x2quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens EN MEISJE!!!!!!! allemaal gefeliciteerd met topic nummero 250!
Voor ons natuurlijk een hoogtepunt, helaas wel in een tijd dat Hardstyle in een dieptepunt zit...
Ik ga me bezatten in de kroeg, daar hebben ze helaas geen stream maar de soort muziek zal ongeveer het zelfde zijn (vrolijke melodietjes, meezingertjes en top40-remixes).quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie zitten hier vanaaf allemaal gezellig de stream te luisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door mstx op 26-11-2011 22:43:19 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef stoeltafel het volgende:
Binne bij qlimax, er wordt alles behalve hardstyle gedraaid
1e uur is altijd hardtrance.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef Utca het volgende:
Dat kan je ook niet verwachten als Stana draait he
dat pik je toch niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef stoeltafel het volgende:
Binne bij qlimax, er wordt alles behalve hardstyle gedraaid
Nee je moet gewoon met een biertje op de tribune gaan zitten. Net als 50% van alle bezoekers die hardstyle eigenlijk niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
dat pik je toch niet.
fuck hun, ga snel naar huis.
quote:
Nu ff.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie zitten hier vanaaf allemaal gezellig de stream te luisteren?
Zei die niet dat hardstyle nu op 't zelfde internationale niveau zit als Trance?quote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nu ff.
Coone in een interview. Licht uit was dus live. Wel cool
"Hardstyle is op het niveau als hardstyle van nu..." Wat bedoeld hij daarmee?
Mijn glas baco lemon zegt net dat jij gelijk hebtquote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zei die niet dat hardstyle nu op 't zelfde internationale niveau zit als Trance?
quote:Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn glas baco lemon zegt net dat jij gelijk hebt
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga me bezatten in de kroeg, daar hebben ze helaas geen stream maar de soort muziek zal ongeveer het zelfde zijn (vrolijke melodietjes, meezingertjes en top40-remixes).![]()
[/spoiler]
Poe idd... Laatste 5 minuutjes zijn iig wel leukquote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
iets met 'spijker', 'kop' en 'slaan'. Wat een set van Zany en the Pitcher.
nee, dat konden ze niet veroorloven.....quote:Op zondag 27 november 2011 02:51 schreef Sc0tTy het volgende:
zooo stream staat aan, is er ook een vid stream?
Vroegah was alles beterquote:Op zondag 27 november 2011 02:57 schreef Sc0tTy het volgende:
( Vroegah deek altijd met maatje Black strream koekeloeren , laatste black nog heen geweest, daarna is er nooit meer een vid stream geweest afaik.... Erg jammer!
Opperzits lekker hakkeng en alles.quote:Op zondag 27 november 2011 02:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heeft wel iets zo'n act. Weet dat een zekere DJ dit nummer wel rete-vet vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt in januari zeker weten afreizen naar de HMH
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
quote:Op zondag 27 november 2011 10:23 schreef NLS04 het volgende:
Normaal gesproken vind ik het not done als artiesten vrijwel alleen eigen platen draaien (eentonig etc.) maar er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel
X2, als ik wat geld overhoud.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt in januari zeker weten afreizen naar de HMHQaraoke!quote:Op zondag 27 november 2011 10:25 schreef 16meter het volgende:
Zany
00. Intro
01. Bad meets Evil feat. Bruno Mars - Lighters (Zany Remix)
02. The Pitcher - Ain't Nobody (Re-Amp)
03. Zany feat. DV8 - Vision
04. The Pitcher - Let It Rain
05. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
06. D-Block & S-Te-Fan – Kingdom (The Pitcher Re-amp)
07. Toneshifterz - Quirk
08. Zany & Max Enforcer Ft. MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem)
09. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (The Pitcher Bootleg) ???
10. The Pitcher feat. Slim Shore - This Who We Are
11. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
12. Isaac vs Skrillex - Throw A Monster (Mashup)
13. TNT - Countdown
14. Frontliner & Max Enforcer - We Forget To Live
15. Zany - Workship
16. Noiscontrollers - Night After Night (Zany Remix)
17. A*S*Y*S - Acid Nightmare (Zany Remix)
18. Zazafront - De Grote Dikke Basplaat
19. Frequencerz - Revolution
wat een kermis.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
noooooooooooooooooquote:Op zondag 27 november 2011 10:25 schreef 16meter het volgende:
09. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (The Pitcher Bootleg) ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door Quyxz_ op 27-11-2011 12:21:27 ]gr gr
SPOILER: OrigineelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een, melodie komt me erg bekend voor. Overigens vind ik hem niet eens heel slecht. Zit wel aardig wat energie in die plaat.
[ Bericht 1% gewijzigd door mstx op 27-11-2011 12:37:14 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
Het is MC Ruffian, wat denk je zelfquote:Op zondag 27 november 2011 12:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ruffian @ Qlimax: ''Over a million are listening to us over the internet"
Nogal zwaar overdreven lijkt me?
Ja dus, maar was wel benieuwd wat het werkelijk zal zijnquote:Op zondag 27 november 2011 12:39 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is MC Ruffian, wat denk je zelf
SPOILER: de complete lijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Deeltjesversneller op 27-11-2011 14:37:53 ]
quote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
p.s. de fokmix staat over een paar minuutjes in uw pm-doos![]()
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.
De proffet draaide Just As Easy??
terwijl ie afsloot??
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.Nogmaals happy #250!!!!!!SPOILER: de complete lijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat hier gelijk aan, was al wat aan et zoeken voor me programmeer sessie![]()
PS: wat een geil lijstje
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
De proffet draaide Just As Easy??
terwijl ie afsloot??
niet perfect gemixed, maar wel luisterbaar.SPOILER: de complete lijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, Qlimax was tof! Jaja!quote:Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef haakon het volgende:
#250!
Qlimax was gewoon kut dus?
Frenchcore SVP was een vaag feestje, raar sfeertje wat na een paar uur gelukkig beter werd!
Op en top vermaakt, dat wel.. As always
Mensen die denken dat ze er verstand van hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Net als de vorige 2 edities dus.quote:Op zondag 27 november 2011 15:57 schreef 16meter het volgende:
Veel buitenlanders, weinig sfeer, kut sets.
Tevens op pf:quote:Op zondag 27 november 2011 16:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Op pf: "was wel de moeite waard!! veel oude nummers gehoord maar goed verder top"
..
Nog eentje twee:quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tevens op pf:
"supper feest eerste keer naar climax maar volgend jaar zit deze met grote kans weer erin!!!!!"
"kwa podium nog slechter dan vorig jaar en al helemaal dan 2009!! kwa muziek top!! the prophet wat een set"
(geen troll, echte reacties)
quote:Op zondag 27 november 2011 16:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tevens op pf:
"supper feest eerste keer naar climax maar volgend jaar zit deze met grote kans weer erin!!!!!"
"kwa podium nog slechter dan vorig jaar en al helemaal dan 2009!! kwa muziek top!! the prophet wat een set"
(geen troll, echte reacties)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |