thevreporter twitterde op woensdag 21-12-2011 om 11:06:11En ja hoor, we mogen het vertellen: In de komende show geeft Ben Saunders een gastoptreden! http://t.co/ttyohCkB reageer retweet
?
![]()
Oh, geen Real Life vanavond?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bij Tvgids.nl staat Ice Age op het programma:quote:quote:20:30 Ice age: A mammoth ChristmasOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh, begint dat gelazer nu al?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef ranja het volgende:
Omdat iedereen naturlijk kerstfilms kijkt om deze tijd van het jaar
quote:![]()
Ja, en sowieso kan Galjaard dat toch op RTL 5, 7 en 8 doen
Want op RTL 8 komt Cruel Intensions, so much for christmas hey
Huh, die was echt een paar dagen geleden nog op tvquote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ja, en sowieso kan Galjaard dat toch op RTL 5, 7 en 8 doen
Want op RTL 8 komt Cruel Intensions, so much for christmas hey![]()
![]()
En idd, het is nog lang geen Kerst, leave us alooooooooooooooone met al die opgedrongen programmeringswijzigingen ivm Kerst
Oh sorry, het is nu deeltje 2quote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, die was echt een paar dagen geleden nog op tv![]()
Oh!
Nou dat maakt het nog niet goed, nu al al die wijzigingen, echt, wat een gelul
Ja en volgens mij zijn ze ook al een aantal dagen met die films bezig, zeker 10 dagen aftellen naar kerst
En al was het nou The Holiday ofzo, maar Ice Age... oh wacht het is in bepaalde delen van het land al kerstvakantie, dus de kinderen mogen opblijven zeker
The Holiday wil ik idd nog wel drie keer zien![]()
Jack!
Jude
Oh en ik heb zin in vrijdag, Paul
Zo, toch nog een beetje ontopic![]()
OMG, smiley overkill...IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik heb hem afgelopen oud&nieuw weer gezien en nu na een jaar mag ik weer, zo hou ik de magie erin (ik vind de film zo leuk).
En ja Vrijdag weer de 2 betere teams, ben ook benieuwd of Wouter het nog goed kan doen, of Guy weer door de mand valt... En Bart Brandjes
En hoe Iris zonder (moet toch wel denk ik?) harp is...
WTF waarom geen Real life vanavond
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Jaquote:![]()
dit is dan weer welquote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
En ja Vrijdag weer de 2 betere teams, ben ook benieuwd of Wouter het nog goed kan doen, of Guy weer door de mand valt... En Bart Brandjes
En hoe Iris zonder (moet toch wel denk ik?) harp is...
Cruel Intensions?? Als het toch een ultieme kerstfilm moet zijn doe dan Polar Express of zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Want op RTL 8 komt Cruel Intensions, so much for christmas hey![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaa, vanavond![]()
![]()
![]()
Stom, je kan zelfs de studio versies horen, Itunes is iets te vroegquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
Is er al een lijstje met wie wat vanavond gaat zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stom, je kan zelfs de studio versies horen, Itunes is iets te vroegDat zijn een stuk betere nummers dan 2 weken geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Ik heb net even ook de originele artiesten bijgezet... Ik moet zeggen dat Iris Kroes mij mag gaan wegblazen, anders kan ze optieven, als je een van mijn favo's artiesten gaat nadoen.. IK BEN BENIEUWD!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn een stuk betere nummers dan 2 weken geleden!
En ik ben benieuwd naar het optreden van Paul Turner
Friends don't let friends remain beardless...![]()
[..]
Stom, je kan zelfs de studio versies horen, Itunes is iets te vroegLeuk lijstje, ben benieuwd hoe iris het nu gaat doen (zonder harp?) en de show van paulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben heel erg benieuwd of ze vanavond weer voor de Adele look gaan... ik mag hopen van niet, i.c.m. dit nummerquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net even ook de originele artiesten bijgezet... Ik moet zeggen dat Iris Kroes mij mag gaan wegblazen, anders kan ze optieven, als je een van mijn favo's artiesten gaat nadoen.. IK BEN BENIEUWD!!![]()
![]()
Marieke
Paul
ehm...
Michelle![]()
enneh... hm. Nou ja. Nog 1x en dan daarna alle teams samen, scheelt weer.![]()
Nu nog beter uitvoerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn een stuk betere nummers dan 2 weken geleden!
![]()
![]()
[..]
Stom, je kan zelfs de studio versies horen, Itunes is iets te vroegOehoe, dat ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharon kan iig weer lekker schreeuwen en ad-lips eruit gooien, zal ze blij mee zijn. Hoop dat Marco haar volgende keer (als ze er niet uit gaat) ajb een "klein" rustig liedje laat zingen. Wil wel eens horen of ze dat ook goed kan brengen.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ben ook zowaar benieuwd naar Bart met dit nummerquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle nummers leuk en dat komt niet vaak voor
En Iris zal wel weer met harp zijn denk ik.
Wouter slaat wat mij betreft de plank mis met deze keuze, maar da's puur persoonlijk, misschien doet ie het verrassend mooi.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Het kerstpakket van mijn vrouw gaat vanavond op met deze uitzendingOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik ga trachten er bij te zijn, als de winkels niet te druk zijn
En wat zitten jullie te haten op kerstfilms, beter Ige Age dan Scrooge
En dan nog...Kerstmis
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ice Age
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik heb geen kerstgevoel. Gr Gr PhoogeOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik ga ook kerstpakketVoicen. Onder mijn warme dekentje met mn classy tafelhaardje en een glaasje wijn erbij. Nu nog wat te eten halen want dat zat er dus niet inquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:00 schreef Pheno het volgende:
Het kerstpakket van mijn vrouw gaat vanavond op met deze uitzending![]()
![]()
Hier ook niet dus al gekochtquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga ook kerstpakketVoicen. Onder mijn warme dekentje met mn classy tafelhaardje en een glaasje wijn erbij. Nu nog wat te eten halen want dat zat er dus niet in
Ik mocht een kado uitkiezen op een site, leuk verder hoor maar het meeste had ik al
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
mijn kerstpakket heb ik al bijna helemaal opgevretenen deels weggegeven aan mijn ouders
![]()
Duss zometeen na mijn werk maar even lekkers scoren bij de AH
Ik hoop dat Paul vanavond vroeg komt, die hypershow op het einde kan ik na 2 uur kijken niet waarderen
Maar ik klik niet voor nummers, ik hou van verrassingen
Denk het wel hoor, vorige keer als laatst, zal nu wel vroeg in de show komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Paul vanavond vroeg komt, die hypershow op het einde kan ik na 2 uur kijken niet waarderen
whehe, ja wat mij betreft ook graag in het begin!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik klik niet voor nummers, ik hou van verrassingenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef Kally het volgende:
Ik ga trachten er bij te zijn, als de winkels niet te druk zijn
En wat zitten jullie te haten op kerstfilms, beter Ige Age dan Scrooge
En dan nog...KerstmisEn niet 10 avonden van te voren...
Je vergeet 'en niet in de plaats van The Voice RL'quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.En niet 10 avonden van te voren...
Oh ja, want dát was eigenlijk het enige puntje om te zeikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet 'en niet in de plaats van The Voice RL'Ik heb geen last van alles wat verder uitgezonden wordt.
Want ze mogen blij zijn dat we nog allemaal willen kijken gezien de dalende kijkcijfers
Ik ben dol op animatiefilmsquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.En niet 10 avonden van te voren...
Ik lach meestal harder dan de kinderen
Dus datquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
Want ze mogen blij zijn dat we nog allemaal willen kijken gezien de dalende kijkcijfersOh veel plezierquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef RobbieBoy het volgende:
over 2 uur richting heet mediapark voor The voice of holland. Heb er zin in![]()
NOG EEN HALF UUR!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dank je, komt wel goed.quote:EN DAN? EN DAN?quote:Huh, dat is toch juist leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:03 schreef Lutte het volgende:
Dit wordt noodgedwongen toch een avondje tvoh![]()
Jokkebrokquote:
Ik ga een uurtje plat (weer) leuk die voorhoofdholteontsteking
Maar we gaan gewoon door
Dan ben ik in de studio!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Oeh, hebben we jou vanavond voor ons zelf?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:15 schreef Karina het volgende:
Vanavond misschien iets hogere kijkcijfers omdat VI er niet is?![]()
![]()
Ik vind het zo leuk dat je in het rijtje nominaties bij 'liefste FOK!ster' staat bij de verkiezingen
Really? Of speel je nu Robbie?quote:
Ik word toch niet toegelaten na al die posts hier
Ik had eigenlijk een leuker avondje geplandquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dank je, komt wel goed.
[..]
EN DAN? EN DAN?
[..]
Huh, dat is toch juist leuk?Maar ziek
Dus beter zijn jullie grappig![]()
![]()
Iedereen is ook weer ziek of ziek aan het worden.
Ik zit ook al 2 dagen op het randje, vaste prik, want de vakantie is begonnen
Vaste prik hèquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit ook al 2 dagen op het randje, vaste prik, want de vakantie is begonnen![]()
Ik zat zwetend en bibberend boven mijn laatste toets![]()
![]()
Ja, ik ben helemaal van jullie vanavond.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, hebben we jou vanavond voor ons zelf?![]()
![]()
Ik vind het zo leuk dat je in het rijtje nominaties bij 'liefste FOK!ster' staat bij de verkiezingen
Ik wist het niet totdat ik van sinterklaaskapoentje hoorde dat hij op mij had gestemd, waar ik dat aan verdiend heb![]()
![]()
Ah kakquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik zat zwetend en bibberend boven mijn laatste toets![]()
Ik zou vanavond best vroeg naar bed willen, maar we gaan weer voor de 3-uur-marathon
Ik zat hardop te oh-en, dat er ook nog wat zinnigs stond tussen allerlei onbekende namen en titels.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef Karina het volgende:
Ik wist het niet totdat ik van sinterklaaskapoentje hoorde dat hij op mij had gestemd, waar ik dat aan verdiend hebTreffend vooral.
We hebben het er met Benny, een aantal vrijdagen geleden (tijdens Peter van der Vorst) over gehad geloof ik. Ik zou wel een Karina-tante willen![]()
Je bent gewoon een lieverd en hele toffe vrouw. En Benny zei dat het irl ook zo is!
En even over het voer van vanavond, ik heb geen chips, maar wel gebakjes en een kaasplankje
Ik word helemaal verlgen, Benny is ook een lieverd trouwens IRL en jij vast ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat hardop te oh-en, dat er ook nog wat zinnigs stond tussen allerlei onbekende namen en titels.Treffend vooral.
We hebben het er met Benny, een aantal vrijdagen geleden (tijdens Peter van der Vorst) over gehad geloof ik. Ik zou wel een Karina-tante willen![]()
Je bent gewoon een lieverd en hele toffe vrouw. En Benny zei dat het irl ook zo is!
Ik heb natuurlijk weer M&M's en wijnIk heb ook nog een zooi chips en nootjes, maar dat is zo een knoeiboel op mijn laptop.
![]()
Benny is een ook een snoepje ja
Zijn die kerst M&M's nog bijzonder eigenlijk op de kleur na? Nee zeker
Ik heb niet eens kerst M&M's gezien, ik heb gewoon weer de crispy.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
Benny is een ook een snoepje ja
Zijn die kerst M&M's nog bijzonder eigenlijk op de kleur na? Nee zeker![]()
Ik dinsdag koorts, woensdag griephoofd erbij en gisteren begon mijn voorhoofd, maar gewoon gan werken natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit ook al 2 dagen op het randje, vaste prik, want de vakantie is begonnen
Ik zag ze hier bij de kassa liggen, geen idee eigenlijk of de prijs ook veel hoger is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet eens kerst M&M's gezien, ik heb gewoon weer de crispy.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Helemaal mee eens, ze is irl liefquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat hardop te oh-en, dat er ook nog wat zinnigs stond tussen allerlei onbekende namen en titels.Treffend vooral.
Ik heb weer een stokbroodje met meuk gehaald
En ik trek verdomme gewoon een rosé open ook, morgen kan ik als het moet de hele dag op bed liggen (alsof ik dat kan) dus ik ga ervoor
Eet ze, ik doe frituur zo, even geen zin in kokenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef Karina het volgende:
Ik ga even mijn boerenkool opwarmenTot later.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dinsdag koorts, woensdag griephoofd erbij en gisteren begon mijn voorhoofd, maar gewoon gan werken natuurlijkBeterschap
En rustig rosé schenken gekkie
Lieve mensen
Verder voel ik best best goed hoor haha, het is alleen mijn voorhoofd nu maar zo nog even winkelen en dan haal ik wel iets om te stomen, spray heb ik alquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Beterschap
En rustig rosé schenken gekkie
En dank je wel
Jij bent ook liefquote:
Ik scrolde naar beneden, ik denk er komt meer na de aanhefquote:
ik zit op mijn mobiel, te wachten op mijn vrouw. Die haal ik eens op van het werk, want kerstpakket in het ov is vast boem.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde naar beneden, ik denk er komt meer na de aanhefOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
alleen als ik slaap, misschien. Heb ik weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Oke, als je maar als een boemboem op tijd bent vanavond, please?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zit op mijn mobiel, te wachten op mijn vrouw. Die haal ik eens op van het werk, want kerstpakket in het ov is vast boem.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen als ik slaap, misschien. Heb ik weer.
Ik kijk vanavond zonder computer. Heb wel zin in de show (en ben weer het meest benieuwd naar Paul natuurlijk).Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Beter gaat er eens een keer iemand een Michael Jackson nummer doen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dan zou ik vanavond kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef Szura het volgende:
Beter gaat er eens een keer iemand een Michael Jackson nummer doen.
joehoe!
mijn vreten is binnen: Bugles en Choclait chips
Woah, goeie keuze, 2xquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef MissJ het volgende:
joehoe!
mijn vreten is binnen: Bugles en Choclait chips
Wat leuk die nominatie! Terecht hoor, Karina is lief jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, hebben we jou vanavond voor ons zelf?![]()
![]()
jaaa hihiquote:![]()
En dan ga ik nu eerst pizza eten (Mozzarella van Dr. Oetker). Vrijdag is altijd mijn vreetavond
Benieuwd wat het straks wordt
Beter dan vorige week I hopeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet niet of wij gaan kijken hier
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Benny, hoe lang nog?quote:
En alle weken daarvoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Beter dan vorige week I hope
Ik heb 2 x geslapen vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien wakker blijven
Ik moet wel wakker blijven, alhoewel........
Hahahha, moe is slapenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 2 x geslapen vandaag
Ik moet wel wakker blijven, alhoewel........![]()
![]()
Weet je het zeker?quote:
Daarom, maar ik heb stoomzooi gehaald, hoopt dat het gaat helpenquote:
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Beter dan vorige week I hopeEn ik denk het stiekem wel
En anders zout snuiven heyquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom, maar ik heb stoomzooi gehaald, hoopt dat het gaat helpen![]()
![]()
Ja dat doe ik alquote:
Nu nog een half uurtje ongeveer
En dan telkens een half uur tussen de optredens.. Word al moe als ik er aan denkquote:
PHENEAUUUU WER BISTO?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
NoessssssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Okay ik begin vast met zappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee wij gaan hatenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okidoki!
Muttie loopt weer te miepen dus de haatknop staat al lekker hoog
Ik ook en me kapot te ergeren aan GTSTquote:
Joooo-piquote:![]()
Geluid staat uit xD Zit met de laptop op schoot, dus geen last vanquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook en me kapot te ergeren aan GTST![]()
![]()
O happy days voor jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geluid staat uit xD Zit met de laptop op schoot, dus geen last van
Wat een drama's weer allemaal
Hoi hoiquote:
Geenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel Charly moet ik vanavond overleven?!
![]()
Een paar keer wat shots van de medekandidaten in het publiekquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel Charly moet ik vanavond overleven?heitieh![]()
Wat een geniale tekst hebben ze daar!quote:Ik ben een boot.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een geniale tekst hebben ze daar!![]()
![]()
![]()
Ze is alles kwijt, maar toch een borrel. Dus ze loog, want ze is haar geld niet kwijt!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Die doktoren gaan die dames raken!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Een applaudisserende Charly aangezien NS vanavond niet op hoeft te treden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel Charly moet ik vanavond overleven?![]()
Die zit bij Charlie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Nu al slecht
wie mixt dit, microfoon te hard en muziek te zacht
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nou, als dit de kwaliteit moet gaan garanderen van vanavond. AUWWWWWWWWOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: