quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:09 schreef robuust89 het volgende:
Nee, echte mannen doen dat gewoon zo;
Hahahahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef Baronpilsener het volgende:
Oh god, ooit nog eens remix van gemaakt.. :/
5 jaar terug ofzo gemaakt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
HahahahahaToen ik net begon met Hardstyle luisteren was ik fan van je
Ook van d'Stylerz, The Vision en al die meuk achteraf gezien
Die staat nog in m'n playlist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nummer 39 is eindelijk online* Sc0tTy zet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
beetje simpel al is 2e climax wel erg tof! en natuurlijk beetje gejatquote:
die blijf ik ook tof vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:03 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Al vind ik deze versie toch wel iets hebben
quote:
Cosmic Gatequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef 16meter het volgende:
Cosmic Gate altijd +13242354576798790
FUCK YEAH
whehehehe :’) :’)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:24 schreef 16meter het volgende:
[..]mis alleen nog "WAAROM DRINK JIJ WAATUUURRRR?"
Ik vergeet nooit meer het moment dat ik deze hoorde op dat briljante geluid @ Hard Classicsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef 16meter het volgende:
Cosmic Gate altijd +13242354576798790
FUCK YEAH
Fantastisch moment tijdens de Bitte Ein Beat Reunionquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer het moment dat ik deze hoorde op dat briljante geluid @ Hard ClassicsVlagen euforie, kippenvel, warme gloed van binnen
![]()
![]()
Wat een energie heeft die plaat
SPAM!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien had.... tadaaaaa
Jerk off sound ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef ElDani het volgende:
Om het weer een klein beetje over Hardstyle te hebben:
We hebben binnenkort een interview met Jack Of Sound. Mocht je zelf een interessante vraag hebben aan hem, laat dan hier je vraag achter: http://www.hardtraxx.nl/i(...)n-jack-of-sound.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Jerk off sound ?Nice! Zijn ook al een stel reacties op gekomen. Ik ga ook even wat bedenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag ga ik naar het kantoor van de stagedesigners (van o.a Decibel en Dominator). Is zojuist bevestigd. Aan de andere kant, gaat het interview met NC niet meer door ben ik bang (reageren nergens meer op, terwijl ze eerst heel veel interesse toonden)
Als we hun twitter mogen geloven, zijn ze net terug van vakantie, dus mischien dat het daar iets mee te maken hadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nice! Zijn ook al een stel reacties op gekomen. Ik ga ook even wat bedenken!
Vrijdag ga ik naar het kantoor van de stagedesigners (van o.a Decibel en Dominator). Is zojuist bevestigd. Aan de andere kant, gaat het interview met NC niet meer door ben ik bang (reageren nergens meer op, terwijl ze eerst heel veel interesse toonden)
Dan hebben ze een verdomd lange vakantie gehad: Rond half september heb ik de vragenlijst verstuurd. Overigens vind ik het niet erg dat artiesten er lang over doen om te reageren, ik snap dat zij het heel druk hebben en dit soort dingen een wat lagere prioriteit heeft, maar.. Zeg dat dan op z`n minstquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Als we hun twitter mogen geloven, zijn ze net terug van vakantie, dus mischien dat het daar iets mee te maken had![]()
Noisecontroller Noisecontrollers
Just arrived home after a long warm and chillin holliday!
He gaaf stuff ook bij TMS Bookings ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien had.... tadaaaaa
Psyko Punkz of Bioweapon (weet niet meer welke) draaide hem bij Euphoria, maar jij stond in de andere zaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer het moment dat ik deze hoorde op dat briljante geluid @ Hard ClassicsVlagen euforie, kippenvel, warme gloed van binnen
![]()
![]()
Wat een energie heeft die plaat
twitter:Derroedy twitterde op woensdag 26-10-2011 om 18:21:03Ready to smoke some servers ...:D #HWS reageer retweet
Ik geloof echt niet dat ze het origineel van Exploration Of Space draaiden. Misschien bedoel je de Isaac remixxxxxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:03 schreef StijnDa het volgende:
Psyko Punkz of Bioweapon (weet niet meer welke) draaide hem bij Euphoria, maar jij stond in de andere zaal
Nope, 100% zeker dat het het origineel wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ze het origineel van Exploration Of Space draaiden. Misschien bedoel je de Isaac remixxxxx![]()
Of Take me away remixxxxxxx?
Oke, dan weiger ik het te gelovenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:34 schreef StijnDa het volgende:
Nope, 100% zeker dat het het origineel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |