De associatie met Dries Roelvink, misschien?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind hem ook goed, maar ben ook geen fan. Ik weet niet precies wat het is, maar ik heb bij hem idd ook iets wat me tegenstaat.
Jij kent Bart?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Bart is ook part-time schipper. Hier mijn zoontje aan het roer.
Ik vind hem zo'n centerparcs zangerquote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef mootie het volgende:
Klinkt super, maar de persoon stoot me af. Ik vraag me ook af wat voor repertoire ze voor hem in gedachten hebben.
We hadden met een stel een boot + schipper gehuurd tijdens Sail 2010. En die schipper was Bart.quote:
Ik vond het juist wel mooi. Even laten zien dat hij naast hoog, laag en hard uithalen ook een loepzuivere kopstem heeft. Meest complete zanger van het stel. Jammer dat ie wellicht wat oubollig overkomt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:32 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Waar was hij mee bezig?Dat klonk echt nergens naar. En dan ook nog zo'n ouwbollig nummer. Niet dat hij iets van Bieber moet gaan zingen, maar iets hipper mag wel. En volume miste ik, want dat kan Bart.
Ik heb het idee dat De Mol hem door heeft gestemd. Vanwege de vorige keren vind ik dat terecht, maar deze keer viel dus echt tegen.
Ik denk dat veel mensen dat hebben...quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef mootie het volgende:
Klinkt super, maar de persoon stoot me af.
Heb jij vaker een foto gepost? Je zoontje komt zo bekend voorquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Bart is ook part-time schipper. Hier mijn zoontje aan het roer.
Ik had het ook mooi gevonden als hij het hoogstens 2x in het nummer gedaan had. Maar zo was het gewoon te lang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel mooi. Even laten zien dat hij naast hoog, laag en hard uithalen ook een loepzuivere kopstem heeft. Meest complete zanger van het stel. Jammer dat ie wellicht wat oubollig overkomt.
Ja, in kinderfototopic op OUD heb ik wel eens foto's van mijn kinderen gepost.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij vaker een foto gepost? Je zoontje komt zo bekend voor
Daar hebben ze al zo'n ouwe gast met lang haar bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom heeft LA the Voices hem niet opgepikt. Had ons deze ellende bespaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |