Die gaan eerst naar een DC ja, dat zit in Amersfoort. HAVI is een internationaal bedrijf, zit ook in Duitsland. Rijden wel eens over en weer jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar die voorraden gaan vanuit Duitsland toch eerst naar een distributiecentum in Nederland voordat ze naar de restaurants gaan?
Zag gister vlakbij de grensovergang een Nederlandse HAVI vrachtwagen rijden. En was benieuwd wat zo'n vrachtwagen daar moet.
McDonald's Duitsland heeft andere vrachtwagens dan McDonald's Nederlandquote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die gaan eerst naar een DC ja, dat zit in Amersfoort. HAVI is een internationaal bedrijf, zit ook in Duitsland. Rijden wel eens over en weer ja
'Binnenkort' verdwijnt de bekende 'rode vrachtwagen van McDonald's', ze worden allemaal wit. Iets met HAVI dat ook aan andere klanten levert dan McDonald's geloof ik.
En over die frietsaus gesproken, die frietsaus die wij hebben, hebben ze ook in België, maar dan in kuipjes van 30ml. Misschien dat wij die ooit ook krijgen?
Zou heel goed kunnen dat HAVI het vlees zelf op haalt, het gebeurd iig met de fristi en chocomelk die worden gehaald in België. De frietsaus komt uit Nederland, uit welke plaats ben ik zo vergeten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar die voorraden gaan vanuit Duitsland toch eerst naar een distributiecentum in Nederland voordat ze naar de restaurants gaan?
Zag gister vlakbij de grensovergang een Nederlandse HAVI vrachtwagen rijden. En was benieuwd wat zo'n vrachtwagen daar moet.
Wel bij de Duitse vestigingenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Verkopen ze bij de McDonalds nog warme appelflappen?
Hijs goedquote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef Yannick567 het volgende:
Deze kwam ik tegen:
http://michielveenstra.tu(...)e-commercial-dit-van
Die kerel van de Unox is maar een rare boer.quote:Op maandag 5 december 2011 21:15 schreef Mylene het volgende:
De fabriek in Duitsland waar de hamburgers van McDonald's vandaan komen is in deze aflevering van de Keuringsdienst van Waarde te zien. Ongeveer bij de 7 minuten begint het.
http://player.omroep.nl/?aflID=8030954
Wel jammer dat er dit jaar geen cocktailsaus is, was wel lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Garnalen... Die waren er nog niet
Wat karig weerquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag hebben we de Feestmaand campagne.
Niet heel veel bijzonders, net als vorig jaar. Milkshake Caramel/Machiato, McFlurry Magnum Brownie en de garnalen. Helaas niet met cocktailsaus dit jaar.
Oja, voor de fans van de Milkshake Banaan ook goed nieuws, die is weer terugAls ik me niet vergis zijn Mango-passievrucht en Kokos eruit.
Geen Big Tasty terug dus? Dát zou past een feestmaand zijn, als die terug zou komenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
Niet heel veel bijzonders, net als vorig jaar. Milkshake Caramel/Machiato, McFlurry Magnum Brownie en de garnalen. Helaas niet met cocktailsaus dit jaar.
Oja, voor de fans van de Milkshake Banaan ook goed nieuws, die is weer terugAls ik me niet vergis zijn Mango-passievrucht en Kokos eruit.
Sowieso heeft McDonald's Nederland erg weinig specials meer... Vroegah was het een "maand" op een maand af...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tsja.. het zijn wel eens 'vettere' jaren geweest ja, weet ook niet waarom
Ik mag er nog niet veel over zeggen, maar begin volgend jaar (februari) komen er 2 nieuwe actiesquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sowieso heeft McDonald's Nederland erg weinig specials meer... Vroegah was het een "maand" op een maand af...
zo. ze zijn wakker geworden van hun droomwereld dat speciale smaken goed zouden zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
naja is meer als de mac in disney doet, die heeft volgens mij al minimaal 3 a 4 jaar hetzelfde menuquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik mag er nog niet veel over zeggen, maar begin volgend jaar (februari) komen er 2 nieuwe acties
Logisch, die kunnen die acties niet aan daar hoor. Massa's mensen daar, altijd druk. Niet normaalquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
naja is meer als de mac in disney doet, die heeft volgens mij al minimaal 3 a 4 jaar hetzelfde menu
WOEI!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
zo. ze zijn wakker geworden van hun droomwereld dat speciale smaken goed zouden zijn?
ik weet het, vind het wel jammer eigenlijk, al is het maar eens per jaar een andere soort burger..quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Logisch, die kunnen die acties niet aan daar hoor. Massa's mensen daar, altijd druk. Niet normaal
daar zou ik niks tegen hebben, maar de basic smaken moeten ze niet gaan vervangen door specials, dat vind ik zo suf..quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
WOEI!
laat ze maar meer smaken in het asortiment nemen :-D
gewoon de 4 basics + 2 specials oid?
ja ik ook :|quote:Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zou ik niks tegen hebben, maar de basic smaken moeten ze niet gaan vervangen door specials, dat vind ik zo suf..
Wie heeft er besloten dat banaan een basissmaak is dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zou ik niks tegen hebben, maar de basic smaken moeten ze niet gaan vervangen door specials, dat vind ik zo suf..
die zit al sinds jaar en dag in het assortiment?, en niet alleen bij de mac maar bij (zo goed als) alle fastfood ketens...quote:Op woensdag 7 december 2011 10:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie heeft er besloten dat banaan een basissmaak is dan?
Banaan, Aarbei, Vanille en Chocolade verkopen ze werkelijk waar OVERAL.. oftewel basis assortiment.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie heeft er besloten dat banaan een basissmaak is dan?
niet toen ik er wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Logisch, die kunnen die acties niet aan daar hoor. Massa's mensen daar, altijd druk. Niet normaal
ik was er toen het in Frankrijk vakantie was. Voor de achtbanen stonden voortdurend rijen van meer dan 2 of 3 uur. Bij de MacD was het altijd rustigquote:
ik ben blij dat er geen vakantie is als ik er ben...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik was er toen het in Frankrijk vakantie was. Voor de achtbanen stonden voortdurend rijen van meer dan 2 of 3 uur. Bij de MacD was het altijd rustig
En de conclusie is?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag bij de AH even een knijpfles met die American Fries saus gehaald. Ze hadden Mad Sauce en AH, maar ik probeer eerst die van AH want die was een stuk goedkoper. Als die tegenvalt kan ik altijd nog de Mad Sauce nemen
Die eerste heb ik woensdagavond gehad; ondankt de gigantische chocoladegeur was het gelukkig niet zo 'machtig' als die geur doet vermoeden. Daarbij een McDeluxe; goed te eten maar apart lekker? Neuh, ik vind de burgers allemaal wel heel veel op elkaar lijken/smaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze week ga ik de McFlurry Brownie + Milkshake Caramel uitproberen. Lijkt me lekker.
Komt wel weer terugquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb hetzelfde ja, de Big Tasty was echt zo lekkermaar nu haal ik gewoon zo'n 2 euro-menu bij de Burger King (zo'n euroknaller-hamburger + patat + cola), soms nog een 2e menu erbij of een Whopper ofzo.
Echt jammer dat de Big Tasty weg is
Kip met appelsaus.. hm.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
De mc in Duitsland heeft een chickenburger met appelsaus... en een soort extra luxe dubbele cheeseburger
En daarvoor hadden ze de McCordonBleu weer...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Kip met appelsaus.. hm.Dat klinkt interessant
er zijn mensen die er door weg blijven..quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij had sowieso niet weggemoeten, en anders niet zo lang, het is nu al maandenlang zo
bel met mcdonaldsquote:Op donderdag 15 december 2011 05:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jezus wat is die 1955 goor. Één van de goorste burgers die ik heb gehad bij de mac. Het probleem is ook dat je al snel een lauwe burger krijgt. Een Big Tasty is zelfs lauw nog wel weg te krijgen, maar zo'n burger met verlepte sla, lauwe, slappe, snotterige ui en een schamel plakje bacon?Big Tasty was gewoon #winning, dus waarom halen ze juist die uit het assortiment??
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:01 schreef mschol het volgende:
in frankrijk hadden ze de CBO, die was eigenlijk best baas
België heeft 'm ook nog volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2011 10:01 schreef mschol het volgende:
in frankrijk hadden ze de CBO, die was eigenlijk best baas
Jep hebben ze. En ook de New York Crispy.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
België heeft 'm ook nog volgens mij
En Duitsland ookquote:Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
België heeft 'm ook nog volgens mij
NL moet weer eens apart zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Eigenlijk dus ieder land behalve NL
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
maar wij hebben wel de McKroket
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
maar wij hebben wel de McKroket
Ze hebben daar sowieso altijd hele andere produkten als hier.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
De mc in Duitsland heeft een chickenburger met appelsaus... en een soort extra luxe dubbele cheeseburger
Een wraakzuchtige god?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef maartjeh het volgende:
Mag ik vragen wat je als 22-jarige verdient bij de MacDonalds?
is dat salaris niet ter hoogte van 2 hamburgers?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef maartjeh het volgende:
Mag ik vragen wat je als 22-jarige verdient bij de MacDonalds?
Ik denk rond de 8,30 euroquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat salaris niet ter hoogte van 2 hamburgers?
Dankjewel voor je reactie.quote:
Ach..wat is weinig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie.Valt me nog alles mee aangezien je vaak hoort dat het 'zoooo ontzettend weinig' zou betalen.
Veel macs niet, maar misschien zijn er uitzonderingen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:26 schreef Loontjah het volgende:
Is de mac vandaag gewoon tot 24:00 open ?
thuisbezorgd.nlquote:
wat een kut iets!quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:38 schreef Piger het volgende:
[..]
Veel macs niet, maar misschien zijn er uitzonderingen.
Huilebalkquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat een kut iets!
als ik om 0:00 een bigmac wil dan wil ik die !
Niemand houdt je tegen om wat te willen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat een kut iets!
als ik om 0:00 een bigmac wil dan wil ik die !
Ik zie geen openingstijden staan.quote:Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.mcdonalds.nl/restaurants/Zoek+een+restaurant/
Het lastige is dat sommige restaurants op hun "eigen" website wel de aangepaste openingstijden vermelden, zoals Almelo. Maar anderen, zoals Hengelo, niet...quote:Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.mcdonalds.nl/restaurants/Zoek+een+restaurant/
Bellen naar de Mac met kerst, wat ben je dan voor pauperquote:Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef Yannick567 het volgende:
Verschilt. Meeste zijn 1e kerstdag dicht, sommige ook op 2e kerstdag. Heb best veel telefoontjes gehad vandaag. 'Zijn jullie open vandaag?'
Werken tot 18:00, geopend tot 17:00. Dan nog een drankje doen met sluitploeg in de lobby, en dan op huis aanquote:Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef HBzonderkaas het volgende:
kom er net achter dat ik op 31december sluit heb..
doen jullie nog wat met oud en nieuw? of moeten jullie ook werken?
Das lullig zeg.... misschien was ie uitverkocht. Gelukkig ging je voor andere zaken anders ging ik me zorgen makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Len93 het volgende:
Vandaag 120km gereden naar Duitsland voor een Big Tasty, is ie daar ook uit het assortiment - nou ja, in Isseltburg - verder is mijn Duits niet bepaald van topniveau dus ik kreeg niet helemaal door wat ze te lullen had over de intercom, wellicht was ie alleen daar d'ruit - het staat namelijk nog wel op de website.
Tevens ging ik niet alleen voor de Big Tasty, had ook andere zaken.
Die krengen zijn goddelijk, gelukkig twee weken terug ook in Duitsland en er toen wel twee gehaald - net op 't laatst, blijkt. :pquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Das lullig zeg.... misschien was ie uitverkocht. Gelukkig ging je voor andere zaken anders ging ik me zorgen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |