Thrillogy?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hij blijft maar lullen over een anthem, maar waarvoor? Welk groot feest komt er nog aan? Februari HardBass maar dat lijkt me sterk..
Vanaf 27:47
Misschien toch Qountdown? Dat stukje uit de teaser met final countdown. Thrillogy lijkt me een beetje laat..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hij blijft maar lullen over een anthem, maar waarvoor? Welk groot feest komt er nog aan? Februari HardBass maar dat lijkt me sterk..
Vanaf 27:47
Qountdown heeft ook nooit een anthem gehad. Alleen het 0:00 momentje. Maar, wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Daarnaast, vorige Thrillogy had ook geen anthem
quote:
Nah doet me niksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe preview van Omegatypez (met Neilio).
Heel erg vet weer! Als deze gasten hun eerste release op Fusion of Gold Records hebben (waar ze nu mee bezig zijn), gaan ze denk ik heel ver komen
Wawawaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef Levitas het volgende:
Nice.. Heb zojuist een A0-poster van Thrillogy op de kop getikt. Morgen even ophalen.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Het bedrijf dat die posters in de omgeving van Den Bosch ophangt. Zag de posters langs de weg, en toevallig stopte m`n bus net bij zo`n bord waardoor ik de naam van het bedrijf zag staan. Heb die dezelfde middag gebeld met de vraag wat zij doen met de posters die gebruikt zijn. "Oh, die gaan naar het oud papier. Maarehm, als je er 1 wilt hebben.. Heb er nog wel een paar liggen hoor".quote:
SPOILER: zo groot dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het bedrijf dat die posters in de omgeving van Den Bosch ophangt. Zag de posters langs de weg, en toevallig stopte m`n bus net bij zo`n bord waardoor ik de naam van het bedrijf zag staan. Heb die dezelfde middag gebeld met de vraag wat zij doen met de posters die gebruikt zijn. "Oh, die gaan naar het oud papier. Maarehm, als je er 1 wilt hebben.. Heb er nog wel een paar liggen hoor".
Hij is wel echt heel groot (120x85cm ofzo)
//EditVet!SPOILER: zo groot dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij die poster opgestuurd gekregen, of heb je hem gehaald? Ik zou ook wel zoeen poster willen... Kan je de naam van het bedrijf pm'en?gr gr
Heb hem opgehaald. Zit in Sint-Michielsgestel (naast Maaskantje JONGUH!)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vet!![]()
Heb jij die poster opgestuurd gekregen, of heb je hem gehaald? Ik zou ook wel zoeen poster willen... Kan je de naam van het bedrijf pm'en?
gokje:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan je de naam van het bedrijf pm'en?
Vind er ook geen bal aan nee..quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef 16meter het volgende:
Plaat van de dag
Zat en Acti, wat een koningskoppel was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lijst is dit toch![]()
![]()
Maffe Italianenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:17 schreef Quyxz_ het volgende:
TBY verkleed als Skrillex en TuBY als Axl Rose.
[ afbeelding ]
En dat anthem van Hhz moet wel het Final Qountdown-anthem zijn, als ik die teaser zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |