Tja, kleinste tentje, misschien niet eens vol... dat zegt niet alles natuurlijk. Sowieso een ander genre ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:06 schreef Stout64 het volgende:
Ik vind hem eigenlijk TE professioneel om aan The Voice mee te doen. De man heeft al pinkpop en lowlands gedaan.
Mee eens. Mijn favoriet en mijn favoriet uit team Angela!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk kan hij Erwin Nijhoff verslaan
Hij was goed, maar kom op zeg Erwin heeft echt een unieker stemgeluid.quote:Op maandag 5 december 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Hij deed het super... maar ik blijf er bang voor dat Angela op Erwin blijft zitten voor haar finaleplek
Wat is er verschrikkelijk aan dan ???quote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet dat jij van de fanclub van Erwin bent... maar mij kun je echt niet overtuigen... vind het een verschrikkelijke vent!
Tja, Erwin is gewoon Erwin zichzelf dus echt one of a kind. Zijn manier van zingen is top met gevoel en passie en daar hou ik van,i.p.v. gewoon technisch een nummer opvoeren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Zijn uitstraling, zijn maniertjes bij het zingen! Maar dit is het Niels-topic dus niet de plek om het hier over te hebben!
Zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:49 schreef ranja het volgende:
Afgezien daarvan heb ik niks met Niels. Ik vrees een hoog Coldplay/Snow Patrol gehalte bij hem.
vind ik ook. En ik vind dat ie zichzelf te kort doet om met Voice mee te doen. Gek genoeg heb ik dat gevoel bij Charly nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Een beetje ondergewaardeerd vind ik; hij kan echt wel heel goed zingen en heeft ook een mooi stemgeluid. Ik ben benieuwd wat hij in de battles gaat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |