Je quote ookquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Futureshock het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Levitas het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar hoe hardstyle ontwikkeld is in Australië, want ja.. In die 5 maanden wil ik toch ook wel weer even uit m`n dak gaan.
Kom ik opeens een Facebook pagina tegen, speciaal voor Australische shufflers. Ze meeten nog serieus om samen te oefenen enzo
![]()
![]()
Best wel faal
Die eerste track van M.I @ TMS ook..quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Futureshock het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Levitas het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar hoe hardstyle ontwikkeld is in Australië, want ja.. In die 5 maanden wil ik toch ook wel weer even uit m`n dak gaan.
Kom ik opeens een Facebook pagina tegen, speciaal voor Australische shufflers. Ze meeten nog serieus om samen te oefenen enzo
![]()
![]()
Best wel faal
Stap 1: Klik de quote knop bij het bericht waarop je wilt reagerenquote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Futureshock het volgende:
Ja ging was mis geloof ik. Zolang zit ik nog niet op Fok
Bwahaha met deze kwaliteit wel jaquote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wel je oordoppen in doen dan he, anders loop je dalijk thuis nog een gehoorbeschadiging op ;O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Levitas het volgende:
Lekkere set hoor M.I! Me gusta mucho!
Der zijn er reeds 41 van... dus je hebt nog wat in te halenquote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Levitas het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, dat dit één van de weinige keren is dat The Magic Show luister, en ook nog eens de weinige keren dat ik een set van M.I luister.
Vind het altijd leuker/fijner om zelf m`n plaatjes uit te kiezen (ook al mix ik ze niet), maar ik denk dat ik ook maar eens WYFYB ga volgen!
Poging #2 voor het vliegtuig dan maarquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Der zijn er reeds 41 van... dus je hebt nog wat in te halen![]()
A2 heeft leuke set, met hoop vette tracks erinquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik luister em altijd vanaf Soundcloud af, gebeurt weinig dat ik TMS luister, de kwaliteit vind ik maar niksMaar dalijk de A2 set mee pakken hek wel zin an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |