Jep en ik corrigeerde me toen jij nog die 2 andere tracks vergat...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Was voor 350 man ongeveer. Tof zaaltjeDaarnaast kan me iets op FB herinneren toen ik me TL er neer zette
Dankquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef robuust89 het volgende:
Lunatick!Held!
Wel de raw mix hè?
Dat was ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jij zat vorig jaar in Finland toch? En nu ook nog naar Australië? Geluksvogel
Defqon AU lijkt me ook wel apart om mee te maken, hele andere sfeer?
Dat is meer de "rauwe" (sorryquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat was ik
Nog mensen die naar PRSPCT XL 14 gaan??? de lineup is echt uber
[ afbeelding ]
http://partyflock.nl/party/209639:Prspct_XL14.html
@Da_Ripper, waarom ga je niet naar Hard Bass??
Erg vette line-up en stoere locatie...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat was ik
Nog mensen die naar PRSPCT XL 14 gaan??? de lineup is echt ubergeil ( zeker de HC area)
[ afbeelding ]
http://partyflock.nl/party/209639:Prspct_XL14.html
Is in de zaal boven Loudness trouwens
Heb het nu even niet op grote venue's. Massa's mensen die komen voor ....quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sc0tTy het volgende:
Prima eerste shootquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Whooptiedooo!! M'n foto's staan online op de PartyReviews-site![]()
Tips & Tops hoor ik graag van jullie
Ja kloptquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef robuust89 het volgende:
Site is kapoet, als ik ergens een foto aanklik opent hij altijd de eerste foto in de vergroting
Thenksquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef StM het volgende:
[..]
Prima eerste shootWel een paar kleine dingen die ik als niet fotograaf zo zie:
- Aantal keer iemand half er op, dat kan eigenlijk niet he
- Af en toe ga je te hoog met je ISO waardes (of er is wat mis gegaan met de postediting). Je ziet op de foto's die relatief licht zijn toch was ruis erdoor.
- Als mensen / groepjes het onderwerp zijn is 2/3e vulling imo vaak het mooist. Nu is het af en toe te leeg of te vol.
Maar dat leer je na een tijdje vanzelf wss
Ah okee, ja ik moet ff kijken hoe het met geld zit.. Als de Lineomhoog minder is ga'k ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb het nu even niet op grote venue's. Massa's mensen die komen voor ....![]()
Voorlopig verkies ik even de kleinere zaaltjes.
Ik wacht gewoon de LU af, kijk wat mn reguliere HB-stap-matties doen en zie tzt wel weer wat het gaat worden.
Mag niet denk ik, maar ze staan op partyreviews (het begin en einde van de link kun je wel bedenken dan tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ah okee, ja ik moet ff kijken hoe het met geld zit.. Als de Lineomhoog minder is ga'k ook niet.
Krullie ik gaat ff sjekkenHeb je eeen link ?
Nee juist van die dingen als bv dit:quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja kloptMaar je kan wel gewoon met de eerste beginnen en dan steeds doorklikken naar de volgende
[..]
Thenks
- Vind het wel leuk om soms of een 'knusse' foto of juist een foto met veel achtergrond te maken. Maar snap wel wat je bedoeld, miss minder daarin variëren!!
Die vind je te leeg, of te vol?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef StM het volgende:
[..]
Nee juist van die dingen als bv dit:
[ afbeelding ]
Je bent er eentje vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
- Jaa ik heb af en toe iemand eraf geknipt die er gewoon écht niet uitzag, niet een beetje raar maar zo waus.. zo wil niemand op internet![]()
Als je die lamp mee had willen pakken, had je IMO er iets verder van af moeten gaan staan en ook ongeveer net zo veel ruimte links mee moeten pakken. Of het op die manier knippen als het niet netjes is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: aah ok, ik snap 'm! Daar ben ik het idd wel mee eens, maar ik wou sowieso die lamp er nog bij hebben voor de sfeer. Volgende keer ga ik er beter op letten
Alleen een lamp ofzo geeft niet zoveel waarde IMO. Maar als je ongeveer 2/3e aanhoud, pak je juist ook een stukje sfeer mee. Het onderwerp van je compositie is op die foto alleen wel de mensen, en die moet je dan ook centraal stellen. Die van T-Force hierboven is om die reden een stuk beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoo , moet zeggen dat ze niet verkeerd zijn KrullieIk heb er dan wel een beetje doorheen geskipped aangezien de foto's voor mijzelf natuurlijk geen waarde hebben
Ben het trouwens met StM oneens, je moet ook sfeer van het feest in de foto's van de mensen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |