Mja, tis wel leuk, maar een duidelijke gimmick. Denk niet dat Iris zo "groot" zal worden als Ben. Ik vind haar maar saai zingenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Iris net bij Carlo en Irene, met harp, jee wat is het dan flauw zo akoestisch...
En dat ze die hele toonladder "harpt" net voor het reffrein klinkt elke keer lachwekkend![]()
Ben is ook veel unieker dan Iris, en dan ben ik niet eens een Ben-fan, maar dat valt wel opquote:Op zondag 22 januari 2012 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, tis wel leuk, maar een duidelijke gimmick. Denk niet dat Iris zo "groot" zal worden als Ben. Ik vind haar maar saai zingen
The Winner Is...? Die begint donderdag en is op zich wel leukquote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef loezzzje het volgende:
Is die talentenjacht van sbs 6 al op tv? Die lijkt me zo ontzettend slecht
Als het een andere dag was wou ik het nog wel proberen maar donderdag is 'wie is de mol'quote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Winner Is...? Die begint donderdag en is op zich wel leuk
Je kunt na WIDM inschakelenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als het een andere dag was wou ik het nog wel proberen maar donderdag is 'wie is de mol'
Volgens mij gaat zelfs die single van haar ook maar amper een deuk in een pakje boter slaan. Normaal gesproken staan eerste singles van talentenjachtwinnaars, hoe slecht ze ook zijn, de volgende dag al op 1. 't Is niet dat ik haar geen succes gun, maar ze mag blij zijn als ze volgend jaar gevraagd wordt voor het NSF verwacht ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, tis wel leuk, maar een duidelijke gimmick. Denk niet dat Iris zo "groot" zal worden als Ben. Ik vind haar maar saai zingen
Ik gok dat ze al een dijk nummers klaar hebben liggen en dat het ongeveer net zo lang zal duren als bij Ben.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef jcdragon het volgende:
Ik geef haar eerst een maandje om te kijken wat ze ervan bakt. Is al bekend wanneer ze een album uitbrengt ? Planet Iris ?
Charly Mari vd Ven en Guido weijers of Chris Hordijk?twitter:guidoweijers twitterde op zondag 22-01-2012 om 10:27:51Vanavond op #ned3 geheime beelden van Chris Hordijk en zelfspot van @Charlyluske #TVOH #WeijersOntweekt #KRO http://t.co/9PXNFxtt reageer retweet
Die duckfacequote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Charly Mari vd Ven en Guido weijers of Chris Hordijk?twitter:guidoweijers twitterde op zondag 22-01-2012 om 10:27:51Vanavond op #ned3 geheime beelden van Chris Hordijk en zelfspot van @Charlyluske #TVOH #WeijersOntweekt #KRO http://t.co/9PXNFxtt reageer retweet
[ afbeelding ]
Hij lijkt welquote:
Die op mijn foto is dus gewoon Chris? Of lees ik het precies verkeerd en was het Guido?quote:
Ah dan had ik het dus goed op de foto, Charly en Guidoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
Hier
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1235806
rond 20:13
Chris wordt door Guido gespeeld. Bij Charly twijfel ik omdat hij een andere stemmetje doet.
Oordeel zelf.
Dat staat snel online, thanks!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
Hier
Chris wordt door Guido gespeeld. Bij Charly twijfel ik omdat hij een andere stemmetje doet.
Oordeel zelf.
Ik vind hem juist wel super grappigquote:Op zondag 22 januari 2012 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is die Guido pijnlijk niet grappig zeg.
Die eerstequote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Cee het volgende:
Ik wil hier toch een clippie of twee opgooien van Hoe Het Ook Kan.
Iets met gras dat groener is.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, sommigen vinden iets wat niet uit nederland komt bij voorbaat al beter
quote:Ook verliezers The Voice krijgen single
AMSTERDAM - De vier finalisten van The Voice of Holland krijgen ieder een single. Erwin Nyhoff, Chris Hordijk en Paul Turner duiken binnenkort de studio in voor een eigen nummer.
Winnares Iris Kroes brengt binnen honderd dagen een heel album uit, zegt een woordvoerder van 8ball Music.
De finalisten hebben deze week gesprekken bij de platenmaatschappij. Nyhoff, Hordijk en Turner zullen alle drie een volledig nieuw nummer uitbrengen en dus niet een bestaand nummer, zoals de single van Kroes.
Ruim 3,6 miljoen mensen zagen de 19-jarige Friezin afgelopen zaterdag met 51 procent winnen van Chris Hordijk. Met haar cover van I Can't Make You Love Me van Bonnie Raitt staat ze op de derde plaats in de Single Top 100.
Hoppakee! John snapt hetquote:John de Mol gaat schaven aan liveshows The Voice
The Voice of Holland was ook dit seizoen een groot succes met gemiddeld 3,3 miljoen kijkers per aflevering. Maar het aantal kijkers zakte wel in bij de liveshows. Waar de meeste talentenjachten richting ontknoping juist meer kijkers trekken, deed The Voice of Holland dat pas bij de halve finale en de ontknoping van gisteren. De kijkcijferdip zit John de Mol niet lekker, vertelt hij in een groot interview met het AD. “De shows zijn het zwakke punt. Het programma onderscheidt zich er niet genoeg mee van zijn soortgenoten.”
Hij vervolgt in de krant: “Ik heb wel wat ideetjes hoe we dat kunnen verbeteren. Nee, ik zeg niet welke. Dat ga ik eind februari eerst uitgebreid met mijn team bespreken. Kijken of het werkt zoals ik denk.”
Eén van zijn tactieken is het opfokken van de mensen voor de camera, oneerbiedig gezegd. De Mol: “Sinds kort roep ik iedereen een half uur voor de uitzending in deze kamer bij elkaar om ze op te poken. Je schouders ophalen als je sneuvelt, mag niet. Je moet er bij wijze van spreken je rechterarm voor over hebben om The Voice te winnen. Bloed, zweet en tranen wil ik zien. Anders hoor je hier niet thuis.”
Het onderscheidende karakter van de liveshows de eerste twee seizoenen zijn vooral subtiel: de band die al begint te spelen terwijl de aankondiging nog loopt, het laten optreden van de kandidaten met gevestigde namen en een afvalsysteem per coach. Daar moet van De Mol nu dus meer variatie in komen. Dat valt toe te juichen. Ik ben heel benieuwd hoe The Voice of Holland straks verder wordt geïnnoveerd, naast het vervangen van Angela Groothuizen door Trijntje Oosterhuis.
Ik zie het al voor me, hoe ze in het chinese restaurant waar ze werkte feestelijk onthaald wordt, en ze vervolgens haar harp uit haar rugzak tovert en spontaan een optreden geeftquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:40 schreef loezzzje het volgende:
Wat een kenau is die John. Die wil je niet als baas volgens mij
Ik Ben Saunders vond ik leukAls er een serie van Iris komt zal ik die niet kijken, daar vind ik haar veel te
voor.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, hoe ze in het chinese restaurant waar ze werkte feestelijk onthaald wordt, en ze vervolgens haar harp uit haar rugzak tovert en spontaan een optreden geeft
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:58 schreef ranja het volgende:
Een verandering al tov vorig jaar, geen wekelijkse ros "I Ris Kroes". Misschien is ze niet interessant genoeg. Geen idee hoe lang vorig jaar Ik Ben Saunders het volgehouden heeft trouwens, nooit gekeken.
Ja, Ben heeft dan ook best wel een x-factor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]!
Ben was ook een meer interessantere persoonlijkheid, en niet alleen hij, de hele familie Saunders.Ik heb die hele serie toen gevolgd
Mjaquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Ben heeft dan ook best wel een x-factor.Iris alleen een stem. Het is best lullig dat ze dan ook weer uit Friesland blijkt te komen, dubbel saai all the way.
Wait, WHUT? Anouk werkt met Trijntje samen?quote:Anouk stopt niet met optreden
Laatste update: 25 januari 2012 10:40 info
HILVERSUM - Anouk gaat gewoon door met optreden. Ondanks eerdere berichten ontkent de 36-jarige zangeres dat ze het niet meer ziet zitten om op het podium te staan.
"Ik heb nooit gezegd dat ik ging stoppen. Ik moet dus mensen teleurstellen", aldus Anouk dinsdag in RTL Boulevard.
Anouk geeft wel toe momenteel liever in de studio te werken, maar staat in maart wel voor een groot publiek in het Gelredome in Arnhem.
"Dat is goed want je verdient er veel geld mee dan hoef ik tenminste niet elke week op het podium te staan."
Oosterhuis
Vorige week werd bekend dat Anouk het nieuwe album van Trijntje Oosterhuis schrijft en produceert. "Het wordt totaal iets anders dan jullie gewend zijn van Trijntje."
"Het is een eer en voorrecht dat ze mijn werk gaat uitvoeren. Ik hou jullie op de hoogte", schreef Anouk op haar Facebookpagina.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
MjaHad liever Paul zien winnen, + reallife soap
Die real life soap was dit seizoen sowieso al korter dan vorig seizoenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:58 schreef ranja het volgende:
Een verandering al tov vorig jaar, geen wekelijkse rls "I Ris Kroes". Misschien is ze niet interessant genoeg. Geen idee hoe lang vorig jaar Ik Ben Saunders het volgehouden heeft trouwens, nooit gekeken.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:58 schreef ranja het volgende:
Een verandering al tov vorig jaar, geen wekelijkse rls "I Ris Kroes". Misschien is ze niet interessant genoeg. Geen idee hoe lang vorig jaar Ik Ben Saunders het volgehouden heeft trouwens, nooit gekeken.
En wij zijn gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:10 schreef loezzzje het volgende:
Misschien toch maar kijken, voor de rest is er toch niet veel soeps op tv
Dat meisje iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Greys het volgende:
Ik zou absoluut niet gaan kijken, het leek me veel te Kinderen voor Kinderen enzo
Maar ik zag een voorstukje van een roodharig meisje "Ik ben een beetje verliefd op Nick en Simon![]()
![]()
![]()
" en toen smolt ik en nu wil ik het zien
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Greys het volgende:
Ik zou absoluut niet gaan kijken, het leek me veel te Kinderen voor Kinderen enzo
Maar ik zag een voorstukje van een roodharig meisje "Ik ben een beetje verliefd op Nick en Simon![]()
![]()
![]()
" en toen smolt ik en nu wil ik het zien
En dan zie je haar in een flits Simon een hug geven en dan is ze net zo rood als heur haarquote:
O nee hoor, dan wil ik dat ze gaat winnen en dan is ze straks helemaal niet goed, dat vind ik zieligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zie je haar in een flits Simon een hug geven en dan is ze net zo rood als heur haar
Hij is goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
Hier
Oordeel zelf.
We zaten in The Voice Kids Live #5 - Whoehoe heb geen TTquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Riann het volgende:
dat meisje van net voor de reclame geweldig
Grappig dat Chris nog steeds beter scoort dan Iris.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef ranja het volgende:
In de Top 40:
2 (18) Time after time - Chris Hordijk
7 (29) I can't make you love me - Iris Kroes
25 (35) Nights in white satin - Erwin Nyhoff
34 (37) Don't stop me now - Paul Turner
In de single top 100 is Chris gezakt van 2 naar 34, Iris van 4 naar 30quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef ranja het volgende:
In de Top 40:
2 (18) Time after time - Chris Hordijk
7 (29) I can't make you love me - Iris Kroes
25 (35) Nights in white satin - Erwin Nyhoff
34 (37) Don't stop me now - Paul Turner
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |