quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
Het was ook mooi wat ze speelde en zong
En hoe weet TS dit allemaal?
Ja zeker, deze heeft darmsnaren dat een ander geluid geeft dan nylon of carbonsnarenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:30 schreef tdrone het volgende:
maakt het merk harp dan zo'n verschil in klank?
Als je het gewend bent voelt het soms als vreemdgaan met een andere harpquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:00 schreef tdrone het volgende:
interessant hoor
maar je zal wel een geoefend oor moeten hebben om dat te merken
Nee, dat verschil hoor je meteen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:00 schreef tdrone het volgende:
interessant hoor
Ik ben trouwens benieuwd of ze in the battle met of zonder harp speelt. Want zonder lijkt me dat ze wel minder indruk maakt
Nou, ik vind haar stem in verhouding tot anderen die ook door zijn in ieder geval wel bovengemiddeld. Zit ook voldoende power in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:00 schreef tdrone het volgende:
interessant hoor
Ik ben trouwens benieuwd of ze in the battle met of zonder harp speelt. Want zonder lijkt me dat ze wel minder indruk maakt
Dit zeker. Maar ik ben wel blij dat ze toch door is, en ik vond haar ook wel beter dan haar tegenstander.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef Stout64 het volgende:
Ze was eerlijk gezegd gisteren helemaal niet zo goed. Haar auditie was vele malen beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |