Ik ga ook kerstpakketVoicen. Onder mijn warme dekentje met mn classy tafelhaardje en een glaasje wijn erbij. Nu nog wat te eten halen want dat zat er dus niet inquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:00 schreef Pheno het volgende:
Het kerstpakket van mijn vrouw gaat vanavond op met deze uitzending
Hier ook niet dus al gekochtquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga ook kerstpakketVoicen. Onder mijn warme dekentje met mn classy tafelhaardje en een glaasje wijn erbij. Nu nog wat te eten halen want dat zat er dus niet in
Denk het wel hoor, vorige keer als laatst, zal nu wel vroeg in de show komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Paul vanavond vroeg komt, die hypershow op het einde kan ik na 2 uur kijken niet waarderen
whehe, ja wat mij betreft ook graag in het begin!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Paul vanavond vroeg komt, die hypershow op het einde kan ik na 2 uur kijken niet waarderen
Maar ik klik niet voor nummers, ik hou van verrassingen
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef Kally het volgende:
Ik ga trachten er bij te zijn, als de winkels niet te druk zijn
En wat zitten jullie te haten op kerstfilms, beter Ige Age dan Scrooge
En dan nog...Kerstmis
Je vergeet 'en niet in de plaats van The Voice RL'quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.En niet 10 avonden van te voren...
Oh ja, want dát was eigenlijk het enige puntje om te zeikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet 'en niet in de plaats van The Voice RL'
Ik ben dol op animatiefilmsquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hou ook van kerst hoor, maar geen animatiemeuk.En niet 10 avonden van te voren...
Dus datquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
Want ze mogen blij zijn dat we nog allemaal willen kijken gezien de dalende kijkcijfers
Oh veel plezierquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef RobbieBoy het volgende:
over 2 uur richting heet mediapark voor The voice of holland. Heb er zin in![]()
Dank je, komt wel goed.quote:
EN DAN? EN DAN?quote:
Huh, dat is toch juist leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:03 schreef Lutte het volgende:
Dit wordt noodgedwongen toch een avondje tvoh
Jokkebrokquote:
Dan ben ik in de studio!quote:
Oeh, hebben we jou vanavond voor ons zelf?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:15 schreef Karina het volgende:
Vanavond misschien iets hogere kijkcijfers omdat VI er niet is?
Really? Of speel je nu Robbie?quote:
Ik had eigenlijk een leuker avondje geplandquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dank je, komt wel goed.
[..]
EN DAN? EN DAN?
[..]
Huh, dat is toch juist leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |