x2quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens EN MEISJE!!!!!!! allemaal gefeliciteerd met topic nummero 250!
Voor ons natuurlijk een hoogtepunt, helaas wel in een tijd dat Hardstyle in een dieptepunt zit...
Ik ga me bezatten in de kroeg, daar hebben ze helaas geen stream maar de soort muziek zal ongeveer het zelfde zijn (vrolijke melodietjes, meezingertjes en top40-remixes).quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie zitten hier vanaaf allemaal gezellig de stream te luisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door mstx op 26-11-2011 22:43:19 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef stoeltafel het volgende:
Binne bij qlimax, er wordt alles behalve hardstyle gedraaid
1e uur is altijd hardtrance.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef Utca het volgende:
Dat kan je ook niet verwachten als Stana draait he
dat pik je toch niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef stoeltafel het volgende:
Binne bij qlimax, er wordt alles behalve hardstyle gedraaid
Nee je moet gewoon met een biertje op de tribune gaan zitten. Net als 50% van alle bezoekers die hardstyle eigenlijk niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
dat pik je toch niet.
fuck hun, ga snel naar huis.
quote:
Nu ff.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie zitten hier vanaaf allemaal gezellig de stream te luisteren?
Zei die niet dat hardstyle nu op 't zelfde internationale niveau zit als Trance?quote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nu ff.
Coone in een interview. Licht uit was dus live. Wel cool
"Hardstyle is op het niveau als hardstyle van nu..." Wat bedoeld hij daarmee?
Mijn glas baco lemon zegt net dat jij gelijk hebtquote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zei die niet dat hardstyle nu op 't zelfde internationale niveau zit als Trance?
quote:Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn glas baco lemon zegt net dat jij gelijk hebt
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga me bezatten in de kroeg, daar hebben ze helaas geen stream maar de soort muziek zal ongeveer het zelfde zijn (vrolijke melodietjes, meezingertjes en top40-remixes).![]()
[/spoiler]
Poe idd... Laatste 5 minuutjes zijn iig wel leukquote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
iets met 'spijker', 'kop' en 'slaan'. Wat een set van Zany en the Pitcher.
nee, dat konden ze niet veroorloven.....quote:Op zondag 27 november 2011 02:51 schreef Sc0tTy het volgende:
zooo stream staat aan, is er ook een vid stream?
Vroegah was alles beterquote:Op zondag 27 november 2011 02:57 schreef Sc0tTy het volgende:
( Vroegah deek altijd met maatje Black strream koekeloeren , laatste black nog heen geweest, daarna is er nooit meer een vid stream geweest afaik.... Erg jammer!
Opperzits lekker hakkeng en alles.quote:Op zondag 27 november 2011 02:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heeft wel iets zo'n act. Weet dat een zekere DJ dit nummer wel rete-vet vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt in januari zeker weten afreizen naar de HMH
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
quote:Op zondag 27 november 2011 10:23 schreef NLS04 het volgende:
Normaal gesproken vind ik het not done als artiesten vrijwel alleen eigen platen draaien (eentonig etc.) maar er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel
X2, als ik wat geld overhoud.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt in januari zeker weten afreizen naar de HMHQaraoke!quote:Op zondag 27 november 2011 10:25 schreef 16meter het volgende:
Zany
00. Intro
01. Bad meets Evil feat. Bruno Mars - Lighters (Zany Remix)
02. The Pitcher - Ain't Nobody (Re-Amp)
03. Zany feat. DV8 - Vision
04. The Pitcher - Let It Rain
05. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
06. D-Block & S-Te-Fan – Kingdom (The Pitcher Re-amp)
07. Toneshifterz - Quirk
08. Zany & Max Enforcer Ft. MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem)
09. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (The Pitcher Bootleg) ???
10. The Pitcher feat. Slim Shore - This Who We Are
11. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
12. Isaac vs Skrillex - Throw A Monster (Mashup)
13. TNT - Countdown
14. Frontliner & Max Enforcer - We Forget To Live
15. Zany - Workship
16. Noiscontrollers - Night After Night (Zany Remix)
17. A*S*Y*S - Acid Nightmare (Zany Remix)
18. Zazafront - De Grote Dikke Basplaat
19. Frequencerz - Revolution
wat een kermis.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
noooooooooooooooooquote:Op zondag 27 november 2011 10:25 schreef 16meter het volgende:
09. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (The Pitcher Bootleg) ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door Quyxz_ op 27-11-2011 12:21:27 ]gr gr
SPOILER: OrigineelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een, melodie komt me erg bekend voor. Overigens vind ik hem niet eens heel slecht. Zit wel aardig wat energie in die plaat.
[ Bericht 1% gewijzigd door mstx op 27-11-2011 12:37:14 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
Het is MC Ruffian, wat denk je zelfquote:Op zondag 27 november 2011 12:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ruffian @ Qlimax: ''Over a million are listening to us over the internet"
Nogal zwaar overdreven lijkt me?
Ja dus, maar was wel benieuwd wat het werkelijk zal zijnquote:Op zondag 27 november 2011 12:39 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is MC Ruffian, wat denk je zelf
SPOILER: de complete lijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Deeltjesversneller op 27-11-2011 14:37:53 ]
quote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
p.s. de fokmix staat over een paar minuutjes in uw pm-doos![]()
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.
De proffet draaide Just As Easy??
terwijl ie afsloot??
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.Nogmaals happy #250!!!!!!SPOILER: de complete lijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat hier gelijk aan, was al wat aan et zoeken voor me programmeer sessie![]()
PS: wat een geil lijstje
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
terwijl ie afsloot??
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.SPOILER: de complete lijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, Qlimax was tof! Jaja!quote:Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef haakon het volgende:
#250!
Qlimax was gewoon kut dus?
Frenchcore SVP was een vaag feestje, raar sfeertje wat na een paar uur gelukkig beter werd!
Op en top vermaakt, dat wel.. As always
Mensen die denken dat ze er verstand van hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Net als de vorige 2 edities dus.quote:Op zondag 27 november 2011 15:57 schreef 16meter het volgende:
Veel buitenlanders, weinig sfeer, kut sets.
Tevens op pf:quote:Op zondag 27 november 2011 16:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Op pf: "was wel de moeite waard!! veel oude nummers gehoord maar goed verder top"
..
Nog eentje twee:quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tevens op pf:
"supper feest eerste keer naar climax maar volgend jaar zit deze met grote kans weer erin!!!!!"
"kwa podium nog slechter dan vorig jaar en al helemaal dan 2009!! kwa muziek top!! the prophet wat een set"
(geen troll, echte reacties)
quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tevens op pf:
"supper feest eerste keer naar climax maar volgend jaar zit deze met grote kans weer erin!!!!!"
"kwa podium nog slechter dan vorig jaar en al helemaal dan 2009!! kwa muziek top!! the prophet wat een set"
(geen troll, echte reacties)
reportje van jouw kant?quote:
Jij als hardcore man moet die gruwlyken traxx wel kunnen waarderen, toch?quote:
quote:remcovandorst Remco van Dorst
Qlimax was briljant! Vooral @djrandofficial @DjAdaro @GunzForHire !! Helaas was @djtheprophet niet om aan te horen. Dov, schaam je!
quote:TimZegwaard TimZegwaard
@djtheprophet bedankt voor just as easy om half 6. Pensioentje? Afsluiten met wake up... Had beter verwacht van je!
Ik ben nu een beetje sets aan het luisteren.quote:Op zondag 27 november 2011 15:57 schreef 16meter het volgende:
Hoorde van een vriend ook dat het kut was. Veel buitenlanders, weinig sfeer, kut sets.
Organisatorisch de beste Qlimax ooit, muzikaal gezien hebben ze alle eerdere edities overtroffen. Kwa slechtheid.quote:
Als ik was gegaan was ik sowieso voor The Prophet naar huis gegaan, maar heb nu gewerkt en weer wat centjes dus ben blij dat ik niet gegaan ben! Op naar Loudnesssssss!!!!quote:
terwijl ie afsloot??
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.HeldSPOILER: de complete lijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Daaraan ergerenquote:Op zondag 27 november 2011 16:21 schreef StM het volgende:
- Hallucinerende figuren en ander hoog vdk gehalte
Ja dat is wel waar.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kan bij bepaalde figuren (gemiddeld Qlimax publiek) best hinderlijk zijn hoor.
Ja, ik heb niks tegen mensen die iets gebruiken, maar van die mensen die op een feest alcohol gaan drinken en je dan ook echt lastig gaan vallen met een grote groep word je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 27 november 2011 18:00 schreef -Menn0- het volgende:
Ik erger me d'r altijd aan! Als je er niet mee om kan gaan, doe het dan niet! Geldt trouwens voor alle genotsmiddelen! Alcohol etc.
Inderdaad echt irritant dit!quote:Op zondag 27 november 2011 18:00 schreef -Menn0- het volgende:
Ik erger me d'r altijd aan! Als je er niet mee om kan gaan, doe het dan niet! Geldt trouwens voor alle genotsmiddelen! Alcohol etc.
Ik erger me er aan ja als je totaal de weg kwijt bent er irritant gaat lopen doen. Het zal mij worst wezen wat je verder doet maar als je als een lomme boer met je ogen dicht dwars door en over iedereen heen loopt te beuken, over tenen, bij trappen etc. Het gaat niet om de mensen die wat gebruiken, het gaan om die figuren die eens op een feest zijn en TOTAAL de weg kwijtraken.quote:
Ik heb niks tegen mensen die gebruiken, alleen tegen mensen die te veel gebruiken en dus niet weten waar ze mee bezig zijn. Tuurijk kan een pilletje soms harder in knallen dan verwacht. Maar als je half je oren staat op te eten nog bij nemen omdat je niks meer voelt en dan irritant wordt of anderen tot last bent, dan ben je een mongool!quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen mensen die iets gebruiken, maar van die mensen die op een feest alcohol gaan drinken en je dan ook echt lastig gaan vallen met een grote groep word je ook niet vrolijk van
Ja dat is dus ook mijn punt, als je het doet houd het dan bij jezelf/vriendenkring en ga vooral geen andere mensen lastigvallen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die gebruiken, alleen tegen mensen die te veel gebruiken en dus niet weten waar ze mee bezig zijn. Tuurijk kan een pilletje soms harder in knallen dan verwacht. Maar als je half je oren staat op te eten nog bij nemen omdat je niks meer voelt en dan irritant wordt of anderen tot last bent, dan ben je een mongool!
Heel oninteressant eerlijk gezegd, waarom moet de politie dat even laten weten? Alsof ze goed werk hebben verricht? Nou lijkt me nietquote:Op zondag 27 november 2011 18:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Meer dan honderd arrestaties bij dancefeest Arnhem
Is altijd zo bij dit soort feesten, terwijl bij ander soort feesten altijd de nadruk wordt gelegd op het feit dat een feest rustig is verlopen. Zo'n schijthekel aan dit soort berichtgevingquote:Op zondag 27 november 2011 18:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Heel oninteressant eerlijk gezegd, waarom moet de politie dat even laten weten? Alsof ze goed werk hebben verricht? Nou lijkt me nietMisschien als waarschuwing voor volgende feesten maar dan nog
Die gast gisteren in die streepjestruiquote:Op zondag 27 november 2011 18:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zolang ze er alleen als herkauwers uitzien en voor de rest er niemand mee lastig vallen, heb ik er geen problemen mee. Het staat alleen niet echt mooi
terwijl ie afsloot??
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.Tot nu toe enkel GENIETENSPOILER: de complete lijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 18:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Die gast gisteren in die streepjestrui
Pinkpop of Lowlands verlopen elk jaar 'opvallend rustig' zonder 'noemenswaardige incidenten', maar bij elk groot dance feest moet er uitgebreid uit de doeken worden gedaan hoeveel 'criminelen' er zijn aangehouden.quote:Op zondag 27 november 2011 18:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is altijd zo bij dit soort feesten, terwijl bij ander soort feesten altijd de nadruk wordt gelegd op het feit dat een feest rustig is verlopen. Zo'n schijthekel aan dit soort berichtgeving
Maar 16m toch, je weet toch dat dat veel makkelijker is om over te schrijven?quote:Op zondag 27 november 2011 19:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Pinkpop of Lowlands verlopen elk jaar 'opvallend rustig' zonder 'noemenswaardige incidenten', maar bij elk groot dance feest moet er uitgebreid uit de doeken worden gedaan hoeveel 'criminelen' er zijn aangehouden.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/article9940091.ecequote:Op zondag 27 november 2011 18:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is altijd zo bij dit soort feesten, terwijl bij ander soort feesten altijd de nadruk wordt gelegd op het feit dat een feest rustig is verlopen. Zo'n schijthekel aan dit soort berichtgeving
Welkomquote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef Futureshock het volgende:
Hallo,
Ik lees al een ruime tijd mee, dus zal me hier ook maar eens melden aangezien ik Hardstyle/Hardcore ook wel leuk vind.
Zo te lezen niks gemist van Qlimax, feest trekt me ook niet echt ivm dagjes mensen etc.
Zo lees ik het graag! Ben ook wel benieuwd naar die uitgebreide reportage die de Gelderlander morgen gaat brengenquote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/article9940091.ece
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/article9954888.ece
http://www.gelderlander.n(...)-Arnhem-schudden.ece
http://www.gelderlander.n(...)reDome-afgelopen.ece
http://www.gelderlander.n(...)einig-wanklanken.ece
De Gelderlander
kijk, dat is een keer andere berichtgeving over een (hardstyle)feestquote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef mstx het volgende:
[..]
De Gelderlander
Die discussie bij dat 3e berichtquote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef mstx het volgende:
[..]
De Gelderlander
quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
weinig donkey rollersop de een of andere manier klinken de kicks en synths sinds vorig jaar van alle bekende producers allemaal hetzelfde, allemaal hetzelfde trucje.
sowieso, waar is zany mee bezig de laatste tijd?heb betere dingen van m gehoord...
gelderlander: "hey stagiair, jij houdt toch van dancemuziek? hier heb je tickets voor qlimax, maak maar even een goede sfeerimpressie voor op de website met je iphone"?
Morgen 70% dat de zon er is en maar 10% kans op regen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/AHKNB
Jullie mogen het weer zeggen
Al eens gedacht aan Soundcloud?quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/AHKNB
Jullie mogen het weer zeggen
Nee, nu heb ik nog een excuus om alles LQ op internet te zetten :p Dit gaat allemaal uiteindelijk wel naar een labeltjequote:
Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
weinig donkey rollersop de een of andere manier klinken de kicks en synths sinds vorig jaar van alle bekende producers allemaal hetzelfde, allemaal hetzelfde trucje.
sowieso, waar is zany mee bezig de laatste tijd?heb betere dingen van m gehoord...
gelderlander: "hey stagiair, jij houdt toch van dancemuziek? hier heb je tickets voor qlimax, maak maar even een goede sfeerimpressie voor op de website met je iphone"?
Teleurstelling, en het lijkt me niet heel moeilijk om die plaat te verbeteren...:Pquote:
Origineel heeft een heerlijke melodiequote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Teleurstelling, en het lijkt me niet heel moeilijk om die plaat te verbeteren...:P
Allemaal 't werk van Pollen, lijkt me.quote:Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Origineel heeft een heerlijke melodie![]()
![]()
Bij deze remix heb ik het eigenlijk het gevoel alsof B-Front de maker is. Mids lijken ook behoorlijk veel op die van virus. Desondanks geen slechte plaat vind ik,![]()
Het grappige is juist weer dat bij die night after night remix die melodie vlak voor de climax weer zown typisch donkey rollers trekje is (check lmpsjnk & voice of conscience) maar dat deze nou weer zogenaamd van Zany alleen afkomstig is.
Ik sluit me volledig aan bij deze reviewquote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Levitas het volgende:
Heb m`n best weer gedaan om m`n gevoelens te verwoorden en kritiek op een fatsoenlijke manier neer te zetten (haha).
http://www.partyreviews.nl/2011/qlimax
Hopelijk vanavond de engelse versie online @ Fear.FM
Je bent toch geweest?quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef robuust89 het volgende:
Trouwens, was er nog een toffe vuurwerkshow oid aan het einde van Qlimax?
ja, daar kan ik wel wat meequote:
wel toffe melodie, verder niet echtquote:
ook hier een toffe melodie en stukken beter dan TBA 2quote:
Kerel, welkom .. al 's naar feestjes geweest?quote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef Futureshock het volgende:
Hallo,
Ik lees al een ruime tijd mee, dus zal me hier ook maar eens melden aangezien ik Hardstyle/Hardcore ook wel leuk vind.
Schandalig eigenlijk dat er maar zo weinig vrouwen, zoveel liefde hebben voor deze muziek!quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben echt gewoon maar 1 vrouw hier, ongeloofeloos![]()
Ja! Helaas laatste tijd en dit jaar minder ivm weinig geld. Ik hoop het volgend jaar weer in te halenquote:Kerel, welkom .. al 's naar feestjes geweest?
Haha, tnx mannenquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat er maar zo weinig vrouwen, zoveel liefde hebben voor deze muziek!
Krullie is een ekte ekte! _o_
het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog geen vergelijkbare vrouw ben tegengekomen in m'n party-carriere!! Best vreemd eigenlijk... Zelfs de vrouwen die ik wel ooit ontmoet/spreek blijken vaak best oppervlakkig, volgen qua muzieksmaak vaak blindelings hun vriend(en), zijn popiejopie of groupies!
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!
Janine (bekende naam voor sommigen hier)
Klinkt bekend, kan dr me zo niet voor de geest halen..quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoek maar in m'n PF, gok dat je haar gezicht wel eens ergens voorbij hebt zien komenquote:
Nopes, nog niet!quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoek maar in m'n PF, gok dat je haar gezicht wel eens ergens voorbij hebt zien komen
whehehequote:Op maandag 28 november 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
Ik hou wel van vrouwen met veel diepgang.
da's gewoon een fusiongroupie hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Als je ooit op een feest Geck-O als bezoeker ziet (of hij is ruim vantevoren op een feest), staat ze er 80% van de gevallen naast. Grote kans dat ze als een dolle staat te springen.quote:
Hahaha, Melissa Bquote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie aanwijzingen leiden mij naar nergens! Ik zie haar nergens op Geck-o's facebook. T enige meisje wat vaak langs hem staat en als een dolle springt (vooral als er een camera in de buurt is) dat is een of andere Melissa
Oeps, je hebt gelijk ja.quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie aanwijzingen leiden mij naar nergens! Ik zie haar nergens op Geck-o's facebook. T enige meisje wat vaak langs hem staat en als een dolle springt (vooral als er een camera in de buurt is) dat is een of andere Melissa
juist, zij jahquote:Op maandag 28 november 2011 22:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Om jullie uit de brand te helpen... https://partyflock.nl/user/462833:JANINE.html
het ging toch om hardstyle-vrouwen? nou, zij is er zeker 1quote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
Das toch gewoon die simpele Fusion-groupie? (overigens zou ik ook best een Fusion-groupie geweest kunnen zijn in hun begin jaren, maar nu echt TOTAAL niet meer. Grotendeels complete bagger)
Het ging om Hardstyle vrouwen die dus niet popiejopie of groupie zijnquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef ReMcOrE het volgende:
het ging toch om hardstyle-vrouwen? nou, zij is er zeker 1
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nu baal ik opeens dat ik niet op Qlimax was![]()
Na de set van Coone en Zany / The Pitcher zou je al een dusdanige wansmaak in je mond gehad hebben dat het niet eens zo heel goed geproefd zou hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Het ging om Hardstyle vrouwen die dus niet popiejopie of groupie zijn![]()
En dan is er dus maar 1 ekte ekte en dat is mijn Krullie
Die nieuwe Noisecontrollers zijn echt helemaal geweldig![]()
![]()
Nu baal ik opeens dat ik niet op Qlimax was
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nu baal ik opeens dat ik niet op Qlimax was![]()
Wat, Waar??quote:
simpel ? Is niks mis met de hersencapaciteit van J9 hoorquote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
Das toch gewoon die simpele Fusion-groupie? (overigens zou ik ook best een Fusion-groupie geweest kunnen zijn in hun begin jaren, maar nu echt TOTAAL niet meer. Grotendeels complete bagger)
quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾
quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Had het niet over hersencapaciteit. Maar het feit dat je standaard alles wat een label uitbrengt vet vind en het feit dat ze er in mijn ogen alles voor doet om maar bevriend te zijn met die gasten vind ik een beetje...nouja...niet mijn ding ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:15 schreef Sethje het volgende:
simpel ? Is niks mis met de hersencapaciteit van J9 hoor
Klinkt behoorlijk goed! Impressed!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog maar een keer, omdat er volop overheen is gepost
Danku danku, wanneer horen we hem terug in WUFYB?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk goed! Impressed!
Technisch zit hij al goed in elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Danku danku! Ehm, ik ben afgelopen jaar gestopt met media en entertainment, op dit moment werk ik alleen maar. Volgend jaar wil ik wel Audio Engeneering gaan studeren aan het SAE, maar dit is dan niet specifiek voor muziek. Van mijn part ga ik later lekker geluiden maken voor in films, als ik maar met geluid bezig kan zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef eQuaL het volgende:
Doe je nou eigenlijk ook een opleiding met muziek ofzo?
Vet man! Klinkt echt heel netjes! Als je het niet zou zeggen dat deze niet van een label komt had ik het niet geweten!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Vet man! Keep them coming zou ik zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:19 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Danku danku! Ehm, ik ben afgelopen jaar gestopt met media en entertainment, op dit moment werk ik alleen maar. Volgend jaar wil ik wel Audio Engeneering gaan studeren aan het SAE, maar dit is dan niet specifiek voor muziek. Van mijn part ga ik later lekker geluiden maken voor in films, als ik maar met geluid bezig kan zijn
Haha verdient ie wel na zijn set van afgelopen zaterdag, als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:10 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/
Zany op de voorpaginahttp://www.omroepbrabant.(...)s+wel+sneu,+zeg.aspx
Nu nog een werkend plaatje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha verdient ie wel na zijn set van afgelopen zaterdag, als ik het zo lees.
Wat een non-item om daar een nieuwsbericht van te maken zeg.
---
Dit is wel leuk:
[ afbeelding ]
Zal volgende keer rekening met je houden (k)quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef eQuaL het volgende:
Maareh, voor een Fok! Hardstyle nummer mis ik eigenlijk nog de vocals. Op zijn minst het er ergens 'makkelijk als 1,2,3' moeten voorkomen
Haha, gast, ik probeer mensen hier het gevoel te geven dat ik ze iets speciaals geef... En wat doe jij...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef Levitas het volgende:
Ik heb een aantal unfinished tracks van Baronneke gehoord, en ik moet zeggen dat Amnesia nog één van de minst goede is eigenlijk. Die andere/nieuwere vind ik veul vetter
lol!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://twitpic.com/7lju3f dan maar.
Lekker geluid maken voor in films..quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:19 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Danku danku! Ehm, ik ben afgelopen jaar gestopt met media en entertainment, op dit moment werk ik alleen maar. Volgend jaar wil ik wel Audio Engeneering gaan studeren aan het SAE, maar dit is dan niet specifiek voor muziek. Van mijn part ga ik later lekker geluiden maken voor in films, als ik maar met geluid bezig kan zijn
Breaking news; een wikipedia artikel klopt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:10 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/
Zany op de voorpaginahttp://www.omroepbrabant.(...)s+wel+sneu,+zeg.aspx
Ja ach, is een van de opties. Radiojingles maken, dingetjes afmixen, dingetjes masteren (Ookal ligt mijn talent daar niet echtquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Lekker geluid maken voor in films..
Dan mag je nog wel even :p
Studio Sport tune was toch ooit door Tiesto gemaakt? Om maar iets te noemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ja ach, is een van de opties. Radiojingles maken, dingetjes afmixen, dingetjes masteren (Ookal ligt mijn talent daar niet echt), muziek onder reclames, you name it
Haha ja maar dan noem je ook een naam. Wist je deze al? http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=12696quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Studio Sport tune was toch ooit door Tiesto gemaakt? Om maar iets te noemen
Filmpje werkt niet meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha ja maar dan noem je ook een naam. Wist je deze al? http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=12696
Ik ken nog wel een bepaald radiostation dat toevallig nog wel wat hulp kan gebruiken mocht je interesse hebben in wat leerprojectjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ja ach, is een van de opties. Radiojingles maken, dingetjes afmixen, dingetjes masteren (Ookal ligt mijn talent daar niet echt), muziek onder reclames, you name it
De hele scene gaat tegenwoordig via het FOK! Hardstyle-topic Mocht je hogerop willen komen in de hardstyle wereld moet je het hier aangevenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:33 schreef StM het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een bepaald radiostation dat toevallig nog wel wat hulp kan gebruiken mocht je interesse hebben in wat leerprojectjes
joepiequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Brennan Heart gaat volgend jaar een nieuw album maken.![]()
![]()
![]()
Nee, de Eredivisie tune. Studio Sport tune bestaat al veeeel langer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
da's gewoon een fusiongroupie hoor!
Beetje jammer ReMcOrE, mij blij maken dat ik niet de enige 'ekte' ben met een dooie mus Fusiongroupiequote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
Das toch gewoon die simpele Fusion-groupie?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Brennan Heart gaat volgend jaar een nieuw album maken.![]()
![]()
![]()
Ik begrijp dat je het als directeur ook niet leuk vindt dat er zo'n belabberde editie van zo'n oorspronkelijk mooi feest heeft plaatsgevonden, maar dit gaat wel ff te ver zegquote:AMSTERDAM - De directeur van het Gelredome is dinsdag in Arnhem is aangehouden voor de dodelijke mishandeling van zijn 45-jarige vrouw.
Dit meldt omroep Gelderland dinsdag.
De 47-jarige stadiondirecteur Jasper van Amstel zou zelf contact hebben gezocht met de politie met de mededeling dat hij zijn vrouw had gedood.
Toen de agenten in zijn woning arriveerden bleek de vrouw echter zwaargewond te zijn. De vrouw bezweek later in het Sint Radboudziekenhuis in Nijmegen aan haar verwondingen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)slag-echtgenote.html
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het als directeur ook niet leuk vindt dat er zo'n belabberde editie van zo'n oorspronkelijk mooi feest heeft plaatsgevonden, maar dit gaat wel ff te ver zeg
Treurig verhaal... maar moest stiekem wel lachen om de commentquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het als directeur ook niet leuk vindt dat er zo'n belabberde editie van zo'n oorspronkelijk mooi feest heeft plaatsgevonden, maar dit gaat wel ff te ver zeg
WTF?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niks mis met 'one of the guys' zijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha, tnx mannen![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog geen vergelijkbare vrouw ben tegengekomen in m'n party-carriere!! Best vreemd eigenlijk... Zelfs de vrouwen die ik wel ooit ontmoet/spreek blijken vaak best oppervlakkig, volgen qua muzieksmaak vaak blindelings hun vriend(en), zijn popiejopie of groupies!
Gelukkig voel ik me prima op m'n gemak als 'one of the guys'
Verklaar u nader! Wie bent u!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef Esenes het volgende:
[..]
Niks mis met 'one of the guys' zijnBen er zelf ook zo één. Ook omdat vriendinnen hardstyle maar niks vinden, en dus niet mee gaan naar feesten.
Buiten dat, vind ik jongens gewoon veel makkelijker in omgang dan meiden
precies Sethje, precies!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
simpel ? Is niks mis met de hersencapaciteit van J9 hoor
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
Beetje jammer ReMcOrE, mij blij maken dat ik niet de enige 'ekte' ben met een dooie mus Fusiongroupie![]()
"The search continues"
x2quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahahah, na die set van Zany @ Qlimax zie ik de lol er wel van in
[..]
Verklaar u nader! Wie bent u!
Ik draai nog niet zo heel lang mee, pas sinds 1,5 luister ik naar hardstyle. Hier lees ik nu een jaartje mee. Eerste feest was Hard Bass dit jaar, en sindsdien ben ik écht verkochtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahahah, na die set van Zany @ Qlimax zie ik de lol er wel van in
[..]
Verklaar u nader! Wie bent u!
Ik zie dat je al sinds oktober af en toe mee post, maar toch nog een verlate welkom dan!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef Esenes het volgende:
[..]
Ik draai nog niet zo heel lang mee, pas sinds 1,5 luister ik naar hardstyle. Hier lees ik nu een jaartje mee. Eerste feest was Hard Bass dit jaar, en sindsdien ben ik écht verkochtDit jaar aardig wat grote en kleine feestjes mee gepakt. Volgende feestje op de planning is loudness, en ben vooral benieuwd naar stage 2. Ik laat me verder graag verrassen en hoor graag nieuwe dingen
Ik heb wel eens gehoord dat er over XQ:Holland niets te klagen viel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is ook nooit goed na een feest he
Elke keer valt er wat te klagen.
Je weet dat je in Nederland woont he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is ook nooit goed na een feest he
Elke keer valt er wat te klagen.
Idd, welkomquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je al sinds oktober af en toe mee post, maar toch nog een verlate welkom dan!
wat mij betreft in ieder geval niet, wat een feestquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat er over XQ:Holland niets te klagen viel.
Het PSV-tv o.i.d was door Zany gemaakt. Staat nog een filmpje van op YouTubequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En veel foto's maken van de meet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef Sc0tTy het volgende:
Op Loudness wel even links voor komen melden he
Voor mij ook denk ik. Maar misschien dat de keuze toch Euphoria wordt, voornamelijk vanwege m`n financiën. Elke euro die ik nu op zak kan houden, is meegenomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgende feest wordt denk ik pas weer XQ Noisecontrollers..
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Loudness word weer gezellig met iedereen
Ik ben ook aanwezigquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Loudness word weer gezellig met iedereen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig
Ik moet wel meeten want ik ga weer alleen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Ik hoorde dat er ook een vrouw uit dit topic gaatquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik zit nog enorm te twijfelen of ik ga... Wie haalt me over?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef T_Killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vertel eens iets wat ik nog niet weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door mstx op 29-11-2011 22:49:53 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾
Ik ga niet, dus van mij heb je geen lastquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik zit nog enorm te twijfelen of ik ga... Wie haalt me over?
Hahahahaha baas!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
DRUGS ZEG IK JE! DRUGS!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef Esenes het volgende:
[..]
Ik draai nog niet zo heel lang mee, pas sinds 1,5 luister ik naar hardstyle. Hier lees ik nu een jaartje mee. Eerste feest was Hard Bass dit jaar, en sindsdien ben ik écht verkocht
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef haakon het volgende:
Haal ik morgen denk ik toch een kaartje voor Loudness
Toppert!quote:
Eensgelijks!quote:
Jaat ik heb altijd een camera meequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
En veel foto's maken van de meet!
Verkapte pics-van-nieuwe-FOK!-chick-post
Ik ook, dus dat komt goed!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig
Ik moet wel meeten want ik ga weer alleen![]()
Nog ff en ik zou bijna gaan zeggen dat je me stalkt , eerst samen naar aanwezig op Loudness en dan naar PSRPCTquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahahaahahahahahahhahahahahahahahahhagahahahahahahahaaaahabahaha ja
GEFELICIFLAPSTAART11!quote:
quote:
Dat klinkt net iets teveel als fuckbuddiesquote:
Prspct XL staat al lange tijd in de agenda hoor!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nog ff en ik zou bijna gaan zeggen dat je me stalkt , eerst samen naar aanwezig op Loudness en dan naar PSRPCT
Was erg vet geweest, maar is voor mij erg lastig te bereiken. Bovendien al andere plannen voor die avond.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als mensen gratis VIP tickets etc. willen winnen voor Penoze a.s. zaterdag... check hier hoe
http://www.facebook.com/DJMind.Illusion
Bedanktquote:
+1quote:Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bedankt
Ben The R3bels aan t luisteren...krijg toch wel zin in Loudness zo.
quote:Frontliner Producers Mind
Frontliner has been passionately working in the hard dance scene for well over half a decade and has continually excelled as both a producer and DJ on the worlds foremost hard-dance record label Scantraxx Recordz. An artist with a truly diverse and unique sound, Frontliner has become very successful over the years and it is this success has led him to perform at some of hardstyles most respected events including Defqon.1 Festival, Decibel Outdoor Festival, In Qontrol, Q-BASE, Hard Bass, Reverze and countless more. His discography encompasses a huge number of well-known solo releases, collaborations and even three massive anthems. Kicking off 2011 with a mind-blowing tour across the USA, Frontliner made a decision to produce his first artist album. Frontliner then began months of hard work in the studio to bring to the world everything that Frontliner stands for a variety of energetic and original tracks representing his musical mind.
This album Producers Mind has a single goal: to take the listener on a journey through Frontliners creative vision of music. All tracks were written from a fresh perspective and the finished product reflects that. There are many feelings to be experienced while listening to Producers Mind. Filled with spine chilling vocals, catchy melodies and blended with rock hard kicks, this album truly something special and unique. Frontliner has also teamed up with a few of the leading producers in hard dance music, such as Max Enforcer, Deepack and Ran-D to take his album to another level. In addition to all of the great tracks already featured on Producers Mind, there are two fantastic remixes from his colleagues at Scantraxx Recordz: Scope DJ and The Prophet.
Frontliner Producers Mind will be released to the world on December 14th 2011. The track list will be announced within the next couple of weeks so make sure you keep an eye out on the following social networks and websites to stay up to date with the latest news and developments:
Als de editie in April doorgaat mag ik openen, yay!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom welke editie van Strangerz maybe?
Heel vetquote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als de editie in April doorgaat mag ik openen, yay!
*KUCH KUCH* PANDEMONIUM *KUCHUHUCHE*quote:Op woensdag 30 november 2011 15:26 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
December wordt een lekker maandje qua feesten, elk weekend bijna volgepland![]()
Mensen nog naar xxlerator zaterdag? niet echt een speciale line-up, ben wel benieuwd naar chain reaction vs radical redemption.
Jaloeziequote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef haakon het volgende:
[..]
*KUCH KUCH* PANDEMONIUM *KUCHUHUCHE*
ditquote:
whehehe, die wilde ik ook gaan makenquote:
ja, vanaf deze kant ook iedereen proficiatquote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef de_huig het volgende:
en gefeliciteerd nog allemaal met #250 (volgens mij had ik dat nog niet gedaan)
Eensch.. en fuck it als het een beetje 'pop' is. Ik vind t lekker klinken, en t is weer n beetje anders dan standaard. Maar goed .... ik ben sowieso wel een beetje klaar met de zuurpruimerigheid en eenheidsworst die de scene de laatste tijd overheerst..quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wat deze vind ik tof zeg!!![]()
![]()
(vocals zijn beetje kaas, maar verder gruwelijke track)
Kicks zijn ze vergeten? Of ligt dat aan YT?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wat deze vind ik tof zeg!!![]()
![]()
(vocals zijn beetje kaas, maar verder gruwelijke track)
haha shit dacht ff dat er jan wayne stondquote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kicks zijn ze vergeten? Of ligt dat aan YT?
Doet me trouwens sterk denken aan:
Jan Wayne - Only Youquote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haha shit dacht ff dat er jan wayne stond
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haha shit dacht ff dat er jan wayne stond
Tja. Kan er weinig anders van maken dan dat ik 9,5 van de 10 nieuwe platen dikke stront vind. Zo ook bovengenoemd nummer.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eensch.. en fuck it als het een beetje 'pop' is. Ik vind t lekker klinken, en t is weer n beetje anders dan standaard. Maar goed .... ik ben sowieso wel een beetje klaar met de zuurpruimerigheid en eenheidsworst die de scene de laatste tijd overheerst..
ook fijnquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef eQuaL het volgende:
Deze is ook eindelijk uit, samen met Cosmik
vind die van The Pitcher meer 'inhoud' hebben...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef 16meter het volgende:
edit: Die Pitcher plaat doet erg denken aan The R3bels - The Shine trouwens, al is die veel beter te pruimen en niet voorzien van zo'n kaas liedje.
Ik vind ze allebei wel goed te pruimenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tja. Kan er weinig anders van maken dan dat ik 9,5 van de 10 nieuwe platen dikke stront vind. Zo ook bovengenoemd nummer.
Maar misschien is hardstyle ook niet meer mijn genre.
edit: Die Pitcher plaat doet erg denken aan The R3bels - Shine trouwens, al vind ik die veel beter te pruimen door het ontbreken van zo'n kaas liedje.
Top gezellig!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef Koepert het volgende:
Maar we gaan Loudness nog n keer proberen, en anders is Hardstyle voorlopig ff op n laag pitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |