Wie is hier de hardstyle kenner van 2011?Inmiddels loopt het jaar 2011 alweer op zijn einde en hebben wij hier op Fok! ook al meer dan 70 hardstyletopics dit jaar gevuld met nieuws, gebeurtenissen, ergernissen en ontwikkelingen rondom ons geliefde muziekgenre. Hoewel dit een aantal jaar geleden alleen met een vaste harde kern gebeurde is met de groei van de scene, ook de groep liefhebbers en kenners die hier met enige regelmaat langskomt gegroeid. Een ideaal moment dus om eens te kijken wie we uit deze groep nu eens kunnen bombarderen tot de absolute hardstyle kenner van 2011.
De opzet:Zoals elk jaar maak ik voor mezelf een yearmix als een overzicht van alle toffe releases die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Hoewel dat in het begin nog prima te doen was bleek vorig jaar al dat de scene zo erg in omvang en variatie gegroeid is dat de uitdaging om met behulp van zoveel mogelijk verschillende artiesten, de beste 50 tracks van het jaar in een megamix te stoppen, steeds lastiger werd. Daarom heb ik dit jaar een megamix gemaakt waarin ik simpelweg zoveel mogelijke tracks (74 stuks, excl. intro) van verschillende artiesten heb verwerkt. Van al deze tracks vind ik dat ze gezamenlijk een waardige representatie vormen van de hardstyle van 2011. En aan jullie (de ekte ekte) is het vervolgens nu de taak om je kennis te etaleren en te achterhalen welke tracks dit allemaal zijn.
De spelregels:• Voor elke track die je herkent krijg je
1 punt (max. van 74)
• Voor elke track die je uit de intro herkent krijg je
1 punt. Ben je degene met de meest genoemde tracks uit de intro van iedereen die meedoet dan krijg je voor dat aantal tracks dubbele punten (Bijv. de winnaar herkent 8 tracks. Hij/Zij krijgt dan 16 punten ipv 8).
• De intro duurt exact
1 minuut• Lijstjes kunnen ingeleverd worden tot
27 december 18.00.
• Vals spelen wordt niet gewaardeerd.
• Degene met het meeste aantal punten mag zich tot Hardstyle kenner van 2011 kronen.
• Deze titel stelt diegene vervolgens in staat om toekomstige hardstylediscussies of onenigheden in 2012, in zijn (of haar) voordeel te beslechten door zich te beroepen op zijn (of haar) titel van hardstyle kenner 2011.
![htcnbp.jpg]()
Oke ik ben benieuwd hoever jullie komen

Na de 27e zal ik ook de tracklist vrijgegeven. Mocht je geen link hebben ontvangen en toch geïnteresseerd zijn en/of willen deelnemen dan laat het ff weten hier of per dm, dan komt ie alsnog jou kant op.
Succes en enjoy!
[ Bericht 0% gewijzigd door NLS04 op 18-12-2011 17:15:25 ]