En dan telkens een half uur tussen de optredens.. Word al moe als ik er aan denkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
NoessssssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Okay ik begin vast met zappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee wij gaan hatenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okidoki!
Muttie loopt weer te miepen dus de haatknop staat al lekker hoog
Ik ook en me kapot te ergeren aan GTSTquote:
Joooo-piquote:
Geluid staat uit xD Zit met de laptop op schoot, dus geen last vanquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook en me kapot te ergeren aan GTST
O happy days voor jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geluid staat uit xD Zit met de laptop op schoot, dus geen last van
Hoi hoiquote:
Geenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel Charly moet ik vanavond overleven?
Een paar keer wat shots van de medekandidaten in het publiekquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel Charly moet ik vanavond overleven?
Wat een geniale tekst hebben ze daar!quote:Ik ben een boot.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een geniale tekst hebben ze daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |