Haha okéquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oke, dan weiger ik het te geloven
Sowieso remix! Wellicht origineel stukje ipv 'nagemaakte' break gebruikt omdat het in een set is. Ze draaien die wel vaker. Heb zelf ook staan zweven toen ze 'm op Rebirth draaidenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha okéHeb het origineel vaak genoeg gehoord, zeker die 'Come on' tussendoor was me toch wel opgevallen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef T-Force het volgende:
Zojuist mijn eerste FOK!trofee ontvangen. Dankje Deeltjesversnellert
Die is gewoon geniaal!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Take Me Awayjeugdsentiment
Vind de remix zelfs ook nog best oke voor happy hardstyle
Ik zie het verband tussen Exploration of Space en Take Me Away niet helemaal...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Sowieso remix! Wellicht origineel stukje ipv 'nagemaakte' break gebruikt omdat het in een set is. Ze draaien die wel vaker. Heb zelf ook staan zweven toen ze 'm op Rebirth draaiden![]()
Dat ging lós![]()
!! Stond ik toen niet bij jou ElDani??? Kan me vaag herinneren dat we toen helemaal uit onze plaat gingen bij de eerste tonen die we herkenden
edit: wellicht ff vragen via twitter?
Dan heb ik niets gezegdquote:Wellicht origineel stukje ipv 'nagemaakte' break gebruikt omdat het in een set is
Haha ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen Exploration of Space en Take Me Away niet helemaal...
Bioweapon zie ik nog wel het origineel draaien, omdat ze ook een hardtrance alias hebben (hadden), PP is toch meer van de remixes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen Exploration of Space en Take Me Away niet helemaal...
[..]
Dan heb ik niets gezegdNiet echt over nagedacht ook.
Via twitter vragen, kan, moet ik wel nog weten of het Bioweapon of Psyko Punkz was
Ja idd. De intro van de Isaac remix van EoS vind ik wel mooi maar de climax heeft zo'n saaie kick en come oooon vocals meer niet. Dacht dat ik hem destijds heel kut vond, nu vind ik het toch meevallen. Maar wel aan de saaie kantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die is gewoon geniaal!!Echt top dat ze het origineel echt verwerken in het hele nummer!! Meestal wordt het ongelooflijk verneukt omdat dan een saai bambambam intro en een saai boemboemboem outro wordt gebruikt maar alléén de break is dan een bekend nummer zodat iedereen losgaat..
En je kan ook moeilijk trance gaan mixen in een hardstyle set, dus dan zul je wel een remix 'moeten' maken als je toch van trance houdt, zo zie ik het dan maar
Waarschijnlijk mogen ze dat gewoon niet, de truc is om zelf zó hard mee te zingen dat je het niet merktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:56 schreef 16meter het volgende:
take me away remix is gewoon verkrachting, niet de originele vocals gebruikt = faal
Vind ik niet. Los van de niet-originele vocals is het een puike remix. Imo een van de betere HS remixes van al bestaande platen er zijn natuurlijk ook heel veel bagger platen in deze categorie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:56 schreef 16meter het volgende:
take me away remix is gewoon verkrachting, niet de originele vocals gebruikt = faal
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:07 schreef T_Killer het volgende:
Vind ik niet. Los van de niet-originele vocals is het een puike remix. Imo een van de betere HS remixes van al bestaande platen er zijn natuurlijk ook heel veel bagger platen in deze categorie.
Mee eensquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze dat gewoon niet, de truc is om zelf zó hard mee te zingen dat je het niet merkt
Aantal promoz.. Nice!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Hard With Style:
01. Intro
02. Headhunterz - Hard With Style
03. Wildstylez - Back 2 Basics
04. Profite - Split Second
05. Wasted Penguinz - Melancholia
06. Zatox - No Way Back (Qlimax 2011 Anthem)
07. Dj Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Prophet's Remuxx)
08. Psyko Punkz - Let's Get Ill
09. TNT & Stephanie - The Mojo
10. Code Black - The Red Planet
11. Zatox - Winter
12. Adaro - No Time To Sleep
13. B-Front - Neophobia (Digital Punk Remix)
14. NitrouZ - Conquer Your Fears
15. Tat & Zat - Proud To Be Loud
16. Crypsis - Gangsta Shit
17. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
18. B-Front - Virus
Al die remixen van dikke bleek zijn vetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Mee eens![]()
En om er nog maar eens even een pareltje in te gooien! Wat een remix![]()
Je bedoelt de site?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
M.I. ik vind de nieuwe TMS echt lelijk :/ ( kan me de vorrige niet herrineren)
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:56 schreef 16meter het volgende:
Yesquote:
Ik denk: Of iets met Qountdown of er komt in Januari een dik scantraxx event of iets dergelijks tijdens XQ en dan maakt hij misschien de anthem...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hij blijft maar lullen over een anthem, maar waarvoor? Welk groot feest komt er nog aan? Februari HardBass maar dat lijkt me sterk..
Vanaf 27:47
Thrillogy?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hij blijft maar lullen over een anthem, maar waarvoor? Welk groot feest komt er nog aan? Februari HardBass maar dat lijkt me sterk..
Misschien toch Qountdown? Dat stukje uit de teaser met final countdown. Thrillogy lijkt me een beetje laat..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Qountdown heeft ook nooit een anthem gehad. Alleen het 0:00 momentje. Maar, wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Daarnaast, vorige Thrillogy had ook geen anthem
quote:
Nah doet me niksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe preview van Omegatypez (met Neilio).
Heel erg vet weer! Als deze gasten hun eerste release op Fusion of Gold Records hebben (waar ze nu mee bezig zijn), gaan ze denk ik heel ver komen
Wawawaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef Levitas het volgende:
Nice.. Heb zojuist een A0-poster van Thrillogy op de kop getikt. Morgen even ophalen.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Het bedrijf dat die posters in de omgeving van Den Bosch ophangt. Zag de posters langs de weg, en toevallig stopte m`n bus net bij zo`n bord waardoor ik de naam van het bedrijf zag staan. Heb die dezelfde middag gebeld met de vraag wat zij doen met de posters die gebruikt zijn. "Oh, die gaan naar het oud papier. Maarehm, als je er 1 wilt hebben.. Heb er nog wel een paar liggen hoor".quote:
SPOILER: zo groot dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het bedrijf dat die posters in de omgeving van Den Bosch ophangt. Zag de posters langs de weg, en toevallig stopte m`n bus net bij zo`n bord waardoor ik de naam van het bedrijf zag staan. Heb die dezelfde middag gebeld met de vraag wat zij doen met de posters die gebruikt zijn. "Oh, die gaan naar het oud papier. Maarehm, als je er 1 wilt hebben.. Heb er nog wel een paar liggen hoor".
Hij is wel echt heel groot (120x85cm ofzo)
//EditVet!SPOILER: zo groot dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij die poster opgestuurd gekregen, of heb je hem gehaald? Ik zou ook wel zoeen poster willen... Kan je de naam van het bedrijf pm'en?gr gr
Heb hem opgehaald. Zit in Sint-Michielsgestel (naast Maaskantje JONGUH!)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vet!![]()
Heb jij die poster opgestuurd gekregen, of heb je hem gehaald? Ik zou ook wel zoeen poster willen... Kan je de naam van het bedrijf pm'en?
gokje:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan je de naam van het bedrijf pm'en?
Vind er ook geen bal aan nee..quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef 16meter het volgende:
Plaat van de dag
Zat en Acti, wat een koningskoppel was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lijst is dit toch![]()
![]()
Maffe Italianenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:17 schreef Quyxz_ het volgende:
TBY verkleed als Skrillex en TuBY als Axl Rose.
[ afbeelding ]
En dat anthem van Hhz moet wel het Final Qountdown-anthem zijn, als ik die teaser zo hoor.
Ik hoor al genoeg, ga hem dus niet openen. Sites waar je niet meteen kan vinden wat je wiltquote:Wat een website zeg, maar ik heb de LU gevonden denk ik:
G4H is ook half hardcore.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen hardcore act? Ws gaat The Prophet dat doen dan.
Dus het kan toch!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Qlimax website is nu net online:
http://events.q-dance.nl/2011-11_26-november_qlimax/
Even LU checken.
...
Wat een website zeg, maar ik heb de LU gevonden denk ik:
Stana, Coone, Headhunterz, "The Pitcher Zany & DV8", Noisecontrollers, Zatox, Ran-D, G4H, The Prophet, MC:Ruffian
Geen hardcore act? Ws gaat The Prophet dat doen dan.
Zal lastig worden in een overvol Gelredomequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Levitas het volgende:
Valt me ook een beetje tegen ja.. Hopelijk weet G4H die sfeer in het Gelredome ook weer zo te krijgen als op Decibel en A2 records night!
Ik ben zó blij dat ik geen kaartje heb...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef robuust89 het volgende:
Coone op QlimaxIk ben zo blij met mijn kaartje
Inderdaad, had het al zo ongeveer verwacht dus het valt wel meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef mstx het volgende:
Iedereen die verbaasd doet over de line-up.![]()
Alsof dit verrassend is.
Ze bukken ieder jaar toch weer graag allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha met deze line up en 70 euro voor een kaartje worden mensen met een ticket echt keihard in hun ster genaaid
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef stoeltafel het volgende:
De lineup is toch redelijk variërend.
Dat klopt en voor dat publiek is het ook de perfecte line-up. Daarom ga ik niet* naar Qlimax, ik behoor niet tot die doelgroep (net als meer mensen in dit topic).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef stoeltafel het volgende:
maar het publiek wil bekende namen.
eens met deze post!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef T-Force het volgende:
En om er nog maar eens even een pareltje in te gooien! Wat een remix![]()
x2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef mstx het volgende:
Iedereen die verbaasd doet over de line-up.![]()
Alsof dit verrassend is.
Headhunterz natuurlijk, vette evil hardcore editzz enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie doet de hardcore trouwens?![]()
![]()
Dit. Maar het Qlimax publiek beseft het zelf niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha met deze line up en 70 euro voor een kaartje worden mensen met een ticket echt keihard in hun ster genaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |