Hij zal zijn halve middelbare school wel meegenomen hebben en/of na een lading rustige nummers kwam dan deze van Gavin DeGraw, daar werd ik ook wel heel blij vanquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:25 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Daarom was ook best verrast dat het publiek zo enthousiast was.
Hij had hooguit 10/15 mensen mee, waaronder zijn familie en een aantal collega's. Geen enkele leerling!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zal zijn halve middelbare school wel meegenomen hebben en/of na een lading rustige nummers kwam dan deze van Gavin DeGraw, daar werd ik ook wel heel blij van
Waren die 10-15 dan zo luidruchtig of had hij echt de zaal mee? Leuk wel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij had hooguit 10/15 mensen mee, waaronder zijn familie en een aantal collega's. Geen enkele leerling!
Was inderdaad ook wel wat verbaasd dat het publiek zo enthousiast was, maar vond het wel super vet
Haha, ik denk dat hij gewoon het overgrote deel van de zaal mee had hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waren die 10-15 dan zo luidruchtig of had hij echt de zaal mee? Leuk wel!
Wat mij opviel is dat hij er ook écht zoveel plezier in hadEn dat nummer werkte ook wel mee natuurlijk (veel anderen hadden ballads).
Je zag in Real Life ook bij hem thuis dat hij met zijn broers en zus (dacht ik) ook in de woonkamer echt graag aan het zingen was.
ik bespeur bij het vrouwelijk geslacht een verhoogde vochtigheidsgraad op bepaalde plekken.quote:
Prima, maar zingen kan ie godverdommequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bespeur bij het vrouwelijk geslacht een verhoogde vochtigheidsgraad op bepaalde plekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |