zoek maar in m'n PF, gok dat je haar gezicht wel eens ergens voorbij hebt zien komenquote:

Nopes, nog niet!quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoek maar in m'n PF, gok dat je haar gezicht wel eens ergens voorbij hebt zien komen

whehehequote:Op maandag 28 november 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
Ik hou wel van vrouwen met veel diepgang.

da's gewoon een fusiongroupie hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het schiet me ineens te beginnen, ik ken iemand zoals jou Krullie!
Janine (bekende naam voor sommigen hier)

Als je ooit op een feest Geck-O als bezoeker ziet (of hij is ruim vantevoren op een feest), staat ze er 80% van de gevallen naast. Grote kans dat ze als een dolle staat te springen.quote:

Hahaha, Melissa Bquote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie aanwijzingen leiden mij naar nergens! Ik zie haar nergens op Geck-o's facebook. T enige meisje wat vaak langs hem staat en als een dolle springt (vooral als er een camera in de buurt is) dat is een of andere Melissa

Oeps, je hebt gelijk ja.quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie aanwijzingen leiden mij naar nergens! Ik zie haar nergens op Geck-o's facebook. T enige meisje wat vaak langs hem staat en als een dolle springt (vooral als er een camera in de buurt is) dat is een of andere Melissa

juist, zij jahquote:Op maandag 28 november 2011 22:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Om jullie uit de brand te helpen... https://partyflock.nl/user/462833:JANINE.html

)
 )

het ging toch om hardstyle-vrouwen? nou, zij is er zeker 1quote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
Das toch gewoon die simpele Fusion-groupie? (overigens zou ik ook best een Fusion-groupie geweest kunnen zijn in hun begin jaren, maar nu echt TOTAAL niet meer. Grotendeels complete bagger)

Het ging om Hardstyle vrouwen die dus niet popiejopie of groupie zijnquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef ReMcOrE het volgende:
het ging toch om hardstyle-vrouwen? nou, zij is er zeker 1

Nu baal ik opeens dat ik niet op Qlimax was

Ik ben nou al niet meer tevreden met mijn trackkeuze, was ws een impuls, maja, de andere tracks zijn wel grotendeels top.
 Ik ben nou al niet meer tevreden met mijn trackkeuze, was ws een impuls, maja, de andere tracks zijn wel grotendeels top.

Nou nou nou, overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef T-Force het volgende:
[..]

Na de set van Coone en Zany / The Pitcher zou je al een dusdanige wansmaak in je mond gehad hebben dat het niet eens zo heel goed geproefd zou hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Het ging om Hardstyle vrouwen die dus niet popiejopie of groupie zijn
En dan is er dus maar 1 ekte ekte en dat is mijn Krullie
Die nieuwe Noisecontrollers zijn echt helemaal geweldig

quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat, Waar??quote:

. Als het live uitgezonden werd in HD op je tv ofzo had ik wel een paar uur gekeken voor de show, maar no way dat ik voor zo'n kermis geld wil betalen! Jammer dat een feest wat ooit zo sfeervol was nu een poppenkast is geworden
. Als het live uitgezonden werd in HD op je tv ofzo had ik wel een paar uur gekeken voor de show, maar no way dat ik voor zo'n kermis geld wil betalen! Jammer dat een feest wat ooit zo sfeervol was nu een poppenkast is geworden  

simpel ? Is niks mis met de hersencapaciteit van J9 hoorquote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
Das toch gewoon die simpele Fusion-groupie? (overigens zou ik ook best een Fusion-groupie geweest kunnen zijn in hun begin jaren, maar nu echt TOTAAL niet meer. Grotendeels complete bagger)

quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |