quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:58 schreef ranja het volgende:
Een verandering al tov vorig jaar, geen wekelijkse rls "I Ris Kroes". Misschien is ze niet interessant genoeg. Geen idee hoe lang vorig jaar Ik Ben Saunders het volgehouden heeft trouwens, nooit gekeken.
En wij zijn gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:10 schreef loezzzje het volgende:
Misschien toch maar kijken, voor de rest is er toch niet veel soeps op tv
Dat meisje iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Greys het volgende:
Ik zou absoluut niet gaan kijken, het leek me veel te Kinderen voor Kinderen enzo
Maar ik zag een voorstukje van een roodharig meisje "Ik ben een beetje verliefd op Nick en Simon![]()
![]()
![]()
" en toen smolt ik en nu wil ik het zien
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Greys het volgende:
Ik zou absoluut niet gaan kijken, het leek me veel te Kinderen voor Kinderen enzo
Maar ik zag een voorstukje van een roodharig meisje "Ik ben een beetje verliefd op Nick en Simon![]()
![]()
![]()
" en toen smolt ik en nu wil ik het zien
En dan zie je haar in een flits Simon een hug geven en dan is ze net zo rood als heur haarquote:
O nee hoor, dan wil ik dat ze gaat winnen en dan is ze straks helemaal niet goed, dat vind ik zieligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zie je haar in een flits Simon een hug geven en dan is ze net zo rood als heur haar
Hij is goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
Hier
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1235806
rond 20:13
Chris wordt door Guido gespeeld. Bij Charly twijfel ik omdat hij een andere stemmetje doet.
Oordeel zelf.
We zaten in The Voice Kids Live #5 - Whoehoe heb geen TTquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Riann het volgende:
dat meisje van net voor de reclame geweldig
Grappig dat Chris nog steeds beter scoort dan Iris.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef ranja het volgende:
In de Top 40:
2 (18) Time after time - Chris Hordijk
7 (29) I can't make you love me - Iris Kroes
25 (35) Nights in white satin - Erwin Nyhoff
34 (37) Don't stop me now - Paul Turner
In de single top 100 is Chris gezakt van 2 naar 34, Iris van 4 naar 30quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef ranja het volgende:
In de Top 40:
2 (18) Time after time - Chris Hordijk
7 (29) I can't make you love me - Iris Kroes
25 (35) Nights in white satin - Erwin Nyhoff
34 (37) Don't stop me now - Paul Turner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |