Jep en ik corrigeerde me toen jij nog die 2 andere tracks vergat...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Was voor 350 man ongeveer. Tof zaaltjeDaarnaast kan me iets op FB herinneren toen ik me TL er neer zette
Dankquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef robuust89 het volgende:
Lunatick!Held!
Wel de raw mix hè?
Dat was ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jij zat vorig jaar in Finland toch? En nu ook nog naar Australië? Geluksvogel
Defqon AU lijkt me ook wel apart om mee te maken, hele andere sfeer?
Dat is meer de "rauwe" (sorryquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat was ik
Nog mensen die naar PRSPCT XL 14 gaan??? de lineup is echt uber
[ afbeelding ]
http://partyflock.nl/party/209639:Prspct_XL14.html
@Da_Ripper, waarom ga je niet naar Hard Bass??
Erg vette line-up en stoere locatie...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat was ik
Nog mensen die naar PRSPCT XL 14 gaan??? de lineup is echt ubergeil ( zeker de HC area)
[ afbeelding ]
Is in de zaal boven Loudness trouwens
Heb het nu even niet op grote venue's. Massa's mensen die komen voor ....quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sc0tTy het volgende:
Prima eerste shootquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Whooptiedooo!! M'n foto's staan online op de PartyReviews-site![]()
Tips & Tops hoor ik graag van jullie
Ja kloptquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef robuust89 het volgende:
Site is kapoet, als ik ergens een foto aanklik opent hij altijd de eerste foto in de vergroting
Thenksquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef StM het volgende:
[..]
Prima eerste shootWel een paar kleine dingen die ik als niet fotograaf zo zie:
- Aantal keer iemand half er op, dat kan eigenlijk niet he
- Af en toe ga je te hoog met je ISO waardes (of er is wat mis gegaan met de postediting). Je ziet op de foto's die relatief licht zijn toch was ruis erdoor.
- Als mensen / groepjes het onderwerp zijn is 2/3e vulling imo vaak het mooist. Nu is het af en toe te leeg of te vol.
Maar dat leer je na een tijdje vanzelf wss
Ah okee, ja ik moet ff kijken hoe het met geld zit.. Als de Lineomhoog minder is ga'k ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb het nu even niet op grote venue's. Massa's mensen die komen voor ....![]()
Voorlopig verkies ik even de kleinere zaaltjes.
Ik wacht gewoon de LU af, kijk wat mn reguliere HB-stap-matties doen en zie tzt wel weer wat het gaat worden.
Mag niet denk ik, maar ze staan op partyreviews (het begin en einde van de link kun je wel bedenken dan tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ah okee, ja ik moet ff kijken hoe het met geld zit.. Als de Lineomhoog minder is ga'k ook niet.
Krullie ik gaat ff sjekkenHeb je eeen link ?
Nee juist van die dingen als bv dit:quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja kloptMaar je kan wel gewoon met de eerste beginnen en dan steeds doorklikken naar de volgende
[..]
Thenks
- Vind het wel leuk om soms of een 'knusse' foto of juist een foto met veel achtergrond te maken. Maar snap wel wat je bedoeld, miss minder daarin variëren!!
Die vind je te leeg, of te vol?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef StM het volgende:
[..]
Nee juist van die dingen als bv dit:
[ afbeelding ]
Je bent er eentje vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
- Jaa ik heb af en toe iemand eraf geknipt die er gewoon écht niet uitzag, niet een beetje raar maar zo waus.. zo wil niemand op internet![]()
Als je die lamp mee had willen pakken, had je IMO er iets verder van af moeten gaan staan en ook ongeveer net zo veel ruimte links mee moeten pakken. Of het op die manier knippen als het niet netjes is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: aah ok, ik snap 'm! Daar ben ik het idd wel mee eens, maar ik wou sowieso die lamp er nog bij hebben voor de sfeer. Volgende keer ga ik er beter op letten
Alleen een lamp ofzo geeft niet zoveel waarde IMO. Maar als je ongeveer 2/3e aanhoud, pak je juist ook een stukje sfeer mee. Het onderwerp van je compositie is op die foto alleen wel de mensen, en die moet je dan ook centraal stellen. Die van T-Force hierboven is om die reden een stuk beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoo , moet zeggen dat ze niet verkeerd zijn KrullieIk heb er dan wel een beetje doorheen geskipped aangezien de foto's voor mijzelf natuurlijk geen waarde hebben
Ben het trouwens met StM oneens, je moet ook sfeer van het feest in de foto's van de mensen hebben.
Helderquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:05 schreef StM het volgende:
[..]
Als je die lamp mee had willen pakken, had je IMO er iets verder van af moeten gaan staan en ook ongeveer net zo veel ruimte links mee moeten pakken. Of het op die manier knippen als het niet netjes is.
[..]
Alleen een lamp ofzo geeft niet zoveel waarde IMO. Maar als je ongeveer 2/3e aanhoud, pak je juist ook een stukje sfeer mee. Het onderwerp van je compositie is op die foto alleen wel de mensen, en die moet je dan ook centraal stellen. Die van T-Force hierboven is om die reden een stuk beter.
Maar ik ben geef partyfotograaf, ik geen slechts mijn mening en reproduceer wat ik zo her en der opgepikt heb van mensen die wel weten waar ze het over hebben
@DR: En nu zal ik er mee stoppen
die vind ik ook echt vet, de manier van werken iigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef Sc0tTy het volgende:
Alsk dit dan zie denk ik.... Wibi Sojari ( of hoe je zn naam ook schrijft) moet es een keer een track bouwen
Nope, niet waus gewoon best behoorlijk dronkenquote:
Ik wel, je kreeg gewoon het blikje niet open en toen heb je dat ding gewoon opgegeten!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik dat deed op dat moment
Ik heb na de eerste 30 seconden het idee alsof Enya net wil beginnen met zingen als ie stopt..quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef Levitas het volgende:
die vind ik ook echt vet, de manier van werken iig
Dat is wel de bedoeling!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat was ik
Nog mensen die naar PRSPCT XL 14 gaan??? de lineup is echt ubergeil ( zeker de HC area)
[ afbeelding ]
Is in de zaal boven Loudness trouwens
Jullie ook naar Hard Nation, zie ik.. Ik verwacht wel weer een lijpe after!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nope, niet waus gewoon best behoorlijk dronkenRaar, dat wel. Snap ook niet waarom ik dat deed op dat moment, maar ach...
Boosdoener:[ afbeelding ]
Hahaha, gevonden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Da_Ripper het volgende:
@NLS; nog steeds op zoek naar mn Crypsis-mashup![]()
Je bent lekker van je vakantie aan het genieten en je vrije tijd aan het genieten of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hahaha, gevonden.
Nu was dit een tijdverdrijf van een paar jaar terug; beetje spelen met VirtualDJ, loops e.d.
Ik kwam ook nog langs een aantal samples die ik wilde gebruiken in onze jaarlijkse yearmix. Zal die ook 's achter elkaar zetten. Zal wel voor een aantal 'Ow jah'-smiletjes zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks vakantie blijft het WOG.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Je bent lekker van je vakantie aan het genieten en je vrije tijd aan het genieten of niet?![]()
Leuke mash up, maar die had ik volgens mij al eens gehoord. Vet om alle vette shit van Crypsis van de afgelopen jaren te horen in 10 min.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben benieuwd of jullie herkennen waar die van 0:45 vandaan komt
• TMF Showtekquote:
Haha EIN-DE-LIJKquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Hahaha, gevonden.
Nu was dit een tijdverdrijf van een paar jaar terug; beetje spelen met VirtualDJ, loops e.d.
We gaan ons best doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef ElDani het volgende:
Lunatick!![]()
Hele gave plaat!
Verder @ Seth: Leuk voor je dat de meeting goed ging! ben benieuwd of jullie dit jaar kunnen overtreffen, want het zat bijzonder goed in elkaar!
Oh god, ooit nog eens remix van gemaakt.. :/quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:09 schreef robuust89 het volgende:
Nee, echte mannen doen dat gewoon zo;
Hahahahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef Baronpilsener het volgende:
Oh god, ooit nog eens remix van gemaakt.. :/
5 jaar terug ofzo gemaakt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
HahahahahaToen ik net begon met Hardstyle luisteren was ik fan van je
Ook van d'Stylerz, The Vision en al die meuk achteraf gezien
Die staat nog in m'n playlist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nummer 39 is eindelijk online* Sc0tTy zet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
beetje simpel al is 2e climax wel erg tof! en natuurlijk beetje gejatquote:
die blijf ik ook tof vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:03 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Al vind ik deze versie toch wel iets hebben
quote:
Cosmic Gatequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef 16meter het volgende:
Cosmic Gate altijd +13242354576798790
FUCK YEAH
whehehehe :’) :’)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:24 schreef 16meter het volgende:
[..]mis alleen nog "WAAROM DRINK JIJ WAATUUURRRR?"
Ik vergeet nooit meer het moment dat ik deze hoorde op dat briljante geluid @ Hard Classicsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef 16meter het volgende:
Cosmic Gate altijd +13242354576798790
FUCK YEAH
Fantastisch moment tijdens de Bitte Ein Beat Reunionquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer het moment dat ik deze hoorde op dat briljante geluid @ Hard ClassicsVlagen euforie, kippenvel, warme gloed van binnen
![]()
![]()
Wat een energie heeft die plaat
SPAM!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien had.... tadaaaaa
Jerk off sound ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef ElDani het volgende:
Om het weer een klein beetje over Hardstyle te hebben:
We hebben binnenkort een interview met Jack Of Sound. Mocht je zelf een interessante vraag hebben aan hem, laat dan hier je vraag achter: http://www.hardtraxx.nl/i(...)n-jack-of-sound.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Jerk off sound ?Nice! Zijn ook al een stel reacties op gekomen. Ik ga ook even wat bedenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag ga ik naar het kantoor van de stagedesigners (van o.a Decibel en Dominator). Is zojuist bevestigd. Aan de andere kant, gaat het interview met NC niet meer door ben ik bang (reageren nergens meer op, terwijl ze eerst heel veel interesse toonden)
Als we hun twitter mogen geloven, zijn ze net terug van vakantie, dus mischien dat het daar iets mee te maken hadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nice! Zijn ook al een stel reacties op gekomen. Ik ga ook even wat bedenken!
Vrijdag ga ik naar het kantoor van de stagedesigners (van o.a Decibel en Dominator). Is zojuist bevestigd. Aan de andere kant, gaat het interview met NC niet meer door ben ik bang (reageren nergens meer op, terwijl ze eerst heel veel interesse toonden)
Dan hebben ze een verdomd lange vakantie gehad: Rond half september heb ik de vragenlijst verstuurd. Overigens vind ik het niet erg dat artiesten er lang over doen om te reageren, ik snap dat zij het heel druk hebben en dit soort dingen een wat lagere prioriteit heeft, maar.. Zeg dat dan op z`n minstquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Als we hun twitter mogen geloven, zijn ze net terug van vakantie, dus mischien dat het daar iets mee te maken had![]()
Noisecontroller Noisecontrollers
Just arrived home after a long warm and chillin holliday!
He gaaf stuff ook bij TMS Bookings ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien had.... tadaaaaa
Psyko Punkz of Bioweapon (weet niet meer welke) draaide hem bij Euphoria, maar jij stond in de andere zaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer het moment dat ik deze hoorde op dat briljante geluid @ Hard ClassicsVlagen euforie, kippenvel, warme gloed van binnen
![]()
![]()
Wat een energie heeft die plaat
twitter:Derroedy twitterde op woensdag 26-10-2011 om 18:21:03Ready to smoke some servers ...:D #HWS reageer retweet
Ik geloof echt niet dat ze het origineel van Exploration Of Space draaiden. Misschien bedoel je de Isaac remixxxxxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:03 schreef StijnDa het volgende:
Psyko Punkz of Bioweapon (weet niet meer welke) draaide hem bij Euphoria, maar jij stond in de andere zaal
Nope, 100% zeker dat het het origineel wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ze het origineel van Exploration Of Space draaiden. Misschien bedoel je de Isaac remixxxxx![]()
Of Take me away remixxxxxxx?
Oke, dan weiger ik het te gelovenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:34 schreef StijnDa het volgende:
Nope, 100% zeker dat het het origineel was
Haha okéquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oke, dan weiger ik het te geloven
Sowieso remix! Wellicht origineel stukje ipv 'nagemaakte' break gebruikt omdat het in een set is. Ze draaien die wel vaker. Heb zelf ook staan zweven toen ze 'm op Rebirth draaidenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha okéHeb het origineel vaak genoeg gehoord, zeker die 'Come on' tussendoor was me toch wel opgevallen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef T-Force het volgende:
Zojuist mijn eerste FOK!trofee ontvangen. Dankje Deeltjesversnellert
Die is gewoon geniaal!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Take Me Awayjeugdsentiment
Vind de remix zelfs ook nog best oke voor happy hardstyle
Ik zie het verband tussen Exploration of Space en Take Me Away niet helemaal...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Sowieso remix! Wellicht origineel stukje ipv 'nagemaakte' break gebruikt omdat het in een set is. Ze draaien die wel vaker. Heb zelf ook staan zweven toen ze 'm op Rebirth draaiden![]()
Dat ging lós![]()
!! Stond ik toen niet bij jou ElDani??? Kan me vaag herinneren dat we toen helemaal uit onze plaat gingen bij de eerste tonen die we herkenden
edit: wellicht ff vragen via twitter?
Dan heb ik niets gezegdquote:Wellicht origineel stukje ipv 'nagemaakte' break gebruikt omdat het in een set is
Haha ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen Exploration of Space en Take Me Away niet helemaal...
Bioweapon zie ik nog wel het origineel draaien, omdat ze ook een hardtrance alias hebben (hadden), PP is toch meer van de remixes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen Exploration of Space en Take Me Away niet helemaal...
[..]
Dan heb ik niets gezegdNiet echt over nagedacht ook.
Via twitter vragen, kan, moet ik wel nog weten of het Bioweapon of Psyko Punkz was
Ja idd. De intro van de Isaac remix van EoS vind ik wel mooi maar de climax heeft zo'n saaie kick en come oooon vocals meer niet. Dacht dat ik hem destijds heel kut vond, nu vind ik het toch meevallen. Maar wel aan de saaie kantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die is gewoon geniaal!!Echt top dat ze het origineel echt verwerken in het hele nummer!! Meestal wordt het ongelooflijk verneukt omdat dan een saai bambambam intro en een saai boemboemboem outro wordt gebruikt maar alléén de break is dan een bekend nummer zodat iedereen losgaat..
En je kan ook moeilijk trance gaan mixen in een hardstyle set, dus dan zul je wel een remix 'moeten' maken als je toch van trance houdt, zo zie ik het dan maar
Waarschijnlijk mogen ze dat gewoon niet, de truc is om zelf zó hard mee te zingen dat je het niet merktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:56 schreef 16meter het volgende:
take me away remix is gewoon verkrachting, niet de originele vocals gebruikt = faal
Vind ik niet. Los van de niet-originele vocals is het een puike remix. Imo een van de betere HS remixes van al bestaande platen er zijn natuurlijk ook heel veel bagger platen in deze categorie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:56 schreef 16meter het volgende:
take me away remix is gewoon verkrachting, niet de originele vocals gebruikt = faal
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:07 schreef T_Killer het volgende:
Vind ik niet. Los van de niet-originele vocals is het een puike remix. Imo een van de betere HS remixes van al bestaande platen er zijn natuurlijk ook heel veel bagger platen in deze categorie.
Mee eensquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze dat gewoon niet, de truc is om zelf zó hard mee te zingen dat je het niet merkt
Aantal promoz.. Nice!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Hard With Style:
01. Intro
02. Headhunterz - Hard With Style
03. Wildstylez - Back 2 Basics
04. Profite - Split Second
05. Wasted Penguinz - Melancholia
06. Zatox - No Way Back (Qlimax 2011 Anthem)
07. Dj Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Prophet's Remuxx)
08. Psyko Punkz - Let's Get Ill
09. TNT & Stephanie - The Mojo
10. Code Black - The Red Planet
11. Zatox - Winter
12. Adaro - No Time To Sleep
13. B-Front - Neophobia (Digital Punk Remix)
14. NitrouZ - Conquer Your Fears
15. Tat & Zat - Proud To Be Loud
16. Crypsis - Gangsta Shit
17. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
18. B-Front - Virus
Al die remixen van dikke bleek zijn vetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Mee eens![]()
En om er nog maar eens even een pareltje in te gooien! Wat een remix![]()
Je bedoelt de site?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
M.I. ik vind de nieuwe TMS echt lelijk :/ ( kan me de vorrige niet herrineren)
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:56 schreef 16meter het volgende:
Yesquote:
Ik denk: Of iets met Qountdown of er komt in Januari een dik scantraxx event of iets dergelijks tijdens XQ en dan maakt hij misschien de anthem...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hij blijft maar lullen over een anthem, maar waarvoor? Welk groot feest komt er nog aan? Februari HardBass maar dat lijkt me sterk..
Vanaf 27:47
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |