Origineel heeft een heerlijke melodiequote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Teleurstelling, en het lijkt me niet heel moeilijk om die plaat te verbeteren...:P
Allemaal 't werk van Pollen, lijkt me.quote:Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Origineel heeft een heerlijke melodie![]()
![]()
Bij deze remix heb ik het eigenlijk het gevoel alsof B-Front de maker is. Mids lijken ook behoorlijk veel op die van virus. Desondanks geen slechte plaat vind ik,![]()
Het grappige is juist weer dat bij die night after night remix die melodie vlak voor de climax weer zown typisch donkey rollers trekje is (check lmpsjnk & voice of conscience) maar dat deze nou weer zogenaamd van Zany alleen afkomstig is.
Ik sluit me volledig aan bij deze reviewquote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Levitas het volgende:
Heb m`n best weer gedaan om m`n gevoelens te verwoorden en kritiek op een fatsoenlijke manier neer te zetten (haha).
http://www.partyreviews.nl/2011/qlimax
Hopelijk vanavond de engelse versie online @ Fear.FM
Je bent toch geweest?quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef robuust89 het volgende:
Trouwens, was er nog een toffe vuurwerkshow oid aan het einde van Qlimax?
ja, daar kan ik wel wat meequote:
wel toffe melodie, verder niet echtquote:
ook hier een toffe melodie en stukken beter dan TBA 2quote:
Kerel, welkom .. al 's naar feestjes geweest?quote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef Futureshock het volgende:
Hallo,
Ik lees al een ruime tijd mee, dus zal me hier ook maar eens melden aangezien ik Hardstyle/Hardcore ook wel leuk vind.
Schandalig eigenlijk dat er maar zo weinig vrouwen, zoveel liefde hebben voor deze muziek!quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben echt gewoon maar 1 vrouw hier, ongeloofeloos![]()
Ja! Helaas laatste tijd en dit jaar minder ivm weinig geld. Ik hoop het volgend jaar weer in te halenquote:Kerel, welkom .. al 's naar feestjes geweest?
Haha, tnx mannenquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat er maar zo weinig vrouwen, zoveel liefde hebben voor deze muziek!
Krullie is een ekte ekte! _o_
het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog geen vergelijkbare vrouw ben tegengekomen in m'n party-carriere!! Best vreemd eigenlijk... Zelfs de vrouwen die ik wel ooit ontmoet/spreek blijken vaak best oppervlakkig, volgen qua muzieksmaak vaak blindelings hun vriend(en), zijn popiejopie of groupies!
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!
Janine (bekende naam voor sommigen hier)
Klinkt bekend, kan dr me zo niet voor de geest halen..quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!
Janine (bekende naam voor sommigen hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |