Origineel heeft een heerlijke melodiequote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Teleurstelling, en het lijkt me niet heel moeilijk om die plaat te verbeteren...:P

Allemaal 't werk van Pollen, lijkt me.quote:Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Origineel heeft een heerlijke melodie

Bij deze remix heb ik het eigenlijk het gevoel alsof B-Front de maker is. Mids lijken ook behoorlijk veel op die van virus. Desondanks geen slechte plaat vind ik,
Het grappige is juist weer dat bij die night after night remix die melodie vlak voor de climax weer zown typisch donkey rollers trekje is (check lmpsjnk & voice of conscience) maar dat deze nou weer zogenaamd van Zany alleen afkomstig is.

Ik sluit me volledig aan bij deze reviewquote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Levitas het volgende:
Heb m`n best weer gedaan om m`n gevoelens te verwoorden en kritiek op een fatsoenlijke manier neer te zetten (haha).
http://www.partyreviews.nl/2011/qlimax
Hopelijk vanavond de engelse versie online @ Fear.FM

Je bent toch geweest?quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef robuust89 het volgende:
Trouwens, was er nog een toffe vuurwerkshow oid aan het einde van Qlimax?

ja, daar kan ik wel wat meequote:

wel toffe melodie, verder niet echtquote:

ook hier een toffe melodie en stukken beter dan TBA 2quote:

Kerel, welkom .. al 's naar feestjes geweest?quote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef Futureshock het volgende:
Hallo,
Ik lees al een ruime tijd mee, dus zal me hier ook maar eens melden aangezien ik Hardstyle/Hardcore ook wel leuk vind.

Schandalig eigenlijk dat er maar zo weinig vrouwen, zoveel liefde hebben voor deze muziek!quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben echt gewoon maar 1 vrouw hier, ongeloofeloos

Ja! Helaas laatste tijd en dit jaar minder ivm weinig geld. Ik hoop het volgend jaar weer in te halenquote:Kerel, welkom .. al 's naar feestjes geweest?

Hoop dat jullie het wat vinden, zo niet... Fuck it, is toch gratis
 Hoop dat jullie het wat vinden, zo niet... Fuck it, is toch gratis  

maar waarom ik dan ineens zooooo weinig feesten bezoek, is voor mezelf soms ook een beetje een raadsel...
 maar waarom ik dan ineens zooooo weinig feesten bezoek, is voor mezelf soms ook een beetje een raadsel... 

Haha, tnx mannenquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat er maar zo weinig vrouwen, zoveel liefde hebben voor deze muziek!
Krullie is een ekte ekte! _o_

het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog geen vergelijkbare vrouw ben tegengekomen in m'n party-carriere!! Best vreemd eigenlijk... Zelfs de vrouwen die ik wel ooit ontmoet/spreek blijken vaak best oppervlakkig, volgen qua muzieksmaak vaak blindelings hun vriend(en), zijn popiejopie of groupies!

Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!
Janine (bekende naam voor sommigen hier)

Klinkt bekend, kan dr me zo niet voor de geest halen..quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!
Janine (bekende naam voor sommigen hier)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |