abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 november 2011 @ 16:02:18 #1
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104164515


Welkom in het McDonald's topic! Dit is voor bijna alles wat over McDonald's gaat, crewleden mogen zich melden in het McDonald's Crewtopic in WGR

Website's:
McDonald's Nederland
McDonald's Belgie
McDonald's Duitsland
Menu informatie

Voorgaande delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
McDonald's #31: Big Tasty eruit, 1955 erin
McDonald's #32

Actuele acties










Komende Acties:
- Chicken Saté (27 september)
- Grotere smoothies / 200ml (11 oktober)
- Return of your favourite Burger-winnaar + McFlurry (18 oktober)
- Nieuwe McFlurry (8 november) Kruidnoten
- Voordeel bonnen tot 4 december

quote:
JUBILERENDE HAMBURGERGIGANT begon in 1971 in Nederland met kip, appelmoes en erwtensoep…
McDonald’s 40 jaar VET LEKKER!



JE HOUDT ERVAN OF JE HAAT HET, maar één ding is zeker: hamburgergigant McDonald’s roept emoties op. Aanstaande dinsdag viert de fastfoodreus het veertigjarig bestaan in Nederland. Ooit binnengehaald door niemand minder dan Albert Heijn was het de eerste jaren kwakkelen met Kip Superbout en handgeschilde aardappels. Pas een paar jaar later kwam het grote succes en nu zijn er 226 restaurants die jaarlijks 130 miljoen keer worden bezocht. Wat blijft, is het bijna aandoenlijke vechten tegen het imago van vet en ongezond. Het personeel, dat naar eigen zeggen ketchup in het bloed heeft, wordt er wel eens moe van: „Zet een dikke man in een McDonald’s en hij heet ongezond. Zet een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een Bourgondiër...”

Praat nooit over ’klanten’ in een McDonald’s-restaurant. McDonald’s heeft ’gasten’. En in de keuken staat op grote kaarten precies aangegeven wat ’de gast’ van zijn broodje verwacht: heet, volledig getoast of gestoomd, goudbruin, netjes ’gedressed’ en met de juiste ingrediënten.

Al die handelingen moeten met zorg worden verricht door het personeel, oftewel: de Broodpersoon, de Grillpersoon en de Dresspersoon. Die elke vraag volgens de bedrijfsregels dienen te besluiten met een ’alsjeblieft’. ’Mag ik drie kronen alsjeblieft’. En kronen, dat is weer vaktaal voor de bovenkanten van de Big Macs, na veertig jaar nog steeds de onbetwiste, ongewijzigde klassieker op het McDonald’smenu.

We staan in de keuken van de McDonald’s aan de Muntebergweg in Amsterdam, een van de vlaggenschepen van de keten. Voorzien van gratis WiFi, strak en modern heringericht, twee Easy Order Kiosks (zelf bestellen) voor de counter. Trainingconsultant Silvan Wijnja verklaart alle vaktaal en trekt een la met ’Patties’ open. Patties zijn de diepgevroren hamburgerschijven die via de Grillzone hun weg moeten vinden naar de ’Heated Landing Zone’ om op die manier terecht te komen bij de klant. Pardon! Gast. Personeelsleden, oftewel crewleden, passeren elkaar met veel ’alsjebliefts’ en ’dankjewels’, armen en handen vol met dozen frietjes, zakken buns en trays met milkshakes. En dan is het nog niet eens ’rush’, oftewel spitsuur in het restaurant.

Gele ‘M’

Slechts weinig Nederlanders zullen nooit hun tanden in een met sesamzaad bespikkeld broodje van McDonald’s hebben gezet: ruim 112 miljoen ’buns’ worden er per jaar verwerkt. Gezinnen met kinderen, pubers, studenten, maar ook zakenlui met laptops en bejaarden vinden hun weg richting de counter. Teenslippers, pumps en brogues, gebroederlijk staan ze in de rij om een dienblad volgeladen te krijgen met de bekende vierkante bakjes. De gele ’M’ is een overbekend baken langs de Nederlandse snelwegen. Terwijl het er veertig jaar geleden, in die begintijd, helemaal niet zo rooskleurig uitzag.

In 1971 werd het eerste filiaal geopend in Zaandam. Albert Heijn, visionaire ondernemer, had de keten in Amerika bezocht en zag het concept helemaal zitten. Om er een oogje op te kunnen houden, je wist maar nooit met die Amerikaanse uitvindingen, werd een vestiging vlak bij het hoofdkantoor in Zaandam geopend. Overigens niet alleen de eerste in Nederland, maar sowieso in heel Europa! Hamburgers op het menu, natuurlijk, maar ook oer-Hollandse producten als Kip Superbout, appelmoes en zelfs erwtensoep. De aardappels voor de frietjes werden nog met de hand geschild. Een tweede vestiging kwam net als in de States op een industrieterrein.

De schaarse bezoekers bleken echter vooral koffie te bestellen en zich te verbazen over het feit dat ze met hun handen moesten eten. Rare jongens, die Amerikanen... En dan die onbeschaamd grote burgers die je bijna niet in je mond kon krijgen. Heijn verkocht in 1973 enigszins teleurgesteld zijn aandelen aan de door hem aangestelde manager Jan Sybesma. Sybesma koos er resoluut voor een heel andere weg in te slaan: hij breidde snel uit in de centra van de grote steden en dat was wél een succes.

Sindsdien ging het snel. McDonald’s introduceerde zaken die een begrip werden in Nederland: Chicken McNuggets, het bekende Happy Meal met de felbegeerde speeltjes, tegenwoordig bestaan er zelfs ruilbeurzen voor. De groenteburger en de McFlurry en, typisch Nederlands, de McKroket. Het ’Warme Appelgebak’, ook wel bekend en gevreesd als ’Gloeiendheet Appelgebak’ (overigens uit het assortiment). Clown Ronald McDonald, overigens nog steeds actief in de restaurants en de huizen van het Ronald McDonald Kinderfonds. De opening van de eerste McDrive in Huis ter Duin genereerde in ’87 een heuse file van eet- en kijklustigen, terwijl in ’95 nog een relletje ontstond over bejaarden die, vanwege ongewenst hanggedrag, de Mac in Almere werden uitgezet.

Alle producten van McDonald’s dienen overal ter wereld hetzelfde te smaken. Of je nu in Peking of Sydney of Winterswijk naar binnen stapt, een Big Mac is een Big Mac: met precies dezelfde hoeveelheid sla en dezelfde smaak saus. Dat is de zogeheten McDonald’sbelevenis. Wel zijn er regionale verschillen. Koosjer in Israel, zonder rundvlees in India. In Peking hoef je niet op zoek te gaan naar die felgele frietsaus, want die is exclusief voor Nederland en België. In Duitsland daarentegen verkopen ze weer alcohol in de vestigingen. En deze verslaggeefster at in het Amerikaanse Maine ooit een McLobster, een broodje kreeft, warm aan te bevelen voor de Nederlandse markt overigens.

Belangrijk onderdeel van het succes zijn de reclames, weet SjoerdJan Feenstra. „Wie kent niet de kreet ’Ze zei meneer tegen me!’? Of: ’Míjn vader werkt bij McDonald’s!’ Zeer van toepassing op Sjoerd-Jan, die laatste reclame, want de Zwollenaar komt uit een echte hamburgerfamilie. Hij volgde enige jaren geleden vader Ron Feenstra op als franchisenemer van maar liefst vier restaurants en voegde daar zelf een gloednieuwe in Kampen aan toe. „Mijn vader begon pas op zijn 49e bij Mc Donald’s en dat kwam eigenlijk door mij”, glimlacht Feenstra. „Ik wilde als kind alleen mee naar het centrum om nieuwe kleding te kopen als we daarna bij McDonald’s gingen eten. Dat fascineerde hem. Hij raakte geïnteresseerd in de formule en het product en opende toen ik vijftien was een vestiging. Wat mij er trof, als jongere al, was de gezelligheid en de samenwerking in het bedrijf.”

Sjoerd-Jan heeft, zoals hij het zelf uitdrukt, ’ketchup in de aderen’. „Ik vind de burgers zelf ook heel lekker, ik eet er om de dag wel één. McDonald’s is en blijft een fascinerend bedrijf, dat merk ik als ik op feestjes vertel waar ik werk. De hele avond gaat het dan over niets anders meer. Iedereen wil weten of er nou echt van die strenge regels zijn voor de bereiding, waar de ingrediënten vandaan komen en of er een Hamburger University bestaat. Ze zijn vaak erg verbaasd als ze horen dat er bij mijn vijf vestigingen in totaal 500 man werken. Wat wil je, we zijn bijna continu open en zelfs ’s nachts is er nog een schoonmaakploeg aan het werk.”

Salades

Natuurlijk is ook de kritiek niet van de lucht. Ongezond en vet fastfood zou er worden verkocht, Feenstra haalt er zo langzamerhand zijn schouders over op. „Ik kan natuurlijk wel weer uitgebreid gaan vertellen over ons superschone frituurvet, de verantwoorde producten en de salades. De programma’s om het bewegen te bevorderen. Maar ik denk ook wel eens: jongens, als jullie elke dag een pizza bij Albert Heijn kopen, geven jullie dan ook de supermarkt de schuld van jullie overgewicht? Plaats een foto van een dikke man hier en hij is ongezond, plaats een foto van een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een gezellige Bourgondier. ”

De hamburgerketen heeft door de jaren heen heel wat kritiek moeten weerleggen. Vooral het verkopen van dikmakend voedsel werd het bedrijf te pas en te onpas aangewreven. Salades, fruit en zelfs worteltjes bij het Happy Meal moesten het ongezonde imago oppoetsen. Maar dat was niet de enige reden, zegt Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland: „Wij doen heel veel aan marktonderzoek. En als de gast aangeeft dat hij ook bij ons graag een salade of een licht en klein hapje wil kunnen eten, dan zorgen wij dat dat in het aanbod komt. Gezond eten en verantwoorde producten zijn nu eenmaal een tendens in de markt en daar spelen wij graag op in. Maar wij zullen nooit onze core business verloochenen. De Big Mac is en blijft het vlaggenschip van McDonald’s. En wie geen worteltjes wil bij het Happy Meal, kan gewoon een Danoontje krijgen!” Toch lijkt de keten een beetje stil te staan. Al enige jaren ligt het aantal vestigingen rond de 220. Is Nederland verzadigd van McDonald’s? „Er zijn in Nederland nog genoeg witte vlekken te vinden waar een vestiging kan worden geopend of gebieden waar het zo druk is dat behoefte aan een extra restaurant bestaat. Probleem is het vinden van goede locaties en het rond krijgen van bouwvergunningen. Bovendien hebben we ons de laatste jaren erg gericht op het verbeteren van de bestaande zaken. De interieurs zoals die er vijftien jaar geleden uitzagen, kúnnen nu eenvoudigweg niet meer. Klanten willen, ook in een hamburgerrestaurant, meer luxe en voorzieningen zoals WiFi. Maar de komende jaren willen we doorgroeien naar 270 à 280 vestigingen. Nederland heeft nog lang de buik niet vol van McDonald’s. ”
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 11-11-2011 16:54:53 ]
BAM dit is 3KB
pi_104164743
wil iemand de OP updaten?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 9 november 2011 @ 16:08:58 #3
265768 NBT
Bigger is better.
pi_104164769
Wanneer komt de tasty terug :'(
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_104164846
Heeft iemand de mcflurry kruidennoten an geprobeerd, en bevalt het :)
pi_104165316
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:10 schreef portabel het volgende:
Heeft iemand de mcflurry kruidennoten an geprobeerd, en bevalt het :)
ik bewonder mac donalds altijd voor hun nieuwe smaakjes maar deze lijkt me niet erg lekker.*flashback stroopwafel*
Signed, Sealed, Delivered.
pi_104165429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:22 schreef Speciman. het volgende:

[..]

ik bewonder mac donalds altijd voor hun nieuwe smaakjes maar deze lijkt me niet erg lekker.*flashback stroopwafel*
het lijkt allemaal zo sterk op elkaar... (zeker de kitkat, twix en andere soort gelijke koekjes..
pi_104165779
Stroopwafel is baas!, zo lekker :D
  woensdag 9 november 2011 @ 16:37:06 #8
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104165862
-weg-
BAM dit is 3KB
pi_104166237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:10 schreef portabel het volgende:
Heeft iemand de mcflurry kruidennoten an geprobeerd, en bevalt het :)
er staat in het vorige topic een reactie van iemand die em geweldig vond...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104167081
er zit nu toch kuifje in het happy meal?

en ik ga de schuddebuikjes denk wel proberen, alleen maar omdat ik al een tijd geen schuddebuikjes heb gegeten :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 9 november 2011 @ 17:10:59 #11
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104167211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand de OP updaten?
Rustig maar :P Ik kan niet heksen O-)
De OP is ondertussen geüpdatet de flurry staat tussen de acties en de links naar de vorige 2 topics zijn toegevoegd.
BAM dit is 3KB
pi_104167257
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Loll het volgende:

[..]

Rustig maar :P Ik kan niet heksen O-)
De OP is ondertussen geüpdatet de flurry staat tussen de acties en de links naar de vorige 2 topics zijn toegevoegd.
hihi sorry. thanks :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 9 november 2011 @ 19:00:24 #13
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_104171333
Vrijdag van 17:00 tot 19:00 uur gratis friet en hamburger in nieuw te openen vestiging in Berkel en Rodenrijs *O*
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_104185981
waarom doen ze niet eens wat variatie in die euroknallers... -O-
pi_104189286
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Curiosity het volgende:
Vrijdag van 17:00 tot 19:00 uur gratis friet en hamburger in nieuw te openen vestiging in Berkel en Rodenrijs *O*
10 minuten fietsen van waar ik woon :D.

Denk alleen niet dat ik ga, zal wel ontiegelijk druk zijn.
Geen referral hier.
  donderdag 10 november 2011 @ 01:11:33 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104189981
Filet-o-fish! Waarom maken zij dat broodje niet 3x zo groot _O_
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_104190170
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Filet-o-fish! Waarom maken zij dat broodje niet 3x zo groot _O_
goed idee! maar gelukkig zijn ze maar 2 euro. neem er altijd 2 :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 10 november 2011 @ 06:45:15 #18
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_104191241
Ik heb het liefst McFlurry Speculoos :9

Ze doen veels te veel zout op de frieten :(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_104192270
De McChicken sate is het enige broodje waarvoor ik naar de Mac ga :D
  donderdag 10 november 2011 @ 09:33:45 #20
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104192927
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 06:45 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het liefst McFlurry Speculoos :9

Ze doen veels te veel zout op de frieten :(
zeg maar gerust patat xd. Een oplossing daar voor is om zoutloze patat te bestellen. Met een gratis zoutzakje zodat je zelf kan doseren.
BAM dit is 3KB
  donderdag 10 november 2011 @ 09:55:08 #21
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104193357
-weg- de OP bijwerken gaat een beetje verkeerd :@
BAM dit is 3KB
pi_104194671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:10 schreef portabel het volgende:
Heeft iemand de mcflurry kruidennoten an geprobeerd, en bevalt het :)
Jup, had ik op het einde van het vorige topic gepost, ik vind hem erg lekker :) Vooral de combi met de caramel doet het goed!

Maar wel alleen als hij goed is doorgeroerd anders zit je eerst alleen pepernoten met caramel te eten en daarna wit ijs :{
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_104194725
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:48 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Jup, had ik op het einde van het vorige topic gepost, ik vind hem erg lekker :) Vooral de combi met de caramel doet het goed!

Maar wel alleen als hij goed is doorgeroerd anders zit je eerst alleen pepernoten met caramel te eten en daarna wit ijs :{
zit er wel caramel in? :o is niet te zien op t plaatje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104195454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:48 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Jup, had ik op het einde van het vorige topic gepost, ik vind hem erg lekker :) Vooral de combi met de caramel doet het goed!

Maar wel alleen als hij goed is doorgeroerd anders zit je eerst alleen pepernoten met caramel te eten en daarna wit ijs :{
gadver caramel er doorheen :r

dat verpest zo goed als elke (maar niet alle) mcflurry's
bij b.v. stroopwafel is het logisch, maar bij kruidnoten? :') zijn ze helemaal van de pot gerukt? :')
pi_104195890
Er zit caramel in ja :) En als je dat niet lust kun je toch gewoon zonder bestellen? Ze doen dat apart erin, dezelfde als van de sunday ijsjes.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_104196520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
Er zit caramel in ja :) En als je dat niet lust kun je toch gewoon zonder bestellen? Ze doen dat apart erin, dezelfde als van de sunday ijsjes.
het is een beetje raar als je een mcflurry <iets> promoot dat ze er iets indoen wat er totaal niet bij hoort.. dat is waar ik mij aan stoor
caramel vind ik prima, zolang het maar bij de juiste mcflurry's zit (maar helaas wordt er vaak ook teveel erin gedaan)
pi_104201923
ah! nieuwe voordelige bonnen! :D
pi_104202118
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
ah! nieuwe voordelige bonnen! :D
nieuw?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104202581
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zit er wel caramel in? :o is niet te zien op t plaatje.
Zit er ook niet in...althans ik heb het niet kunnen ontdekken


Vond hem verder maar mwa...tis gewoon softijs met kleine kruidnootjes. Ze zijn wel wat uitgeschoten met de kruiden in de kruidnootjes.
pi_104203228
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef Trusten het volgende:

[..]

Zit er ook niet in...althans ik heb het niet kunnen ontdekken
[ afbeelding ]

Vond hem verder maar mwa...tis gewoon softijs met kleine kruidnootjes. Ze zijn wel wat uitgeschoten met de kruiden in de kruidnootjes.
het zijn schuddebuikjes wordt hier gezegd. wel apart, ene vestiging caramel en de ander niet :?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104203854
het is zonder caramel. (officieel dus)
  donderdag 10 november 2011 @ 15:36:45 #32
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104204154
ik heb net ook geen caramel gezien al mogen er wel wat meer kruidnotjes in.
BAM dit is 3KB
pi_104205487
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het is zonder caramel. (officieel dus)
ow, dan is het goed :P
pi_104205996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
Er zit caramel in ja :) En als je dat niet lust kun je toch gewoon zonder bestellen? Ze doen dat apart erin, dezelfde als van de sunday ijsjes.
Er zit helemaal geen caramelsaus in die McFlurry pepernoten.. :') Raar dat ze dat in bepaalde restaurants wel doen. Hoort niet in ieder geval.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yannick567 op 10-11-2011 16:48:40 ]
pi_104208820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er zit helemaal geen caramelsaus in die McFlurry pepernoten.. :') Raar dat ze dat in bepaalde restaurants wel doen. Hoort niet in ieder geval.
Er horen ook geen pepernoten in ;)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_104208865
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:30 schreef JustinK het volgende:

[..]

Er horen ook geen pepernoten in ;)
Speciaal voor jou dan. In de flurry kruidnoten zit geen caramelsaus :+
Of moet ik zeggen schuddebuikjes?
pi_104211391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan. In de flurry kruidnoten zit geen caramelsaus :+
Of moet ik zeggen schuddebuikjes?
Haha, wat jij wil :P
Maar pepernoten zijn echt vies :r dus gelukkig zitten die er niet in
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_104211601
net eindelijk de McDeluxe op. best een lekkere burger alleen niet zo speciaal.
en een euro gedoneerd voor het RonaldMcDonald fonds. kreeg toen een keycord en een Telegraaf :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104215281
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
net eindelijk de McDeluxe op. best een lekkere burger alleen niet zo speciaal.
en een euro gedoneerd voor het RonaldMcDonald fonds. kreeg toen een keycord en een Telegraaf :D
Die Telegraaf is altijd gratis toch? ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104221162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die Telegraaf is altijd gratis toch? ;)
ja maar in de drive moet ik er normaal om vragen en nu gaf ze em samen met het keycord en een bedankje ;) wel aardig :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104228734
de kruidnoten mcflurry smaakte me eigenlijk prima, had best wat meer in mogen zitten, maar opzich geen echte klacht..

de shuddenbuikjes zijn ook niet meer gekruid als dat ik ze mij herrinner :+
maar ze zijn wel slordig bij spuimarkt...
vandaag waren ze patat vergeten bij het menu.. (en dat viel mij in eerste ook niet op, maar dan nog)
pi_104229017
Ik wil graag dat "The big tasty" terugkomt :Y
pi_104229070
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef RedAlert het volgende:
Ik wil graag dat "The big tasty" terugkomt :Y
amen ^O^
pi_104229180
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]

amen ^O^
Ja en dat voor iemand die er misschien 2 a 3x per jaar in de Mac komt :D
  vrijdag 11 november 2011 @ 04:48:20 #45
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_104233564
Was laatst bij onze zuiderburen en daar kost een BM ¤3,80 :')
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:46:37 #46
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_104237473
Ik heb de bonnen niet gehad, kan je ze downloaden ofzo?
pi_104238009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:46 schreef Saninl het volgende:
Ik heb de bonnen niet gehad, kan je ze downloaden ofzo?
yep, op de site van mcdonalds.
en in het vorige topic waren 2 plaatjes met de kortingsbonnen geplaatst
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:55:22 #48
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104251977
voordeelbonnen staan nu ook in de OP
BAM dit is 3KB
pi_104259694
Ik kreeg in Rotterdam stadionweg bonnen, en zag en een bon die ik niet eerder heb gezien. Dat is deze :D De bon staat niet op de site van mcdonalds.

http://img843.imageshack.us/img843/3911/imag00511t.jpg (copy/paste deze link)

[ Bericht 3% gewijzigd door portabel op 11-11-2011 19:57:26 ((krijg plaatje niet goed)) ]
pi_104260045
Nouja voor de mensen die het zich afvragen, bij McDonalds Duiven doen ze in ieder geval wel caramel bij de McFlurry pepernoten.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_104260175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef portabel het volgende:
Ik kreeg in Rotterdam stadionweg bonnen, en zag en een bon die ik niet eerder heb gezien. Dat is deze :D De bon staat niet op de site van mcdonalds.

[ http://img843.imageshack.us/img843/3911/imag00511t.jpg (copy/paste deze link) ]

Die bon zit wel op het foldertje wat ik door de bus heb gekregen volgens mij
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104260186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nouja voor de mensen die het zich afvragen, bij McDonalds Duiven doen ze in ieder geval wel caramel bij de McFlurry pepernoten.
Zonder caramelsaus issie ook best wel saai eigenlijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104261708
Er hoort inderdaad geen caramelsaus in, maarja, kruidnoten eet je ook niet met caramelsaus toch? :9 En dat bonnetje van 2 BM halen, 1 betalen, is met een reden niet op de online variant. ;-)
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:38:09 #54
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104261798
:)
BAM dit is 3KB
pi_104261899
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef Yannick567 het volgende:
Er hoort inderdaad geen caramelsaus in, maarja, kruidnoten eet je ook niet met caramelsaus toch? :9 En dat bonnetje van 2 BM halen, 1 betalen, is met een reden niet op de online variant. ;-)
;(

Kan me de laatste keer dat ik een Big Mac heb gehad niet herinneren, weet niet eens of ik die ooit heb gehad.
pi_104262398
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef Yannick567 het volgende:
Er hoort inderdaad geen caramelsaus in, maarja, kruidnoten eet je ook niet met caramelsaus toch? :9 En dat bonnetje van 2 BM halen, 1 betalen, is met een reden niet op de online variant. ;-)
Nou en, die eet je normaal toch ook niet met ijs? :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_104263028
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nou en, die eet je normaal toch ook niet met ijs? :)
^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:43:04 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_104265482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:03 schreef mschol het volgende:

[..]

yep, op de site van mcdonalds.
en in het vorige topic waren 2 plaatjes met de kortingsbonnen geplaatst
Printer is kaduuk hier en ik kan maandag pas weer op het werk printen, ik doe de bonnen wel op mijn telefoon en hoop dat ze het zo slikken :P
pi_104266993
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nou en, die eet je normaal toch ook niet met ijs? :)
:')
Ze hebben er vast bewust voor gekozen dat die saus er niet in zit.
pi_104270853
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:43 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Printer is kaduuk hier en ik kan maandag pas weer op het werk printen, ik doe de bonnen wel op mijn telefoon en hoop dat ze het zo slikken :P
Vandaag bij de mcdrive.

vrouw: "heeft u een bon"
ik: uhh, is gevallen in mn auto ff kijken
ik: ik kan het niet vinden
vrouw: maakt niet uit
ik :)
pi_104271026
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef portabel het volgende:

[..]

Vandaag bij de mcdrive.

vrouw: "heeft u een bon"
ik: uhh, is gevallen in mn auto ff kijken
ik: ik kan het niet vinden
vrouw: maakt niet uit
ik :)
Ach, de knoppen staan op de kassa dus ja.
pi_104271453
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ach, de knoppen staan op de kassa dus ja.
wel goed/aardig van die mevrouw ^O^ want even geleden zei een medewerker hier dat het juist belangrijk is dat die bonnetjes worden ingenomen en je dus zonder bon geen korting krijgt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104271898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wel goed/aardig van die mevrouw ^O^ want even geleden zei een medewerker hier dat het juist belangrijk is dat die bonnetjes worden ingenomen en je dus zonder bon geen korting krijgt.
zo belangrijk is het niet :)
Wij kunnen bv 2 menu's aanslaan en vervolgens de knop met de kortingsbon aanslaan en dan wordt de prijs automatisch veranderd :)

De bonnetjes verdwijnen toch in de prullenbak
pi_104272665
Ik heb een %$&% hekel aan om bonnetjes in te leveren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Jij zult het toch niet begrijpen, het is funest dat ze bonnen fysiek ontvangen.
pi_104273296
Die bonnetjes moeten in principe bewaard worden, belastingtechnisch verhaal geloof ik. 'Als' er ooit een inspectie komt van weet ik veel wat voor instantie dan moet je die bonnen kunnen overhandigen als bewijs dat je producten met korting hebt verkocht ofzo, iets in die richting was het geloof ik.
Voordeelbonnetjes duren deze periode best lang trouwens, tot en met 4 december. Daarna begint de kerst/december campagne :9

Denk trouwens dat er ooit in de verdere toekomst, als menig restaurant over is op van die bestelzuilen er een streepjescode op komt zodat je ze daar ook kunt scannen en je dan toch echt een bonnetje nodig hebt. Of ze dat ook verder gaan ontwikkelen bij kassa's enzo weet ik niet :+
pi_104275758
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 00:03 schreef Yannick567 het volgende:
Die bonnetjes moeten in principe bewaard worden, belastingtechnisch verhaal geloof ik. 'Als' er ooit een inspectie komt van weet ik veel wat voor instantie dan moet je die bonnen kunnen overhandigen als bewijs dat je producten met korting hebt verkocht ofzo, iets in die richting was het geloof ik.
Voordeelbonnetjes duren deze periode best lang trouwens, tot en met 4 december. Daarna begint de kerst/december campagne :9

Denk trouwens dat er ooit in de verdere toekomst, als menig restaurant over is op van die bestelzuilen er een streepjescode op komt zodat je ze daar ook kunt scannen en je dan toch echt een bonnetje nodig hebt. Of ze dat ook verder gaan ontwikkelen bij kassa's enzo weet ik niet :+
voor de belasting dienst is het volgens mij alleen van belang dat er een kassa bon uitgedraaid is die ze hebben (of digitaal vastgelegd) dat er een product met x% korting is verkocht..
die bonnen zijn afaik alleen een truuckje om te zorgen dat niet iedereen er zomaar gebruik van kan maken..
  zaterdag 12 november 2011 @ 02:55:01 #67
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104277417
Eigenlijk moet de belastingdienst eens controleren bij de Burger King, daar krijg ik steeds bonnejtes met 11 cent btw op 2 euro, 6% is toch echt 12 cent :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_104277438
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 02:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Eigenlijk moet de belastingdienst eens controleren bij de Burger King, daar krijg ik steeds bonnejtes met 11 cent btw op 2 euro, 6% is toch echt 12 cent :')
dat zullen ze vast met een andere kostenpost ofzo rechttrekken..
  zaterdag 12 november 2011 @ 09:46:03 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_104278884
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 00:03 schreef Yannick567 het volgende:
Denk trouwens dat er ooit in de verdere toekomst, als menig restaurant over is op van die bestelzuilen er een streepjescode op komt zodat je ze daar ook kunt scannen en je dan toch echt een bonnetje nodig hebt. Of ze dat ook verder gaan ontwikkelen bij kassa's enzo weet ik niet :+
Dat zou ideaal zijn, dan flikker ik gewoon een jpeg-je van de bonnen op mijn telefoon :P
pi_104285139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 00:03 schreef Yannick567 het volgende:
Die bonnetjes moeten in principe bewaard worden, belastingtechnisch verhaal geloof ik. 'Als' er ooit een inspectie komt van weet ik veel wat voor instantie dan moet je die bonnen kunnen overhandigen als bewijs dat je producten met korting hebt verkocht ofzo, iets in die richting was het geloof ik.
Ik denk van niet. Die (voordeel)bonnetjes heeft de BD niets aan. Denk je dat ze al die verkreukelde bonnetjes gaan controleren. Op de bon die uit de kassa wordt uitgedraaid staat een code zoals DM. Die DM staat voor voordeelbon. Staat gewoon allemaal netjes geboekt.
pi_104383696
mcdeluxe *O*
pi_104525044
vandaag bij de mac geweest in A'dam, ik voelde me haast bedreigd door de medewerker achter de counter... niet door z'n woorden maar door zijn non-verbale communicatie; die blik van, zo strak, fel en emotieloos dat mijn burger vervolgens nergens meer naar smaakte en dat ik er achteraf van baal dat ik dit restaurant omzet bezorgde (principe kwestie, niet om t geld)

heb nog nooit zoiets meegemaakt...

zo, dat moest er ff uit
pi_104525072
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef LSDreamer het volgende:
vandaag bij de mac geweest in A'dam, ik voelde me haast bedreigd door de medewerker achter de counter... niet door z'n woorden maar door zijn non-verbale communicatie; die blik van, zo strak, fel en emotieloos dat mijn burger vervolgens nergens meer naar smaakte en dat ik er achteraf van baal dat ik dit restaurant omzet bezorgde (principe kwestie, niet om t geld)

heb nog nooit zoiets meegemaakt...

zo, dat moest er ff uit
dude, je komt niet bij de mcdonalds voor de gezelligheid en ambiance hoor :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104527843
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef LSDreamer het volgende:
vandaag bij de mac geweest in A'dam, ik voelde me haast bedreigd door de medewerker achter de counter... niet door z'n woorden maar door zijn non-verbale communicatie; die blik van, zo strak, fel en emotieloos dat mijn burger vervolgens nergens meer naar smaakte en dat ik er achteraf van baal dat ik dit restaurant omzet bezorgde (principe kwestie, niet om t geld)

heb nog nooit zoiets meegemaakt...

zo, dat moest er ff uit
Licht dat wellicht aan je nick? :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104528355
Ik heb een businesskaartje gekregen van de lokale McDonalds. Daarmee krijg je 15% korting op alles wat je via de McDrive haalt.
Zijn er meer vestigingen die dat doen?
Definitely not CIA
pi_104529040
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef capricia het volgende:
Ik heb een businesskaartje gekregen van de lokale McDonalds. Daarmee krijg je 15% korting op alles wat je via de McDrive haalt.
Zijn er meer vestigingen die dat doen?
Ja de McDonald's in Hengelo deed dat ook. Maar wij kregen in de winkel structureel te weinig van die kaartjes geleverd :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104532357
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef capricia het volgende:
Ik heb een businesskaartje gekregen van de lokale McDonalds. Daarmee krijg je 15% korting op alles wat je via de McDrive haalt.
Zijn er meer vestigingen die dat doen?
Wellicht een lokale actie ja, zijn wel meer restaurants die zulke kaartjes hebben.
pi_104540211
Is er al een recept uitgedokterd voor die verrukkelijk lekkere gele hollandse mcdonalds mayonaise?!?!
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_104541516
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef heracles het volgende:
Is er al een recept uitgedokterd voor die verrukkelijk lekkere gele hollandse mcdonalds mayonaise?!?!
het schijnt dat de madsaus van de AH het dichst in de buurt komt :)
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:06:29 #80
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104545085
je hebt ze ook bij andere winkels hoor.
BAM dit is 3KB
pi_104548787
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:06 schreef Loll het volgende:
je hebt ze ook bij andere winkels hoor.
Het gaat volgens mij om de huismerkvariant van de AH, niet zo specifiek om MadSauce
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104550540
Ik heb de 1955 nog maar een keer geprobeerd om goed te kunnen oordelen maar ik blijf bij mijn standpunt.

Een droger burger, tomaat (ja die kan eraf), 1 zielig plakje bacon en thats it.
Nee het is niet mijn ding, mis de big tasty ;(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 19 november 2011 @ 15:39:44 #83
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104553132
ik hou van die bonnen vanavond ff lekker van eten met vrienden.
BAM dit is 3KB
pi_104554747
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 02:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

het schijnt dat de madsaus van de AH het dichst in de buurt komt :)
Ik bedoel eigenlijk een recept om het zelf te maken. Ik denk dat er meer mosterd en peterselie in zit.
Hoe maak je mad mcdonalds sauce van gewone mayo. Remoulade saus schijnt in de buurt te liggen qua uiterlijk en smaak maar er zitten ingredienten in remoulade saus waarvan ik denk dat ze niet in de mcdonald saus zullen zitten zoals augurk en kappertjes.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_104554962
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:35 schreef heracles het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk een recept om het zelf te maken. Ik denk dat er meer mosterd en peterselie in zit.
Hoe maak je mad mcdonalds sauce van gewone mayo. Remoulade saus schijnt in de buurt te liggen qua uiterlijk en smaak maar er zitten ingredienten in remoulade saus waarvan ik denk dat ze niet in de mcdonald saus zullen zitten zoals augurk en kappertjes.
Bedoel je de saus op de Big Mac?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104555149
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je de saus op de Big Mac?
Nee. Dat gele spul met groene spikkeltjes voor de patat
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_104556761
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:48 schreef heracles het volgende:

[..]

Nee. Dat gele spul met groene spikkeltjes voor de patat
Maar remouladesaus lijkt toch totaal niet op de frietsaus van McDonald's?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104660361
Worden er Nederlandse McDonald's restaurants van voorraden voorzien vanuit Duitse magazijnen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104662415
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
Worden er Nederlandse McDonald's restaurants van voorraden voorzien vanuit Duitse magazijnen?
Uuh hoebedoel je dat? Het vlees voor de hamburgers komen uit Duitsland.
pi_104670693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Uuh hoebedoel je dat? Het vlees voor de hamburgers komen uit Duitsland.
Hoe bedoel je dat, ja? :+
Het vlees komt uit Duitsland, brood komt uit België. Alle 'verse' ingrediënten (tomaat, salademix e.d.) komen gewoon uit Nederland. Droogproducten zoals bijv. doosjes komen ook uit het buitenland als ik me niet vergis, waarvandaan precies weet ik niet.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:02:29 #91
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_104671875
WTF dat brood van die filet-o-fish? Dat glanst en is plakkerig en raar
pi_104672187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef ErkendFokker het volgende:
WTF dat brood van die filet-o-fish? Dat glanst en is plakkerig en raar
Het broodje wordt eerst gestoomd ;)
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:13:09 #93
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_104672207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Het broodje wordt eerst gestoomd ;)
het plakte vast aan mijn tanden, niet ok
pi_104672657
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:16 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb de 1955 nog maar een keer geprobeerd om goed te kunnen oordelen maar ik blijf bij mijn standpunt.

Een droger burger, tomaat (ja die kan eraf), 1 zielig plakje bacon en thats it.
Nee het is niet mijn ding, mis de big tasty ;(
Ik vind hem oprecht smerig. Big tasty was voor mij de beste burger uit het assortiment....
pi_104674121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:21 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, ja? :+
Het vlees komt uit Duitsland, brood komt uit België. Alle 'verse' ingrediënten (tomaat, salademix e.d.) komen gewoon uit Nederland. Droogproducten zoals bijv. doosjes komen ook uit het buitenland als ik me niet vergis, waarvandaan precies weet ik niet.
Maar die voorraden gaan vanuit Duitsland toch eerst naar een distributiecentum in Nederland voordat ze naar de restaurants gaan?

Zag gister vlakbij de grensovergang een Nederlandse HAVI vrachtwagen rijden. En was benieuwd wat zo'n vrachtwagen daar moet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104738586
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef Physics het volgende:

[..]

Ik vind hem oprecht smerig. Big tasty was voor mij de beste burger uit het assortiment....
Idd, die chicken sate geprobeerd maar dat is ook een fiasco.
Alleen de big mac is nog aardig, maar dan ga ik liever naar de BK.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104764350


verkopen ze helaas niet overal meer. Moet er tegenwoordig echt voor zoeken. Laatst iig nog tegengekomen bij de makro.
pi_104767502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:30 schreef Daanus het volgende:
[ afbeelding ]

verkopen ze helaas niet overal meer. Moet er tegenwoordig echt voor zoeken. Laatst iig nog tegengekomen bij de makro.
AH heeft ze sowieso nog in het assortiment.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104767636
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

AH heeft ze sowieso nog in het assortiment.
AH heeft er ook een huismerk versie van. Aldi heeft er nu ook eentje.
pi_104767684
Sowieso zal die van de Mac zelf altijd beter blijven omdat het in veel te kleine bakjes zit.

Een hele fles is gelijk niet meer leuk.
pi_104769268
Ja Remia of Calve het ook zon american saus, maar die is echt niet te nassen.
pi_104784153
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar die voorraden gaan vanuit Duitsland toch eerst naar een distributiecentum in Nederland voordat ze naar de restaurants gaan?

Zag gister vlakbij de grensovergang een Nederlandse HAVI vrachtwagen rijden. En was benieuwd wat zo'n vrachtwagen daar moet.
Die gaan eerst naar een DC ja, dat zit in Amersfoort. HAVI is een internationaal bedrijf, zit ook in Duitsland. Rijden wel eens over en weer ja :+
'Binnenkort' verdwijnt de bekende 'rode vrachtwagen van McDonald's', ze worden allemaal wit. Iets met HAVI dat ook aan andere klanten levert dan McDonald's geloof ik.

En over die frietsaus gesproken, die frietsaus die wij hebben, hebben ze ook in België, maar dan in kuipjes van 30ml. Misschien dat wij die ooit ook krijgen? :9
pi_104784559
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Die gaan eerst naar een DC ja, dat zit in Amersfoort. HAVI is een internationaal bedrijf, zit ook in Duitsland. Rijden wel eens over en weer ja :+
'Binnenkort' verdwijnt de bekende 'rode vrachtwagen van McDonald's', ze worden allemaal wit. Iets met HAVI dat ook aan andere klanten levert dan McDonald's geloof ik.

En over die frietsaus gesproken, die frietsaus die wij hebben, hebben ze ook in België, maar dan in kuipjes van 30ml. Misschien dat wij die ooit ook krijgen? :9
McDonald's Duitsland heeft andere vrachtwagens dan McDonald's Nederland ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104787175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar die voorraden gaan vanuit Duitsland toch eerst naar een distributiecentum in Nederland voordat ze naar de restaurants gaan?

Zag gister vlakbij de grensovergang een Nederlandse HAVI vrachtwagen rijden. En was benieuwd wat zo'n vrachtwagen daar moet.
Zou heel goed kunnen dat HAVI het vlees zelf op haalt, het gebeurd iig met de fristi en chocomelk die worden gehaald in België. De frietsaus komt uit Nederland, uit welke plaats ben ik zo vergeten.

En alle vrachtwagens worden wit inderdaad, omdat HAVI ook BP bevoorraad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2011 23:50:34 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:01:10 #105
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_105083283
Verkopen ze bij de McDonalds nog warme appelflappen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_105083302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Verkopen ze bij de McDonalds nog warme appelflappen?
Wel bij de Duitse vestigingen
pi_105106322
Duitsland is BIERRR bij de Mac!!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 3 december 2011 @ 00:19:06 #108
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105122409
En free refills :D Of niet meer?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 3 december 2011 @ 00:34:44 #109
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_105122927
waneer zijn er weer nieuwe acties?
BAM dit is 3KB
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:14:57 #110
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_105127219
Ik heb nu zin in Mc. :(
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_105218031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Wel bij de Duitse vestigingen
Die hebben ze in Engeland ook, en nu tijdens een lopende campagne ook warme kersenflappen :9
pi_105219779
Net voor de 2e keer McDeluxe en patatjes op. McDeluxe is goed ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 5 december 2011 @ 19:18:11 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105220010
Gisteren weer wat calorieën naar binnen zitten werken. :9~
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105220073
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef MacorgaZ het volgende:
En free refills :D Of niet meer?
in Ahaus waar ik laatst was niet.
pi_105220453
Deze kwam ik tegen:
http://michielveenstra.tu(...)e-commercial-dit-van

Free refill is niet overal in Duitsland.
In Nederland gaat dit ook niet komen, zit niet in de 'formule' van McD die ze in Nederland voeren heb ik wel eens horen zeggen :+
pi_105224191
quote:
Hijs goed :D
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_105227028
De fabriek in Duitsland waar de hamburgers van McDonald's vandaan komen is in deze aflevering van de Keuringsdienst van Waarde te zien. Ongeveer bij de 7 minuten begint het.

http://player.omroep.nl/?aflID=8030954
pi_105257153
Vanaf vandaag hebben we de Feestmaand campagne.
Niet heel veel bijzonders, net als vorig jaar. Milkshake Caramel/Machiato, McFlurry Magnum Brownie en de garnalen. Helaas niet met cocktailsaus dit jaar.
Oja, voor de fans van de Milkshake Banaan ook goed nieuws, die is weer terug :+ Als ik me niet vergis zijn Mango-passievrucht en Kokos eruit.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:14:57 #119
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105259006
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:15 schreef Mylene het volgende:
De fabriek in Duitsland waar de hamburgers van McDonald's vandaan komen is in deze aflevering van de Keuringsdienst van Waarde te zien. Ongeveer bij de 7 minuten begint het.

http://player.omroep.nl/?aflID=8030954
Die kerel van de Unox is maar een rare boer. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105259616
Garnalen... Die waren er nog niet :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105262681
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Garnalen... Die waren er nog niet :P
Wel jammer dat er dit jaar geen cocktailsaus is, was wel lekker :9
pi_105263859
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag hebben we de Feestmaand campagne.
Niet heel veel bijzonders, net als vorig jaar. Milkshake Caramel/Machiato, McFlurry Magnum Brownie en de garnalen. Helaas niet met cocktailsaus dit jaar.
Oja, voor de fans van de Milkshake Banaan ook goed nieuws, die is weer terug :+ Als ik me niet vergis zijn Mango-passievrucht en Kokos eruit.
Wat karig weer :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105263930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat karig weer :?
Tsja.. het zijn wel eens 'vettere' jaren geweest ja, weet ook niet waarom :9
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:44:44 #124
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_105272146
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag hebben we de Feestmaand campagne.
Niet heel veel bijzonders, net als vorig jaar. Milkshake Caramel/Machiato, McFlurry Magnum Brownie en de garnalen. Helaas niet met cocktailsaus dit jaar.
Oja, voor de fans van de Milkshake Banaan ook goed nieuws, die is weer terug :+ Als ik me niet vergis zijn Mango-passievrucht en Kokos eruit.
Geen Big Tasty terug dus? Dát zou past een feestmaand zijn, als die terug zou komen :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_105272452
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Tsja.. het zijn wel eens 'vettere' jaren geweest ja, weet ook niet waarom :9
Sowieso heeft McDonald's Nederland erg weinig specials meer... Vroegah was het een "maand" op een maand af...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:16:00 #126
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_105274124
Deze week ga ik de McFlurry Brownie + Milkshake Caramel uitproberen. Lijkt me lekker.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_105275970
net ff bij de McD geweest voor een avondhap..

2 menus gehaalt.. de 1955 en de quaterpounder.. eenmaal thuis.. ( 4 min later ) vol verwachting aanvallen..

slappe uberzoute friet :/
en de burgers waren ook alles behalve warm :|

volgende keer bestel ik ze dus wel zonder een ingredient.. dan krijg ik tenminste wel versgebakken burgers.. :|
pi_105276919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sowieso heeft McDonald's Nederland erg weinig specials meer... Vroegah was het een "maand" op een maand af...
Ik mag er nog niet veel over zeggen, maar begin volgend jaar (februari) komen er 2 nieuwe acties :+
pi_105277611
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag hebben we de Feestmaand campagne.
Niet heel veel bijzonders, net als vorig jaar. Milkshake Caramel/Machiato, McFlurry Magnum Brownie en de garnalen. Helaas niet met cocktailsaus dit jaar.
Oja, voor de fans van de Milkshake Banaan ook goed nieuws, die is weer terug :+ Als ik me niet vergis zijn Mango-passievrucht en Kokos eruit.
zo. ze zijn wakker geworden van hun droomwereld dat speciale smaken goed zouden zijn? :+
pi_105277652
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik mag er nog niet veel over zeggen, maar begin volgend jaar (februari) komen er 2 nieuwe acties :+
naja is meer als de mac in disney doet, die heeft volgens mij al minimaal 3 a 4 jaar hetzelfde menu :')
pi_105278653
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef mschol het volgende:

[..]

naja is meer als de mac in disney doet, die heeft volgens mij al minimaal 3 a 4 jaar hetzelfde menu :')
Logisch, die kunnen die acties niet aan daar hoor. Massa's mensen daar, altijd druk. Niet normaal :+
pi_105278767
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:14 schreef mschol het volgende:

[..]

zo. ze zijn wakker geworden van hun droomwereld dat speciale smaken goed zouden zijn? :+
WOEI!

laat ze maar meer smaken in het asortiment nemen :-D

gewoon de 4 basics + 2 specials oid?
pi_105279797
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Logisch, die kunnen die acties niet aan daar hoor. Massa's mensen daar, altijd druk. Niet normaal :+
ik weet het, vind het wel jammer eigenlijk, al is het maar eens per jaar een andere soort burger..
pi_105279820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

WOEI!

laat ze maar meer smaken in het asortiment nemen :-D

gewoon de 4 basics + 2 specials oid?
daar zou ik niks tegen hebben, maar de basic smaken moeten ze niet gaan vervangen door specials, dat vind ik zo suf..
pi_105280051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef mschol het volgende:

[..]

daar zou ik niks tegen hebben, maar de basic smaken moeten ze niet gaan vervangen door specials, dat vind ik zo suf..
ja ik ook :|

desnoods zorg je dat je 8 smaken kan tappen.. kan je evt naast de 4 Basics ook een andere ( goedlopende ) smaak wat langer er in houden naast je nieuwe specials :)
pi_105285793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef mschol het volgende:

[..]

daar zou ik niks tegen hebben, maar de basic smaken moeten ze niet gaan vervangen door specials, dat vind ik zo suf..
Wie heeft er besloten dat banaan een basissmaak is dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105286901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie heeft er besloten dat banaan een basissmaak is dan?
die zit al sinds jaar en dag in het assortiment?, en niet alleen bij de mac maar bij (zo goed als) alle fastfood ketens...

dat maakt em nogal een basissmaak..
pi_105287692
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie heeft er besloten dat banaan een basissmaak is dan?
Banaan, Aarbei, Vanille en Chocolade verkopen ze werkelijk waar OVERAL.. oftewel basis assortiment.
pi_105298818
Dat zijn inderdaad basissmaken ja, en een milkshakemachine heeft maar 4 smaakopties. Officieel is de banaan 'de wisselspeler', en zou die eruit gaan voor eventuele andere smaken.
Volgens mij hebben ze er wel eens een onderzoek naar gestart en bleek dat er in Nederland duidelijk meer Milkshakes verkocht werden, vandaar zoveel verschillende smaken :+
  woensdag 7 december 2011 @ 16:25:18 #140
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_105299038
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Logisch, die kunnen die acties niet aan daar hoor. Massa's mensen daar, altijd druk. Niet normaal :+
niet toen ik er was :N
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_105299483
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:25 schreef The_Hives het volgende:

[..]

niet toen ik er was :N
Bijna altijd dan :9
  woensdag 7 december 2011 @ 16:46:23 #142
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105299754
Vandaag bij de AH even een knijpfles met die American Fries saus gehaald. Ze hadden Mad Sauce en AH, maar ik probeer eerst die van AH want die was een stuk goedkoper. Als die tegenvalt kan ik altijd nog de Mad Sauce nemen :)
  woensdag 7 december 2011 @ 16:52:57 #143
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_105300021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:38 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Bijna altijd dan :9
ik was er toen het in Frankrijk vakantie was. Voor de achtbanen stonden voortdurend rijen van meer dan 2 of 3 uur. Bij de MacD was het altijd rustig
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_105301013
quote:
12s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ik was er toen het in Frankrijk vakantie was. Voor de achtbanen stonden voortdurend rijen van meer dan 2 of 3 uur. Bij de MacD was het altijd rustig
ik ben blij dat er geen vakantie is als ik er ben... _O-
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:13:51 #145
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_105385195
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag bij de AH even een knijpfles met die American Fries saus gehaald. Ze hadden Mad Sauce en AH, maar ik probeer eerst die van AH want die was een stuk goedkoper. Als die tegenvalt kan ik altijd nog de Mad Sauce nemen :)
En de conclusie is?
pi_105387335
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze week ga ik de McFlurry Brownie + Milkshake Caramel uitproberen. Lijkt me lekker.
Die eerste heb ik woensdagavond gehad; ondankt de gigantische chocoladegeur was het gelukkig niet zo 'machtig' als die geur doet vermoeden. Daarbij een McDeluxe; goed te eten maar apart lekker? Neuh, ik vind de burgers allemaal wel heel veel op elkaar lijken/smaken.

En is die Milkshake wat? Een milkshake + caramel lijkt me een erg zoete combi namelijk...

Nu moet ik eens de Big Mac uitproberen, kan me niet herinneren dat ik die ooit heb gehad :@
pi_105391079
De mc in Duitsland heeft een chickenburger met appelsaus... en een soort extra luxe dubbele cheeseburger :o
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105391547
Sinds de uber goed vullende BIg Tasty eruit is, heb ik geen reden meer om naar McD te gaan. Nu ga ik naar de BK voor een double Whopper.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:46:38 #149
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105391974
Ik heb hetzelfde ja, de Big Tasty was echt zo lekker _O_ maar nu haal ik gewoon zo'n 2 euro-menu bij de Burger King (zo'n euroknaller-hamburger + patat + cola), soms nog een 2e menu erbij of een Whopper ofzo.
Echt jammer dat de Big Tasty weg is ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:57:30 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105392692
Big King xxl met bacon is beter dan de biggentaste
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105394086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb hetzelfde ja, de Big Tasty was echt zo lekker _O_ maar nu haal ik gewoon zo'n 2 euro-menu bij de Burger King (zo'n euroknaller-hamburger + patat + cola), soms nog een 2e menu erbij of een Whopper ofzo.
Echt jammer dat de Big Tasty weg is ;(
Komt wel weer terug ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:22:48 #152
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105394305
Hij had sowieso niet weggemoeten, en anders niet zo lang, het is nu al maandenlang zo :{
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_105394360
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
De mc in Duitsland heeft een chickenburger met appelsaus... en een soort extra luxe dubbele cheeseburger :o
Kip met appelsaus.. hm. :9 Dat klinkt interessant :+
pi_105396044
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Kip met appelsaus.. hm. :9 Dat klinkt interessant :+
En daarvoor hadden ze de McCordonBleu weer... :9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105487507
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij had sowieso niet weggemoeten, en anders niet zo lang, het is nu al maandenlang zo :{
er zijn mensen die er door weg blijven..
of ze bestellen geen 1955 in de hoop dat ie terugkomt :)
pi_105605656
Jezus wat is die 1955 goor. Één van de goorste burgers die ik heb gehad bij de mac. Het probleem is ook dat je al snel een lauwe burger krijgt. Een Big Tasty is zelfs lauw nog wel weg te krijgen, maar zo'n burger met verlepte sla, lauwe, slappe, snotterige ui en een schamel plakje bacon? :r Big Tasty was gewoon #winning, dus waarom halen ze juist die uit het assortiment??
pi_105606656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 05:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jezus wat is die 1955 goor. Één van de goorste burgers die ik heb gehad bij de mac. Het probleem is ook dat je al snel een lauwe burger krijgt. Een Big Tasty is zelfs lauw nog wel weg te krijgen, maar zo'n burger met verlepte sla, lauwe, slappe, snotterige ui en een schamel plakje bacon? :r Big Tasty was gewoon #winning, dus waarom halen ze juist die uit het assortiment??
bel met mcdonalds
pi_105607962
in frankrijk hadden ze de CBO, die was eigenlijk best baas :D
pi_105610080
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:01 schreef mschol het volgende:
in frankrijk hadden ze de CBO, die was eigenlijk best baas :D
:Y
pi_105621539
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:01 schreef mschol het volgende:
in frankrijk hadden ze de CBO, die was eigenlijk best baas :D
België heeft 'm ook nog volgens mij
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_105621804
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef JustinK het volgende:

[..]

België heeft 'm ook nog volgens mij
Jep hebben ze. En ook de New York Crispy.
Ja en dus?
pi_105621964
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef JustinK het volgende:

[..]

België heeft 'm ook nog volgens mij
En Duitsland ook :P
pi_105625421
Eigenlijk dus ieder land behalve NL :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105632164
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Eigenlijk dus ieder land behalve NL :P
NL moet weer eens apart zijn ;(
pi_105632478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef mschol het volgende:

[..]

NL moet weer eens apart zijn ;(
maar wij hebben wel de McKroket :D
pi_105632601
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

maar wij hebben wel de McKroket :D
:r
pi_105633107
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

maar wij hebben wel de McKroket :D
_O-

Als enige! Moet zeggen dat ik die ook niet heel bijzonder vind. Van mij mogen die chicken wings wel weer terug, net als de CBO :Y)
pi_105633475
McKroket is top! Heerlijk tussendoortje of 2 met patat :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 15 december 2011 @ 21:43:22 #169
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_105633684
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
De mc in Duitsland heeft een chickenburger met appelsaus... en een soort extra luxe dubbele cheeseburger :o
Ze hebben daar sowieso altijd hele andere produkten als hier.
3 soorten wraps, thaise burgers heb ik al gezien, aardappelpartjes.

Maar heel belangrijk, de McRib.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_105634218
Algemene menu is overal wel hetzelfde, premium burgers en andere producten zijn wel verschillend ja. Potatoes (aardappelpartjes) zijn hier ooit als actie geweest, die liepen toen zo goed dat ze vast aan het assortiment werden toegevoegd. Toen dat gedaan was liep het voor geen meter meer en zijn ze eruit gehaald :')
Ze zijn wel lekker, en die grote wraps ook trouwens :D
pi_105696882
De fishfilet en garnalen vannacht waren heerlijk :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105697129
Mag ik vragen wat je als 22-jarige verdient bij de MacDonalds?
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:38:11 #173
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105697624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef maartjeh het volgende:
Mag ik vragen wat je als 22-jarige verdient bij de MacDonalds?
Een wraakzuchtige god?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105705749
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef maartjeh het volgende:
Mag ik vragen wat je als 22-jarige verdient bij de MacDonalds?
is dat salaris niet ter hoogte van 2 hamburgers? :+
pi_105705803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:31 schreef mschol het volgende:

[..]

is dat salaris niet ter hoogte van 2 hamburgers? :+
Ik denk rond de 8,30 euro :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 21:35:29 ]
pi_105706660
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik denk rond de 8,30 euro :)
Dankjewel voor je reactie. :) Valt me nog alles mee aangezien je vaak hoort dat het 'zoooo ontzettend weinig' zou betalen. :)
pi_105706821
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:58 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dankjewel voor je reactie. :) Valt me nog alles mee aangezien je vaak hoort dat het 'zoooo ontzettend weinig' zou betalen. :)
Ach..wat is weinig.
Snipperuren en vakantiedagen worden netjes uitbetaald, en ik krijg ook nog een kerstpakket.
Je kan bijna zoveel uur maken als je wil.

Er zullen ongetwijfeld bijbaantjes bestaan waar je wat meer verdient, maar kun je daar ook zoveel uur maken? En je kunt je zelf ook hogerop werken bij de mc, ik ben ook begonnen als medewerker, maar ik ben inmiddels crewtrainer geweest en ben meerdere malen gevraagd om het management te betreden.

Voor meer vragen -> McDonald's Crew #15: Waar de nieuwe crewkleding onderweg is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 22:03:15 ]
pi_106013056
Is de mac vandaag gewoon tot 24:00 open ?
Sappig !!
pi_106013525
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:26 schreef Loontjah het volgende:
Is de mac vandaag gewoon tot 24:00 open ?
Veel macs niet, maar misschien zijn er uitzonderingen.
Eerst denken, dan typen
pi_106013808
Kut, heb honger :(
Sappig !!
pi_106013839
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:46 schreef Loontjah het volgende:
Kut, heb honger :(
thuisbezorgd.nl
Snackbar en Chinees zijn ook nog open
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106014192
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:38 schreef Piger het volgende:

[..]

Veel macs niet, maar misschien zijn er uitzonderingen.
wat een kut iets!

als ik om 0:00 een bigmac wil dan wil ik die !
pi_106014717
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

wat een kut iets!

als ik om 0:00 een bigmac wil dan wil ik die !
Huilebalk :')
  maandag 26 december 2011 @ 00:24:24 #184
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_106045151
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

wat een kut iets!

als ik om 0:00 een bigmac wil dan wil ik die !
Niemand houdt je tegen om wat te willen.
pi_106053774
Is mac vandaag open ?
pi_106053859
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:29 schreef Rijst het volgende:
Is mac vandaag open ?
die was gister vast ook wel open :)
pi_106065510
Verschilt. Meeste zijn 1e kerstdag dicht, sommige ook op 2e kerstdag. Heb best veel telefoontjes gehad vandaag. 'Zijn jullie open vandaag?' :+
  Forum Admin maandag 26 december 2011 @ 20:29:17 #189
232445 crew  Specularium
pi_106065636
quote:
Ik zie geen openingstijden staan.
pi_106069543
quote:
Het lastige is dat sommige restaurants op hun "eigen" website wel de aangepaste openingstijden vermelden, zoals Almelo. Maar anderen, zoals Hengelo, niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Forum Admin maandag 26 december 2011 @ 22:25:51 #191
232445 crew  Specularium
pi_106069820
Het is vooral een gigantische kutsite. De meest relevante info krijg ik via dit topic.
pi_106069843
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef Yannick567 het volgende:
Verschilt. Meeste zijn 1e kerstdag dicht, sommige ook op 2e kerstdag. Heb best veel telefoontjes gehad vandaag. 'Zijn jullie open vandaag?' :+
Bellen naar de Mac met kerst, wat ben je dan voor pauper _O-
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Forum Admin maandag 26 december 2011 @ 22:30:23 #193
232445 crew  Specularium
pi_106069974
Waarom niet?
Het smaakt elke dag hetzelfde.
pi_106091345
Elk restaurant is 'verantwoordelijk' voor zijn eigen website. Meestal mcdonalds<plaats>.nl. Aan het restaurant zelf de keuze of ze er wat mee doen uiteraard :+
pi_106119610
kom er net achter dat ik op 31december sluit heb _O- ..
doen jullie nog wat met oud en nieuw? of moeten jullie ook werken?
pi_106123808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef HBzonderkaas het volgende:
kom er net achter dat ik op 31december sluit heb _O- ..
doen jullie nog wat met oud en nieuw? of moeten jullie ook werken?
Werken tot 18:00, geopend tot 17:00. Dan nog een drankje doen met sluitploeg in de lobby, en dan op huis aan :+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 01:24:41 #197
252108 Len93
That's what she said.
pi_106513461
Vandaag 120km gereden naar Duitsland voor een Big Tasty, is ie daar ook uit het assortiment - nou ja, in Isseltburg - verder is mijn Duits niet bepaald van topniveau dus ik kreeg niet helemaal door wat ze te lullen had over de intercom, wellicht was ie alleen daar d'ruit - het staat namelijk nog wel op de website.

Tevens ging ik niet alleen voor de Big Tasty, had ook andere zaken. :X
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_106513916
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Len93 het volgende:
Vandaag 120km gereden naar Duitsland voor een Big Tasty, is ie daar ook uit het assortiment - nou ja, in Isseltburg - verder is mijn Duits niet bepaald van topniveau dus ik kreeg niet helemaal door wat ze te lullen had over de intercom, wellicht was ie alleen daar d'ruit - het staat namelijk nog wel op de website.

Tevens ging ik niet alleen voor de Big Tasty, had ook andere zaken. :X

Das lullig zeg.... misschien was ie uitverkocht. Gelukkig ging je voor andere zaken anders ging ik me zorgen maken ;).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 01:52:16 #199
252108 Len93
That's what she said.
pi_106514386
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Das lullig zeg.... misschien was ie uitverkocht. Gelukkig ging je voor andere zaken anders ging ik me zorgen maken ;).
Die krengen zijn goddelijk, gelukkig twee weken terug ook in Duitsland en er toen wel twee gehaald - net op 't laatst, blijkt. :p
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_106515172
Ik vind het ook de lekkerste burger! Mag toch wel hopen dat ie gauw weer de 1955 wegschopt!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 03:58:08 #201
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106517086
Big Tasty _O_ :9~
1955 :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106518717
1955 is prima
alleen is de BT net iets lekkerder ;P
pi_106536607
Big tasty moet terug komen ben de 1955 al zat.
pi_106537461
Als de BT uitkomt, ga ik naarde maccie weer. Tot dan ga ik er niet heen :P
pi_106537722
De 1955 heeft zeker sinds dat jaar in de kelder gelegen dat die zo vies smaakt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_106538248
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
De 1955 heeft zeker sinds dat jaar in de kelder gelegen dat die zo vies smaakt.
ach.. de BT krijgt het (iig bij de filialen waar ik naar toe ga) altijd voorelkaar om eruit te zien alsof ze uit de prullenbak worden gevist..
pi_106538452
^ Geldt voor alles uit de Mac. :)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_106538713
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:03 schreef xminator het volgende:
Als de BT uitkomt, ga ik naarde maccie weer. Tot dan ga ik er niet heen :P
Nou... wel toevallig dat ik sinds het vertrek van de BT veeeeel minder naar de mac ga. Voorheen was 1x per week en soms 2x 'normaal' en nu haal ik 1x per maand een broodje denk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106538839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
^ Geldt voor alles uit de Mac. :)
:N

de BT spande echt de kroon, dat het er niet uitziet als op het plaatje: oke, maar de BT was echt meer dan een overtreffende trap...

terwijl de rest er iig redelijk normaal uitziet..
(en ja, ik heb b.v. ook burgers van de BK gezien, en die zien er idd nog beter uit)
pi_106540563
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nou... wel toevallig dat ik sinds het vertrek van de BT veeeeel minder naar de mac ga. Voorheen was 1x per week en soms 2x 'normaal' en nu haal ik 1x per maand een broodje denk.
Hoezo is het toevallig? Gaat het onbewust?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:21:59 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_106540650
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nou... wel toevallig dat ik sinds het vertrek van de BT veeeeel minder naar de mac ga. Voorheen was 1x per week en soms 2x 'normaal' en nu haal ik 1x per maand een broodje denk.
1x per week naar de mac, serieus? :o
pi_106540700
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

1x per week naar de mac, serieus? :o
Hoeft toch ook niet altijd heel veel te zijn wat je er haalt.
pi_106540874
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

1x per week naar de mac, serieus? :o
Altijd een lekkere side salade voor een euro :D
pi_106541217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoezo is het toevallig? Gaat het onbewust?
Geen idee :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

1x per week naar de mac, serieus? :o
:Y Ja nam dan altijd 2 kroketten als lunch :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Altijd een lekkere side salade voor een euro :D
Die zijn alleen lekker met caesar dressing, niet die vieze balsamico.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 8 januari 2012 @ 00:12:49 #215
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_106545730
De Big Tasty was de enige reden dat ik een aantal keer per jaar naar de Mac ging. Ik heb vandaag de 1955 gehad, wat was die ranzig zeg :r
pi_106546596
Wat heeft iedereen toch tegen de 1955... is gewoon een lekkere burger. Niks mis mee.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_106546736
denk je ook weer es bij de McD te eten..

dit keer zoutloze friet de helft nog echt warm de andere helft koud :?

de 1955 met TEVEEL saus... proefde alleen saus en de rest niet :/

toen nog een quaterpounder.. ook die was royaal besaust.. :/ weer meer saus smaak dan burger :(
pi_106546901
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:36 schreef JustinK het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen de 1955... is gewoon een lekkere burger. Niks mis mee.
Vind jij.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 8 januari 2012 @ 09:57:43 #219
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106552265
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
denk je ook weer es bij de McD te eten..

dit keer zoutloze friet de helft nog echt warm de andere helft koud :?

de 1955 met TEVEEL saus... proefde alleen saus en de rest niet :/

toen nog een quaterpounder.. ook die was royaal besaust.. :/ weer meer saus smaak dan burger :(
Welk filiaal was dat?

Zoals eerder gezegd in het topic, je moet ook echt mazzel hebben dat er een goede manager zit bij zo'n tent die echt kwaliteit eist van zijn werknemers en producten.
pi_106552313
Wat zijn eigenlijk de beste Mac filialen in NL? Is daar een ranglijst voor?
pi_106553654
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:02 schreef Selestha het volgende:
Wat zijn eigenlijk de beste Mac filialen in NL? Is daar een ranglijst voor?
Jep daar is een ranglijst voor!

Elke (2) maand bezoekt een "mystery guest" elk restaurant (restaurant en drive) en vult een formulier in.
Hoe snel krijgt diegene zijn bestelling?
Is het eten warm en vers?
Hoe ziet het restaurant eruit?
Hoe ziet het op de parkeerplaats eruit?

Dat zijn enkele punten, en daar wordt een ranglijst van gemaakt. Geen idee wie bovenaan staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 15:35:51 ]
pi_106561784
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:02 schreef Selestha het volgende:
Wat zijn eigenlijk de beste Mac filialen in NL? Is daar een ranglijst voor?
Dacht dat McD Veldhoven altijd wel goed scoort. Verder is er geen pijl op te trekken volgens mij
  zondag 8 januari 2012 @ 16:25:05 #223
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_106563948
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:34 schreef Gozert147 het volgende:

[..]

Dacht dat McD Veldhoven altijd wel goed scoort. Verder is er geen pijl op te trekken volgens mij
Geloof me. Daar sta je echt regelmatig lang te wachten (>10 minuten) als je bij de MacDrive staat. Er zijn 3 van die plekken om wat langer te wachten, maar als je 2 grotere auto's hebt, past het al niet meer.
pi_106566113
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:25 schreef Saninl het volgende:

[..]

Geloof me. Daar sta je echt regelmatig lang te wachten (>10 minuten) als je bij de MacDrive staat. Er zijn 3 van die plekken om wat langer te wachten, maar als je 2 grotere auto's hebt, past het al niet meer.
Oh dat zou ik niet weten, maar weet wel dat zij heel netjes zijn, en de regels van McDonalds NL erg streng in acht nemen. Meer dan het gemiddelde McD restaurant in de stad.

Die lijsten over snelheid aan de counter, en de wachttijd in de Drive worden intern gepubliceerd, zodat er 'strijdt' is om het beste restaurant van NL te zijn.
pi_106566320
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Gozert147 het volgende:

[..]

Oh dat zou ik niet weten, maar weet wel dat zij heel netjes zijn, en de regels van McDonalds NL erg streng in acht nemen. Meer dan het gemiddelde McD restaurant in de stad.

Die lijsten over snelheid aan de counter, en de wachttijd in de Drive worden intern gepubliceerd, zodat er 'strijdt' is om het beste restaurant van NL te zijn.
Ik denk niet alleen dat het om strijdt gaat :'). Dat is alleen om de domme medewerkers extra motivatie te geven en de echte doel niet te laten blijken.
  zondag 8 januari 2012 @ 17:40:03 #226
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_106567192
quote:
12s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik denk niet alleen dat het om strijdt gaat :'). Dat is alleen om de domme medewerkers extra motivatie te geven en de echte doel niet te laten blijken.
dat dus.
pi_106576829
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 09:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Welk filiaal was dat?

Zoals eerder gezegd in het topic, je moet ook echt mazzel hebben dat er een goede manager zit bij zo'n tent die echt kwaliteit eist van zijn werknemers en producten.
Drachten A-zeven..
pi_106612498
quote:
McKroket *O*
Komen ze ook in de brievenbus? Want heb hier geen printer -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 19:43:29 #230
34726 Fratz
Max
pi_106612598
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

McKroket *O*
Komen ze ook in de brievenbus? Want heb hier geen printer -O-
Ja, ik heb ze vandaag gekregen!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_106612710
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Fratz het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze vandaag gekregen!
Mooi *O* Ik vandaag niet maar hoop ze nog te zien :).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106614851
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Fratz het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze vandaag gekregen!
Ik had ze van het weekend ook al in de bus :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 9 januari 2012 @ 20:53:05 #233
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_106616697
Leuk die voordeelbonnen. McMuffin 1 euro, nog nooit gezien, maar eens proberen. Warme drank 1 euro ook niet mis :)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_106616827
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Leuk die voordeelbonnen. McMuffin 1 euro, nog nooit gezien, maar eens proberen. Warme drank 1 euro ook niet mis :)
En voor de verandering ook een keer ontbijt erin :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_106618759
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ik had ze van het weekend ook al in de bus :)
Las net dat ze bij de reclamefolders zaten en die kwamen zaterdag en heb ik weggegooid :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106620145
Betersss
Sappig !!
pi_106620659
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Las net dat ze bij de reclamefolders zaten en die kwamen zaterdag en heb ik weggegooid :'(
:o
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_106622212
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef JustinK het volgende:

[..]

En voor de verandering ook een keer ontbijt erin :)
Volgens mij is dat om een beetje 'de strijd' aan te gaan met Hema en Ikea e.d... Als je creatief bent heb je een compleet ontbijt voor 3,-. Zonder de jus d'orange dan.
  maandag 9 januari 2012 @ 22:54:17 #239
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_106623720
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat om een beetje 'de strijd' aan te gaan met Hema en Ikea e.d... Als je creatief bent heb je een compleet ontbijt voor 3,-. Zonder de jus d'orange dan.
Maak er dan een euroknaller van als ze echt een strijd aan willen gaan. Bij HEMA en IKEA hebben ze een ontbijt voor 1 euro met broodje en warme drank. Hier alleen een McMuffin of een warme drank...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_106623840
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:54 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Maak er dan een euroknaller van als ze echt een strijd aan willen gaan. Bij HEMA en IKEA hebben ze een ontbijt voor 1 euro met broodje en warme drank. Hier alleen een McMuffin of een warme drank...
Er zitten 2 bonnen voor een ontbijtproduct op en 2 voor een warme drank :+ Dat gehele ontbijt voor ¤1,- gaat hem niet worden denk ik, iets met franchise enzo.
pi_106624788
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Las net dat ze bij de reclamefolders zaten en die kwamen zaterdag en heb ik weggegooid :'(
weeweewee.mcdonalds.nl
pi_106625485
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

weeweewee.mcdonalds.nl
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

McKroket *O*
Komen ze ook in de brievenbus? Want heb hier geen printer -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106625725
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Download het pfd bestand op je mobiel. En laat het zien als je bij de mc bent :Y
pi_106627038
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Download het pfd bestand op je mobiel. En laat het zien als je bij de mc bent :Y
Oh wist niet dat dat mocht! Vast niet bij 'mijn' Mac gezien ze daar heel erg van de regeltjes zijn...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106627080
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oh wist niet dat dat mocht! Vast niet bij 'mijn' Mac gezien ze daar heel erg van de regeltjes zijn...
Naja, ik zou er als medewerker wel om kunnen lachen en je korting geven :)
maar ja, er zullen vast medewerker zijn die je geen korting geven..
pi_106631923
ik zou wil willen dat de big tasty terug kwam in hamburger vorm en dan gewoon de mc tasty noemen. Ik was al zo lang niet meer bij de mac geweest omdat ik niks meer op kan en het dan ook nog moet overgeven (gastric bypass gehad) Ik had de 1955 gepakt voor uit te proberen dat was afgelopen zaterdag. Had er nog niet de helft van op. Mocht het ooit weer voorkomen dat ik weer naar de mac ga als het zo uitkomt. Dan denk ik dat ik maar voor de 6 nuggetjes ga meestal krijg ik die wel 6 op. En het voordeel is dat ik ze niet over hoef te geven.
pi_106648468
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:05 schreef Riann het volgende:
ik zou wil willen dat de big tasty terug kwam in hamburger vorm en dan gewoon de mc tasty noemen. Ik was al zo lang niet meer bij de mac geweest omdat ik niks meer op kan en het dan ook nog moet overgeven (gastric bypass gehad) Ik had de 1955 gepakt voor uit te proberen dat was afgelopen zaterdag. Had er nog niet de helft van op. Mocht het ooit weer voorkomen dat ik weer naar de mac ga als het zo uitkomt. Dan denk ik dat ik maar voor de 6 nuggetjes ga meestal krijg ik die wel 6 op. En het voordeel is dat ik ze niet over hoef te geven.
Ik moest ook bijna overgeven van die 1955
pi_106665275
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:05 schreef Riann het volgende:
ik zou wil willen dat de big tasty terug kwam in hamburger vorm en dan gewoon de mc tasty noemen. Ik was al zo lang niet meer bij de mac geweest omdat ik niks meer op kan en het dan ook nog moet overgeven (gastric bypass gehad) Ik had de 1955 gepakt voor uit te proberen dat was afgelopen zaterdag. Had er nog niet de helft van op. Mocht het ooit weer voorkomen dat ik weer naar de mac ga als het zo uitkomt. Dan denk ik dat ik maar voor de 6 nuggetjes ga meestal krijg ik die wel 6 op. En het voordeel is dat ik ze niet over hoef te geven.
Meen je dit serieus? Een gastric bypass? En dan nog naar de Mc durven gaan?
pi_106667745
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:15 schreef Thybalt het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Een gastric bypass? En dan nog naar de Mc durven gaan?
Als je een gastic bypass hebt gehad hoef je je eetgewoontes niet te veranderen hoor. Daarvoor is zo'n bypass.
pi_106668206
Ik mis de BT. ;(
Nee.
pi_106668343
quote:
9s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik mis de BT. ;(
ik ook! :'(
Nosce te ipsum.
pi_106668384
Boehoe :'(
pi_106669007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Als je een gastic bypass hebt gehad hoef je je eetgewoontes niet te veranderen hoor. Daarvoor is zo'n bypass.
Natuurlijk wel, je kan dan weinig binnen krijgen dus wat dan word geadviseerd is ervoor te zorgen dat hetgene wat je binnen krijgt voedzaam is. Dus geen nuggets of 1955 burgers.
pi_106670193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Boehoe :'(
Ik huil ook mee, mag dat? :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:13:17 #255
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106672171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Als je een gastic bypass hebt gehad hoef je je eetgewoontes niet te veranderen hoor. Daarvoor is zo'n bypass.
Ja maar dan ben je dus obviously te dik en ben je bereid zo'n draconisch maatregel om af te vallen. Vervolgens ga je naar de McD...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106672355
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:43 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Ik moest ook bijna overgeven van die 1955
Overdrijf niet zo man :')

Ik denk dat het nog wel eventjes duurt voordat de BT weer terug komt de 1955 gaat wel aardig hard ^O^
pi_106672363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 02:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik huil ook mee, mag dat? :'(
Jawel :'(
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:50:16 #258
357555 aartappel
Lekker Aarts lui zijn!!
pi_106679731
Still mis you Big Tasty!!!
pi_106694695
Double cheeseburger _O_
pi_106708796
quote:
18s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef Thybalt het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je kan dan weinig binnen krijgen dus wat dan word geadviseerd is ervoor te zorgen dat hetgene wat je binnen krijgt voedzaam is. Dus geen nuggets of 1955 burgers.
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja maar dan ben je dus obviously te dik en ben je bereid zo'n draconisch maatregel om af te vallen. Vervolgens ga je naar de McD...
Hap hap hap.

Met een Gastric Bypass is dat een enkele hap.
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:11:31 #261
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106709101
Damn, ik check even de HK site van McDonald's, maar daar hebben ze nu een zgn 'Prosperity' Burger (Beef) die er lekker uitziet.


:9 :9 :9
pi_106709318
Vanavond even geweest en besteld een big mac menu.
Vrouwtje roept door de intercom ''ik voer de prijs van een QP menu in wat de prijs van het BM menu klopt momenteel niet, maar u krijgt wel een BM menu.

Ik kreeg uiteraard een QP menu, en ook geen mayonaise, peformance blijft toch triest bij die toko.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_106709733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:11 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, ik check even de HK site van McDonald's, maar daar hebben ze nu een zgn 'Prosperity' Burger (Beef) die er lekker uitziet.
[ afbeelding ]

:9 :9 :9
:9~ :9~ :9~
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:37:13 #264
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106709845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~
... en check die prijs ook voor een menuutje ;) 3 euro! (en volgens mij krijg je daar nog steeds gratis saus erbij!)

Ze hebben s'middags trouwens ook nog value-menu's voor iets van 2 euro ofzo! (BigMac, of 6 nuggets, of Filet-o-Fish, plus fries and drinks!) :D

Hopelijk dat ik eind dit jaar weer in Hong Kong zit, voor langere tijd... :)
pi_106710056
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:11 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, ik check even de HK site van McDonald's, maar daar hebben ze nu een zgn 'Prosperity' Burger (Beef) die er lekker uitziet.
[ afbeelding ]

:9 :9 :9
Heeft wat weg van de McRib!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106710131
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:18 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond even geweest en besteld een big mac menu.
Vrouwtje roept door de intercom ''ik voer de prijs van een QP menu in wat de prijs van het BM menu klopt momenteel niet, maar u krijgt wel een BM menu.

Ik kreeg uiteraard een QP menu, en ook geen mayonaise, peformance blijft toch triest bij die toko.
Tip 1; check gelijk als de bestelling klopt als je de bestelling ontvangt
Tip 2, mocht je stap 1 zijn vergeten bel naar het restaurant. Er zal een passende oplossing komen :)
Tip 3; Scheer niet alle medewerkers over 1 kam.
pi_106710434
Die Deluxe burger van de Mac is eigenlijk gewoon een Whopper.

1955 was echt te smerig voor woorden. Ik moest kokhalzen van die vieze lauwe snotterige ui.
pi_106710495
Kortingsbonnen bij de Duitse MAC:

http://mcdw.ilcdn.net/MDN(...)nalds_gutscheine.pdf

Zitten best leuke bonnen tussen. VB: Big Mac + Mc Chicken in 1 menu voor 6.49.
pi_106710573
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:00 schreef skinflint het volgende:
Die Deluxe burger van de Mac is eigenlijk gewoon een Whopper.
Met komkommer...

En die foto van die Prosperity burger :9. Met twister fries O+.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106711119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Tip 3; Scheer niet alle medewerkers over 1 kam.
Net als dat jullie niet al je klanten over 1 kam scheren? :')
Als je af en toe in het medewerkertopic leest dan is het te treurig voor woorden hoe jullie je klanten af en toe benaderen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106711958
ik zie in de voordeelbonnen de mcmuffin (bacon/ei ontbijtgeval) staan, ontbijt er uberhaupt wel eens iemand bij de mac ? :X
  donderdag 12 januari 2012 @ 02:27:39 #272
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106712295
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 02:04 schreef mschol het volgende:
ik zie in de voordeelbonnen de mcmuffin (bacon/ei ontbijtgeval) staan, ontbijt er uberhaupt wel eens iemand bij de mac ? :X
Niet in NL, nee. In Hong Kong is het vaak wel een fijn alternatief, maar daar eet je sowieso meestal buiten de deur, dus ook de ontbijtjes.

Volgens mij heb je in NL ook nauwelijks verschillende menu's voor het ontbijt.
pi_106712398
Hier alleen een broodje ei en croissant dacht ik, nooit geprobeerd overigens want ei lijkt me echt niet lekker en croissantjes haal ik al bij de (supermarkt)bakker of bak ik zelf.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106712464
ik heb zelf (zoals wellicht duidelijk was) ook nooit bij de mac ontbeten..

ik denk persoonlijk dat ik die mcmuffin nog wel naar binnen zou kunnen krijgen.. maar iets anders zou ik echt veel meer moeite mee hebben....
  donderdag 12 januari 2012 @ 02:48:19 #275
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106712524
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 02:41 schreef mschol het volgende:
ik heb zelf (zoals wellicht duidelijk was) ook nooit bij de mac ontbeten..

ik denk persoonlijk dat ik die mcmuffin nog wel naar binnen zou kunnen krijgen.. maar iets anders zou ik echt veel meer moeite mee hebben....
In Hong Kong hebben ze Hash Browns, die wel lekker zijn, en volgens mij zit er dan een visburgertje bij en drinken. Ik zal het even opzoeken.
pi_106712540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 02:41 schreef mschol het volgende:
ik heb zelf (zoals wellicht duidelijk was) ook nooit bij de mac ontbeten..

ik denk persoonlijk dat ik die mcmuffin nog wel naar binnen zou kunnen krijgen.. maar iets anders zou ik echt veel meer moeite mee hebben....
Kom een keer bij mij ontbijten en je gaat Mac ontbijt echt waarderen _O_ alles kan lekker zijn als ontbijt, als je maar wilt :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 02:56:27 #277
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106712572
Mac in HK heeft 9 verschillende ontbijtjes om uit te kiezen:

- Sausage McMuffins
- Egg McMuffins
- Filet 'o Fish
- Ham and Cheese Burger
- Deluxe Breakfast
- Hotcakes Deluxe Breakfast (pannekoekjes)
- Sausage and Egg Twisty Pasta
- Grilled Chicken Twisty Pasta
- Sausage McMuffin with Egs

... nu heb ik honger :'(
pi_106712656
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
Mac in HK heeft 9 verschillende ontbijtjes om uit te kiezen:

- Sausage McMuffins
- Egg McMuffins
- Filet 'o Fish
- Ham and Cheese Burger
- Deluxe Breakfast
- Hotcakes Deluxe Breakfast (pannekoekjes)
- Sausage and Egg Twisty Pasta
- Grilled Chicken Twisty Pasta
- Sausage McMuffin with Egs

... nu heb ik honger :'(
Oww in dat geval ga ik wel even een ontbijtje halen in HK... Oww wacht...
pi_106712666
Was laatst nog in Duitsland en heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een BIG TASTY te bestellen bij de Mac. Wat een goddelijke burger blijft dat toch.

Maar wanneer komt ie terug in eigen land?! :( :(
Leest een hoop, post een beetje.
  donderdag 12 januari 2012 @ 03:26:39 #280
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106712673
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 03:16 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Oww in dat geval ga ik wel even een ontbijtje halen in HK... Oww wacht...
De insteek was dan ook dat de NLse Mac gewoon VER achterloopt op de kwaliteit van de Mac in Hong Kong ;)
pi_106712675
quote:
16s.gif Op donderdag 12 januari 2012 03:23 schreef Av- het volgende:
Was laatst nog in Duitsland en heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een BIG TASTY te bestellen bij de Mac. Wat een goddelijke burger blijft dat toch.

Maar wanneer komt ie terug in eigen land?! :( :(
Dit topic geeft geen voldoening, alleen maar honger :{
pi_106712694
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 03:27 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Dit topic geeft geen voldoening, alleen maar honger :{
Ik heb nu serieus de neiging om in de auto te stappen en een uur naar Duitsland te rijden voor weer zo'n koningsburger... :'(
Leest een hoop, post een beetje.
pi_106712700
Weet iemand trouwens de reden van het weghalen van de big tasty uit het menu? Iedereen die ik ken vond dat de lekkerste...
  donderdag 12 januari 2012 @ 04:11:48 #284
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106712742
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 03:43 schreef steekhond het volgende:
Weet iemand trouwens de reden van het weghalen van de big tasty uit het menu? Iedereen die ik ken vond dat de lekkerste...
Omdat McD-NL idioten zijn. ;)
pi_106712951
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 03:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De insteek was dan ook dat de NLse Mac gewoon VER achterloopt op de kwaliteit van de Mac in Hong Kong ;)
Zo veel verschillende keuzes werkt in Nederland niet. Je ziet het met veel producten... Cola, Fanta, koekjes, snoepgoed etc in verschillende smaken... Uiteindelijk blijven er maar een paar varianten, omdat de rest gewoon niet goed genoeg verkoopt.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 08:50:19 #286
91830 MaximusTG
pi_106713681
Het is toch gewoon een marketing-truc. Af en toe wisselen van burgers op het menu, kan je weer reclame voor maken. Gaan mensen het toch weer een keer proberen. En dan introduceer je na een jaar een oude bekende weer terug op het menu. Krijg je weer die gang van mensen die dat toch wel gemist hadden en het weer gaan proberen.
Als je als maar hetzelfde menu houdt worden mensen het ook zat hoor.
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:39:23 #287
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_106717223
quote:
9s.gif Op donderdag 12 januari 2012 03:36 schreef Av- het volgende:

[..]

Ik heb nu serieus de neiging om in de auto te stappen en een uur naar Duitsland te rijden voor weer zo'n koningsburger... :'(
Als je gaat neem een Mcrib voor mij mee :D
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_106718643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Tip 1; check gelijk als de bestelling klopt als je de bestelling ontvangt
Tip 2, mocht je stap 1 zijn vergeten bel naar het restaurant. Er zal een passende oplossing komen :)
Tip 3; Scheer niet alle medewerkers over 1 kam.
1. Mcdrive en daar wil ik zo snel mogelijk weg
2. Vriendin is nog even naar binnen gelopen en heeft 2 mayo gehaald
3. het gaat over vestiging Rotterdam-zuid bij de Kuip, daar gaat het gewoon heel vaak fout.

Vroeger gaven ze de mayo en servetjes al bij het raam, waarom doen ze dat niet meer eigenlijk?
Dat was veel makkelijker.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_106718771
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:50 schreef MaximusTG het volgende:
Het is toch gewoon een marketing-truc. Af en toe wisselen van burgers op het menu, kan je weer reclame voor maken. Gaan mensen het toch weer een keer proberen. En dan introduceer je na een jaar een oude bekende weer terug op het menu. Krijg je weer die gang van mensen die dat toch wel gemist hadden en het weer gaan proberen.
Als je als maar hetzelfde menu houdt worden mensen het ook zat hoor.
Variatie bereiken ze toch met de specials, en die zijn best te eten.
De big tasty was een standaard burger en ik kan me niet herinneren dat ze überhaupt aan de burgers hebben gerommeld sinds de big tasty.

Hoelang heeft de big tasty in het menu gezeten? een jaar of 3-4?

Never change a winning team *O*
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_106719077
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:29 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Variatie bereiken ze toch met de specials, en die zijn best te eten.
De big tasty was een standaard burger en ik kan me niet herinneren dat ze überhaupt aan de burgers hebben gerommeld sinds de big tasty.

Hoelang heeft de big tasty in het menu gezeten? een jaar of 3-4?

Never change a winning team *O*
Wanneer heeft McDonalds Nederland voor het laatst specials gehad dan? Dat is ook al even geleden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106720103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wanneer heeft McDonalds Nederland voor het laatst specials gehad dan? Dat is ook al even geleden...
We hebben nu toch die chicken sate ?
Die zit volgens mij niet in het standaard menu.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_106720711
Hadden, hijs al weg.
Is de Deluxe er nog?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106720722
Al sinds september niet meer bij de Mac geweest. Eerlijk gezegd mis ik het niet, maar ja, dat komt ook omdat ze me niets meer te bieden hebben sinds ze de BT eruit hebben gegooid :(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_106720757
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Al sinds september niet meer bij de Mac geweest. Eerlijk gezegd mis ik het niet, maar ja, dat komt ook omdat ze me niets meer te bieden hebben sinds ze de BT eruit hebben gegooid :(
Same.
pi_106720797
Ik snap ze niet.. overal signalen dat de BT terug moet komen en McDonald's is óf blind/doof óf ze zitten de consument gewoon te pesten lijkt wel.

Ja die 1955 loopt maar omdat er geen andere grote burger meer is. Verkoop ze beide en dan weet ik zeker dat de 1955 heel slecht gaat..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106720936
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:11 schreef junkiexp het volgende:

[..]

We hebben nu toch die chicken sate ?
Die zit volgens mij niet in het standaard menu.
Die is destijds ook "standaard" geweest.
Echte specials zoals jaren geleden de Amerikaanse weken of de Olympische weken zijn er al even niet meer geweest.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106720972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik snap ze niet.. overal signalen dat de BT terug moet komen en McDonald's is óf blind/doof óf ze zitten de consument gewoon te pesten lijkt wel.

Ja die 1955 loopt maar omdat er geen andere grote burger meer is. Verkoop ze beide en dan weet ik zeker dat de 1955 heel slecht gaat..
Naja als de 1955 nog steeds loopt waarom zou je dan veranderen. Daarnaast zullen ze ook te maken hebben met bestelde voorraden voor de 1955 die sowieso afgenomen en opgemaakt moeten worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:44:39 #298
302853 themole
graaft totaal door.
pi_106723038
http://www.ed.nl/regio/be(...)=2&sort=asc#reakties

Kan wel vet worden. Dicht bij mijn ouders. :)
Niet altijd serieus
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:46:24 #299
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106723089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Al sinds september niet meer bij de Mac geweest. Eerlijk gezegd mis ik het niet, maar ja, dat komt ook omdat ze me niets meer te bieden hebben sinds ze de BT eruit hebben gegooid :(
Ik ben er afgelopen zondag nog geweest in Rotterdam, maar ik kom er eigenlijk alleen nog maar als ik voordeelbonnen heb. Anders vind ik het eigenlijk te duur.
pi_106724380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik snap ze niet.. overal signalen dat de BT terug moet komen en McDonald's is óf blind/doof óf ze zitten de consument gewoon te pesten lijkt wel.

Ja die 1955 loopt maar omdat er geen andere grote burger meer is. Verkoop ze beide en dan weet ik zeker dat de 1955 heel slecht gaat..
wees daar niet zo zeker van, de 1955 is echt geen slechte burger namelijk..
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:32:06 #301
302853 themole
graaft totaal door.
pi_106724703
McDonald's kijkt gewoon naar verkoopcijfers, als die gelijk blijven houden ze die 1955 nog even. :P
Niet altijd serieus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')