quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Elusive het volgende:
waarom niet gewoon 45 minuten gremdaat
Die krijgt dan niet genoeg airplay in amerika, om op die grafiek naar boven te komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Bosbeetle
Ik mis Last Christmas van Wham...
Plaatje klopt niet. Mariah Carey staat er niet inquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
kerst = de jaren 50 na doen
+ Whamquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet. Mariah Carey staat er niet in
Werd die veel gedraaid in de VS?quote:
Vanavond Bossie en Aadje Afkoopsom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Dat levert 100% zeker een topshow op
eensch!quote:
En die kikkers van McCartney ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet. Mariah Carey staat er niet in
Beter dragen vrouwen idd windjacks en spijkerbroeken icm kort pittig kapsel.quote:
Aad heb ik eigenlijk nog nooit op een leuke uitspraak kunnen betrappenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vanavond Bossie en Aadje Afkoopsom.
De metatekst die bij die grafiek zit is "an american tradition is something that happened to a baby boomer twice"quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Werd die veel gedraaid in de VS?
Mariah Carey weet ik het -zeker- van dat die de afgelopen jaren heel vaak gedraaid werd.
WAT DOE JE NOUquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En die kikkers van McCartney ook niet.
Eigenlijk niet nee, maar ik denk dat de combo met Bossie goed kan uitwerken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Aad heb ik eigenlijk nog nooit op een leuke uitspraak kunnen betrappen
21=5...als hij dat kan bewijzen, dan is de Nobel prijs voor hem...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Aad heb ik eigenlijk nog nooit op een leuke uitspraak kunnen betrappen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Beter dragen vrouwen idd windjacks en spijkerbroeken icm kort pittig kapsel.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De metatekst die bij die grafiek zit is "an american tradition is something that happened to a baby boomer twice"
Dat is het andere uiterste! Maar niets mis met een vrouw die gewoon leuke en niet belachelijk dure kleding koopt en zich geen zorgen maakt over de allerlaatste mode.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Beter dragen vrouwen idd windjacks en spijkerbroeken icm kort pittig kapsel.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Elusive het volgende:
[..]
WAT DOE JE NOU
...
bedankt heh, nu hoor ik de hele avond niks anders meer dan "BOM BOM BOOOOM" in m'n hoofd
tudiedu BOM BOM BOM tudiedu ....quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Elusive het volgende:
[..]
WAT DOE JE NOU
...
bedankt heh, nu hoor ik de hele avond niks anders meer dan "BOM BOM BOOOOM" in m'n hoofd
aanstekelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tudiedu BOM BOM BOM tudiedu ....
Dat heeft Gremdaat vorige week ook al verteldquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Huh dit heb ik van de week volgens mij hier op FOK! gelezen? Of ben ik nou gek? Dat verhaaltje over de uitnodiging voor een etentje.
Dit was 3x niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Vreselijk figuur die Gremdaat.
(jaja.. Paul Haenen ja)
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat heeft Gremdaat vorige week ook al verteld
Ik wilde op je reageren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Vreselijk figuur die Gremdaat.
(jaja.. Paul Haenen ja)
Gordon en Joling hebben het op een iets subtielere manier naar buiten gebracht...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Kijkadvies ?
Oh nee, laat maar... TVOH is next !
quote:
Dank jequote:
Hehe je voornaam deel je met veel grootheden, finkers, brusselmans, van veenquote:
Inderdaad alleen zijn pleidooi al dat ze hem moeten nemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef Tem het volgende:
Brusselmans moet maandelijks te gast zijn eigenlijk.
Heuj heuj!quote:
Ik vind Gremdaat ook samen met Prem, Marc Marie de aller irritantste, wegzap bevorderende gast die er kan zijn. Ohja, en Claudia natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef THeeF het volgende:
Bestaan er echt mensen die die mongool leuk vinden dan? Ik vind het namelijk alles behalve grappig.
Ik vind hem een stuk beter dan margreet dolman, met spekjes enzo, kent u die uitdrukking!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef THeeF het volgende:
Bestaan er echt mensen die die mongool leuk vinden dan? Ik vind het namelijk alles behalve grappig.
Die Bert lach op het eindequote:
Buster fonteynquote:
quote:
TV zonder ego's is als hutspot zonder vette spek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat vind ik wel verfrissend. Geen ego's
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik Margreet Dolman duizend keer leuker vind dan Gremdaat? Ik vind het vooral leuk als ze begint te gillen
Of zuurkool met vette jus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Ringo het volgende:
TV zonder ego's is als hutspot zonder vette spek.
Geen ego omdat ie nu als vervanger speelt, mocht Thhijs langer ziek blijven,, krijgt ie echt wel meer ego.. Hij doet het nu goed en smoothless, maar denk dat Menno meer in zn mars heeft..quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel verfrissend. Geen ego's
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Zo lijkt het, althans. Maar het is natuurlijk het programma van Van Nieuwkerk. Maar die brengt weer zijn ego en, veel erger, al zijn vriendjes mee.
Dat is het omgekeerde van wat je zei.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja gewoomm zomder problemen toch..
Laten we wel wezen, zo'n gesprek met de financiële experts kan iedereen voeren. Daar hebben we Van Nieuwkerk niet per se bij nodig. Overigens pleit ik niet voor een DWDD zonder Van Nieuwkerk, het is zijn programma.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:54 schreef Ringo het volgende:
Matthijs' kuren maken het programma nu juist zo leuk en onuitstaanbaar. Ik heb weinig slechts over Menno Bentveld te melden, hij deed het gladjes en vlekkeloos, maar er blijft zonder Matthijs een programma over dat ik nauwelijks de moeite waard vind om te zien.
Enorm.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:59 schreef Staal het volgende:
Jullie missen gewoon de sprinkhaan he.
Neuh, voor zo'n gesprek kan je ook veel beter naar Nieuwsuur, Pauw en Witteman of voor mijn part Buitenhof overschakelen. Ik wil gewoon de Grote Matthijs Show. Maar dan zonder Giel Beelen als tafelpuist.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we wel wezen, zo'n gesprek met de financiële experts kan iedereen voeren. Daar hebben we Van Nieuwkerk niet per se bij nodig. Overigens pleit ik niet voor een DWDD zonder Van Nieuwkerk, het is zijn programma.
Volgens mij zijn dat dezelfde mensen die denken dat Gremdaat een echt persoon is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:33 schreef Guanabana het volgende:
Mensen die Gremdaat niet leuk vinden
Nou ik vond hem vroeger wel irritant, tegenwoordig vind ik hem wel leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:33 schreef Guanabana het volgende:
Mensen die Gremdaat niet leuk vinden
Hij doet het top. Een stukje gemoedelijker dan ADHD-Matthijs, dat maakt het prettiger om naar te kijken.quote:
.quote:Komende uitzending
te gast in de uitzending van maandag 12 december zijn o.a.: Peter R. de Vries en Tania Kross. Muziek is er óók van Bertolf en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie over de gasten wordt later gepubliceerd
quote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Als Peter Rudolf komt oreren over Ajax ga ik sowieso niet kijken
O, ik juist wel, zeker met Jan Mulder erbij.quote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat weet je pas als je kijkt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat is voor mij ook een van de belangrijkste overwegingen in het leven.quote:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPquote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef DrDentz het volgende:
Peter R bij DWDD, VI, Keje bij P&W, als je wilt kun je de hele avond Ajaxen.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:28 schreef UncleDolan het volgende:
Mijn God, dat meisje achter Mathijs
quote:Op maandag 12 december 2011 19:28 schreef UncleDolan het volgende:
Mijn God, dat meisje achter Mathijs
Toch zou ik hem missen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Mart is een ouwe omhooggevallen zeikemmer geworden.
Dit dus.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb 'm altijd een eikel gevonden. Ben per ongeluk eens op z'n tenen gaan staan en hij begon me de huid vol te schelden. Wat een eikel.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
watquote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb 'm altijd een eikel gevonden. Ben per ongeluk eens op z'n tenen gaan staan en hij begon me de huid vol te schelden. Wat een eikel.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Zodadelijk weer het wekelijksr bekvechten tussen Jan en Peter
Toen ik bij Blauw Wit speelde ben ik in de kantine op z'n tenen gaan staan. Niet express natuurlijk. Hij noemde me toen onder andere een elendeling.quote:
Undercover in Nederland.quote:Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter R. is pers?
Voor wat?
Boulevard?
Zijn eigen programma?
quote:Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toen ik bij Blauw Wit speelde ben ik in de kantine op z'n tenen gaan staan. Niet express natuurlijk. Hij noemde me toen onder andere een elendeling.![]()
Omdat een of andere juffrouw Johan Derksen ooit heeft afgebeld nadat hij uren in de file bij Amsterdam had gestaan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
Waarom doen ze nooit wat afwisseling in de gasten#huiltweet
Omdat DWDD hem er een podium voor geeftquote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom is Peter R. eigenlijk een voetbalauthoriteit geworden?
Volgens wiki. Da's ook meteen de enige link denk ik, zonder verwijzingenquote:De Vries groeide op in Amstelveen. Zijn vader was directeur van de kruitfabriek Muiden Chemie. Het gezin met zes kinderen was gereformeerd maar De Vries moest weinig van de kerk hebben, hij ging liever naar Ajax.[bron?]
Want Mr Big Star mag niet afgebeld worden, dan is zijn ego gekrenkt en komt hij nooit meerquote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat een of andere juffrouw Johan Derksen ooit heeft afgebeld nadat hij uren in de file bij Amsterdam had gestaan.
Matthijs wil wel dat iedereen naar zijn programma komt, maar hij wil nooit ergens anders aanschuiven.quote:Op maandag 12 december 2011 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Want Mr Big Star mag niet afgebeld worden, dan is zijn ego gekrenkt en komt hij nooit meer
Bij Ajax toch niet?quote:
Peterrrr's neverending monoloog op twitter.quote:Op maandag 12 december 2011 19:34 schreef Ties02 het volgende:
Peterrrr, al de hele dag twitteren over die vergadering en dan nu weer dit aanhoren
Nu komt het!quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef GGMM het volgende:
Goed dat Spong erbij is komen zitten, voegt veel toe.
Ze mogen al blij zijn als ze de kwart finale UEFA halen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Denken dat Ajax de Champions League kan winnen is ook echt iets voor babyboomers
Petertje R. heeft een recorder in zijn broekje hoor !quote:Op maandag 12 december 2011 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een onthulling van Spong! Bel de telegraaf, AD, frontpage.
Waar is petertje?
Anisam en Animoos lopen over de Kalverstraat..quote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik werd me laatst animoos benadert, werd er bijna misselijk van...
Ik dacht heel even dat hij ging zeggen "ik kreeg ook applaus toen ik binnenkwam"quote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok zo maar dat Peter geen applaus krijgt als-ie binnenkomt bij Ajax.
Heel lang lijken ze jong, en dan ineens heel oud. Je ziet nooit een aziaat er tussenin zitten.quote:
heeft genoeg spekvel dat ze dat niet meer voeltquote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Voelt ze die zweepslagen nu nog op haar rug branden?
Anime is niet saai hoorquote:Op maandag 12 december 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
Wat zijn Japanners toch altijd saaie mongolen.
quote:
Maar dan een stuk dikkerquote:Op maandag 12 december 2011 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Zij lijkt op die vrouw die mot had met die buitenlandse hoeren.
Nee, Wendy van Dijk als Loesjie of Doesjie.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
De afgekeurde slaven achtergelaten op een eiland toch?
en
[..]
quote:
En ik stam af van de ridders xDquote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zal ook wel slaven in m'n dode familie hebben, maar wat moet je daar nou vandaag mee.
Geld vragen aan de regering ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zal ook wel slaven in m'n dode familie hebben, maar wat moet je daar nou vandaag mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
I am Spartacusquote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
En ik stam af van de ridders xD
Deze neger houdt z'n hand niet op.quote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geld vragen aan de regering ofzo.
Er zijn uitzonderingen ofcquote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef arucard het volgende:
[..]
Nog nooit een HBO serie gekeken zeker?
Maar je gaat toch niet naar tekenfilmpjes kijken als je geen kind meer bent?quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen ofc.
BBC en HBO series zijn (vaak) erg goed ja.
De meeste anime zijn niet bedoeld voor kinderen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet naar tekenfilmpjes kijken als je geen kind meer bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |