Voor mij ook denk ik. Maar misschien dat de keuze toch Euphoria wordt, voornamelijk vanwege m`n financiën. Elke euro die ik nu op zak kan houden, is meegenomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgende feest wordt denk ik pas weer XQ Noisecontrollers..

quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Loudness word weer gezellig met iedereen
 Reset!
 Reset!

Ik ben ook aanwezigquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Loudness word weer gezellig met iedereen

quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig
Ik moet wel meeten want ik ga weer alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"

Ik hoorde dat er ook een vrouw uit dit topic gaatquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik zit nog enorm te twijfelen of ik ga... Wie haalt me over?

quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef T_Killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vertel eens iets wat ik nog niet weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door mstx op 29-11-2011 22:49:53 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾

Ik ga niet, dus van mij heb je geen lastquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik zit nog enorm te twijfelen of ik ga... Wie haalt me over?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hahahahaha baas!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het als directeur ook niet leuk vindt dat er zo'n belabberde editie van zo'n oorspronkelijk mooi feest heeft plaatsgevonden, maar dit gaat wel ff te ver zeg

DRUGS ZEG IK JE! DRUGS!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef Esenes het volgende:
[..]
Ik draai nog niet zo heel lang mee, pas sinds 1,5 luister ik naar hardstyle. Hier lees ik nu een jaartje mee. Eerste feest was Hard Bass dit jaar, en sindsdien ben ik écht verkocht

quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef haakon het volgende:
Haal ik morgen denk ik toch een kaartje voor Loudness
 Doen!
 Doen!

Toppert!quote:

Eensgelijks!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |