Idols?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nre ze slaan een seizoen over
idd, doet ie goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Tijd voor een laatste biertje... uitslag had ik al voorspeld voor de uitzending..
De meest kleurloze personen eruit.. heeft Ome John weer goed gedaan!
Nee, en eigenlijk deed hij ook geen Elvis maar Brenda Lee voor de kenners. Hij zong "You were always on my mind'quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:07 schreef Greys het volgende:
In the ghetto?
Dat wat hij ook voor Wilma Nanninga al zong dus?
dat was toch van de Pet Shop Boys?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, en eigenlijk deed hij ook geen Elvis maar Brenda Lee voor de kenners. Hij zong "You were always on my mind'
Ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was toch van de Pet Shop Boys?![]()
Hij deed inderdaad meer de Willie Nelson-versie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:28 schreef miep63 het volgende:
Ook.
Maar hij klonk meer als Willie Nelson, toen hij zijn versie van dit nummer ten gehore bracht.
Direct na The Voice begint The Voice Kids. Een week later The winner is... Dan een tijdje niks ivm sport (EK en OS) en het feit dat daar niet tegenop is te boksen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
komt er in 2012 direct na de voice weer XFactor
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, en eigenlijk deed hij ook geen Elvis maar Brenda Lee voor de kenners. Hij zong "You were always on my mind'
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel You were always on my mind willen horen, maar da's vast te oubollig voor The Voice he?Elvis heeft het o.a. ook gezongen en Michael Bublé, volgens mij klinkt het met Erwin zijn stem ook prachtig.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kijk wat ik op 3 december in het Erwin topic hier in TAL schreef. Zou hij meelezen?
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:58 schreef Greys het volgende:
... en toen kwam er als reactie...
[..]
Ik weet niet hoe het thuis voor de buis was, maar in de studio vond ik wel dat er leukere liedjes waren en dat het beter werd gezongen. Sowieso waren de optredens van de coaches/kandidaten/Jessie J wel tof.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:59 schreef Cee het volgende:
Ben net thuis, zit te kijken, wat gemist?
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft er toch wel 'Speciaal voor Greys' bij gezegd vanavond he?
gemistquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
In de reclames kun je een prijzenpakket winnen. Dat was vandaag wel tof...
In de eerste reclame:
Een meisje van 10 jaar, die graag VanVelzen een kusje wilde geven. Dat mocht ze doen(ze was net zo groot als Roel) en ze ging er met een heel prijzenpakket vandoor
Een paar reclames verderop:
Een man die wilde graag het podium poetsen samen met de podiumpoetser.
In de laatste reclame:
Een meisje van 11 jaar, die wilde graag een polonaise doen met de kandidaten van Marco en Roel(die vooraan zaten). Dus die hebben een polonaise over het podium gedaan, met Paul voorop... want dat moest van haar.
Was je erbij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:09 schreef iBenny het volgende:
Paul is echt hyperactief. Hij heeft de hele uitzending staan springen, klappen, joelen en weet ik veel wat nog meer. Ook als de rest gewoon zat. Sharon probeerde het ook, meer die stond dan meer stil..
Dat helaas nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
TofOok achter de schermen neem ik aan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |