dit is dan weer welquote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
En ja Vrijdag weer de 2 betere teams, ben ook benieuwd of Wouter het nog goed kan doen, of Guy weer door de mand valt... En Bart Brandjes
En hoe Iris zonder (moet toch wel denk ik?) harp is...
Cruel Intensions?? Als het toch een ultieme kerstfilm moet zijn doe dan Polar Express of zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Want op RTL 8 komt Cruel Intensions, so much for christmas hey![]()
Stom, je kan zelfs de studio versies horen, Itunes is iets te vroegquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
Is er al een lijstje met wie wat vanavond gaat zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stom, je kan zelfs de studio versies horen, Itunes is iets te vroegDat zijn een stuk betere nummers dan 2 weken geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik heb net even ook de originele artiesten bijgezet... Ik moet zeggen dat Iris Kroes mij mag gaan wegblazen, anders kan ze optieven, als je een van mijn favo's artiesten gaat nadoen.. IK BEN BENIEUWD!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn een stuk betere nummers dan 2 weken geleden!
[..]
Stom, je kan zelfs de studio versies horen, Itunes is iets te vroegLeuk lijstje, ben benieuwd hoe iris het nu gaat doen (zonder harp?) en de show van paulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben heel erg benieuwd of ze vanavond weer voor de Adele look gaan... ik mag hopen van niet, i.c.m. dit nummerquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net even ook de originele artiesten bijgezet... Ik moet zeggen dat Iris Kroes mij mag gaan wegblazen, anders kan ze optieven, als je een van mijn favo's artiesten gaat nadoen.. IK BEN BENIEUWD!!
Nu nog beter uitvoerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn een stuk betere nummers dan 2 weken geleden!
[..]
Stom, je kan zelfs de studio versies horen, Itunes is iets te vroegOehoe, dat ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharon kan iig weer lekker schreeuwen en ad-lips eruit gooien, zal ze blij mee zijn. Hoop dat Marco haar volgende keer (als ze er niet uit gaat) ajb een "klein" rustig liedje laat zingen. Wil wel eens horen of ze dat ook goed kan brengen.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ben ook zowaar benieuwd naar Bart met dit nummerquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle nummers leuk en dat komt niet vaak voor
Ik ga ook kerstpakketVoicen. Onder mijn warme dekentje met mn classy tafelhaardje en een glaasje wijn erbij. Nu nog wat te eten halen want dat zat er dus niet inquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:00 schreef Pheno het volgende:
Het kerstpakket van mijn vrouw gaat vanavond op met deze uitzending
Hier ook niet dus al gekochtquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga ook kerstpakketVoicen. Onder mijn warme dekentje met mn classy tafelhaardje en een glaasje wijn erbij. Nu nog wat te eten halen want dat zat er dus niet in
Denk het wel hoor, vorige keer als laatst, zal nu wel vroeg in de show komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Paul vanavond vroeg komt, die hypershow op het einde kan ik na 2 uur kijken niet waarderen
whehe, ja wat mij betreft ook graag in het begin!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Paul vanavond vroeg komt, die hypershow op het einde kan ik na 2 uur kijken niet waarderen
Maar ik klik niet voor nummers, ik hou van verrassingen
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef Kally het volgende:
Ik ga trachten er bij te zijn, als de winkels niet te druk zijn
En wat zitten jullie te haten op kerstfilms, beter Ige Age dan Scrooge
En dan nog...Kerstmis
Je vergeet 'en niet in de plaats van The Voice RL'quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.En niet 10 avonden van te voren...
Oh ja, want dát was eigenlijk het enige puntje om te zeikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet 'en niet in de plaats van The Voice RL'
Ik ben dol op animatiefilmsquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.En niet 10 avonden van te voren...
Dus datquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
Want ze mogen blij zijn dat we nog allemaal willen kijken gezien de dalende kijkcijfers
Oh veel plezierquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef RobbieBoy het volgende:
over 2 uur richting heet mediapark voor The voice of holland. Heb er zin in![]()
Dank je, komt wel goed.quote:
EN DAN? EN DAN?quote:
Huh, dat is toch juist leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:03 schreef Lutte het volgende:
Dit wordt noodgedwongen toch een avondje tvoh
Jokkebrokquote:
Dan ben ik in de studio!quote:
Oeh, hebben we jou vanavond voor ons zelf?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:15 schreef Karina het volgende:
Vanavond misschien iets hogere kijkcijfers omdat VI er niet is?
Really? Of speel je nu Robbie?quote:
Ik had eigenlijk een leuker avondje geplandquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dank je, komt wel goed.
[..]
EN DAN? EN DAN?
[..]
Huh, dat is toch juist leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |