Hun waren leuk jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk en luister het nummer eensDie spoorden echt niet, en het was me toch een partij leuk
Vreselijk slecht gezongen, maar zo'n aanstekelijk refrein en de sterren (wat mij betreft) van het Eurovisie Songfestival.
Bij zijn auditie werd gezegd dat hij de stem van een zwarte vrouw had, of iets in die richting. Daar hadden ze meer mee moeten doen. Ik ben dan ook benieuwd hoe een N&S-Paul was geweest.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gister na afloop nog even naar dat duet van Wouter en Paul gekeken op youtube.
Merkwáárdig hoe Paul daar eigenlijk beter begint vooral dan Wouter
Ik snap niet dat ze hem niet wat vaker afwisselend zo'n 'gewoon' zangnummer hebben gegeven.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:59 schreef RobbieD het volgende:
Maak ook een TVOH Old Pliers (oftewel TVOH ouwe tangen).

quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan kan deze weer meedoen
[..]
[ afbeelding ]
Mooohhhquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:09 schreef Ugjerke het volgende:
Jammer ook dat hij Valerie niet zong in de finale.
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond 'm naast zijn zus ook wel een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]Zij was leuk.
Ik hoorde Chris toevallig zingen op de radio toenstraks, stukje bij 538 van van de week. Ja hij zingt goed, maar zelfs op de radio kwam het eigenlijk best saai en vlak over, terwijl je hem dan dus niet ziet (duh).
Die vond ik leuk, Giannaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar dan had ie Gianna weer moeten lenen
In z'n eentje Valerie en als duet Animal dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar dan had ie Gianna weer moeten lenen
Gráág zelfs in ruil voor die rap met die valse eyo-roep-negert van gisterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vond ik leuk, Gianna, dus dat was leuk geweest, desnoods als ruil voor die rap van gister
Floortje de favorietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het een beetje een Floortje-Raffaela-finale... niks bijzonders en toch verloor de favoriet
Aldus loezzzje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:23 schreef loezzzje het volgende:
Floortje, de naam alleen al. Noem jezelf Floor als je de 16 bent gepasseerd anders is het gewoon raar
Oh heerlijk, ik ga straks kijken!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Aldus loezzzje.
Greys, ik zit op dit moment The Voice of Germany terug te kijken. Holy crap zelfs de slechtste van de avond is twintigduizend keer beter dan de vier finalisten bij elkaar.Wil je clippies zien?
Even denken, volgens mij is dit de 4e liveshow. Team Nena vs Team Rea. Echt ik zat als een malloot te applaudiseren op de bank steeds.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik ga straks kijken!![]()
Tenminste, als je via hun eigen site vanuit een ander land die shows kunt zien. Anders moet ik even via torrents ofzo proberen... hoeveelste live show was dit?
Oh stom, op de site kan ik sowieso zien wat het nr van de laatste show was natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Even denken, volgens mij is dit de 4e liveshow. Team Nena vs Team Rea. Echt ik zat als een malloot te applaudiseren op de bank steeds.
Laten we het alsjeblieft hopen, de kandidaten sparen is niet leuk om naar te kijken. Zat Gordon maar in de jury...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Op Nu.nl staat een stukje van Trijntje, ze denkt harder te zijn dan Ansj, heerlijk
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het alsjeblieft hopen, de kandidaten sparen is niet leuk om naar te kijken. Zat Gordon maar in de jury...
twitter:chrishordijk twitterde op zondag 22-01-2012 om 10:54:16Ondertussen, in de kleedkamer bij de Vorstin in Hilversum, worden er hele flauwe grappen gemaakt... ;-) http://t.co/WXKB7AgH reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |