Ik vond het op de uithaal na, die ze in de voorstukjes in de reclame erg goed geknipt hebben, tegenvallen. En in de reclame zag je al precies aan de reactie van Marco dat hij wilde laten zien dat het einde, voor hem, tóch goed was. De rest dacht er anders over.quote:Op zaterdag 24 september 2011 05:29 schreef female81 het volgende:
Ze heeft het wel waargemaakt, gisteren. Ze zong uitstekend. Maar waarom dan zo'n twijfel bij de jury, en na hele lange tijd slechts één stoel om?Raar...
Ik denk dat dat meer te maken heeft dat ze allemaal al wat kandidaten hadden en er nog meer auditiedagen komen... bovendien, nederlandstalig is ook een risico.quote:Op zaterdag 24 september 2011 05:29 schreef female81 het volgende:
Ze heeft het wel waargemaakt, gisteren. Ze zong uitstekend. Maar waarom dan zo'n twijfel bij de jury, en na hele lange tijd slechts één stoel om?Raar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet gaan battelen
[ Bericht 46% gewijzigd door Benny op 24-09-2011 20:43:44 (spoiler) ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:41 schreef Woelli het volgende:
Zal trouwens leuk zijn als ze tijdens de battle tegenWas al bekend dat zij ook meedoet of plaats je nu een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet gaan battelen
[ Bericht 11% gewijzigd door Benny op 24-09-2011 20:43:58 (spoiler) ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Beidequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was al bekend dat zij ook meedoet of plaats je nu een spoiler?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:41 schreef Woelli het volgende:
Zal trouwens leuk zijn als ze tijdens de battle tegenIk weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet gaan battelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft haar zus (voor mij) dan weer wel, wat een blij leuk mensquote:Op zondag 25 september 2011 10:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel leuk, maar de gunfactor is niet zo hoog, denk ik.
Ja, inderdaad, maar die heeft haar uiterlijk weer niet mee...quote:Op zondag 25 september 2011 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heeft haar zus (voor mij) dan weer wel, wat een blij leuk mens
Inderdaad!! Ze kwam me al zo bekend voor.quote:Op zondag 25 september 2011 11:35 schreef Bos81 het volgende:
Had die Shakina een tijd terug ook niet mee gedaan met X-factor, maar viel in de theaterronde af, mede doordat ze de bus die de kandidaten naar de theater vervoerde had gemist en met een taxi later aankwam?
Dat was zij toch he?
Oeh, vind ik wel! Ze is opgewekt en vrolijk en heeft geen kapsones.quote:Op zondag 25 september 2011 10:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel leuk, maar de gunfactor is niet zo hoog, denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |