Vaste prik hèquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is ook weer ziek of ziek aan het worden.
Ik zit ook al 2 dagen op het randje, vaste prik, want de vakantie is begonnen
Ja, ik ben helemaal van jullie vanavond.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, hebben we jou vanavond voor ons zelf?![]()
![]()
Ik vind het zo leuk dat je in het rijtje nominaties bij 'liefste FOK!ster' staat bij de verkiezingen
Ah kakquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik zat zwetend en bibberend boven mijn laatste toets
Ik zat hardop te oh-en, dat er ook nog wat zinnigs stond tussen allerlei onbekende namen en titels.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef Karina het volgende:
Ik wist het niet totdat ik van sinterklaaskapoentje hoorde dat hij op mij had gestemd, waar ik dat aan verdiend heb
Ik word helemaal verlgen, Benny is ook een lieverd trouwens IRL en jij vast ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat hardop te oh-en, dat er ook nog wat zinnigs stond tussen allerlei onbekende namen en titels.Treffend vooral.
We hebben het er met Benny, een aantal vrijdagen geleden (tijdens Peter van der Vorst) over gehad geloof ik. Ik zou wel een Karina-tante willen![]()
Je bent gewoon een lieverd en hele toffe vrouw. En Benny zei dat het irl ook zo is!
Ik heb niet eens kerst M&M's gezien, ik heb gewoon weer de crispy.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
Benny is een ook een snoepje ja
Zijn die kerst M&M's nog bijzonder eigenlijk op de kleur na? Nee zeker
Ik dinsdag koorts, woensdag griephoofd erbij en gisteren begon mijn voorhoofd, maar gewoon gan werken natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is ook weer ziek of ziek aan het worden.
Ik zit ook al 2 dagen op het randje, vaste prik, want de vakantie is begonnen
Ik zag ze hier bij de kassa liggen, geen idee eigenlijk of de prijs ook veel hoger is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet eens kerst M&M's gezien, ik heb gewoon weer de crispy.
Helemaal mee eens, ze is irl liefquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat hardop te oh-en, dat er ook nog wat zinnigs stond tussen allerlei onbekende namen en titels.Treffend vooral.
We hebben het er met Benny, een aantal vrijdagen geleden (tijdens Peter van der Vorst) over gehad geloof ik. Ik zou wel een Karina-tante willen![]()
Je bent gewoon een lieverd en hele toffe vrouw. En Benny zei dat het irl ook zo is!
Eet ze, ik doe frituur zo, even geen zin in kokenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef Karina het volgende:
Ik ga even mijn boerenkool opwarmenTot later.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dinsdag koorts, woensdag griephoofd erbij en gisteren begon mijn voorhoofd, maar gewoon gan werken natuurlijk
Verder voel ik best best goed hoor haha, het is alleen mijn voorhoofd nu maar zo nog even winkelen en dan haal ik wel iets om te stomen, spray heb ik alquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Beterschap
En rustig rosé schenken gekkie
Jij bent ook liefquote:
Ik scrolde naar beneden, ik denk er komt meer na de aanhefquote:
ik zit op mijn mobiel, te wachten op mijn vrouw. Die haal ik eens op van het werk, want kerstpakket in het ov is vast boem.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde naar beneden, ik denk er komt meer na de aanhef
alleen als ik slaap, misschien. Heb ik weer.quote:
Oke, als je maar als een boemboem op tijd bent vanavond, please?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zit op mijn mobiel, te wachten op mijn vrouw. Die haal ik eens op van het werk, want kerstpakket in het ov is vast boem.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen als ik slaap, misschien. Heb ik weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |