quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef Elusive het volgende:
waarom niet gewoon 45 minuten gremdaat
Die krijgt dan niet genoeg airplay in amerika, om op die grafiek naar boven te komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Bosbeetle
Ik mis Last Christmas van Wham...
Plaatje klopt niet. Mariah Carey staat er niet inquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
kerst = de jaren 50 na doen
+ Whamquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet. Mariah Carey staat er niet in
Werd die veel gedraaid in de VS?quote:
Vanavond Bossie en Aadje Afkoopsom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Dat levert 100% zeker een topshow op
eensch!quote:
En die kikkers van McCartney ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet. Mariah Carey staat er niet in
Beter dragen vrouwen idd windjacks en spijkerbroeken icm kort pittig kapsel.quote:
Aad heb ik eigenlijk nog nooit op een leuke uitspraak kunnen betrappenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vanavond Bossie en Aadje Afkoopsom.
De metatekst die bij die grafiek zit is "an american tradition is something that happened to a baby boomer twice"quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Werd die veel gedraaid in de VS?
Mariah Carey weet ik het -zeker- van dat die de afgelopen jaren heel vaak gedraaid werd.
WAT DOE JE NOUquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En die kikkers van McCartney ook niet.
Eigenlijk niet nee, maar ik denk dat de combo met Bossie goed kan uitwerken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Aad heb ik eigenlijk nog nooit op een leuke uitspraak kunnen betrappen
21=5...als hij dat kan bewijzen, dan is de Nobel prijs voor hem...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Aad heb ik eigenlijk nog nooit op een leuke uitspraak kunnen betrappen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Beter dragen vrouwen idd windjacks en spijkerbroeken icm kort pittig kapsel.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De metatekst die bij die grafiek zit is "an american tradition is something that happened to a baby boomer twice"
Dat is het andere uiterste! Maar niets mis met een vrouw die gewoon leuke en niet belachelijk dure kleding koopt en zich geen zorgen maakt over de allerlaatste mode.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Beter dragen vrouwen idd windjacks en spijkerbroeken icm kort pittig kapsel.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Elusive het volgende:
[..]
WAT DOE JE NOU
...
bedankt heh, nu hoor ik de hele avond niks anders meer dan "BOM BOM BOOOOM" in m'n hoofd
tudiedu BOM BOM BOM tudiedu ....quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Elusive het volgende:
[..]
WAT DOE JE NOU
...
bedankt heh, nu hoor ik de hele avond niks anders meer dan "BOM BOM BOOOOM" in m'n hoofd
aanstekelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tudiedu BOM BOM BOM tudiedu ....
Dat heeft Gremdaat vorige week ook al verteldquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Huh dit heb ik van de week volgens mij hier op FOK! gelezen? Of ben ik nou gek? Dat verhaaltje over de uitnodiging voor een etentje.
Dit was 3x niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Vreselijk figuur die Gremdaat.
(jaja.. Paul Haenen ja)
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat heeft Gremdaat vorige week ook al verteld
Ik wilde op je reageren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Vreselijk figuur die Gremdaat.
(jaja.. Paul Haenen ja)
Gordon en Joling hebben het op een iets subtielere manier naar buiten gebracht...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Kijkadvies ?
Oh nee, laat maar... TVOH is next !
quote:
Dank jequote:
Hehe je voornaam deel je met veel grootheden, finkers, brusselmans, van veenquote:
Inderdaad alleen zijn pleidooi al dat ze hem moeten nemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef Tem het volgende:
Brusselmans moet maandelijks te gast zijn eigenlijk.
Heuj heuj!quote:
Ik vind Gremdaat ook samen met Prem, Marc Marie de aller irritantste, wegzap bevorderende gast die er kan zijn. Ohja, en Claudia natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef THeeF het volgende:
Bestaan er echt mensen die die mongool leuk vinden dan? Ik vind het namelijk alles behalve grappig.
Ik vind hem een stuk beter dan margreet dolman, met spekjes enzo, kent u die uitdrukking!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef THeeF het volgende:
Bestaan er echt mensen die die mongool leuk vinden dan? Ik vind het namelijk alles behalve grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |