Ik hoor al genoeg, ga hem dus niet openen. Sites waar je niet meteen kan vinden wat je wiltquote:Wat een website zeg, maar ik heb de LU gevonden denk ik:
G4H is ook half hardcore.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen hardcore act? Ws gaat The Prophet dat doen dan.
Dus het kan toch!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Qlimax website is nu net online:
http://events.q-dance.nl/2011-11_26-november_qlimax/
Even LU checken.
...
Wat een website zeg, maar ik heb de LU gevonden denk ik:
Stana, Coone, Headhunterz, "The Pitcher Zany & DV8", Noisecontrollers, Zatox, Ran-D, G4H, The Prophet, MC:Ruffian
Geen hardcore act? Ws gaat The Prophet dat doen dan.
Zal lastig worden in een overvol Gelredomequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Levitas het volgende:
Valt me ook een beetje tegen ja.. Hopelijk weet G4H die sfeer in het Gelredome ook weer zo te krijgen als op Decibel en A2 records night!
Ik ben zó blij dat ik geen kaartje heb...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef robuust89 het volgende:
Coone op QlimaxIk ben zo blij met mijn kaartje
Inderdaad, had het al zo ongeveer verwacht dus het valt wel meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef mstx het volgende:
Iedereen die verbaasd doet over de line-up.![]()
Alsof dit verrassend is.
Ze bukken ieder jaar toch weer graag allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha met deze line up en 70 euro voor een kaartje worden mensen met een ticket echt keihard in hun ster genaaid
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef stoeltafel het volgende:
De lineup is toch redelijk variërend.
Dat klopt en voor dat publiek is het ook de perfecte line-up. Daarom ga ik niet* naar Qlimax, ik behoor niet tot die doelgroep (net als meer mensen in dit topic).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef stoeltafel het volgende:
maar het publiek wil bekende namen.
eens met deze post!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef T-Force het volgende:
En om er nog maar eens even een pareltje in te gooien! Wat een remix![]()
x2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef mstx het volgende:
Iedereen die verbaasd doet over de line-up.![]()
Alsof dit verrassend is.
Headhunterz natuurlijk, vette evil hardcore editzz enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie doet de hardcore trouwens?![]()
![]()
Dit. Maar het Qlimax publiek beseft het zelf niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha met deze line up en 70 euro voor een kaartje worden mensen met een ticket echt keihard in hun ster genaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |