Paul is een cliche-homo die 1x leuk zou zijn in zo'n redroom en dan hopeloos op de irritatiefactor gaat werkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Paul mag van mij wel die vreselijke RedRoom van Winston overnemen, lijkt me stukken gezelliger en minder cliché dan dat eeuwige "hoe leuk is dat!!"
In gesprek is hij gewoon vrolijk en gezellig, zingend staat hij pas over-the-top met de handen op de heupen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul is een cliche-homo die 1x leuk zou zijn in zo'n redroom en dan hopeloos op de irritatiefactor gaat werken
Hij is weer leuk Cee!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:59 schreef Cee het volgende:
Morgenochtend ga ik 'm nog eens nalezen, dan ben ik (hopelijk) wat scherper. Maar voor nu heb ik dit.
The voice kids duurt maar 2 maanden. Eind maart komt Holland got tallentquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Direct na The Voice begint The Voice Kids. Een week later The winner is... Dan een tijdje niks ivm sport (EK en OS) en het feit dat daar niet tegenop is te boksen.
En tegen het eind van het jaar begint The Voice weer.
Die heb je idd ook nogquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:20 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
The voice kids duurt maar 2 maanden. Eind maart komt Holland got tallent
Ik zou niet weten waarom ze hem een ballad zouden geven. Laat hem toch lekker in het genre waar hij nu in zit(wat dat ook moge zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben Paul-fan, dat mag geen verrassing meer zijn () maar vraag me af of hij door de mand zal vallen als hij een ballad moet doen. Omdat 'hysterisch hyper' dan niet kan, blijft er dan nog genoeg over?
In het live topic was ze niet echt geliefd, meesten vonden dat zequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
Laura heeft mij trouwens gister positief verrast
Ik vond het best meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is weer leuk Cee!![]()
Wel een klein dingetje; vond je Marloes niet krijsen bij haar solo optreden?
Omdat ie dat ook zou moeten kunnen vind ik, anders wordt het zo'n one trick pony. Maar misschien verrast ie ons er wel mee en kan ie het primaquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze hem een ballad zouden geven. Laat hem toch lekker in het genre waar hij nu in zit(wat dat ook moge zijn)... gewoon over het podium huppelen ala Mika
Ja, ik had hem al gevonden, toen ik het uit het topic ging dacht ik ineens "staat die niet..."quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef iBenny het volgende:
Glazen bol antwoord: Die staat in de OP, pisces
Ja, niet eens echt slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Bart Brandjes, bij het NSF?Ff kieken!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Hebben er naast Bart Brandjes en Charly nog meer aan het Songfestival meegedaan vroeger, vroeg ik me af, van deze huidige ronde kandidaten?
Even doorspoelen naar 1.50 ongeveer:
En Charly natuurlijk:
Zie je jij kijkt ook verder dan jouw neus lang is![]()
Nummer van Charly vond ik destijds best goed
Even verder zoeken
Ik moest even zoeken naar je postquote:
Wat heeft dat eigenlijk met The Voice te maken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
En Saja(Sway, xfactor 4 ) is arrogant en kut
Ik denk dat ze in het publiek zat bij The Voice en iBenny haar daar dus gezien heeft gisterenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Wat heeft dat eigenlijk met The Voice te maken?
Leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
In de reclames kun je een prijzenpakket winnen. Dat was vandaag wel tof...
In de eerste reclame:
Een meisje van 10 jaar, die graag VanVelzen een kusje wilde geven. Dat mocht ze doen(ze was net zo groot als Roel) en ze ging er met een heel prijzenpakket vandoor
Een paar reclames verderop:
Een man die wilde graag het podium poetsen samen met de podiumpoetser.
In de laatste reclame:
Een meisje van 11 jaar, die wilde graag een polonaise doen met de kandidaten van Marco en Roel(die vooraan zaten). Dus die hebben een polonaise over het podium gedaan, met Paul voorop... want dat moest van haar.
Wat mij vooral opviel met die prijzenmeuk in de reclames, die man ging meestal naar kleine, zieloze meisjes die anders kapot hard gaan janken als ze niks krijgen. Wat heeft een meisje van 4 nou een een of ander swarovski juweel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
In de reclames kun je een prijzenpakket winnen. Dat was vandaag wel tof...
In de eerste reclame:
Een meisje van 10 jaar, die graag VanVelzen een kusje wilde geven. Dat mocht ze doen(ze was net zo groot als Roel) en ze ging er met een heel prijzenpakket vandoor
Een paar reclames verderop:
Een man die wilde graag het podium poetsen samen met de podiumpoetser.
In de laatste reclame:
Een meisje van 11 jaar, die wilde graag een polonaise doen met de kandidaten van Marco en Roel(die vooraan zaten). Dus die hebben een polonaise over het podium gedaan, met Paul voorop... want dat moest van haar.
Een van die kinderen wist precies te doen wat ze met wat zou doen en aan wie ze het zou geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel met die prijzenmeuk in de reclames, die man ging meestal naar kleine, zieloze meisjes die anders kapot hard gaan janken als ze niks krijgen. Wat heeft een meisje van 4 nou een een of ander swarovski juweel?
Ja tuurlijk, verpatsen tijdens het heerlijke seksspel met Barbies.quote:Op zondag 18 december 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een van die kinderen wist precies te doen wat ze met wat zou doen en aan wie ze het zou geven.
"Sieraad voor mama, zusje vind N&S wel leuk....."
Jupquote:
twitter:thevreporter twitterde op woensdag 21-12-2011 om 11:06:11En ja hoor, we mogen het vertellen: In de komende show geeft Ben Saunders een gastoptreden! http://t.co/ttyohCkB reageer retweet
Wie?quote:
Lady Gaga lukte toch nietquote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Juptwitter:thevreporter twitterde op woensdag 21-12-2011 om 11:06:11En ja hoor, we mogen het vertellen: In de komende show geeft Ben Saunders een gastoptreden! http://t.co/ttyohCkB reageer retweet
Bij Tvgids.nl staat Ice Age op het programma:quote:
quote:20:30 Ice age: A mammoth Christmas
Oh, begint dat gelazer nu al?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef ranja het volgende:
Omdat iedereen naturlijk kerstfilms kijkt om deze tijd van het jaar
quote:
Huh, die was echt een paar dagen geleden nog op tvquote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ja, en sowieso kan Galjaard dat toch op RTL 5, 7 en 8 doen
Want op RTL 8 komt Cruel Intensions, so much for christmas hey![]()
Oh sorry, het is nu deeltje 2quote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, die was echt een paar dagen geleden nog op tv![]()
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |