Hij zal zijn halve middelbare school wel meegenomen hebben en/of na een lading rustige nummers kwam dan deze van Gavin DeGraw, daar werd ik ook wel heel blij vanquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:25 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Daarom was ook best verrast dat het publiek zo enthousiast was.
Hij had hooguit 10/15 mensen mee, waaronder zijn familie en een aantal collega's. Geen enkele leerling!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zal zijn halve middelbare school wel meegenomen hebben en/of na een lading rustige nummers kwam dan deze van Gavin DeGraw, daar werd ik ook wel heel blij van
Waren die 10-15 dan zo luidruchtig of had hij echt de zaal mee? Leuk wel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij had hooguit 10/15 mensen mee, waaronder zijn familie en een aantal collega's. Geen enkele leerling!
Was inderdaad ook wel wat verbaasd dat het publiek zo enthousiast was, maar vond het wel super vet
Haha, ik denk dat hij gewoon het overgrote deel van de zaal mee had hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waren die 10-15 dan zo luidruchtig of had hij echt de zaal mee? Leuk wel!
Wat mij opviel is dat hij er ook écht zoveel plezier in hadEn dat nummer werkte ook wel mee natuurlijk (veel anderen hadden ballads).
Je zag in Real Life ook bij hem thuis dat hij met zijn broers en zus (dacht ik) ook in de woonkamer echt graag aan het zingen was.
ik bespeur bij het vrouwelijk geslacht een verhoogde vochtigheidsgraad op bepaalde plekken.quote:
Prima, maar zingen kan ie godverdommequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bespeur bij het vrouwelijk geslacht een verhoogde vochtigheidsgraad op bepaalde plekken.
Zeker de beste van de avond, was de vorige keer ook al zo! Hij kan nog eens gaan verassen!!quote:
Hoezo, ga je hem cremeren?quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeker de beste van de avond, was de vorige keer ook al zo! Hij kan nog eens gaan verassen!!
Een finale Luske - Vink is juist de bedoeling. Snap dat dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeker de beste van de avond, was de vorige keer ook al zo! Hij kan nog eens gaan verassen!!
LOL, dus je zegt dat hij alleen maar uiterlijk is en niet veel bijzonders voor de rest?quote:Op zondag 25 december 2011 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, ik was vrijdag niet zo overtuigd van hem. Deze kruising van Mark Huizinga en Jeroen Post zingt aardig goed, maar er is eigenlijk geen ruimte voor verbetering. En daar hoop ik wel op, want bijzonder is het niet. Loop naar de keuken, luister dan naar hem en het is een stuk minder.
Ja maar dat was Ben Saunders ook.. alleen dan met tatoo's. Ben Saunders was een van de saaiste van allemaal. Heeft bijna geen woord gezegd...quote:Op zondag 25 december 2011 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is een doorsnee showboatzanger. Hij presteert telkens op de toppen van zijn kunnen, daarmee kom je ver. Maar op talent zal hij het nooit redden.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef Maanvis het volgende:
http://www.marnixcollege.nl voor Greys's kind by the way
Ghehequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:20 schreef Maanvis het volgende:
https://picasaweb.google.com/marnixcollege/1112TVOHWouterVink
In de studioversie van Disneyland klonk hij ook als een van de beste. Hij heeft gewoon een zeer prettige stem. Net als vorige week live natuurlijk weer.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:07 schreef Dizer het volgende:
Jullie zouden eens de studioversie moeten horen uit de cd. Damn.. beter dan het origineel. Staat al sinds zaterdag op repeat! 135 x al geluisterd![]()
Één reactie mogelijk:quote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Moira. het volgende:
Dat ze er alle DRIE uit zijn zegt voor mij een beetje dat het programma doorgestoken kaart is...
Het probleem is dat als de juryleden een duidelijke verdeling maken, en de thuisjury kiest voor iemand anders, dat er een onwerkbare situatie creëert. VanVelzen heeft er baat bij dat hij The Voice wint. Dus die zal nooit toegeven!quote:Op zondag 15 januari 2012 09:58 schreef Devz het volgende:
Het is geen doorgestoken kaart, maar inderdaad wel manipulatie. De hele show ligt Wouter qua stemmen voor op Paul en steeds maar aangeven dat het zo dicht bij elkaar ligt ("het gaat om enkele tientallen stemmen"). Dan weet je dat die Paul groupies alsnog massaal gaan stemmen, want die staat achter. Wat dat betreft gaat het natuurlijk puur om het geld, want RTL is ook niet gek. Die weten dat ook.
Het viel me alleen heel erg tegen dat Van Velzen niet duidelijk voor de beste zanger durfde te gaan. Vorige week was iedereen al niet zo blij met het feit dat Paul door ging en Van Velzen zelf leek het hier ook niet zo mee eens te zijn. Dan had hij nu gewoon een statement moeten maken en duidelijk voor Wouter moeten gaan, met 60/40 of iets in die richting. Maar door zijn laffe 51/49 houding is Paul nu alsnog door, zoals te verwachten viel. En dan schijnheilig een beetje verbaasd gaan lopen doen.
Goed voor RTL en de centjes. Niet goed voor de show en de kijkers (tenminste dat deel dat voor de muziek gaat).
Waarom die beat erbij? Wordt het niet beter van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:32 schreef chansadres het volgende:
Single zou Blauwe Ruis van Blof zijn geweest.
Online tot RTL wakker word:
Rtl is wakker geworden, helaas is de single weg!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:32 schreef chansadres het volgende:
Single zou Blauwe Ruis van Blof zijn geweest.
Online tot RTL wakker word:
Ik weet welk artikel jij had gelezenquote:Op zondag 15 januari 2012 09:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Één reactie mogelijk:!!!!!!!!!!!!!
Het is al heel lang bekend, dat ze inderdaad het publiek willen manipuleren. Maar dat is juist om Charly naar de finale te krijgen. Bijvoorbeeld door zijn vrouw telkens in beeld te nemen etc. Maar die is er juist uitgevlogen. Dit laat juist duidelijk zien dat het NIET doorgestoken kaart is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |