Helderquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:05 schreef StM het volgende:
[..]
Als je die lamp mee had willen pakken, had je IMO er iets verder van af moeten gaan staan en ook ongeveer net zo veel ruimte links mee moeten pakken. Of het op die manier knippen als het niet netjes is.
[..]
Alleen een lamp ofzo geeft niet zoveel waarde IMO. Maar als je ongeveer 2/3e aanhoud, pak je juist ook een stukje sfeer mee. Het onderwerp van je compositie is op die foto alleen wel de mensen, en die moet je dan ook centraal stellen. Die van T-Force hierboven is om die reden een stuk beter.
Maar ik ben geef partyfotograaf, ik geen slechts mijn mening en reproduceer wat ik zo her en der opgepikt heb van mensen die wel weten waar ze het over hebben
@DR: En nu zal ik er mee stoppen
die vind ik ook echt vet, de manier van werken iigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef Sc0tTy het volgende:
Alsk dit dan zie denk ik.... Wibi Sojari ( of hoe je zn naam ook schrijft) moet es een keer een track bouwen
Nope, niet waus gewoon best behoorlijk dronkenquote:
Ik wel, je kreeg gewoon het blikje niet open en toen heb je dat ding gewoon opgegeten!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik dat deed op dat moment
Ik heb na de eerste 30 seconden het idee alsof Enya net wil beginnen met zingen als ie stopt..quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef Levitas het volgende:
die vind ik ook echt vet, de manier van werken iig
Dat is wel de bedoeling!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat was ik
Nog mensen die naar PRSPCT XL 14 gaan??? de lineup is echt ubergeil ( zeker de HC area)
[ afbeelding ]
http://partyflock.nl/party/209639:Prspct_XL14.html
Is in de zaal boven Loudness trouwens
@Da_Ripper, waarom ga je niet naar Hard Bass??
Jullie ook naar Hard Nation, zie ik.. Ik verwacht wel weer een lijpe after!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nope, niet waus gewoon best behoorlijk dronkenRaar, dat wel. Snap ook niet waarom ik dat deed op dat moment, maar ach...
Boosdoener:[ afbeelding ]
Hahaha, gevonden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Da_Ripper het volgende:
@NLS; nog steeds op zoek naar mn Crypsis-mashup![]()
Je bent lekker van je vakantie aan het genieten en je vrije tijd aan het genieten of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hahaha, gevonden.
Nu was dit een tijdverdrijf van een paar jaar terug; beetje spelen met VirtualDJ, loops e.d.
Ik kwam ook nog langs een aantal samples die ik wilde gebruiken in onze jaarlijkse yearmix. Zal die ook 's achter elkaar zetten. Zal wel voor een aantal 'Ow jah'-smiletjes zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks vakantie blijft het WOG.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Je bent lekker van je vakantie aan het genieten en je vrije tijd aan het genieten of niet?![]()
Leuke mash up, maar die had ik volgens mij al eens gehoord. Vet om alle vette shit van Crypsis van de afgelopen jaren te horen in 10 min.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben benieuwd of jullie herkennen waar die van 0:45 vandaan komt
• TMF Showtekquote:
Haha EIN-DE-LIJKquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Hahaha, gevonden.
Nu was dit een tijdverdrijf van een paar jaar terug; beetje spelen met VirtualDJ, loops e.d.
We gaan ons best doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef ElDani het volgende:
Lunatick!![]()
Hele gave plaat!
Verder @ Seth: Leuk voor je dat de meeting goed ging! ben benieuwd of jullie dit jaar kunnen overtreffen, want het zat bijzonder goed in elkaar!
Oh god, ooit nog eens remix van gemaakt.. :/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |