Ik vond het op de uithaal na, die ze in de voorstukjes in de reclame erg goed geknipt hebben, tegenvallen. En in de reclame zag je al precies aan de reactie van Marco dat hij wilde laten zien dat het einde, voor hem, tóch goed was. De rest dacht er anders over.quote:Op zaterdag 24 september 2011 05:29 schreef female81 het volgende:
Ze heeft het wel waargemaakt, gisteren. Ze zong uitstekend. Maar waarom dan zo'n twijfel bij de jury, en na hele lange tijd slechts één stoel om?Raar...
Ik denk dat dat meer te maken heeft dat ze allemaal al wat kandidaten hadden en er nog meer auditiedagen komen... bovendien, nederlandstalig is ook een risico.quote:Op zaterdag 24 september 2011 05:29 schreef female81 het volgende:
Ze heeft het wel waargemaakt, gisteren. Ze zong uitstekend. Maar waarom dan zo'n twijfel bij de jury, en na hele lange tijd slechts één stoel om?Raar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet gaan battelen
[ Bericht 46% gewijzigd door Benny op 24-09-2011 20:43:44 (spoiler) ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:41 schreef Woelli het volgende:
Zal trouwens leuk zijn als ze tijdens de battle tegenWas al bekend dat zij ook meedoet of plaats je nu een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet gaan battelen
[ Bericht 11% gewijzigd door Benny op 24-09-2011 20:43:58 (spoiler) ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Beidequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was al bekend dat zij ook meedoet of plaats je nu een spoiler?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:41 schreef Woelli het volgende:
Zal trouwens leuk zijn als ze tijdens de battle tegenIk weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet gaan battelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft haar zus (voor mij) dan weer wel, wat een blij leuk mensquote:Op zondag 25 september 2011 10:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel leuk, maar de gunfactor is niet zo hoog, denk ik.
Ja, inderdaad, maar die heeft haar uiterlijk weer niet mee...quote:Op zondag 25 september 2011 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heeft haar zus (voor mij) dan weer wel, wat een blij leuk mens
Inderdaad!! Ze kwam me al zo bekend voor.quote:Op zondag 25 september 2011 11:35 schreef Bos81 het volgende:
Had die Shakina een tijd terug ook niet mee gedaan met X-factor, maar viel in de theaterronde af, mede doordat ze de bus die de kandidaten naar de theater vervoerde had gemist en met een taxi later aankwam?
Dat was zij toch he?
Oeh, vind ik wel! Ze is opgewekt en vrolijk en heeft geen kapsones.quote:Op zondag 25 september 2011 10:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel leuk, maar de gunfactor is niet zo hoog, denk ik.
Leuk C_A!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
wat oude foto's van mij (raffish)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat juist leuk. Bij The Voice kan dat. Als je dan daarna maar niet weer in de herkansing gaat zoals Dewi en Rachel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nora
Alleen jammer dat ze weer meedoet met zo'n programma
Maar voor Dewi en Rachel was het toch de 2e keer, net als nu Nora en Sharon, ook een 2e keer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat juist leuk. Bij The Voice kan dat. Als je dan daarna maar niet weer in de herkansing gaat zoals Dewi en Rachel.
Oh dat wist ik niet! Maar volgens mij doen werkelijke alle BN-ers daar aan mee, wat ik erover gehoord heb. Ook Loïs Lane dacht ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dewi en Rachel doen mee aan The Winner is, wat binnenkort begint.
dat meen je nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dewi en Rachel doen mee aan The Winner is, wat binnenkort begint.
Die dames zijn wel tof heur!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Lois Lane. De botoxgoeroes krijgen het druk.
Je kunt geld winnen? Ze zullen ook wel gevraagd zijn door SBS, want Loïs Lane heeft ook wel wat beters te doenquote:
Maar ze moeten met hun leren kledingpakjes eens mee met de tijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dames zijn wel tof heur!Misschien komt Annie Schilder ook wel langs, je weet het niet
Waylon draagt ook leren pakjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar ze moeten met hun leren kledingpakjes eens mee met de tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga een kritisch oog op hun pakjes werpen Vaduschna!
Oh wacht, dan moet ik het ook gaan volgen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Raffaëlla?quote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef merel1986 het volgende:
Op een of andere manier irriteert die Sharon me . Zelfde als met... hoe heet ze nou... ze deed vorig jaar ook mee, en had idols/x factor of iets gewonnen...
Ja ze is zeker mooier. Ik heb bij haar in de klas gezeten toen ze 17/18 was, toen was ze inderdaad een stuk dikker dan nu.quote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef merel1986 het volgende:
Op een of andere manier irriteert die Sharon me . Zelfde als met... hoe heet ze nou... ze deed vorig jaar ook mee, en had idols/x factor of iets gewonnen...
Nora, grappig die oude foto's. was toen wat dikker. Ze is nu wel mooier, vind ik.
Je zou bijna denken dat ze het erom doen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat had ze aan? Waarom doen ze dit haar aan? En waarom zoeken ze zo'n nummer uit?
Bah, ze moest nog niet weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |