Ik ken nog wel een bepaald radiostation dat toevallig nog wel wat hulp kan gebruiken mocht je interesse hebben in wat leerprojectjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ja ach, is een van de opties. Radiojingles maken, dingetjes afmixen, dingetjes masteren (Ookal ligt mijn talent daar niet echt), muziek onder reclames, you name it

De hele scene gaat tegenwoordig via het FOK! Hardstyle-topic Mocht je hogerop willen komen in de hardstyle wereld moet je het hier aangevenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:33 schreef StM het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een bepaald radiostation dat toevallig nog wel wat hulp kan gebruiken mocht je interesse hebben in wat leerprojectjes

joepiequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Brennan Heart gaat volgend jaar een nieuw album maken.

Nee, de Eredivisie tune. Studio Sport tune bestaat al veeeel langer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Studio Sport tune was toch ooit door Tiesto gemaakt? Om maar iets te noemen

quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
da's gewoon een fusiongroupie hoor!
Beetje jammer ReMcOrE, mij blij maken dat ik niet de enige 'ekte' ben met een dooie mus Fusiongroupiequote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
Das toch gewoon die simpele Fusion-groupie?

quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Brennan Heart gaat volgend jaar een nieuw album maken.

Ik begrijp dat je het als directeur ook niet leuk vindt dat er zo'n belabberde editie van zo'n oorspronkelijk mooi feest heeft plaatsgevonden, maar dit gaat wel ff te ver zegquote:AMSTERDAM - De directeur van het Gelredome is dinsdag in Arnhem is aangehouden voor de dodelijke mishandeling van zijn 45-jarige vrouw.
Dit meldt omroep Gelderland dinsdag.
De 47-jarige stadiondirecteur Jasper van Amstel zou zelf contact hebben gezocht met de politie met de mededeling dat hij zijn vrouw had gedood.
Toen de agenten in zijn woning arriveerden bleek de vrouw echter zwaargewond te zijn. De vrouw bezweek later in het Sint Radboudziekenhuis in Nijmegen aan haar verwondingen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)slag-echtgenote.html

quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het als directeur ook niet leuk vindt dat er zo'n belabberde editie van zo'n oorspronkelijk mooi feest heeft plaatsgevonden, maar dit gaat wel ff te ver zeg

Treurig verhaal... maar moest stiekem wel lachen om de commentquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het als directeur ook niet leuk vindt dat er zo'n belabberde editie van zo'n oorspronkelijk mooi feest heeft plaatsgevonden, maar dit gaat wel ff te ver zeg

WTF?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]

Niks mis met 'one of the guys' zijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha, tnx mannen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog geen vergelijkbare vrouw ben tegengekomen in m'n party-carriere!! Best vreemd eigenlijk... Zelfs de vrouwen die ik wel ooit ontmoet/spreek blijken vaak best oppervlakkig, volgen qua muzieksmaak vaak blindelings hun vriend(en), zijn popiejopie of groupies!
Gelukkig voel ik me prima op m'n gemak als 'one of the guys'
 Ben er zelf ook zo één. Ook omdat vriendinnen hardstyle maar niks vinden, en dus niet mee gaan naar feesten.
 Ben er zelf ook zo één. Ook omdat vriendinnen hardstyle maar niks vinden, en dus niet mee gaan naar feesten.  

Verklaar u nader! Wie bent u!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef Esenes het volgende:
[..]
Niks mis met 'one of the guys' zijnBen er zelf ook zo één. Ook omdat vriendinnen hardstyle maar niks vinden, en dus niet mee gaan naar feesten.
Buiten dat, vind ik jongens gewoon veel makkelijker in omgang dan meiden

precies Sethje, precies!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
simpel ? Is niks mis met de hersencapaciteit van J9 hoor
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
Beetje jammer ReMcOrE, mij blij maken dat ik niet de enige 'ekte' ben met een dooie mus Fusiongroupie
"The search continues"

x2quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahahah, na die set van Zany @ Qlimax zie ik de lol er wel van in
[..]
Verklaar u nader! Wie bent u!

Ik draai nog niet zo heel lang mee, pas sinds 1,5 luister ik naar hardstyle. Hier lees ik nu een jaartje mee. Eerste feest was Hard Bass dit jaar, en sindsdien ben ik écht verkochtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahahah, na die set van Zany @ Qlimax zie ik de lol er wel van in
[..]
Verklaar u nader! Wie bent u!
 Dit jaar aardig wat grote en kleine feestjes mee gepakt. Volgende feestje op de planning is loudness, en ben vooral benieuwd naar stage 2. Ik laat me verder graag verrassen en hoor graag nieuwe dingen
 Dit jaar aardig wat grote en kleine feestjes mee gepakt. Volgende feestje op de planning is loudness, en ben vooral benieuwd naar stage 2. Ik laat me verder graag verrassen en hoor graag nieuwe dingen  

Ik zie dat je al sinds oktober af en toe mee post, maar toch nog een verlate welkom dan!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef Esenes het volgende:
[..]
Ik draai nog niet zo heel lang mee, pas sinds 1,5 luister ik naar hardstyle. Hier lees ik nu een jaartje mee. Eerste feest was Hard Bass dit jaar, en sindsdien ben ik écht verkochtDit jaar aardig wat grote en kleine feestjes mee gepakt. Volgende feestje op de planning is loudness, en ben vooral benieuwd naar stage 2. Ik laat me verder graag verrassen en hoor graag nieuwe dingen

Ik heb wel eens gehoord dat er over XQ:Holland niets te klagen viel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is ook nooit goed na een feest he
Elke keer valt er wat te klagen.

Je weet dat je in Nederland woont he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is ook nooit goed na een feest he
Elke keer valt er wat te klagen.
Idd, welkomquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je al sinds oktober af en toe mee post, maar toch nog een verlate welkom dan!

wat mij betreft in ieder geval niet, wat een feestquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat er over XQ:Holland niets te klagen viel.

Het PSV-tv o.i.d was door Zany gemaakt. Staat nog een filmpje van op YouTubequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Studio Sport tune was toch ooit door Tiesto gemaakt? Om maar iets te noemen

En veel foto's maken van de meet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef Sc0tTy het volgende:
Op Loudness wel even links voor komen melden he

Voor mij ook denk ik. Maar misschien dat de keuze toch Euphoria wordt, voornamelijk vanwege m`n financiėn. Elke euro die ik nu op zak kan houden, is meegenomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgende feest wordt denk ik pas weer XQ Noisecontrollers..

quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Loudness word weer gezellig met iedereen
 Reset!
 Reset!

Ik ben ook aanwezigquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Loudness word weer gezellig met iedereen

quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig
Ik moet wel meeten want ik ga weer alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"

Ik hoorde dat er ook een vrouw uit dit topic gaatquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik zit nog enorm te twijfelen of ik ga... Wie haalt me over?

quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef T_Killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vertel eens iets wat ik nog niet weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door mstx op 29-11-2011 22:49:53 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾

Ik ga niet, dus van mij heb je geen lastquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik zit nog enorm te twijfelen of ik ga... Wie haalt me over?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hahahahaha baas!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]

DRUGS ZEG IK JE! DRUGS!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef Esenes het volgende:
[..]
Ik draai nog niet zo heel lang mee, pas sinds 1,5 luister ik naar hardstyle. Hier lees ik nu een jaartje mee. Eerste feest was Hard Bass dit jaar, en sindsdien ben ik écht verkocht

quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef haakon het volgende:
Haal ik morgen denk ik toch een kaartje voor Loudness
 Doen!
 Doen!

Toppert!quote:

Eensgelijks!quote:

Jaat ik heb altijd een camera meequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
En veel foto's maken van de meet!
Verkapte pics-van-nieuwe-FOK!-chick-post

Ik ook, dus dat komt goed!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig
Ik moet wel meeten want ik ga weer alleen
Nog ff en ik zou bijna gaan zeggen dat je me stalkt , eerst samen naar aanwezig op Loudness en dan naar PSRPCTquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahahaahahahahahahhahahahahahahahahhagahahahahahahahaaaahabahaha ja

GEFELICIFLAPSTAART11!quote:

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat klinkt net iets teveel als fuckbuddiesquote:

Prspct XL staat al lange tijd in de agenda hoor!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nog ff en ik zou bijna gaan zeggen dat je me stalkt , eerst samen naar aanwezig op Loudness en dan naar PSRPCT

Was erg vet geweest, maar is voor mij erg lastig te bereiken. Bovendien al andere plannen voor die avond.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als mensen gratis VIP tickets etc. willen winnen voor Penoze a.s. zaterdag... check hier hoe
http://www.facebook.com/DJMind.Illusion

Bedanktquote:

+1quote:Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bedankt
Ben The R3bels aan t luisteren...krijg toch wel zin in Loudness zo.

quote:Frontliner Producers Mind
Frontliner has been passionately working in the hard dance scene for well over half a decade and has continually excelled as both a producer and DJ on the worlds foremost hard-dance record label Scantraxx Recordz. An artist with a truly diverse and unique sound, Frontliner has become very successful over the years and it is this success has led him to perform at some of hardstyles most respected events including Defqon.1 Festival, Decibel Outdoor Festival, In Qontrol, Q-BASE, Hard Bass, Reverze and countless more. His discography encompasses a huge number of well-known solo releases, collaborations and even three massive anthems. Kicking off 2011 with a mind-blowing tour across the USA, Frontliner made a decision to produce his first artist album. Frontliner then began months of hard work in the studio to bring to the world everything that Frontliner stands for a variety of energetic and original tracks representing his musical mind.
This album Producers Mind has a single goal: to take the listener on a journey through Frontliners creative vision of music. All tracks were written from a fresh perspective and the finished product reflects that. There are many feelings to be experienced while listening to Producers Mind. Filled with spine chilling vocals, catchy melodies and blended with rock hard kicks, this album truly something special and unique. Frontliner has also teamed up with a few of the leading producers in hard dance music, such as Max Enforcer, Deepack and Ran-D to take his album to another level. In addition to all of the great tracks already featured on Producers Mind, there are two fantastic remixes from his colleagues at Scantraxx Recordz: Scope DJ and The Prophet.
Frontliner Producers Mind will be released to the world on December 14th 2011. The track list will be announced within the next couple of weeks so make sure you keep an eye out on the following social networks and websites to stay up to date with the latest news and developments:

Als de editie in April doorgaat mag ik openen, yay!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom welke editie van Strangerz maybe?

Heel vetquote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als de editie in April doorgaat mag ik openen, yay!

*KUCH KUCH* PANDEMONIUM *KUCHUHUCHE*quote:Op woensdag 30 november 2011 15:26 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
December wordt een lekker maandje qua feesten, elk weekend bijna volgepland
Mensen nog naar xxlerator zaterdag? niet echt een speciale line-up, ben wel benieuwd naar chain reaction vs radical redemption.

Jaloeziequote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef haakon het volgende:
[..]
*KUCH KUCH* PANDEMONIUM *KUCHUHUCHE*

ditquote:

whehehe, die wilde ik ook gaan makenquote:

ja, vanaf deze kant ook iedereen proficiatquote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef de_huig het volgende:
en gefeliciteerd nog allemaal met #250 (volgens mij had ik dat nog niet gedaan)

Eensch.. en fuck it als het een beetje 'pop' is. Ik vind t lekker klinken, en t is weer n beetje anders dan standaard. Maar goed .... ik ben sowieso wel een beetje klaar met de zuurpruimerigheid en eenheidsworst die de scene de laatste tijd overheerst..quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wat deze vind ik tof zeg!!

(vocals zijn beetje kaas, maar verder gruwelijke track)

Kicks zijn ze vergeten? Of ligt dat aan YT?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wat deze vind ik tof zeg!!

(vocals zijn beetje kaas, maar verder gruwelijke track)

haha shit dacht ff dat er jan wayne stondquote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kicks zijn ze vergeten? Of ligt dat aan YT?
Doet me trouwens sterk denken aan:

Jan Wayne - Only Youquote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haha shit dacht ff dat er jan wayne stond

quote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haha shit dacht ff dat er jan wayne stond

Tja. Kan er weinig anders van maken dan dat ik 9,5 van de 10 nieuwe platen dikke stront vind. Zo ook bovengenoemd nummer.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eensch.. en fuck it als het een beetje 'pop' is. Ik vind t lekker klinken, en t is weer n beetje anders dan standaard. Maar goed .... ik ben sowieso wel een beetje klaar met de zuurpruimerigheid en eenheidsworst die de scene de laatste tijd overheerst..

ook fijnquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef eQuaL het volgende:
Deze is ook eindelijk uit, samen met Cosmik

vind die van The Pitcher meer 'inhoud' hebben...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef 16meter het volgende:
edit: Die Pitcher plaat doet erg denken aan The R3bels - The Shine trouwens, al is die veel beter te pruimen en niet voorzien van zo'n kaas liedje.

Ik vind ze allebei wel goed te pruimenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tja. Kan er weinig anders van maken dan dat ik 9,5 van de 10 nieuwe platen dikke stront vind. Zo ook bovengenoemd nummer.
Maar misschien is hardstyle ook niet meer mijn genre.
edit: Die Pitcher plaat doet erg denken aan The R3bels - Shine trouwens, al vind ik die veel beter te pruimen door het ontbreken van zo'n kaas liedje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |