Jaat ik heb altijd een camera meequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
En veel foto's maken van de meet!
Verkapte pics-van-nieuwe-FOK!-chick-post

Ik ook, dus dat komt goed!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig
Ik moet wel meeten want ik ga weer alleen
Nog ff en ik zou bijna gaan zeggen dat je me stalkt , eerst samen naar aanwezig op Loudness en dan naar PSRPCTquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahahaahahahahahahhahahahahahahahahhagahahahahahahahaaaahabahaha ja

GEFELICIFLAPSTAART11!quote:

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat klinkt net iets teveel als fuckbuddiesquote:

Prspct XL staat al lange tijd in de agenda hoor!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nog ff en ik zou bijna gaan zeggen dat je me stalkt , eerst samen naar aanwezig op Loudness en dan naar PSRPCT

Was erg vet geweest, maar is voor mij erg lastig te bereiken. Bovendien al andere plannen voor die avond.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als mensen gratis VIP tickets etc. willen winnen voor Penoze a.s. zaterdag... check hier hoe
http://www.facebook.com/DJMind.Illusion

Bedanktquote:

+1quote:Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bedankt
Ben The R3bels aan t luisteren...krijg toch wel zin in Loudness zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |