Pffff, al de 7e keer dat ik die opmerking krijg.quote:Op zondag 11 december 2011 23:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Tim doe je nick text is verranderen....
http://www.google.nl/sear(...)ra&ie=utf-8&oe=utf-8
quote:
Ken der niks over vinden ...!quote:Op zondag 11 december 2011 23:49 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Pffff, al de 7e keer dat ik die opmerking krijg.
Mijn antwoord:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Humor
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grap
Wij zijn snel de zaal uit gegaan toen hij Octavius er op gooidequote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]! Vond het zelf de beste set van de avond...niet de meest originele tracks, maar hij ramde wel lekker door. Was alleen jammer van de vele breaks, dan voel je je moeheid weer...
Sowieso openen met Octavius Augustus
Verder aardig wat lekkere tracks (niet op volgorde):
Voice of Conscience
Headshot
Proud to be Loud
Nackt
Strike
Worship
Who wants this
Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht nog zo los te gaan op Zany, maar ik ging achterin op die soort-van tribune staan. Die planken veerden echt heerlijk mee. Stampen kostte me op die manier ongeveer de helft van de energie, dus ik ging best wel hard![]()
Geluid van zaal 2 was inderdaad erg slecht. Verder alleen maar top dat shirtjes niet uit mochten, scheelt echt veel ergernis moet ik zeggen
Had hem al wel gehoord bij Jack of Sound, maar was niet zo erg. We wilden Zany sowieso weer eens zienquote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Wij zijn snel de zaal uit gegaan toen hij Octavius er op gooide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een paar nummers ging iedereen naar Zany toe dus bleef ik er in me eentje over... Voor mij geen probleem, gewoon gas geven en gaan met die banaanNa een paar nummers en een biertje besloot ik maar wel een stuk naar achter te gaan, het geluid was vooraan echt niet leuk.
Daar was er lekkere ruimte om heerlijk los te kunnen gaan
Ook mijn WTF momentje van de avond was bij CO2. Ik stond gas te geven en opeens komen er 2 leuke blonde dames naar me toe om te vragen of ik met ze op de foto wou, nu ben ik geen foto model maar op zo'n moment zeg ik natuurlijk geen neeEn toen verdwenen ze weer
![]()
Helemaal kapot gegaan bij CO2 maar er was nog een half uurtje Chris One, daar dus de rest op gezocht om de laatste energie er nog uit te trappen... Iedereen op MDMA na zaten er doorheen, waar T-Killer zo goed als dood was![]()
Losgaand bij Chris kwamen de dames weer naar me toe en wouden opnieuw op de foto![]()
Het half uurtje werd en een uurtje en om half 7 was het dan afgelopen...
Na 2 uur kou trotseren ( gelukkig was ik voorbereid, ffs wat was et koud ) kon ik eindelijk mijn bus pakken en een uur later stond ik onder de warme douche
Pluspunten
Fok!ers![]()
Catatonic Overload , de helden van de avond![]()
Gruwelijk geluid van area 1
En nog vast wel meer
Minpunten
Geluid van area 2
Kou buiten
E-Force
Poeder barbie bij Chris One![]()
![]()
![]()
Rook in de area 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Sc0tTy op 12-12-2011 00:43:51 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:
WAT!??quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Wij zijn snel de zaal uit gegaan toen hij Octavius er op gooide
True, maar dat is nou net niet een van mijn favo nr'squote:Op maandag 12 december 2011 08:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
WAT!??hij moet verdomme juist meer zoals vroeger draaien
Whehe jah, had even met ze geluld nog maar je kon daar onmogelijk praten, links voor netvoor de boxenquote:Op maandag 12 december 2011 10:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
2x dezlfde dames die met je op de foto willen... Hmm, dat lijkt me het moment om als vrijgezelle man even te socializen
Een grotere hint zal je niet krijgen denk ik zo....
Poeder barbie? Care to explain?
En verder klinkt het als een goed feestje...
Dat zijn die pro tips...quote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef 16meter het volgende:
gwn ping geven
in maassilo kun je ook even op die gang gaan zitten, chille zitjes waar je rustig kunt kletsen
True true, niet aangedachtquote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef 16meter het volgende:
gwn ping geven
in maassilo kun je ook even op die gang gaan zitten, chille zitjes waar je rustig kunt kletsen
Erg zonde dat ze de grafitti in die gang nu bijna allemaal hebben overgeverfdquote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef 16meter het volgende:
Ja gaat nergens over, zit nu allemaal witte verf overheenquote:
Als ie er staat, wel hier posten, or it didn't happen!quote:Op maandag 12 december 2011 11:20 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
True true, niet aangedachtAls het goed is gooien ze de foto's nog op de Loudness FB dus misschien daar ff contact zoeken
We geven vanavond 3 albums weg in The Magic Showquote:
Vraag maar aan iedereen die er waren, allemaal getuigenquote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Als ie er staat, wel hier posten, or it didn't happen!
PICS! OR IT DIDN'T HAPPEN, JA!?quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vraag maar aan iedereen die er waren, allemaal getuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
GIEFV PL0X!quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
We geven vanavond 3 albums weg in The Magic Show![]()
20:00 – 21:00 Kodex
21:00 – 22:00 Mind.Illusion
22:00 – 23:00 Alpha²
quote:Op maandag 12 december 2011 10:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
True, maar dat is nou net niet een van mijn favo nr's![]()
Volgens mij wil je daar dus echt niet naar een HS feest. Ieder persoon neemt daar waarschijnlijk 2 vierkante meter in beslagquote:Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Levitas het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar hoe hardstyle ontwikkeld is in Australië, want ja.. In die 5 maanden wil ik toch ook wel weer even uit m`n dak gaan.
Kom ik opeens een Facebook pagina tegen, speciaal voor Australische shufflers. Ze meeten nog serieus om samen te oefenen enzo
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij stouwen ze het daar zo vol dat iedereen alleen maar een beetje kan fistpumpenquote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij wil je daar dus echt niet naar een HS feest. Ieder persoon neemt daar waarschijnlijk 2 vierkante meter in beslag
En 9 van de 10 aanwezigen zijn aziaten.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij wil je daar dus echt niet naar een HS feest. Ieder persoon neemt daar waarschijnlijk 2 vierkante meter in beslag
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef mstx het volgende:
[..]
En 9 van de 10 aanwezigen zijn aziaten.
Dat is raar volkquote:
Ja, wat is daar mis mee?quote:
Idd fijn plaatje, ook op Loudness gehoord.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
Fijn nummer om s'ochtends in de trein te luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag dus niet aan ons
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Zo zien ze er helaas niet uit in aussiequote:
quote:Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef Sc0tTy het volgende:
Geld terug!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag dus niet aan onsTyp- en spellingsfouten voorbehouden.
Gelukkig werd het volume al aardig gecompenseerd aan de andere kant. Af en toe voelde je alles trillen.quote:
Lulz, das volgens mij wel iets te hoog niet ?quote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef T_Killer het volgende:
Ripper zei dat iemand 140 decibel had gemeten vooraan
Haha geen idee. Via Code Black dus wel een club gevonden die elke zaterdag een "Hard dance evening" heeft. Wellicht de moeite waard om dat eens te bekijken. En tja, je moet je aanpassen aan de andere cultuur he, dus dan ga ik ook maar leren shufflen!!11quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ter vergelijking: op Defqon heb ik die app ook even aangehad in de blue, daar kwam mijn app niet verder dan 95 dB. Ongeveer op de helft van de tent. Dus misschien 100-105 dB vooraan.quote:Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef T_Killer het volgende:
Ja volgens mij was dat met een app op de telefoon, dus niet heel betrouwbaar. Was wel helemaal linksvoor bij de boxen zei ie.
Minpunten? Haha ik vond juist dat ze 2 pluspunten hadquote:
Ik heb m'n oren een paar maanden geleden laten testen, zat wel iets onder het gemiddelde maar niks om me zorgen over te maken zei ze. Toch maar oordoppen gehaald, 1x gebruikt en het geluid klonk perfectquote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef StM het volgende:
Iedere 3 db is een verdubbeling van de geluidsdruk, meer dan 80 en je gaat kans lopen op permanente schadeIk gok dat 80% hier wel een lichtere of zwaardere vorm van gehoorschade heeft... Ik iig wel helaas.
[ afbeelding ]
Heb nooit ¤2 dopjes gehad maar wel verschillende van ¤25.. vond de ene nog slechter dan de andere. Sommige mensen zijn er wel tevreden over, maar ik denk dat die gewoon nog nooit het gevoel van op maat gemaakte doppen hebben ervarenquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Na een tijd van die ¤2 oordopjes gebruikt te hebben heb ik op Loudness besloten om maar eens goeie doppies te halen. Ik neem aan dat een geluidstest er gelijk bij zit.
Ik denk eerst dat ik voor dopjes van ¤25 ga simpelweg omdat mijn portemonnee geen duurdere toelaat. Jammer dan van het mindere geluid, maar hier een poos mee rondlopen is beter dan die andere doppies.
Voor die prijs van op maat gemaakte doppen mag dat ook welquote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb nooit ¤2 dopjes gehad maar wel verschillende van ¤25.. vond de ene nog slechter dan de andere. Sommige mensen zijn er wel tevreden over, maar ik denk dat die gewoon nog nooit het gevoel van op maat gemaakte doppen hebben ervaren
Haha als je bij Google afbeeldingen zoekt naar oordoppen kom je overal ReMcOrE's gezicht tegenquote:Op maandag 12 december 2011 16:31 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Voor die prijs van op maat gemaakte doppen mag dat ook welMaarja over 2 weken naar PRSPCT XL , daar wil ik dus echt nieuwe doppen
NLS met welke doppen stond jij zaterdag?
pm @ fbquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Haha als je bij Google afbeeldingen zoekt naar oordoppen kom je overal ReMcOrE's gezicht tegen
Ik heb deze nog liggen:
[ afbeelding ]
Comfoor Disco
Paar keer gebruikt, wel goed schoongemaakt, heb geen aids, als je er niet vies van bent wil ik ze wel naar je opsturen? Heb ze nu toch niet meer nodig.
ik ben geen kenner en misschien wat hypocriet uit mijn mond aangezien ik geen doppen gebruik, maar als je pijn voelt ben je volgens mij al te laat..quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef eQuaL het volgende:
Had mijn exinores gewoon bij op Loudness, maar niet hoeven gebruiken. Alleen in het begin vond ik het geluid in Area 2 zo slecht dat het bijna zeer ging doen, maar toen gingen we gewoon naar Area 1
bijna zei ik tochquote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben geen kenner en misschien wat hypocriet uit mijn mond aangezien ik geen doppen gebruik, maar als je pijn voelt ben je volgens mij al te laat..
true, maar goed dan moet je dus ook al iets gevoeld hebbenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Melodie lekker intact gelaten, klonk erg nice @ Loudness
Ik zou ze toch gewoon in doen hoor, ook al denk je dat het niet nodig is. Pas als het met doppen zó zacht staat dat het niet leuk meer is zou ik ze uit laten.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef eQuaL het volgende:
Had mijn exinores gewoon bij op Loudness, maar niet hoeven gebruiken. Alleen in het begin vond ik het geluid in Area 2 zo slecht dat het bijna zeer ging doen, maar toen gingen we gewoon naar Area 1
Nice.quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Met die 2e ben ik het tot nu toe mee eens. Maar die van de Pitcher isquote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Levitas het volgende:
Toch wel de tracks die ik (tot nu toe) het vetst vind van het toneshifterz album:
Als dit het beste is, dan hoef ik dat hele album niet eens te horen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Levitas het volgende:
Toch wel de tracks die ik (tot nu toe) het vetst vind van het toneshifterz album:
Ah, vandaar dat "Last night an MC saved my life" ofzoietsquote:Op maandag 12 december 2011 18:37 schreef T_Killer het volgende:
[..]puike remix
Dat middelste LED scherm wat achter de DJ staat viel tijdens Zany z'n set bijna voorover op de DJ booth. Die rook kanonnen die aan dat scherm hingen produceerden toch aanzienlijk veel stuwkracht, waardoor dat scherm ging wankelen. Gelukkig lette de MC goed op.
hoor er ook wel wat van Brennan in, jaquote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef haakon het volgende:
Ik vind die Darken Your Mind op de één of andere manier een erg hoog 'qlimax' gehalte hebben.
Een erg hoog 'qlimax 2010' gehalte, welteverstaan.
Bepaalde tonen van de muziek klonken harder dan anderen. Slecht afgesteld oid. Als het harder was geweest had het waarschijnlijk zeer gedaan aan de oren, dat bedoel ik meerquote:Op maandag 12 december 2011 18:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
true, maar goed dan moet je dus ook al iets gevoeld hebben
quote:
Nope ElDani vindt m ook kutquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben ik hier de enige die Radical Redemption ronduit saai en leeg vind?
Staat aanquote:Op maandag 12 december 2011 19:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Over 10 min. nieuwe Magic Show. Wordt leuke uitzending
Valt best meequote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Staat aan
Kut kwaliteit van qdance stream :/![]()
Equalizer @ WinAmp doet wonderenquote:
Je quote ookquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Futureshock het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Levitas het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar hoe hardstyle ontwikkeld is in Australië, want ja.. In die 5 maanden wil ik toch ook wel weer even uit m`n dak gaan.
Kom ik opeens een Facebook pagina tegen, speciaal voor Australische shufflers. Ze meeten nog serieus om samen te oefenen enzo
![]()
![]()
Best wel faal
Die eerste track van M.I @ TMS ook..quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Futureshock het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Best wel faal
Stap 1: Klik de quote knop bij het bericht waarop je wilt reagerenquote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Futureshock het volgende:
Ja ging was mis geloof ik. Zolang zit ik nog niet op Fok
Bwahaha met deze kwaliteit wel jaquote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wel je oordoppen in doen dan he, anders loop je dalijk thuis nog een gehoorbeschadiging op ;O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Levitas het volgende:
Lekkere set hoor M.I! Me gusta mucho!
Der zijn er reeds 41 van... dus je hebt nog wat in te halenquote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Levitas het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, dat dit één van de weinige keren is dat The Magic Show luister, en ook nog eens de weinige keren dat ik een set van M.I luister.
Vind het altijd leuker/fijner om zelf m`n plaatjes uit te kiezen (ook al mix ik ze niet), maar ik denk dat ik ook maar eens WYFYB ga volgen!
Poging #2 voor het vliegtuig dan maarquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Der zijn er reeds 41 van... dus je hebt nog wat in te halen![]()
A2 heeft leuke set, met hoop vette tracks erinquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik luister em altijd vanaf Soundcloud af, gebeurt weinig dat ik TMS luister, de kwaliteit vind ik maar niksMaar dalijk de A2 set mee pakken hek wel zin an
Hell yeahquote:
Over die knuppel, je bedoelt dat wij het vreemd vinden dat je het leuk vindt? Of andersom?quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef Koepert het volgende:
Ik ga even dit doen:
[ afbeelding ]
door te zeggen dat ik t Toneshifterz album wel lekker vind, vrolijk. Niet zo 'raw-om-raw-te-zijn', sommige vocals zijn wat kaas, sommige kicks niet top, het is geen topper, maar luistert wel lekker weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet iedereen zal het er mee eens zijn, maargoed, je kan niet iedereen blij maken
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ongelofelijk eens. Niet op loudness geweest, maar wil deze plaat graag live een keer horen!quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Tja, ik heb nog niet de X-factor gehoord in zijn tracks. Sowieso vond ik het erg raar dat je een albumpreview maakt zonder dat je tracks afgemixt en gemasterd zijn, want het klonk een partij schel..quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nope ElDani vindt m ook kut![]()
Ik vind hem ook niet erg speciaal, tracks van Crypsis doen me veel meer
Niet meer..quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef 16meter het volgende:
Nog mensen naar Fusion of Dance komend weekend?
quote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
Moeilijke vraag: loudness 10-12-2011 werd een remix gedraaid van drowning pool - bodies.. Iemand enig idee van wie die is? En geen idee in wiens set ie zat. Ik stond TE strak
?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Van dat ene nummer onder elk youtube filmpje ooit?
Voor mij veel te verquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef haakon het volgende:
Hmmm misschien zaterdag hierheen?
https://partyflock.nl/party/211989:Tillt_Records.html
Beste line-up voor een 10tje!
Under Destruction van Meccano Twins?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef RiKe het volgende:
Heren,
Eenmaal een nieuwe mix!
Ditmaal via een andere manier dan normaal, een soundcloud download!
De link:
http://soundcloud.com/dj-rike/rike-turn-up-the-volume-20
De tracklist:Staat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet iedereen zal het er mee eens zijn, maargoed, je kan niet iedereen blij makenIk doe je gelijk followen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Die was vet jaquote:
ja potverdikkie, net de dag voor Oud&Nieuw, geen goed planquote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
Oeh, nice!
https://partyflock.nl/party/212499:Dangerouzmind.html
ondanks weinig bezoek van feesten gebruik ik ze af en toe nog wel; voor het slecht afgestelde geluid in de kroegquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als ik jullie zou mogen aanraden zou ik de exinore oordoppen nemen. Het kost wat, maar dan heb je echt topkwaliteit op maat gemaakt. Hoe kut 't geluid ook is... die dingen filteren schadelijke tonen en hoe brak 't geluid soms is... met die dingen klinkt altijd goed
hij is fijnquote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
WTF met die intro kicks?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro kicks, de climax niet iets heel bijzonders maar gewoon degelijk.. jammer dat die kick weer helemaal de hoogte in schiet
gelijk vanaf het begin het gas vol inquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
stukje vanaf 18 seconde.....hoppakee,
NICE!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
stukje vanaf 18 seconde.....hoppakee,
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef Levitas het volgende:
Hmm, zaterdag weer een keertje naar de Time Out. Zany en Psyko Punkz, voor 6 euri. Maar, ik ga natuurlijk voor Gers Pardoel!
Kijken of er nog wat 16-jarige sletjuz reageren als ik zeg "Ik neem je mee-e-e-e-eee" ghehehe
Dat laatste was natuurlijk een fa2
ja hoor, daar is Jaydee weer; kan natuurlijk alleen maar door haakon gepost wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef haakon het volgende:
Dit pareltje van de Toneshifterz(& NC) bevalt me beter dan de nieuwe tracks die ik van ze gehoord heb:
En dit kon alleen maar door jou gepost wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, daar is Jaydee weer; kan natuurlijk alleen maar door haakon gepost worden
De intro wel, maar wtf @ die climax?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:43 schreef haakon het volgende:
[..]
En dit kon alleen maar door jou gepost worden
Heerlijk kazig! Ik hou wel van te cheesy vocalsquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef haakon het volgende:
Dit pareltje van de Toneshifterz(& NC) bevalt me beter dan de nieuwe tracks die ik van ze gehoord heb:
Bedoel je niet Crypsis & Chain Reaction - Furious?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef robuust89 het volgende:
Hoorde op loudness ook trouwens een remix van base alert - zoo, doe mij dan het origineel maar!ook al is die plaat grijsgedraaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd er wel rekening mee dat hij moest afsluiten, vandaar de hoeveelheid harde tracks![]()
Refixje van bassboom?twitter:djtechnoboy twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:00:15RT @TNThardstyle: TNT FREE TRACK: TNT aka Technoboy ‘N’ Tuneboy wanna thank you for your support. Download our track... http://t.co/izvS6rmB reageer retweet
Lekkerquote:
Ik hoor geen verschil?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Refixje van bassboom?twitter:djtechnoboy twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:00:15RT @TNThardstyle: TNT FREE TRACK: TNT aka Technoboy ‘N’ Tuneboy wanna thank you for your support. Download our track... http://t.co/izvS6rmB reageer retweet
Mijn Exinores kostten zo'n 160 euro, +20 euro voor 2 jaar verzekering, dus lijkt me vrij normaalquote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Hier mensen oordoppen van Beter Horen? Ik dacht altijd dat ze ¤140 waren, maar is dus ¤170?
Maat van me wilde ook graag oordoppen aan laten meten, en veel goede verhalen gehoord over die van Beter Horen, dus hem dat aangeraden. Net even samen met hem daarheen gereden.
De "disco"-variant, geschikt voor concerten, festivals, etc, zijn ¤120. De artiesten variant (vlakke demping) ¤170. Dacht zuiver dat die artiesten ¤140 waren...
Ja, voor GOEDE oordoppen ben ik ook wel bereid om wat geld neer te tellen. Maar ik meen me te herinneren dat ik regelmatig las dat ze ¤140 waren. En ik heb 't nooit fout! (quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mijn Exinores kostten zo'n 160 euro, +20 euro voor 2 jaar verzekering, dus lijkt me vrij normaal
Ik heb ze voor 120 euro en 20 verzekeringquote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mijn Exinores kostten zo'n 160 euro, +20 euro voor 2 jaar verzekering, dus lijkt me vrij normaal
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 120 euro en 20 verzekering
Dan is het dat geweestquote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 120 euro en 20 verzekering
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:04 schreef T-Force het volgende:
De tracklist van Thera @ Reset had ik geloof ik nog niet gepost, maar die is zeker de moeite waard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd er wel rekening mee dat hij moest afsluiten, vandaar de hoeveelheid harde tracks
![]()
![]()
![]()
![]()
03. Intractable One - Ginger (AVIO's BLACK Edit)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kon geen fokkers vinden
[ Bericht 17% gewijzigd door Sc0tTy op 14-12-2011 16:10:02 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Ik mezelf ook niet, deed nog wel zo mijn bestquote:
Stond jij ook ergens bij de Fok!-ers of niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet, deed nog wel zo mijn best
Nee die zag ik daar ook al niet, maar niet heel hard gezocht tbhquote:Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Stond jij ook ergens bij de Fok!-ers of niet?
Zal er aan denken!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef Sc0tTy het volgende:
@ eQuaL , volgende keer links vooraan he!
Voegen als optie toe aan me PF, maar voor mij beetje te ver weg en te duurquote:
Maar Prefix & Density zitten nu dus bij Theracords.quote:OK seriously guys, wtf. Why haven't I seen that release earlier? It's sick.I knew the Outrageous remix from a CO2 set, but those other 3 tracks are pretty damn hard. Especially those intro's. Great basslines. Build-up in the middle part is slightly boring to me (just to mention a negative point), but still, those are some great tracks.
Zeker lekkere release ja, had hem al sinds het begin. Spoontechquote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
OK ik zag net pas voor het eerst deze release: Prefix & Density - Warning E.P [Spoontech]
Samples: http://hardstyle.harderst(...)rning-e-p-t7390.html
Zeer vette tracks! Geen zin om Engelse reactie te vertalen:
[..]
Maar Prefix & Density zitten nu dus bij Theracords.
Absoluut, vonden wij ook!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
NiceDie outdoor met jullie was echt supergezellig
Een jaar lang gratis naar alle feesten geloof ik.quote:
Dat mag ik ook hoor, zonder orange cardquote:Op donderdag 15 december 2011 11:44 schreef 16meter het volgende:
daarmee mag je een jaar naar alle Q-dance feesten
had je wat ofzo zemmelquote:
Twitter berichten plaatsen werkt ff niet dus maar zoquote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Levitas het volgende:
De flames tegen Q-Dance op Facebook is begonnen. De Q-Dance orange card is naar iemand gegaan die 5 keer de tweet heeft gestuurd en ze vinden het belachelijk dat ze hem "daarom" hebben gekozen.
Jealousy is a bitch.
//Edit
Oh, zie nu dat die gast maar liefst 133(!!!) keer heeft getweet. Dat is eigenlijk wel een beetje... Insane
quote:@Q_dance @Q_Niels_Q Dus voortaan moeten we onze tweet 400 keer herhalen om überhaupt kans te maken? Zeg dat dan meteen bij de opdracht!
quote:@DailymomentsNL Elke keer een andere tweet he ;-) De volgende keer selecteren we weer op een andere manier de winnaar!
Wat was uberhaupt de opdracht dan? Snap er maar weinig van...quote:Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Twitter berichten plaatsen werkt ff niet dus maar zo
[..]
[..]
je moest gewoon een zin tweeten: I want to win that @Q_dance ORANGE card! #QD11quote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat was uberhaupt de opdracht dan? Snap er maar weinig van...
Neem aan dat ze gewoon 'geloot' hebben uit alle tweets. Wel beetje triest dat Q-Dance dan niet heeft gekeken naar meerdere tweets van 1 persoon...quote:Op donderdag 15 december 2011 12:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je moest gewoon een zin tweeten: I want to win that @Q_dance ORANGE card! #QD11
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat mag ik ook hoor, zonder orange card
Heb 'm op optie staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wij komen weer met zn 3en naar HC... 16meter + vriendin jullie ook weer aanwezig??
Weet niet of er een makkelijke manier is om dat te doen, maar om alle inkomende tweets handmatig te checken of iemand meerdere keer heeft meegedaan is dan wel heeeeeel erg veel werk..quote:Op donderdag 15 december 2011 12:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Neem aan dat ze gewoon 'geloot' hebben uit alle tweets. Wel beetje triest dat Q-Dance dan niet heeft gekeken naar meerdere tweets van 1 persoon...
Dat zou het eigenlijk niet hoeven zijn, maarja, twitterquote:Op donderdag 15 december 2011 15:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Weet niet of er een makkelijke manier is om dat te doen, maar om alle inkomende tweets handmatig te checken of iemand meerdere keer heeft meegedaan is dan wel heeeeeel erg veel werk..
quote:'Slowtraxx' perhaps that should be our new slogan ... Thanks for the positive feedback people!
In ieder geval heb ik ook gelezen dat Rebirth met Hardstyle.com in zee gaat.. CD upcoming? Tom?quote:alles k.u.t. + enter! Mooi leven hebben sommige...
Ja, ik vind ook dat er tegenwoordig echt heel snel té veel kritiek gegeven wordt. Sommige punten ben ik het mee eens, maar in sommige situaties kunnen mensen het niet echt begrijpen. Of, ze willen het niet begrijpen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef ElDani het volgende:
Rudy is trouwens ook best wel aan het balen..
Frontliner album heeft vertraging opgelopen door artwork wat niet op tijd klaar is. Komt een storm van kritiek overheen en dan krijg je dit soort tweets
Ikke!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef 16meter het volgende:
Nog mensen naar Fusion of Dance komend weekend?
Mwoah, dit is gewoon erg slecht geregeld vanuit Scantraxxquote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat er tegenwoordig echt heel snel té veel kritiek gegeven wordt. Sommige punten ben ik het mee eens, maar in sommige situaties kunnen mensen het niet echt begrijpen. Of, ze willen het niet begrijpen.
Dit is zo`n situatie.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mwoah, dit is gewoon erg slecht geregeld vanuit Scantraxx
Snap best dat mensen hiervoor kritiek uitten...
Ook wel zin inquote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
Zin in Fusion of Dance
Mooi thuisfeestje
Jup , hij's weer lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe substream:
Aantal erg lekkere plaatjes
uiteraard wordt er wel erg snel en makkelijk kritiek gegeven altijd, maar Scantraxx heeft ondertussen wel een naam wat betreft het uitstellen van releases natuurlijk..dan doet het er voor mensen niet zoveel meer toe of er een goede reden voor is of niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat er tegenwoordig echt heel snel té veel kritiek gegeven wordt. Sommige punten ben ik het mee eens, maar in sommige situaties kunnen mensen het niet echt begrijpen. Of, ze willen het niet begrijpen.
Dit is zo`n situatie.
Ik vind dat er vooral teveel gezocht wordt naar iets om te zeuren. Scantraxx kan vrij weinig aan vertraging in de artwork doen, het enige wat zou kunnen is de datum wat meer failproof houden om maar zo te zeggen, dus bij wijze van spreken een week uitloop voor dit soort dingetjes. Aan de andere kant vind ik het niet eens zo slecht dat ook de wat minder die-hard hardstyle luisteraars van zich laten horen op zo'n manier.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dit is zo`n situatie.
Ik op de fiets vanuit werkquote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook wel zin inWel een eindje reizen maar dat komt goed. Lekker warm in de auto met wat muziek van Thera
quote:Geachte heer/mevrouw ***,
Bij deze nodig ik u uit voor het evenement:
Fusion of Dance Indoor
Onderstaand vindt u uw toegangsbewijs in de vorm van een E-Ticket. Vergeet niet om dit E-Ticket uit te printen en mee te nemen naar het evenement.
Gefeliciteerd met het winnen van de kaarten via theracords, veel plezier!
Muziek van Thera of gepraat van Thera?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook wel zin inWel een eindje reizen maar dat komt goed. Lekker warm in de auto met wat muziek van Thera
Natuurlijk kan Scantraxx er niet veel aan doen op dat moment zelf, maar had het probleem zelf wel kunnen voorkomen met risicomanagement, iets waar ieder bedrijf toch wel mee te maken heeft. Het is nu redelijk goed aangepakt door Frontliner zelf geloof ik, ben zeer benieuwd naar die Muzyk live edit, hoop dat die ooit nog voor het grote publiek online komtquote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind dat er vooral teveel gezocht wordt naar iets om te zeuren. Scantraxx kan vrij weinig aan vertraging in de artwork doen, het enige wat zou kunnen is de datum wat meer failproof houden om maar zo te zeggen, dus bij wijze van spreken een week uitloop voor dit soort dingetjes. Aan de andere kant vind ik het niet eens zo slecht dat ook de wat minder die-hard hardstyle luisteraars van zich laten horen op zo'n manier.
Geen cdquote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef ElDani het volgende:
Rudy is trouwens ook best wel aan het balen..
Frontliner album heeft vertraging opgelopen door artwork wat niet op tijd klaar is. Komt een storm van kritiek overheen en dan krijg je dit soort tweets
[..]
[..]
In ieder geval heb ik ook gelezen dat Rebirth met Hardstyle.com in zee gaat.. CD upcoming? Tom?
Ik baal eigenlijk wel flink, want ik kan er dit jaar niet bij zijn, heb dan een weekend geologie bierdrinken in Duitsland. Ook leuk!
Wel een 13 in een dozijn line up jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Line-up XQ Noisecontrollers:
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Kasparov
Evil Activities
Fanny West
Mc: Dv8
Max Enforcer
Frontliner
Digital Punk
Prankster
Arkaine
Mc: Da Syndrome
Saaie line-up, voor degenen die er wel heen willen kaartjes schijnen bijna uitverkocht te zijn...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Kasparov
Evil Activities
Fanny West
Max Enforcer
Frontliner
Digital Punk
Prankster
Arkaine
Saaie line-up, voor degenen die er wel heen willen kaartjes schijnen bijna uitverkocht te zijn...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef mstx het volgende:
Iedereen die verbaasd doet over de line-up.![]()
Alsof dit verrassend is.
arme Zanyquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:27 schreef de_huig het volgende:
saaie lineup idd, maar dat was te verwachten. Maar wat ik wel opvallend vind..waar zijn de fusion acts? ze zijn toch met name door fusion groot geworden? of mis ik iets..?
Ze zijn er niet voor niets weg gegaan... kan me ook niet zo veel collabs met fusion artiesten voor de geest halen, alleen Pitcher & Zany...quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:27 schreef de_huig het volgende:
saaie lineup idd, maar dat was te verwachten. Maar wat ik wel opvallend vind..waar zijn de fusion acts? ze zijn toch met name door fusion groot geworden? of mis ik iets..?
Wat waren ze goed.quote:Defqon.1 2009 - Disk 1
1. Headhunterz - Scrap Attack
2. Williams Syndrome - Emotions
3. D-block & S-Te-Fan - Music Made Addict
4. The Pitcher - Serenity
5. Wildstylez - Phantom Beat
6. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
7. The Prophet - Recession
8. Headhunterz & Wildstylez Mts.Noisecontrollers - Tonight
9. Technoboy - Ti Sento
10. Noisecontrollers - Revolution Is Here
11. Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
12. Zany - Break Away
13. Zany - Maximum Force
14. Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers Remix)
15. Zatox Meets The R3bels - Choirs
16. Noisecontrollers - Yellow Minute
17. Pavo - Communicate
18. Noisecontrollers - Samara
19. Alpha 2 - Unleashed
20. Donkey Rollers - Innocent
Ik had toch wel meer verwacht. In ieder geval 1 fusion naam (grote voorkeur voor Zany), alleen Kasparov als hardcore DJ en dan gewoon iets van een Italiaan erbij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Kasparov
Evil Activities
Fanny West
Max Enforcer
Frontliner
Digital Punk
Prankster
Arkaine
xquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:50 schreef 16meter het volgende:
Over NC gesproken.. ik luisterde afgelopen weekend deze in de auto:
[..]
Wat waren ze goed.
Man, man, man.
Tevens Choirs, Unleashed, Serenity, Innocentetc..
2quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:06 schreef StM het volgende:
![]()
Ja het is technisch allemaal veel beter geworden nu 3-4 jaar later, maar kwa tracks?
Ik had ook liever naar Euphoria gewild, maar dan kan degene waarmee ik normaal erheen ga niet, moet dan ook een slaapplek vinden etc, lastig allemaal. Zou dat veeeeell liever doen dan XQ op et moment.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef Levitas het volgende:
Noisecontrollers.. Vanaf hun eerste release tot en met nu gewoon top producties. Ik kan eigenlijk geen slechte track van hen opnoemen..
De line-up is, zoals verwacht, niet veel aan. Voor mij is de keuze nu lekker makkelijker, dat is ook wel handig. Voor ¤20 ga ik lekker naar Euphoria de week voor XQ.
Euphoria zal ook vast wel vet worden: Frontliner, met een album. Toneshifterz, met een geweldig album. Josh & Wesz al heel lang niet meer gezien, Headhunterz heeft me echt heel erg verrast op Qlimax en Ran-D is altijd knallen
En dan, is er ook nog de kleine zaal voor als iemand in de grotere zaal tegenvalt..
Eindhoven airport?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef Levitas het volgende:
Argh.. Heb alleen één probleem na Euphoria. Is rond 4 uur afgelopen en moet eigenlijk m`n ouders om 7:00 van het vliegveld ophalen.
Ik vind hun decibel anthem maar matig, jaydee is blije meuk,hun defqon anthem was niet om aan te horen, en lang niet al hun digital age spul is vet...Nee, ik heb geen moeite om slechte tracks van ze op te noemen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef Levitas het volgende:
Noisecontrollers.. Vanaf hun eerste release tot en met nu gewoon top producties. Ik kan eigenlijk geen slechte track van hen opnoemen..
Ik denk dat dat dezelfde edit is als die hij draaide op Xxlerator een paar edities terug. Die set is vrijgegeven, moet je maar eens opzoeken. Vette edit van een van de meest ondergewaardeerde platen imo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:25 schreef eQuaL het volgende:
[...]
ben zeer benieuwd naar die Muzyk live edit, hoop dat die ooit nog voor het grote publiek online komt
En ik doe nog wel zo mijn best om af te sluiten met iets positiefs over de (oude) NC's ..:Pquote:
Hehe das wel kut ja. Dat wordt nuchter blijven dusquote:
Een van zijn beste platen idd, zal die set eens opzoekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:01 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dezelfde edit is als die hij draaide op Xxlerator een paar edities terug. Die set is vrijgegeven, moet je maar eens opzoeken. Vette edit van een van de meest ondergewaardeerde platen imo.
Helaas moet ik je gelijk gevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en die live edit is deze:
Lekker tot 2.20, daarna gaat het hard bergafwaarts...en vanaf 5.00 is het weer ok...
Oh, nu zijn het voortaan de pitched kicks die kut zijn en de reverse die geweldig zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en die live edit is deze:
Lekker tot 2.20, daarna gaat het hard bergafwaarts...en vanaf 5.00 is het weer ok...
Hier ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:23 schreef eQuaL het volgende:
* eQuaL gaat momenteel helemaal los op Frontliner LIVE @ XXlerator Matrixx December the 4th
Arme buren
Dat is altijd zo geweest?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, nu zijn het voortaan de pitched kicks die kut zijn en de reverse die geweldig zijn?
Ook mee eens, het album vind ik nog wel vet maar wat hij daarna heeft gemaakt doet me niks... liever dat oude energieke stijltjequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef eQuaL het volgende:
Doet me een beetje denken aan Alphaverb, toen hij nog lekkere tracks maakte
Eens. Defqon anthem was wel het absolute dieptepunt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind hun decibel anthem maar matig, jaydee is blije meuk,hun defqon anthem was niet om aan te horen, en lang niet al hun digital age spul is vet...Nee, ik heb geen moeite om slechte tracks van ze op te noemen...
Eigenlijk de meeste tracks na de surge of power Ep's vind ik niet zo boeiend, daarvoor waren het absolute helden.
Pitched kicks zijn al een hele tijd kut, vooral zo extreem als Frontliner & co het doen. Reversed bass is tijdloos.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, nu zijn het voortaan de pitched kicks die kut zijn en de reverse die geweldig zijn?
eens!!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:21 schreef haakon het volgende:
Deze heet dan wel Feel Good:
Maar van deze ga je je pas echt good feelen!
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Haakon de man achter de Jaydee & Triangle of Life posts
Ik hou er gewoon niet van als kicks de hoogte in stuiteren en alle kanten opgaan..quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef Levitas het volgende:
ik zet mijn sub in de auto altijd goed hard voor de lage kicks, maar als ze dan ineens de lucht in schieten vind hij dat niet zo tofquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van als kicks de hoogte in stuiteren en alle kanten opgaan..
Dus? Als dit je excuus is om niet te gaan wordt je officieel uit de ekte ekte gekickedquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef Levitas het volgende:
Argh.. Heb alleen één probleem na Euphoria. Is rond 4 uur afgelopen en moet eigenlijk m`n ouders om 7:00 van het vliegveld ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Kasparov
Evil Activities
Fanny West
Max Enforcer
Frontliner
Digital Punk
Prankster
Arkaine
Ik was altijd al erg benieuwd naar producties van haar. Op een paar feesten horen draaien en dat kon ik altijd wel erg waarderen! Op Reset moest ze samen met Stephanie en dat was dan weer niks (tenminste, de keren dat ik langsliep was het bagger dus kan ook zijn dat dan Stephanie er net een plaat op had gelegd).quote:
ik had er verder totaal niet meer aan gedacht, maar toen ik de line-up las had ik echt zoiets van; dit is het?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:20 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het erg verwacht, vandaar ook niet in mijn optie-lijst gegooit, maar DIT!
Die kick van Takin' Downquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef eQuaL het volgende:
Vandaag uit, lekkere tracks!
wie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:35 schreef robuust89 het volgende:
Maar diederikje en Stefan, maken die nog platen?
dat nummer ken ik heul nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:36 schreef Driepink het volgende:
E=NC² staat hier niet eens tussen de genoemde nummers?
Beetje vroeg om een track die 3 weken terug pas voor het eerst gedraaid is al tot 'klassieker' te bestempelen.quote:
Ik ken n Fokker die al kaartjes heeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:41 schreef Sc0tTy het volgende:
XQ line upVraag me af of Q-Dance nu nog 1 kaartje verkoopt
![]()
O, ik wist niet dat het hier puur om klassiekers ging, excuses. Net 3 posts (nu 4) in deze reeks gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Beetje vroeg om een track die 3 weken terug pas voor het eerst gedraaid is al tot 'klassieker' te bestempelen.
Ik wil Unbroken ook even noemen. Hoorde volgens mij ook bij die 2 x 4 track vinyls. Heerlijke plaat, heb m op Loudness ook nog gehoord.
Dat is beter werkquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat het hier puur om klassiekers ging, excuses. Net 3 posts (nu 4) in deze reeks gemaakt
wat voor mij toch wel een klassieker is:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
die vocals MOET ik van mezelf altijd voluit meeschreeuwenquote:
Inderdaad! 100% mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
die vocals MOET ik van mezelf altijd voluit meeschreeuwen![]()
en na dat stukje karaoke moet er natuurlijk keihard losgaan worden
kan me nog een Qlimax herinneren (was met de toenmalige vriendin, stond bij T_Killer en NLS04 meen ikquote:
Idd, al die tracks horen op het geluidssysteem van de HMHquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
en oude NC-tracks waren (en zijn) inderdaad goud![]()
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar er zitten nog een boel 'lagere' geluiden/bas-niveaus onder dus als je 'm op een goed geluidssysteem hoort (weetniet waarmee je nu luisterde?) dan klinkt het heel anders!quote:
Ik versta altijd: I got struck by lightning on the tundra..quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Baronpilsener het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIII GOT STRUCK BY LIGHTNING AND THE THUNDAAAAAH!
ik ook, totdat ik de lyrics een keertje op heb gezochtquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik versta altijd: I got struck by lightning on the tundra..
hier is het wat duidelijker te horenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik versta altijd: I got struck by lightning on the tundra..
gekke rappertsquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hier is het wat duidelijker te horen
dat hoofd @ 0:21
Altijd leuk als ik rap aan het luisteren ben en ik weer een paar hardstyle/hardcore vocalen langs hoor komenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ah tof, grappig om zo het origineel eens te horen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Dus? Als dit je excuus is om niet te gaan wordt je officieel uit de ekte ekte gekicked
[ afbeelding ]Ik ga ook wel gewoon. Ga alleen iets anders proberen te regelen. Geen zin om na een nachtje feesten nog naar Amsterdam te moeten rijden, als ik in 20 minuten met de trein thuis kan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0:38
1:54
Ran-D en Adaro zijn dus ook rap liefhebbers. Ofja.. Halen er dus ook hun inspiratie eruit
[ Bericht 28% gewijzigd door Levitas op 16-12-2011 19:46:17 ]
Crypsisquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Baronpilsener het volgende:
D-block & s-te-fan bedoel ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:35 schreef robuust89 het volgende:
Maar diederikje en Stefan, maken die nog platen?
Die track.. Zo veel winnaars! En ook een plaat die het echt super doet op feesten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Baronpilsener het volgende:
Er was laatst wel een promo van DBSTF op youtube te zien, die was wel weer op niveau. Wel heel typisch DBSTF qua feel enzo. En 2 F8rix platen, schijnt van DJ Pato van Time-out te zijn, maar heeft ook een flinke DBSTF feel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
D-block & s-te-fan bedoel ik.
O wacht
DB heeft inderdaad voor Pato geproduceerdquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:47 schreef ElDani het volgende:
Er was laatst wel een promo van DBSTF op youtube te zien, die was wel weer op niveau. Wel heel typisch DBSTF qua feel enzo. En 2 F8rix platen, schijnt van DJ Pato van Time-out te zijn, maar heeft ook een flinke DBSTF feel.
Ja, die zijn tof inderdaad. Maar Alphaverb heeft de laatste tijd nog best fijne platen gemaakt hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef eQuaL het volgende:
Vandaag uit, lekkere tracks!
FUCK YEAH! Doet me denken aan HouseQlassics, wat een vet feest was datquote:
Geen klassieker, wel een gruwelijke plaat! Net zoiets als Magic, hoevaak die ook wordt gedraaid, hij zal altijd zijn werk blijven doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
Ik doel meer op de Alphaverb van Trauma, T.B.A. & Thunderstylequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
Ja, die zijn tof inderdaad. Maar Alphaverb heeft de laatste tijd nog best fijne platen gemaakt hoor!
Overdrive Ya Woofah, Greatest Show on Earth en We All Shall Fall
LIES!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef T_Killer het volgende:
Ik wil Unbroken ook even noemen. Hoorde volgens mij ook bij die 2 x 4 track vinyls. Heerlijke plaat, heb m op Loudness ook nog gehoord.
[..]
Ik ken n Fokker die al kaartjes heeft
Zeker wel een klassieker voor moi, die mid is echt zo dikquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
Geen klassieker, wel een gruwelijke plaat! Net zoiets als Magic, hoevaak die ook wordt gedraaid, hij zal altijd zijn werk blijven doen
Allemaal zal vast niet maar toch zal er de 21e (ondanks de standaard line up) ook wel wat van dat oudere werk voorbijkomen denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Idd, al die tracks horen op het geluidssysteem van de HMH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@NLS we wachten met smart
nope, van Bas:quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Huh die waren toch van Michell Polen ?
en doorrrrrrrrrr; [Hardstyle #255] Hauled-off, sawed off, shotgun blastquote:Credits▼
Artwork By – Coen Van Hal
Producer, Written-By – Bas Oskam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |