Er worden er heel veel gevraagd. Dat is een beetje het principe van het programma.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:12 schreef roos85 het volgende:
Charly kan zo mooi zingenLeuk dat hij meedoet aan the voice!
Al zou het me niet verbazen als hij gevraagd zou zijn.
Verrassend dat hij voor Nick&Simon koos, ik had eerder VanVelzen verwacht
Was jij 'fan' van Velvet? Ik welquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:57 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat ik moet bekennen dat ik 'm ooit in Velvet heb gezien (met Jeroen Post).En daarna in Boyband the Musical maar toen was het voornamelijk een danser en niet zo'n geweldige zanger. En een jaar of anderhalf geleden had ie de hoofdrol in The Full Monty en toen wist hij me toch wel te verbazen met z'n stem! Dus ik ben heel benieuwd hoe ver hij gaat komen in deze show.
Verdulleke Cee, je was echt een bandmeisjequote:Op zaterdag 24 september 2011 09:57 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat ik moet bekennen dat ik 'm ooit in Velvet heb gezien (met Jeroen Post).En daarna in Boyband the Musical maar toen was het voornamelijk een danser en niet zo'n geweldige zanger. En een jaar of anderhalf geleden had ie de hoofdrol in The Full Monty en toen wist hij me toch wel te verbazen met z'n stem! Dus ik ben heel benieuwd hoe ver hij gaat komen in deze show.
4 woorden:quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:31 schreef Woelli het volgende:
Blijft een leuke man, hoop dat hij ver komt.
Al vind ik het bijzonder dat hij na twee zinnen alle vier de coaches om had en Ben natuurlijk maar drie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Oef, nee!quote:
kon je er ook niet echt omheen als je al die boybands op festivals afstruinde.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdulleke Cee, je was echt een bandmeisje
Floortje had moeten winnen, destijdsquote:
quote:
Joah..quote:Op zondag 25 september 2011 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij was echt ontzettend goed in WWRY
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |