bijna zei ik tochquote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben geen kenner en misschien wat hypocriet uit mijn mond aangezien ik geen doppen gebruik, maar als je pijn voelt ben je volgens mij al te laat..
true, maar goed dan moet je dus ook al iets gevoeld hebbenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Melodie lekker intact gelaten, klonk erg nice @ Loudness
Ik zou ze toch gewoon in doen hoor, ook al denk je dat het niet nodig is. Pas als het met doppen zó zacht staat dat het niet leuk meer is zou ik ze uit laten.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef eQuaL het volgende:
Had mijn exinores gewoon bij op Loudness, maar niet hoeven gebruiken. Alleen in het begin vond ik het geluid in Area 2 zo slecht dat het bijna zeer ging doen, maar toen gingen we gewoon naar Area 1
Nice.quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Met die 2e ben ik het tot nu toe mee eens. Maar die van de Pitcher isquote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Levitas het volgende:
Toch wel de tracks die ik (tot nu toe) het vetst vind van het toneshifterz album:
Als dit het beste is, dan hoef ik dat hele album niet eens te horen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Levitas het volgende:
Toch wel de tracks die ik (tot nu toe) het vetst vind van het toneshifterz album:
Ah, vandaar dat "Last night an MC saved my life" ofzoietsquote:Op maandag 12 december 2011 18:37 schreef T_Killer het volgende:
[..]puike remix
Dat middelste LED scherm wat achter de DJ staat viel tijdens Zany z'n set bijna voorover op de DJ booth. Die rook kanonnen die aan dat scherm hingen produceerden toch aanzienlijk veel stuwkracht, waardoor dat scherm ging wankelen. Gelukkig lette de MC goed op.
hoor er ook wel wat van Brennan in, jaquote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef haakon het volgende:
Ik vind die Darken Your Mind op de één of andere manier een erg hoog 'qlimax' gehalte hebben.
Een erg hoog 'qlimax 2010' gehalte, welteverstaan.
Bepaalde tonen van de muziek klonken harder dan anderen. Slecht afgesteld oid. Als het harder was geweest had het waarschijnlijk zeer gedaan aan de oren, dat bedoel ik meerquote:Op maandag 12 december 2011 18:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
true, maar goed dan moet je dus ook al iets gevoeld hebben
quote:
Nope ElDani vindt m ook kutquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben ik hier de enige die Radical Redemption ronduit saai en leeg vind?
Staat aanquote:Op maandag 12 december 2011 19:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Over 10 min. nieuwe Magic Show. Wordt leuke uitzending
Valt best meequote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Staat aan
Kut kwaliteit van qdance stream :/![]()
Equalizer @ WinAmp doet wonderenquote:
Je quote ookquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Futureshock het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Levitas het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar hoe hardstyle ontwikkeld is in Australië, want ja.. In die 5 maanden wil ik toch ook wel weer even uit m`n dak gaan.
Kom ik opeens een Facebook pagina tegen, speciaal voor Australische shufflers. Ze meeten nog serieus om samen te oefenen enzo
![]()
![]()
Best wel faal
Die eerste track van M.I @ TMS ook..quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Futureshock het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Levitas het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar hoe hardstyle ontwikkeld is in Australië, want ja.. In die 5 maanden wil ik toch ook wel weer even uit m`n dak gaan.
Kom ik opeens een Facebook pagina tegen, speciaal voor Australische shufflers. Ze meeten nog serieus om samen te oefenen enzo
![]()
![]()
Best wel faal
Stap 1: Klik de quote knop bij het bericht waarop je wilt reagerenquote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Futureshock het volgende:
Ja ging was mis geloof ik. Zolang zit ik nog niet op Fok
Bwahaha met deze kwaliteit wel jaquote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wel je oordoppen in doen dan he, anders loop je dalijk thuis nog een gehoorbeschadiging op ;O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Levitas het volgende:
Lekkere set hoor M.I! Me gusta mucho!
Der zijn er reeds 41 van... dus je hebt nog wat in te halenquote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Levitas het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, dat dit één van de weinige keren is dat The Magic Show luister, en ook nog eens de weinige keren dat ik een set van M.I luister.
Vind het altijd leuker/fijner om zelf m`n plaatjes uit te kiezen (ook al mix ik ze niet), maar ik denk dat ik ook maar eens WYFYB ga volgen!
Poging #2 voor het vliegtuig dan maarquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Der zijn er reeds 41 van... dus je hebt nog wat in te halen![]()
A2 heeft leuke set, met hoop vette tracks erinquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik luister em altijd vanaf Soundcloud af, gebeurt weinig dat ik TMS luister, de kwaliteit vind ik maar niksMaar dalijk de A2 set mee pakken hek wel zin an
Hell yeahquote:
Over die knuppel, je bedoelt dat wij het vreemd vinden dat je het leuk vindt? Of andersom?quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef Koepert het volgende:
Ik ga even dit doen:
[ afbeelding ]
door te zeggen dat ik t Toneshifterz album wel lekker vind, vrolijk. Niet zo 'raw-om-raw-te-zijn', sommige vocals zijn wat kaas, sommige kicks niet top, het is geen topper, maar luistert wel lekker weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet iedereen zal het er mee eens zijn, maargoed, je kan niet iedereen blij maken
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ongelofelijk eens. Niet op loudness geweest, maar wil deze plaat graag live een keer horen!quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Tja, ik heb nog niet de X-factor gehoord in zijn tracks. Sowieso vond ik het erg raar dat je een albumpreview maakt zonder dat je tracks afgemixt en gemasterd zijn, want het klonk een partij schel..quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nope ElDani vindt m ook kut![]()
Ik vind hem ook niet erg speciaal, tracks van Crypsis doen me veel meer
Niet meer..quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef 16meter het volgende:
Nog mensen naar Fusion of Dance komend weekend?
quote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
Moeilijke vraag: loudness 10-12-2011 werd een remix gedraaid van drowning pool - bodies.. Iemand enig idee van wie die is? En geen idee in wiens set ie zat. Ik stond TE strak
?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Van dat ene nummer onder elk youtube filmpje ooit?
Voor mij veel te verquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef haakon het volgende:
Hmmm misschien zaterdag hierheen?
https://partyflock.nl/party/211989:Tillt_Records.html
Beste line-up voor een 10tje!
Under Destruction van Meccano Twins?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef RiKe het volgende:
Heren,
Eenmaal een nieuwe mix!
Ditmaal via een andere manier dan normaal, een soundcloud download!
De link:
http://soundcloud.com/dj-rike/rike-turn-up-the-volume-20
De tracklist:Staat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet iedereen zal het er mee eens zijn, maargoed, je kan niet iedereen blij makenIk doe je gelijk followen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Die was vet jaquote:
ja potverdikkie, net de dag voor Oud&Nieuw, geen goed planquote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
Oeh, nice!
https://partyflock.nl/party/212499:Dangerouzmind.html
ondanks weinig bezoek van feesten gebruik ik ze af en toe nog wel; voor het slecht afgestelde geluid in de kroegquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als ik jullie zou mogen aanraden zou ik de exinore oordoppen nemen. Het kost wat, maar dan heb je echt topkwaliteit op maat gemaakt. Hoe kut 't geluid ook is... die dingen filteren schadelijke tonen en hoe brak 't geluid soms is... met die dingen klinkt altijd goed
hij is fijnquote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
WTF met die intro kicks?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro kicks, de climax niet iets heel bijzonders maar gewoon degelijk.. jammer dat die kick weer helemaal de hoogte in schiet
gelijk vanaf het begin het gas vol inquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
stukje vanaf 18 seconde.....hoppakee,
NICE!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
stukje vanaf 18 seconde.....hoppakee,
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef Levitas het volgende:
Hmm, zaterdag weer een keertje naar de Time Out. Zany en Psyko Punkz, voor 6 euri. Maar, ik ga natuurlijk voor Gers Pardoel!
Kijken of er nog wat 16-jarige sletjuz reageren als ik zeg "Ik neem je mee-e-e-e-eee" ghehehe
Dat laatste was natuurlijk een fa2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |