quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef practics het volgende:
TS pot of wat?
Pics aub liefst met vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uit.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Vond haar ten tijde van Idols ook een ontzettende mekker maar 7 jaar later heeft ze heel veel vooruitgang geboekt! Ze kwam ook heel leuk over naar de coaches toe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vond haar toen bij Idols totaal niet overtuigen, maar nu wel
Daar verbaasd me wel, want ik vond juist haar altijd op televisie het arrogantste overkomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ze was altijd zo lief en schattig voor de fans. Geen kapsones en nam lekker de tijd
In raffish was ze altijd de stilste van de 5 vond ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daar verbaasd me wel, want ik vond juist haar altijd op televisie het arrogantste overkomen.
En ik vind nog steeds dat zij de wildcard had moeten tijdens Idols.
Zal nu na Alice en Sharon, ook Tialda nog langs komen? Ben benieuwd wat er van haar is geworden.
Wat grappig dan, want ik vond haar helemaal niet zo sympathiek overkomen Vrijdag. Niet dat ze kattig is, maar gewoon nog bijdehand ergens... Die Nora lijkt me veel liever en rustiger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In raffish was ze altijd de stilste van de 5 vond ikecht lief meisje
ik zie ook niets liefs maar een bijdehante, maybe arrogante meid. doet me denken aan Raffaelaquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig dan, want ik vond haar helemaal niet zo sympathiek overkomen Vrijdag. Niet dat ze kattig is, maar gewoon nog bijdehand ergens... Die Nora lijkt me veel liever en rustiger.Zo zie je maar weer dat het niet altijd klopt
En VanVelzen heeft volgens mij alle niet-Nederlands sprekenden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Marco Borsato heeft dus 2 ex raffish leden in zijn team. Norah Dalal en Sharon. Interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |