SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wendy trouwens, die gister om Martijn ging hangen en vegen, toen de uitslag zou komen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Misschien was het uit schaamte omdat ze een stukje van die nieuwe serie van d'r had meegekregen in de pauzequote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy trouwens, die gister om Martijn ging hangen en vegen, toen de uitslag zou komen
Ligt het aan mij of is deze foto (die o.a. op nu.nl veelvuldig wordt gebruikt) hilarisch suggestief?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien was het uit schaamte omdat ze een stukje van die nieuwe serie van d'r had meegekregen in de pauze![]()
Misschien kreeg ze ook niet de verwachte positieve smsjes tijdens de pauze
Kijk Chris vooral hongerig kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:42 schreef Cee het volgende:
Ligt het aan mij of is deze foto (die o.a. op nu.nl veelvuldig wordt gebruikt) hilarisch suggestief?
[ afbeelding ]
Die is geweldig jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:42 schreef Cee het volgende:
Ligt het aan mij of is deze foto (die o.a. op nu.nl veelvuldig wordt gebruikt) hilarisch suggestief?
[ afbeelding ]
En om je "Marco, gefeliciteerd met Inge. Groet John" moest ik ook lachen
Misschien vond ze het spannend want ze dacht dat ze dood ging in de serie.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Misschien kreeg ze ook niet de verwachte positieve smsjes tijdens de pauze![]()
Ik heb hem even voor op FB gestolenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:42 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik gooi hem er gewoon in, al was het alleen al om Lisa
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:42 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb gister na afloop nog even naar dat duet van Wouter en Paul gekeken op youtube.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gooi hem er gewoon in, al was het alleen al om Lisa
Merkwáárdig hoe Paul daar eigenlijk beter begint vooral dan Wouter
Ik snap niet dat ze hem niet wat vaker afwisselend zo'n 'gewoon' zangnummer hebben gegeven.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
![]()
En nog even Birdy en Iris voor de liefhebbers!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En nog over het songfestival gesproken. Die freaks uit Finland die toen hadden gewonnen. Sorry maar daar is Paul normaal bij![]()
![]()
Ik heb geen idee hoeveel keuze de deelnemers hebben in het kiezen van liedjes...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:48 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat ze hem niet wat vaker afwisselend zo'n 'gewoon' zangnummer hebben gegeven.
Met kleding hetzelfde probleemJe hoort zo vaak over een 'mooie jurk' die dan 'moest' enzo...
Die Moldaviërs (?) met die puntmutsen vorig jaar danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende:
En nog over het songfestival gesproken. Die freaks uit Finland die toen hadden gewonnen. Sorry maar daar is Paul normaal bij![]()
Die heb ik gisteravond ook nog terug zitten luisterenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
En nog even Birdy en Iris voor de liefhebbers!
Want hoe saai ik haar ook vind verder, dit was echt grote klasse dit duet.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Kan iemand deze even invoegen hier, ben het even kwijt en zit met gigantische koppijn, dus heb geen zin in priegelenAls dat tenminste kan...
https://twitter.com/#!/LisaLois/status/160543298157682688/photo/1Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja dat heeft ze idd goed gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond ook nog terug zitten luisteren
Want hoe saai ik haar ook vind verder, dit was echt grote klasse dit duet.
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Moldaviërs (?) met die puntmutsen vorig jaar dan![]()
Waren die ook zo ontzettend slecht?
![]()
Dat nummer wat Paul als duet moest zingenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gister na afloop nog even naar dat duet van Wouter en Paul gekeken op youtube.
Ik snap niet dat ze hem niet wat vaker afwisselend zo'n 'gewoon' zangnummer hebben gegeven..... wie heeft dat dan uitgekozen?
En die Taio.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ah gelukttwitter:LisaLois twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 03:04:40You are my new bff!! @Paulturner1986
http://t.co/QNw8qSNO reageer retweet
Lisa en Paul
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand deze even invoegen hier, ben het even kwijt en zit met gigantische koppijn, dus heb geen zin in priegelenAls dat tenminste kan...
https://twitter.com/#!/LisaLois/status/160543298157682688/photo/1twitter:LisaLois twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 03:04:40You are my new bff!! @Paulturner1986
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
https://twitter.com/#!/LisaLois/status/160543298157682688/photo/1twitter:LisaLois twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 03:04:40You are my new bff!! @Paulturner1986
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:LisaLois twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 03:04:40You are my new bff!! @Paulturner1986
Thanks!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:57 schreef roos85 het volgende:
[..]twitter:LisaLois twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 03:04:40You are my new bff!! @Paulturner1986
quote:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:39 schreef Greys het volgende:
Of deden we geen nieuw live topic meer?![]()
![]()
TT in elk geval met dank aan de blog van Cee!
twitter:Paulturner1986 twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 09:59:13GOEDE MORGEN CURLIES!! wat een dag gisteren! ik ben heel blij voor @iriskroes!! and we made sure we celebrated!! wat a Geweldige journey :-) reageer retweet
![]()
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's
En volgens mij is Paul ook écht een vreselijk toffe BFF![]()
het lijkt zo geweldig een avondje met hem op stap te gaan
![]()
![]()
Die waren briljant.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezienWaren die ook zo ontzettend slecht?
![]()
Paul zou ook het stokje over kunnen nemen van die 2 jongens uit Engeland vorig jaar
Jedward? Uit Ierland kwamen die.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Paul zou ook het stokje over kunnen nemen van die 2 jongens uit Engeland vorig jaar
dat ik dat weet![]()
![]()
Ja diequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Jedward? Uit Ierland kwamen die.
dat ik dat weet
De coaches krijgen van te voren op een briefje al een omschrijving van de mensen die auditie gaan doen zodat ze er goed op kunnen reageren. Bovendien krijgen ze oneliners toegestopt om het grappig te maken.![]()
Die waren ook briljantquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja die waren leuk!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zal straks eens kijkenquote:die finnen waren maar creeps
![]()
![]()
Wtf,quote:.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ja daarom, dus dat maakt op het ESF echt niet zoveel uit als je een beetje idioot bentquote:
En idd, Jedward is ook een prachtig voorbeeld![]()
Put your lipstick onnnnnnn
here I come
Dahdahdummmmmmm
Kijk en luister het nummer eensquote:Die spoorden echt niet, en het was me toch een partij leuk
Vreselijk slecht gezongen, maar zo'n aanstekelijk refrein en de sterren (wat mij betreft) van het Eurovisie Songfestival.
Goed, TVOH is voorbij en nu krijgen we TVOH Kids.
Hopelijk wordt dat minder vervelend dan de zojuist afgelopen TVOH.
Kids hè...., 't TVOH thema wordt dus verder uitgemolken ...kassa!
Dus geheel vrijblijvend en kosteloos een suggestie voor nog meer belinkomsten:
Maak ook een TVOH Old Pliers (oftewel TVOH ouwe tangen).In Gold we trust![]()
Als de jury net zo positief is als bij My Name Is, dan wordt het een leuke serie
Jedwardquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk en luister het nummer eensDie spoorden echt niet, en het was me toch een partij leuk
Vreselijk slecht gezongen, maar zo'n aanstekelijk refrein en de sterren (wat mij betreft) van het Eurovisie Songfestival.
! Ik vond ze verschrikkelijk tijdens X Factor, maar ik vond ze ge-wel-dig bij het ESF. Dit jaar doen ze weer mee!
![]()
![]()
![]()
Iris heeft dus gewonnen.
Goh, was zeker heel spannend.
Was mij eigenlijk om het even. Ik had het spannend ge vonden als Paul had gewonnen, want dat had wel wat ophef teweeg gebracht, omdat hij niet kan zingen.
Op naar de volgende.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Dat vond ik echt weer het voorbeeld van de zure Nederlanders zonder kijk op het ESF.quote:
Oh wat was het onterecht dat deze act doorging en wij eruit lagen.
Nou, with all due respect, ik vond dit een leuk liedje met een leuke show. Terecht door.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Hun waren leuk jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk en luister het nummer eensDie spoorden echt niet, en het was me toch een partij leuk
Alleen dat liedje is stront vervelend
![]()
![]()
Bij zijn auditie werd gezegd dat hij de stem van een zwarte vrouw had, of iets in die richting. Daar hadden ze meer mee moeten doen. Ik ben dan ook benieuwd hoe een N&S-Paul was geweest.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gister na afloop nog even naar dat duet van Wouter en Paul gekeken op youtube.
Ik snap niet dat ze hem niet wat vaker afwisselend zo'n 'gewoon' zangnummer hebben gegeven.
Jammer ook dat hij Valerie niet zong in de finale.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:59 schreef RobbieD het volgende:
Maak ook een TVOH Old Pliers (oftewel TVOH ouwe tangen).
Dan kan deze weer meedoen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan kan deze weer meedoen________!
[..]
[ afbeelding ]
Dan kan deze weer meedoen![]()
![]()
Mooohhhquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:09 schreef Ugjerke het volgende:
Jammer ook dat hij Valerie niet zong in de finale.Dat is ook 1 van de nummers die je niet meer kunt horen als je alle auditie-afleveringen ook gekeken hebt. Net als Adele.
Had ik hem liever Animal zien doen
[..]
[ afbeelding ]
Dan kan deze weer meedoenZij was leuk.
Ik hoorde Chris toevallig zingen op de radio toenstraks, stukje bij 538 van van de week. Ja hij zingt goed, maar zelfs op de radio kwam het eigenlijk best saai en vlak over, terwijl je hem dan dus niet ziet (duh).![]()
Ik vond 'm naast zijn zus ook wel een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]Zij was leuk.
Ik hoorde Chris toevallig zingen op de radio toenstraks, stukje bij 538 van van de week. Ja hij zingt goed, maar zelfs op de radio kwam het eigenlijk best saai en vlak over, terwijl je hem dan dus niet ziet (duh).Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die vond ik leuk, Giannaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar dan had ie Gianna weer moeten lenen, dus dat was leuk geweest, desnoods als ruil voor die rap van gister
Nu we het gister (en alle weken) steeds over huilende Marco hebben gehad, met zijn piempie, als ik die uitdrukkingen van Paul zie, vraag ik me echt af wat voor bekkies hij in bed trekt![]()
In z'n eentje Valerie en als duet Animal dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar dan had ie Gianna weer moeten lenenHad Gianna vast niet erg gevonden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Gráág zelfs in ruil voor die rap met die valse eyo-roep-negert van gisterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vond ik leuk, Gianna, dus dat was leuk geweest, desnoods als ruil voor die rap van gister
Denk alleen dat Ome John dat niet goed had gevonden, die moest natuurlijk die enorrrrrm bekende buitenlandse artiest () promoten.
Floortje de favorietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het een beetje een Floortje-Raffaela-finale... niks bijzonders en toch verloor de favoriet? Laat je nakijken. Oké, tegenwoordig ben ik helemaal uitgekeken op Raffaela, maar toen was ze wel de leukste en interessantste kandidaat. Floortje was saaaaai. Bored-je
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Floortje, de naam alleen al. Noem jezelf Floor als je de 16 bent gepasseerd anders is het gewoon raar![]()
![]()
Aldus loezzzje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:23 schreef loezzzje het volgende:
Floortje, de naam alleen al. Noem jezelf Floor als je de 16 bent gepasseerd anders is het gewoon raar
Greys, ik zit op dit moment The Voice of Germany terug te kijken. Holy crap zelfs de slechtste van de avond is twintigduizend keer beter dan de vier finalisten bij elkaar.Wil je clippies zien?
![]()
Oh heerlijk, ik ga straks kijken!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Aldus loezzzje.
Greys, ik zit op dit moment The Voice of Germany terug te kijken. Holy crap zelfs de slechtste van de avond is twintigduizend keer beter dan de vier finalisten bij elkaar.Wil je clippies zien?
![]()
Tenminste, als je via hun eigen site vanuit een ander land die shows kunt zien. Anders moet ik even via torrents ofzo proberen... hoeveelste live show was dit?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Even denken, volgens mij is dit de 4e liveshow. Team Nena vs Team Rea. Echt ik zat als een malloot te applaudiseren op de bank steeds.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik ga straks kijken!![]()
Tenminste, als je via hun eigen site vanuit een ander land die shows kunt zien. Anders moet ik even via torrents ofzo proberen... hoeveelste live show was dit?![]()
![]()
Oh stom, op de site kan ik sowieso zien wat het nr van de laatste show was natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Even denken, volgens mij is dit de 4e liveshow. Team Nena vs Team Rea. Echt ik zat als een malloot te applaudiseren op de bank steeds.![]()
Ik ga even kijken straks, nu al zin in
Op Nu.nl staat een stukje van Trijntje, ze denkt harder te zijn dan Ansj, heerlijk
Laten we het alsjeblieft hopen, de kandidaten sparen is niet leuk om naar te kijken. Zat Gordon maar in de jury...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Op Nu.nl staat een stukje van Trijntje, ze denkt harder te zijn dan Ansj, heerlijk![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het alsjeblieft hopen, de kandidaten sparen is niet leuk om naar te kijken. Zat Gordon maar in de jury...
Weet je, ik zit Paul de Leeuw te kijken, volgens mij zou hij ook leuk zijn als jurylid. Zal nooit gebeuren natuurlijk helaas, omdat hij bij de Publieke zit.![]()
twitter:chrishordijk twitterde op zondag 22-01-2012 om 10:54:16Ondertussen, in de kleedkamer bij de Vorstin in Hilversum, worden er hele flauwe grappen gemaakt... ;-) http://t.co/WXKB7AgH reageer retweet
![]()
![]()
Maar niet voor TVOH, dan zie ik hem liever bij HGTquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Weet je, ik zit Paul de Leeuw te kijken, volgens mij zou hij ook leuk zijn als jurylid. Zal nooit gebeuren natuurlijk helaas, omdat hij bij de Publieke zit.![]()
Hij is bij Op zoek naar... (ik denk Joseph) jurylid geweest en ik vond dat zo slecht nog niet inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Weet je, ik zit Paul de Leeuw te kijken, volgens mij zou hij ook leuk zijn als jurylid. Zal nooit gebeuren natuurlijk helaas, omdat hij bij de Publieke zit.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar ik vond sowieso dat daar beter en constructiever gejureerd werd.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat deed hij echt leuk toen! Hele verademing vergeleken met Piet Piraat (quote:Op zondag 22 januari 2012 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is bij Op zoek naar... (ik denk Joseph) jurylid geweest en ik vond dat zo slecht nog niet inderdaad.)
![]()
Ik zit een beetje rond te loeren op Twitter en kom bij Ansj terecht, ik lig dubbel om haar twitterfoto'sLecolook op vakantie, dan krijg je dittwitter:Angelagroothuiz twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:41:09Ojeeeeee.... @lecolook op vakantie en @mettinajager goes wild....hellup! http://t.co/1Or4fZmj reageer retweet
Die foto. Wtf.
Goeiesmorgens jaquote:Zo zijn er wel meer leuke op haar Twitter
Enigquote:Op zondag 22 januari 2012 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit een beetje rond te loeren op Twitter en kom bij Ansj terecht, ik lig dubbel om haar twitterfoto's
[ afbeelding ]Lecolook op vakantie, dan krijg je dittwitter:Angelagroothuiz twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:41:09Ojeeeeee.... @lecolook op vakantie en @mettinajager goes wild....hellup! http://t.co/1Or4fZmj reageer retweet
Dat ze dat durft sowieso! Maar dat ze boordevol zelfspot zit was idd al duidelijk na die sketch die ze met Karin Bloemen deed toen samen, over de flapperarmen, hangtieten en dikke buiken, allebei in een rood zwempak op het podium
![]()
Blijft toch ook erg goed, jammer dat ze er vrij vroeg uit lag.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik weet niet of ik dat nou zo veel beter vind..quote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Cee het volgende:
Ik wil hier toch een clippie of twee opgooien van Hoe Het Ook Kan.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Iris eerlijk heeft gewonnen. De afstand tussen Chris en Iris was door de singleverkopen al zo enorm, plus de favorietenrol die hij had(kijkend naar Twitter zou hij ook de meeste stemmen gekregen hebben) en het feit dat de single van Iris de eerste winnende talentenjachtensingle is die niet direct op 1 kwam te staan(Chris staat nog steeds op 1 en heeft inmiddels al goud, terwijl Iris daar nog niet bij in de buurt komt)...
Maar ach... gefeliciteerd Iris![]()
![]()
Hmm, nu je het zo zegt...quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Iris eerlijk heeft gewonnen. De afstand tussen Chris en Iris was door de singleverkopen al zo enorm, plus de favorietenrol die hij had(kijkend naar Twitter zou hij ook de meeste stemmen gekregen hebben) en het feit dat de single van Iris de eerste winnende talentenjachtensingle is die niet direct op 1 kwam te staan(Chris staat nog steeds op 1 en heeft inmiddels al goud, terwijl Iris daar nog niet bij in de buurt komt)...
Maar ach... gefeliciteerd Iris![]()
Kan het zijn dat mensen spontaan los zijn gegaan met stemmen toen ze het optreden met Birdy zagen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ontbreekt alleen de reden waarom er een complot zou zijn om Iris te laten winnen ipv Chris.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef iBenny het volgende:
Maar ach... gefeliciteerd IrisOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Cee het volgende:
Ik wil hier toch een clippie of twee opgooien van Hoe Het Ook Kan.Bij zo'n eerste jaargang van een talentenshow komen volgens mij disproportioneel veel zangers boven die al heel veel ervaring hebben. Zie Boris en Ben Saundersquote:Er war schon Background-Sänger für Robbie Williams und Michael Jackson. Jetzt ist Percival endlich selbst dran.![]()
Dealtje met Marco Borsato?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ontbreekt alleen de reden waarom er een complot zou zijn om Iris te laten winnen ipv Chris.![]()
Ja dat is waarquote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef Character het volgende:
Birdy...& Someone like you
gewoon hele goede liedjeskeuzes voor een finale.Populair als de pest.
Maar daar staat ook weer The A Team + het enige uptemonummer tegenoverquote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef Character het volgende:
Birdy...& Someone like you
gewoon hele goede liedjeskeuzes voor een finale.![]()
![]()
Vorige keer een man en nu een vrouw?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ontbreekt alleen de reden waarom er een complot zou zijn om Iris te laten winnen ipv Chris.
Nee, ik denk ook dat het aan Birdy lag, die is volgens mij razend populair bij tienermeisjes, ik vind het vreselijk, maar ja, ik ben ook al lang geen tienermeisje meer.![]()
Bij A-Team kan ik alleen maar denken aan Hannibal en Mr. Tquote:Op zondag 22 januari 2012 17:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar staat ook weer The A Team + het enige uptemonummer tegenover![]()
![]()
In eerste instantie vond ik het ook een rare naam, maar er schijnt een hele gedachte achter te zitten(die ik zo snel ff niet kan vindenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij A-Team kan ik alleen maar denken aan Hannibal en Mr. T)
![]()
ach, sommigen vinden iets wat niet uit nederland komt bij voorbaat al beterquote:Op zondag 22 januari 2012 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik weet niet of ik dat nou zo veel beter vind..![]()
Iris net bij Carlo en Irene, met harp, jee wat is het dan flauw zo akoestisch...
En dat ze die hele toonladder "harpt" net voor het reffrein klinkt elke keer lachwekkend
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
The Voice Kids Live #1 - Vanaf vrijdag
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Mja, tis wel leuk, maar een duidelijke gimmick. Denk niet dat Iris zo "groot" zal worden als Ben. Ik vind haar maar saai zingenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Iris net bij Carlo en Irene, met harp, jee wat is het dan flauw zo akoestisch...
En dat ze die hele toonladder "harpt" net voor het reffrein klinkt elke keer lachwekkend![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ben is ook veel unieker dan Iris, en dan ben ik niet eens een Ben-fan, maar dat valt wel opquote:Op zondag 22 januari 2012 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, tis wel leuk, maar een duidelijke gimmick. Denk niet dat Iris zo "groot" zal worden als Ben. Ik vind haar maar saai zingen
The Winner Is...? Die begint donderdag en is op zich wel leukquote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef loezzzje het volgende:
Is die talentenjacht van sbs 6 al op tv? Die lijkt me zo ontzettend slecht![]()
![]()
Als het een andere dag was wou ik het nog wel proberen maar donderdag is 'wie is de mol'quote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Winner Is...? Die begint donderdag en is op zich wel leuk![]()
![]()
Je kunt na WIDM inschakelenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als het een andere dag was wou ik het nog wel proberen maar donderdag is 'wie is de mol'?
![]()
Volgens mij gaat zelfs die single van haar ook maar amper een deuk in een pakje boter slaan. Normaal gesproken staan eerste singles van talentenjachtwinnaars, hoe slecht ze ook zijn, de volgende dag al op 1. 't Is niet dat ik haar geen succes gun, maar ze mag blij zijn als ze volgend jaar gevraagd wordt voor het NSF verwacht ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, tis wel leuk, maar een duidelijke gimmick. Denk niet dat Iris zo "groot" zal worden als Ben. Ik vind haar maar saai zingen
[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 22-01-2012 21:09:43 ]![]()
Ik geef haar eerst een maandje om te kijken wat ze ervan bakt. Is al bekend wanneer ze een album uitbrengt ? Planet Iris ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik gok dat ze al een dijk nummers klaar hebben liggen en dat het ongeveer net zo lang zal duren als bij Ben.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef jcdragon het volgende:
Ik geef haar eerst een maandje om te kijken wat ze ervan bakt. Is al bekend wanneer ze een album uitbrengt ? Planet Iris ?
Hoe komt het trouwens dat Rochelle er nog geen heeft uitgebracht?![]()
Charly Mari vd Ven en Guido weijers of Chris Hordijk?twitter:guidoweijers twitterde op zondag 22-01-2012 om 10:27:51Vanavond op #ned3 geheime beelden van Chris Hordijk en zelfspot van @Charlyluske #TVOH #WeijersOntweekt #KRO http://t.co/9PXNFxtt reageer retweet
Die duckfacequote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Charly Mari vd Ven en Guido weijers of Chris Hordijk?twitter:guidoweijers twitterde op zondag 22-01-2012 om 10:27:51Vanavond op #ned3 geheime beelden van Chris Hordijk en zelfspot van @Charlyluske #TVOH #WeijersOntweekt #KRO http://t.co/9PXNFxtt reageer retweet
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij lijkt welquote:
Charly is echt, rechts niet, denk ik?Ik ken die Guido alleen van kop en voorbij zappen...
Oké, dat is volgens mij toch wel Guido (die loenzende ogen), maar als dat echt Mari is valt m'n bek open van verbazing.![]()
![]()
Charly was 200% echt!
Vandaar de 'zelfspot' in Guido zijn tweet. En Guido was idd 'Chris'
Ik vond het einde ook erg leuk... dat Charly zgn Chris ging masseren in de make-up en toen zijn nek omdraaide en zong 'Zooo, dat was the Voiccccccccccceeeeee, of Hollanddddddd'. In een Mari stemmetje
Die op mijn foto is dus gewoon Chris? Of lees ik het precies verkeerd en was het Guido?quote:
Hier
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1235806
rond 20:13
Chris wordt door Guido gespeeld. Bij Charly twijfel ik omdat hij een andere stemmetje doet.
Oordeel zelf.
Ah dan had ik het dus goed op de foto, Charly en Guidoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
Hier
Chris wordt door Guido gespeeld. Bij Charly twijfel ik omdat hij een andere stemmetje doet.
Oordeel zelf.
Op de foto staan de echte Charly en Guido-als-Chris
En zo was het op tv idd ook in het filmpje, maar ze deden het echt supergoed
En Charly is tof dat ie er zo nichterig aan meedeed!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Guido deed ook Paul Turner na
Paul Turner
Whahaha
Dat staat snel online, thanks!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
Hier
Oordeel zelf.
Charly deed het erg leuk
Wat is die Guido pijnlijk niet grappig zeg.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik vind hem juist wel super grappigquote:Op zondag 22 januari 2012 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is die Guido pijnlijk niet grappig zeg.![]()
![]()
Burrdie nu weer op RTL 4.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die eerstequote:Op zondag 22 januari 2012 14:56 schreef Cee het volgende:
Ik wil hier toch een clippie of twee opgooien van Hoe Het Ook Kan.
-edit- Oh, die tweede is ook heel goed inderdaad!Wouw, nee dit niveau halen ze niet in NLD
[ Bericht 30% gewijzigd door MissBliss op 23-01-2012 01:13:25 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Iets met gras dat groener is.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, sommigen vinden iets wat niet uit nederland komt bij voorbaat al beter
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Ook verliezers The Voice krijgen single
AMSTERDAM - De vier finalisten van The Voice of Holland krijgen ieder een single. Erwin Nyhoff, Chris Hordijk en Paul Turner duiken binnenkort de studio in voor een eigen nummer.
Winnares Iris Kroes brengt binnen honderd dagen een heel album uit, zegt een woordvoerder van 8ball Music.
De finalisten hebben deze week gesprekken bij de platenmaatschappij. Nyhoff, Hordijk en Turner zullen alle drie een volledig nieuw nummer uitbrengen en dus niet een bestaand nummer, zoals de single van Kroes.
Ruim 3,6 miljoen mensen zagen de 19-jarige Friezin afgelopen zaterdag met 51 procent winnen van Chris Hordijk. Met haar cover van I Can't Make You Love Me van Bonnie Raitt staat ze op de derde plaats in de Single Top 100.![]()
Hoppakee! John snapt hetquote:John de Mol gaat schaven aan liveshows The Voice
The Voice of Holland was ook dit seizoen een groot succes met gemiddeld 3,3 miljoen kijkers per aflevering. Maar het aantal kijkers zakte wel in bij de liveshows. Waar de meeste talentenjachten richting ontknoping juist meer kijkers trekken, deed The Voice of Holland dat pas bij de halve finale en de ontknoping van gisteren. De kijkcijferdip zit John de Mol niet lekker, vertelt hij in een groot interview met het AD. “De shows zijn het zwakke punt. Het programma onderscheidt zich er niet genoeg mee van zijn soortgenoten.”
Hij vervolgt in de krant: “Ik heb wel wat ideetjes hoe we dat kunnen verbeteren. Nee, ik zeg niet welke. Dat ga ik eind februari eerst uitgebreid met mijn team bespreken. Kijken of het werkt zoals ik denk.”
Eén van zijn tactieken is het opfokken van de mensen voor de camera, oneerbiedig gezegd. De Mol: “Sinds kort roep ik iedereen een half uur voor de uitzending in deze kamer bij elkaar om ze op te poken. Je schouders ophalen als je sneuvelt, mag niet. Je moet er bij wijze van spreken je rechterarm voor over hebben om The Voice te winnen. Bloed, zweet en tranen wil ik zien. Anders hoor je hier niet thuis.”
Het onderscheidende karakter van de liveshows de eerste twee seizoenen zijn vooral subtiel: de band die al begint te spelen terwijl de aankondiging nog loopt, het laten optreden van de kandidaten met gevestigde namen en een afvalsysteem per coach. Daar moet van De Mol nu dus meer variatie in komen. Dat valt toe te juichen. Ik ben heel benieuwd hoe The Voice of Holland straks verder wordt geïnnoveerd, naast het vervangen van Angela Groothuizen door Trijntje Oosterhuis.![]()
![]()
Een verandering al tov vorig jaar, geen wekelijkse rls "I Ris Kroes". Misschien is ze niet interessant genoeg. Geen idee hoe lang vorig jaar Ik Ben Saunders het volgehouden heeft trouwens, nooit gekeken.![]()
Opfokken van de mensen, whut?
Hopelijk bedenkt hij wat goeds...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Opfokken van mensen. "OMG, tranen willen we zien. Schop hem onder de ballen voor de uitslag!"Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wat een kenau is die John. Die wil je niet als baas volgens mij
Ik Ben Saunders vond ik leukAls er een serie van Iris komt zal ik die niet kijken, daar vind ik haar veel te
voor.
![]()
Ik zie het al voor me, hoe ze in het chinese restaurant waar ze werkte feestelijk onthaald wordt, en ze vervolgens haar harp uit haar rugzak tovert en spontaan een optreden geeftquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:40 schreef loezzzje het volgende:
Wat een kenau is die John. Die wil je niet als baas volgens mij
Ik Ben Saunders vond ik leukAls er een serie van Iris komt zal ik die niet kijken, daar vind ik haar veel te
voor.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, hoe ze in het chinese restaurant waar ze werkte feestelijk onthaald wordt, en ze vervolgens haar harp uit haar rugzak tovert en spontaan een optreden geeft![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:58 schreef ranja het volgende:
Een verandering al tov vorig jaar, geen wekelijkse ros "I Ris Kroes". Misschien is ze niet interessant genoeg. Geen idee hoe lang vorig jaar Ik Ben Saunders het volgehouden heeft trouwens, nooit gekeken.!
Ben was ook een meer interessantere persoonlijkheid, en niet alleen hij, de hele familie Saunders.Ik heb die hele serie toen gevolgd
Ja, Ben heeft dan ook best wel een x-factor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]!
Ben was ook een meer interessantere persoonlijkheid, en niet alleen hij, de hele familie Saunders.Ik heb die hele serie toen gevolgd
Iris alleen een stem. Het is best lullig dat ze dan ook weer uit Friesland blijkt te komen, dubbel saai all the way.
Mjaquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Ben heeft dan ook best wel een x-factor.Iris alleen een stem. Het is best lullig dat ze dan ook weer uit Friesland blijkt te komen, dubbel saai all the way.
Had liever Paul zien winnen, + reallife soap
Wait, WHUT? Anouk werkt met Trijntje samen?quote:Anouk stopt niet met optreden
Laatste update: 25 januari 2012 10:40 info
HILVERSUM - Anouk gaat gewoon door met optreden. Ondanks eerdere berichten ontkent de 36-jarige zangeres dat ze het niet meer ziet zitten om op het podium te staan.
"Ik heb nooit gezegd dat ik ging stoppen. Ik moet dus mensen teleurstellen", aldus Anouk dinsdag in RTL Boulevard.
Anouk geeft wel toe momenteel liever in de studio te werken, maar staat in maart wel voor een groot publiek in het Gelredome in Arnhem.
"Dat is goed want je verdient er veel geld mee dan hoef ik tenminste niet elke week op het podium te staan."
Oosterhuis
Vorige week werd bekend dat Anouk het nieuwe album van Trijntje Oosterhuis schrijft en produceert. "Het wordt totaal iets anders dan jullie gewend zijn van Trijntje."
"Het is een eer en voorrecht dat ze mijn werk gaat uitvoeren. Ik hou jullie op de hoogte", schreef Anouk op haar Facebookpagina.Nou als Trijn met Anouk kan werken, dan kan ze vast in het nieuwe seizoen VOH goed commentaar geven, dit stemt mij positief!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
MjaHad liever Paul zien winnen, + reallife soap
![]()
Die real life soap was dit seizoen sowieso al korter dan vorig seizoenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:58 schreef ranja het volgende:
Een verandering al tov vorig jaar, geen wekelijkse rls "I Ris Kroes". Misschien is ze niet interessant genoeg. Geen idee hoe lang vorig jaar Ik Ben Saunders het volgehouden heeft trouwens, nooit gekeken.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:58 schreef ranja het volgende:
Een verandering al tov vorig jaar, geen wekelijkse rls "I Ris Kroes". Misschien is ze niet interessant genoeg. Geen idee hoe lang vorig jaar Ik Ben Saunders het volgehouden heeft trouwens, nooit gekeken.
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Zo straks even boodschappen doen, en dan vooral de snacks en drank voor vanavond niet vergeten
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
En wij zijn gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:10 schreef loezzzje het volgende:
Misschien toch maar kijken, voor de rest is er toch niet veel soeps op tv
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik zou absoluut niet gaan kijken, het leek me veel te Kinderen voor Kinderen enzo
Maar ik zag een voorstukje van een roodharig meisje "Ik ben een beetje verliefd op Nick en Simon![]()
![]()
![]()
" en toen smolt ik en nu wil ik het zien
Dat meisje iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Greys het volgende:
Ik zou absoluut niet gaan kijken, het leek me veel te Kinderen voor Kinderen enzo
Maar ik zag een voorstukje van een roodharig meisje "Ik ben een beetje verliefd op Nick en Simon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmm op rtl 8 komt the family stone. das ook wel een leuke film, misschien dat ik die dan maar opneem![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
En dan zie je haar in een flits Simon een hug geven en dan is ze net zo rood als heur haarquote:
O nee hoor, dan wil ik dat ze gaat winnen en dan is ze straks helemaal niet goed, dat vind ik zieligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zie je haar in een flits Simon een hug geven en dan is ze net zo rood als heur haar
Maar ik ga wel kijken
Hij is goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
Hier
Oordeel zelf.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
We zaten in The Voice Kids Live #5 - Whoehoe heb geen TTquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Riann het volgende:
dat meisje van net voor de reclame geweldig![]()
In de Top 40:
2 (18) Time after time - Chris Hordijk
7 (29) I can't make you love me - Iris Kroes
25 (35) Nights in white satin - Erwin Nyhoff
34 (37) Don't stop me now - Paul Turner![]()
Grappig dat Chris nog steeds beter scoort dan Iris.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef ranja het volgende:
In de Top 40:
34 (37) Don't stop me now - Paul TurnerYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
In de single top 100 is Chris gezakt van 2 naar 34, Iris van 4 naar 30quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef ranja het volgende:
In de Top 40:
34 (37) Don't stop me now - Paul Turner!
![]()
Nieuwste Top 40:
2 (2) Time after time - Chris Hordijk
6 (7) I can't make you love me - Iris Kroes
27 (25) Nights in white satin - Erwin Nyhoff
38 (34) Don't stop me now - Paul Turner
De Top 40 wordt anders samengesteld dan de single top 100, maar Chris blijft bovenaan![]()
![]()
Ik heb vandaag Shary-Ann, Iris Kroes en Paul Turner live gezien!
Shary-Ann zong goed maar deed niet d'r leukste liedjes, was een beetje saaiIris deed Adèle en nog iets wat ik al vergeten ben, dat zegt wel genoeg
Paul daarentegen.... Vond hem met The Voice maar een aansteller, maar hij kan wel echt entertainen hoor! Eerst in een rakettenpakje met een raket op het podium en een raket op zijn microfoon, daarna 'omgekleed' voor Sexy and I know it met hysterische danseressen en smurf op zijn microfoon.
Hij deed het echt superleuk, pakte van allerhande attributen die de presentatoren nog op het podium hadden laten liggen, speelde met het publiek (we in plaats van I zingen en zijn gebruikelijke vreugdekreetjes).
Ik vind hem leuk!
![]()
Erwin Nyhoff heeft zijn album Take Your Time opnieuw uitgebracht
[ Bericht 37% gewijzigd door Benny op 17-02-2012 19:26:20 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: