ow, dan is het goedquote:Op donderdag 10 november 2011 15:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het is zonder caramel. (officieel dus)
Er zit helemaal geen caramelsaus in die McFlurry pepernoten..quote:Op donderdag 10 november 2011 11:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
Er zit caramel in jaEn als je dat niet lust kun je toch gewoon zonder bestellen? Ze doen dat apart erin, dezelfde als van de sunday ijsjes.
Er horen ook geen pepernoten inquote:Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen caramelsaus in die McFlurry pepernoten..Raar dat ze dat in bepaalde restaurants wel doen. Hoort niet in ieder geval.
Speciaal voor jou dan. In de flurry kruidnoten zit geen caramelsausquote:Op donderdag 10 november 2011 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er horen ook geen pepernoten in
Haha, wat jij wilquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan. In de flurry kruidnoten zit geen caramelsaus
Of moet ik zeggen schuddebuikjes?
Die Telegraaf is altijd gratis toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
net eindelijk de McDeluxe op. best een lekkere burger alleen niet zo speciaal.
en een euro gedoneerd voor het RonaldMcDonald fonds. kreeg toen een keycord en een Telegraaf
ja maar in de drive moet ik er normaal om vragen en nu gaf ze em samen met het keycord en een bedankjequote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die Telegraaf is altijd gratis toch?
amenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef RedAlert het volgende:
Ik wil graag dat "The big tasty" terugkomt
yep, op de site van mcdonalds.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:46 schreef Saninl het volgende:
Ik heb de bonnen niet gehad, kan je ze downloaden ofzo?
Die bon zit wel op het foldertje wat ik door de bus heb gekregen volgens mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef portabel het volgende:
Ik kreeg in Rotterdam stadionweg bonnen, en zag en een bon die ik niet eerder heb gezien. Dat is dezeDe bon staat niet op de site van mcdonalds.
[ http://img843.imageshack.us/img843/3911/imag00511t.jpg (copy/paste deze link) ]
Zonder caramelsaus issie ook best wel saai eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nouja voor de mensen die het zich afvragen, bij McDonalds Duiven doen ze in ieder geval wel caramel bij de McFlurry pepernoten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef Yannick567 het volgende:
Er hoort inderdaad geen caramelsaus in, maarja, kruidnoten eet je ook niet met caramelsaus toch?En dat bonnetje van 2 BM halen, 1 betalen, is met een reden niet op de online variant. ;-)
Nou en, die eet je normaal toch ook niet met ijs?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef Yannick567 het volgende:
Er hoort inderdaad geen caramelsaus in, maarja, kruidnoten eet je ook niet met caramelsaus toch?En dat bonnetje van 2 BM halen, 1 betalen, is met een reden niet op de online variant. ;-)
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nou en, die eet je normaal toch ook niet met ijs?
Printer is kaduuk hier en ik kan maandag pas weer op het werk printen, ik doe de bonnen wel op mijn telefoon en hoop dat ze het zo slikkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, op de site van mcdonalds.
en in het vorige topic waren 2 plaatjes met de kortingsbonnen geplaatst
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nou en, die eet je normaal toch ook niet met ijs?
Vandaag bij de mcdrive.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Printer is kaduuk hier en ik kan maandag pas weer op het werk printen, ik doe de bonnen wel op mijn telefoon en hoop dat ze het zo slikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |