Ach meid, maak je niet dik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Strani het volgende:
Ik dacht ik open maar een nieuw deel want het duurde wel heel lang.
Lekker! Zit dat een beetje in de buurt? Ik wil niet te ver lopen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kee, en dan nog even door naar de Mac?
Da's wel knap dat je haar nooit gehoord hebt, dan moet je bijna wel in een riool geleefd hebben met de putdeksel altijd geslotenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde haar nu voor het eerst. En vond dat ene numer al veel op elkaar lijken.
Ik denk dat je nou een beetje te dichtbij komt, voor Tong.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Da's wel knap dat je haar nooit gehoord hebt, dan moet je bijna wel in een riool geleefd hebben met de putdeksel altijd gesloten
quote:Wat is juist: de deksel of het deksel?
Beide vormen zijn juist; de deksel lijkt vaker voor te komen.
Woorden die eindigen op het achtervoegsel -sel zijn eigenlijk altijd onzijdig; vergelijk bijvoorbeeld het baksel en het achtervoegsel. Ook deksel was vroeger uitsluitend onzijdig. Het eerste Groene Boekje (1954) en het Woordenboek der Nederlandsche Taal (deel III, 1916) vermelden alleen het deksel. Tegenwoordig vermelden de naslagwerken bij deksel twee geslachten: mannelijk (de deksel) en onzijdig (het deksel).
Bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Da's wel knap dat je haar nooit gehoord hebt, dan moet je bijna wel in een riool geleefd hebben met de putdeksel altijd gesloten
Spellingsnazi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Oei had ik bijna een spellingnazi op mn dak.Of het dak.
Claudia betrapte haar partner met een ander beest in bed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Strani het volgende:
Je kunt dus wel stellen dat het in huize 'Pot en Deksel' een feest van geslachtsverwarring is.
Ik zou er wel wat van zeggen tegen de opzichter. Je wilt af en toe toch ook een beetje muziek van nu horen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Bepaal jij de zender op de sociale werkplaats ?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
Claudia betrapte haar partner met een ander beest in bed.
Ze vond een hond in de pot.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Strani het volgende:
Van mij mag Caro best een beetje stevig zijn.
Nyan Cat is stoerquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:29 schreef Jivis het volgende:
Al die oude Youtube-filmpjes, zo lame.
En niet een die grappig was.
Waaromquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat meestal pas morgenvroeg erop staat.
Matthijs moet eerst zijn schriftelijke goedkeuring voor het online zetten geven.quote:
Altijd net na 00:00.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn ze altijd zo traag met de uitzending online zetten.
Staat er nog niet op
quote:
En dan die vervelende Dagan die er werkelijk niks aan toe kan voegen. Zet daar iemand neer die een beetje met de tijd meegaat ipv zo'n suffe sul.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:29 schreef Jivis het volgende:
Al die oude Youtube-filmpjes, zo lame.
En niet een die grappig was.
wat een leuk kerstliedje heeft zequote:
designersquote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vervelende lui die kunstenaars
Omdat Matthijs van Nieuwkerk niet gelijk staat aan DWDD?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
Matthijs: "Ik was trending op Twitter, ik wist niet wat ik meemaakte. Ik wist niet wat dat betekende overigens, trending op Twitter..."
Waarom heeft DWDD dan al een tijd lang het nieuwe segment Trending Topic
Matthijs weet echt helemaal niks van alles wat met internet te maken heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
Matthijs: "Ik was trending op Twitter, ik wist niet wat ik meemaakte. Ik wist niet wat dat betekende overigens, trending op Twitter..."
Inderdaad een irritante vent met stomme grapjes en misplaatste arrogantie.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En dan die vervelende Dagan die er werkelijk niks aan toe kan voegen. Zet daar iemand neer die een beetje met de tijd meegaat ipv zo'n suffe sul.
op 11 seconden.quote:
Van Rossemquote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Merel Westrik is de tafeldame en Maarten van Rossem is er ook bij vanavond.
Hahah koning.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Merel Westrik is de tafeldame en Maarten van Rossem is er ook bij vanavond.
Ik wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:44 schreef Paul het volgende:
Gaan ze vanavond weer huilen dat ze korter zijn door het voetbal?
ja maar toen ging het ook over voetbal volgens mijquote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de vorige keer zei ze toch vrijwel niks?
Nou is dat ook niet erg op zich, maar toch.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
Me dunkt dat een presentator wel op de hoogte is van vaste items in zijn programmaquote:Op woensdag 7 december 2011 14:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omdat Matthijs van Nieuwkerk niet gelijk staat aan DWDD?
"Goed, <vul in>, ik ben een domme schooljongen op dit gebied. Neem mij nou eens een paar minuten mee in een kort college over <vul in>."quote:Op woensdag 7 december 2011 16:42 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs dóet ook wel eens alsof hij 'computerdingen' allemaal niet zo goed begrijpt.
Allereerst natuurlijk omdat het zijn rol is om vragen te stellen en zich (en ons) dingen uit te laten leggen, maar het is in 'zijn kringen' natuurlijk ook wel koel om maar niet in het digitale tijdperk te willen stappen.
En ook van Jole soms. Maar idd was het heel lang Claudia op maandag (want dan deed Matthijs Holland Sport).quote:Op woensdag 7 december 2011 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger was het een duo presentatie met hem en Claudia toch.
Al kan ik mij Dolf Jansen ook nog voor de geest halen bij Vara laat
Ik kijk graag een potje voetbal, zeker Ajax, maar dat gelul vooraf met cheque en tom is echt totale onzin. Dus idd, om daarvoor nou DWDD in te korten? Beter zou zijn om gewoon een kwartiertje vooraf te lullen ipv ruim een half uur.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:44 schreef Paul het volgende:
Gaan ze vanavond weer huilen dat ze korter zijn door het voetbal?
Inderdaad...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Me dunkt dat een presentator wel op de hoogte is van vaste items in zijn programma
V.
Dit heeft met commercie te maken. Op deze manier kunnen ze er nog een reclameblok tussen gooien. Op zich niks mee, want hoe je het wendt of keert de uitzendrechten moeten wel betaald worden. Liever met reclame-inkomsten dan met mijn belastingcenten...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kijk graag een potje voetbal, zeker Ajax, maar dat gelul vooraf met cheque en tom is echt totale onzin. Dus idd, om daarvoor nou DWDD in te korten? Beter zou zijn om gewoon een kwartiertje vooraf te lullen ipv ruim een half uur.
Dat lijkt mij evident.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Me dunkt dat een presentator wel op de hoogte is van vaste items in zijn programma
V.
Die kunstenaar met die Buchenwald-poort.quote:
Tineke hield het gelukkig een stuk korter.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef Strani het volgende:
Zo, had AH geld teveel met zo'n lange reclame?
Haha goddank wel, twee minuten Tineke was me fataal geworden vrees ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tineke hield het gelukkig een stuk korter.
Ik dacht ook niet direct aan Rutte, maar zou ook zo gauw geen ander weten.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef Strani het volgende:
Rutte Nederlander van het jaar? Dan hebben alle andere Nederlanders, met alle respect, dit jaar weinig indruk gemaakt.
Heb je een punt. Ik kom ook even nergens op. Misschien zou Elsevier dan dit soort jaren kunnen gebruiken om een iets minder bekend persoon in de spotlight te zetten na grote prestaties.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet direct aan Rutte, maar zou ook zo gauw geen ander weten.
dat verkoopt toch nietquote:Op woensdag 7 december 2011 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je een punt. Ik kom ook even nergens op. Misschien zou Elsevier dan dit soort jaren kunnen gebruiken om een iets minder bekend persoon in de spotlight te zetten na grote prestaties.
Hij schat het DWDD publiek goed in.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Gelukkig komt Felix alles weer eens haarfijn duiden. Oh Felix, hoe dom en onwetend waren we zonder uw duiding.
thanks!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij weer gelijk in.
Toch nog even eenvoor jou, gewoon omdat het kan.
Hij schijnt Funny Videos met Hansie Hansie wel leuk te vinden.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Drebbelman het volgende:
Waar krijgt van Rossum wel een goed humeur van
Wie?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Van Rossum zegt in één zin wat Felix en Jort nog niet in 10 avonden is gelukt.
Zei ook helemaal niksquote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
De dame van gisteren wilde niet meer mee zeker.
Ze zet haar principes opzij om hogerop te komen.quote:
Hij had er dit keer toch ook goederentreinen en wachttorens bij?quote:
ik denk cruyff in de rechtzaalquote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Waar zou de Lucky vandaag over gaan ?
Gokje iemand ?
Oh handigquote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij had er dit keer toch ook goederentreinen en wachttorens bij?
Ik voel me geprovoceerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
pardon my french maar waarom alweer deze kankerdiscussie
(let wel ik gebruik hier natuurlijk expres het woord kanker want ik ben van mening dat forum posts moeten provoceren)
Dan hebben we de grenzen van het forumwezen iets opgerekt.quote:
quote:
Het kan weg. Maar Dick Tracy kan mee.quote:
+1quote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef feeling_sinister het volgende:
Als iemand dat in zijn tuin neer wil zetten, dan moet diegene dat lekker zelf weten.
Een nazikostuum zou hem best goed staan trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem een beetje op een ratje lijken.
En daar hoeft hij alleen maar zichzelf voor te zijnquote:
Dan wordt het meer een act als je het mij vraagtquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Baszh het volgende:
[..]
En daar hoeft hij alleen maar zichzelf voor te zijn
Daar hebben veel linkse mensen last van.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
De zuurtegraad van Van Rossem kan ik maar moeilijk verdragen.
Je slaat de plank flink misquote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Daar hebben veel linkse mensen last van.
Je bent er van op de hoogte dat van Rossum een Pvda-er is?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Daar hebben veel linkse mensen last van.
Ingestudeerd spontaanquote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef koemleit het volgende:
ik vraag me af.. of van rossum grappig is als ie het heeft ingestudeerd
Jezeker. Daarom zeg ik het ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat van Rossum een Pvda-er is?
Ik beken dat ik het ook nog best grappig vind.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef Ties02 het volgende:
Gvd dwdd zelf is ook de enige die Benton grappig vindt
Het originele filmpje is leuk, maar al die parodies niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik beken dat ik het ook nog best grappig vind.
Doe mij Freek maar, qua conference dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Strani het volgende:
Als ik aan oudejaarsconference denk, dan denk ik aan Youp. Voor Wim Kan ben ik een tikje te jong.
Als kind begreep ik Wim Kan niet echt en nu begrijp ik niet wat er zo enorm grappig aan was.quote:
Die verzuurde bejaarde?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe mij Freek maar, qua conference dan.
Okay, die is me altijd wat te zeurderig. Misschien was hij vroeger leuker. Maar smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe mij Freek maar, qua conference dan.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Merel keek intelligent, maar ze blijft mooi.
Inderdaad, Maarten is weer ouderwets saai.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Van een verademing vergeleken met gisteren...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Niet zo leuk.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Dat kan alleen een Limburger overkomen
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:05 schreef koemleit het volgende:
ik vond hem leuk! ma na deze limburger grap niet meer!
Gevoelige snaar?quote:
Ik heb dezelfde indruk. Vooral om dat je van te voren al weet met welke invalshoek hij politieke grappen gaat maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:04 schreef Strani het volgende:
Alle respect voor Maarten maar ik krijg de indruk dat deze conference héél saai gaat worden.
Altijd met dezelfde inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde indruk. Vooral om dat je van te voren al weet met welke invalshoek hij politieke grappen gaat maken.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hij blijft maar saai doorouwehoeren.
Niet leuk omdat het idee daar al leeft dat Limburg een achterlijke provincie. Roep lekker zoiets over je eigen streek.quote:
Sociaal commentaar op humoristische wijze, veel komieken doen hetzelfde. Alleen Maarten is ook nog eens erg slimquote:Op woensdag 7 december 2011 20:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarom lachen mensen hierom, snap ik echt niet.
Hij vind vooral zichzelf erg vermakelijk. Althans, op zo'n toon spreekt ie.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:08 schreef arucard het volgende:
[..]
Sociaal commentaar op humoristische wijze, veel komieken doen hetzelfde. Alleen Maarten is ook nog eens erg slim
Ach, als het over Friezen ging lachte je wellicht hartelijk mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:08 schreef BasEnAad het volgende:
Niet leuk omdat het idee daar al leeft dat Limburg een achterlijke provincie. Roep lekker zoiets over je eigen streek.
Haar rol is dan ook; bek houden en mooi wezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat wel maar inhoudelijks had ze niets te melden
Welke vrouw heeft dat wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat wel maar inhoudelijks had ze niets te melden
Nee, ik ben ook geen Limburger of Fries. Als je zoiets over negers zegt is het land te klein, maar over andere streken in Nederland mag je alles roepen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, als het over Friezen ging lachte je wellicht hartelijk mee.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Haar rol is dan ook; bek houden en mooi wezen.
Ene A. Himtler uit Oostenrijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef Tem het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wie die zogenaamde opdrachtgever is van dat hek.
ah, Anton! Ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ene A. Himtler uit Oostenrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |