Uit de muziekwereld, ze draaien beiden al jaren mee en hij komt uit Zwolle, en da's ook in het Oostenquote:
Ah, thanksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Uit de muziekwereld, ze draaien beiden al jaren mee en hij komt uit Zwolle, en da's ook in het Oosten
Bij dezen aangepast, thanksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef ranja het volgende:
Hij heet trouwens Nijhoff, Nyhoff was z'n artiestennaam.
Boris (rechts)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik dacht écht eventjes dat t een kennis van me was
[ afbeelding ] Maar het is dat ik weet dat ie een hekel heeft aan zingen omdat ie t voor geen meter kan
Staan nog veel meer clipjes van hen samen zag ik op youtube, leuk!quote:
Die reclame/jingle zanger die z'n gitaar niet los wilde latenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik gun het hem meer dan die blonde man van vorig seizoen, die waarschijnlijk ongeveer even oud is.
Iemand daar een videotje van?quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Die reclame/jingle zanger die z'n gitaar niet los wilde laten
Geen vergelijk eigenlijk.
Nou, vooruit.quote:
Dank je!quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Dit is de auditie, hij haalde de live shows waar hij nogal wat kritiek kreeg van z'n eigen coach (Jeroen).
Ik zie in mijn glazen bol een zelfde soort Voice-carriere.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Die reclame/jingle zanger die z'n gitaar niet los wilde laten
Geen vergelijk eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |