Gisteren in hetzelfde programma als de shemale zaten ook van die figuren, die hadden de Ghostbusters gebeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat soort figuren moeten toch in een inrichting?
Dat is lekkere harde vuige rock n rollquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Ze hebben wel allemaal HEEEL veel haar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Spike vind ik wel echt een autentieke rocker.
Ik hoor het, ik zit te headbangen hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is lekkere harde vuige rock n roll
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Spike vind ik wel echt een autentieke rocker.
huisvader?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Wat zou er van Tim Akkerman geworden zijn?
Die doet nog steeds pogingen live zuiver te zingen. Volgens mij is die gozer er dus echt gewoon uitgepleurd en hebben ze het op eruit stappen gehouden om het minder pijnlijk te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Die zal wel in een Di-Rect-coverbandje zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Die stond hier laatst voor de Aldi zijn greatest hits te spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Hoe lang zou het duren voor hij depressief een eind aan z'n leven maakt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Felagund het volgende:
Wilde Tim niet de nieuwe Nick Drake worden?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stond hier laatst voor de Aldi zijn greatest hits te spelen.
Hmm.. Volgens mij niet.. ff wachten op uitzendinggemistquote:
Ha, hoe kom je daar nu bij? Tim kon juist helemaal niet zingen en heeft niet half het bereik als die nieuwe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef King_Merc het volgende:
die zanger is waardeloos, was ook een afgang bij de tt nacht 2 jaar terug
(de oude vond ik beter 0
Te veel op FOK! gekeken misschien, hier weet ook niemand hoe en wanneer je emoticons moet gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan staat je leven stil, zegt ie met een smile...
Ik vind hem wel sympathiek, hij kan het ook rustig uitleggen.quote:
Ik ook. Die deugtquote:
Beetje heel erg extreem druk soms.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ken zijn shows niet, maar ik vind het wel een sympathieke vent. Beetje druk, maar niet irritant druk.
Dan was het meer als time-out bedoeld, anders waren ze nu wel dood geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Wel apart dat hij en Chabot opeens een tumor hebben, de twee drukste figuren van de Nederlandse tv. Alsof de Here ze ook zat was.
Dat bedoel ik. Leuke vent. Zelfrelativerend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:12 schreef Specularium het volgende:
Voor een te druk iemand kan ik hem erg goed uitstaan.
Bij lang na geen Pierre Wind..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ken zijn shows niet, maar ik vind het wel een sympathieke vent. Beetje druk, maar niet irritant druk.
De geslaagde variant van Bert Visser.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Beetje heel erg extreem druk soms.
DIE kan ik dus echt niet uitstaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
De geslaagde variant van Bert Visser.
Die had net Simon Vinkenoog op de koffie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Wel apart dat hij en Chabot opeens een tumor hebben, de twee drukste figuren van de Nederlandse tv. Alsof de Here ze ook zat was.
Hem heb je ook nog ja, MOET JE DIT ZIEN DIT IS ECHT LEUK... Bert Visser in een duivelspakje leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die woont hier om de hoek , zag hem dit weekend nog fietsenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, al ken ik die niet in deze.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik deel de mening van Johan D. in deze
Nicequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die woont hier om de hoek , zag hem dit weekend nog fietsen
Ik ook niet. Maar Jochem heeft prima shows.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
DIE kan ik dus echt niet uitstaan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
DIE kan ik dus echt niet uitstaan.
Kan je in China groot mee worden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs heeft wel een hele aardige Paul van Vliet-imitatie in huis, helemaal niks mis mee.
Een goedaardige tumor wordt volgens mij geen kanker genoemd. Wanneer iets goedaardig is weet ik vervolgens niet. Misschien als je er niet dood aan gaat of zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:27 schreef Ties02 het volgende:
een tumor is dus niet altijd kanker? (excuses voor mijn ontwetendheid)
Klopt, maar het groeit wel en kan dan uiteraard gevaarlijk worden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:27 schreef Ties02 het volgende:
een tumor is dus niet altijd kanker? (excuses voor mijn ontwetendheid)
Kanker verwoest cellen geloof ik, dat is bij een tumor niet altijd zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een goedaardige tumor wordt volgens mij geen kanker genoemd. Wanneer iets goedaardig is weet ik vervolgens niet. Misschien als je er niet dood aan gaat of zo.
quote:We spreken pas echt van een kanker in het geval van de kwaadaardige (of maligne) tumoren. Deze zijn, in tegenstelling tot goedaardige (of benigne) tumoren, in staat om het orgaan waarin ze zijn ontstaan te vernietigen en niet enkel te beschadigen.
Zo is het ook begonnen met het ontstaan van Dries van Agtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef Specularium het volgende:
Een wrat is ook een goedaardig gezwel.
En Dries Roelvink.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo is het ook begonnen met het ontstaan van Dries van Agt
Jan is er echt te vaakquote:KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van 27 oktober zijn o.a.: Wilfried de Jong en Jan Mulder. Muziek is er van Chagall en tafelheer is Beau van Erven Dorens. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Zal wel over zijn ergernissen gaan van afgelopen maand, dat vind ik eigenlijk wel leuk.quote:
Dat verwacht ik ook en maakt het nog een beetje goed/beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Zal wel over zijn ergernissen gaan van afgelopen maand, dat vind ik eigenlijk wel leuk.
Arie natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:27 schreef Specularium het volgende:
Vraag uit de TT kan maar lastig beantwoordt worden.
Maakt hij de laatste tijd nog programma's dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:09 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Beau het over zijn laatste flop gaan hebben?
Nou ja, een flop met Beau heeft eigenlijk al geen nieuwswaarde meer, maar toch.
Ja, iets met het Beste Idee van Nederland geloof ik. Kijken soms wel 300.000 mensen naar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maakt hij de laatste tijd nog programma's dan?
Ze mag de vergetelheid wel weer in zo langzamerhand. Nou ja, Tokkies hoor je ook niemand meer over.quote:
Ja, zo klonk het inderdaad even. Pfieuw.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
Daarnet dacht ik dat hij Barbara Barend zei, wat een opluchting te zien dat die er niet zit.
Dat zag ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, zo klonk het inderdaad even. Pfieuw.
Zou Matthijs haar al gedaan hebben of doet-ie haar straks?quote:
Gekkenhuis hier, typen, kijken, koffie.quote:
Jan Mulder gaat haar straks naar de grond trekkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou Matthijs haar al gedaan hebben of doet-ie haar straks?
Ja, idd, en maar zeiken dat vrouwen niet op tv willen komen, nee als je altijd zulke opmerkingen maakt. Die had hij nooit gemaakt als een mannelijke gast naar een tafeldame had gekeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:38 schreef Felagund het volgende:
Wat een rare opmerking van Van Nieuwkerk.
Hij heeft iets griezeligs. Maar heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen als ik Fritsma zie en hoor praten.
Ja, uiteindelijk heeft hij gelijk. Maar een beetje medemenselijkheid uitstralen mag wel. Ieder normaal mens zou buikpijn krijgen van zo'n beslissing, behalve hij en zijn clubje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Hij heeft iets griezeligs. Maar heeft wel gelijk.
Klinkt iig wel helemaal VPRO.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me een beetje een rommelig programma worden.
Ze hebben wel een ander intromuziekje.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:54 schreef Strani het volgende:
Arrogante houding van Mat en Wil, dat iedereen hun lievelingszangers moet kennen.
Alsof je een ei een kip ziet leggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:55 schreef DrDurden het volgende:
Beau gaat iemand anders even uitleggen hoe een programma gemaakt dient te worden.
Denk dat Andries Knevel er nog eerder zou gaan liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Alsof Matthijs er wel was gaan liggen.
Verona van der Leur. Ex-turnster.quote:
Oh die is toch veroordeeld voor afpersing?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verona van den Leur. Ex-turnster.
Beeld --> NSFW http://bloggers.nl/sosorro/305330/quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verona van der Leur. Ex-turnster.
Sterretjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Beeld --> NSFW http://bloggers.nl/sosorro/305330/
Beetje ordinair.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Beeld --> NSFW http://bloggers.nl/sosorro/305330/
Ik ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:02 schreef Strani het volgende:
Eerste keer dat ik moet lachen om Gordon!
Ik ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:02 schreef Strani het volgende:
Eerste keer dat ik moet lachen om Gordon!
Zo zonde dat Talpa nooit de kans kreeg die het wel verdiende.quote:
Hij tikte iemand aan de andere kant op zn schouder, zodat ie de andere kant opkeekquote:
De wedstrijden bij Talpaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo zonde dat Talpa nooit de kans kreeg die het wel verdiende.
Ok, thnx.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hij tikte iemand aan de andere kant op zn schouder, zodat ie de andere kant opkeek
Mwa. Alleen voetbal was goed. Voor de rest mis ik het voor geen meter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo zonde dat Talpa nooit de kans kreeg die het wel verdiende.
Geen kwaad woord over Metallica, he?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef Modus het volgende:
Metalboeren die elke melodie mee ooo-hoo-hoooën bij een concert..
quote:
Zelfs die video is in betere kwaliteit.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef Buitendam het volgende:
Overal dubstep in, tegenwoordig. De hype mag nu wel weer voorbij zijn.
Meeeensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef Buitendam het volgende:
Overal dubstep in, tegenwoordig. De hype mag nu wel weer voorbij zijn.
De wedstrijden was een goed programmaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De wedstrijden bij Talpa
Analyse na de samenvattingen
Hij pakt 'm!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Als Jan over Mauro gaat neuzelen mag-ie van mij de OpenDeurAward.
Klopt. Toen ze nog goed waren...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Geen kwaad woord over Metallica, he?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:12 schreef Buitendam het volgende:
Hij is weer aan het toneelspelen, hoor!
Met valse nummerplaten toch wel mag ik hopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ach ja, we rijden allemaal wel eens weg zonder te betalen toch? Overkomt me zeker 3 keer per week.
Van Speijk was ook tofquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa. Alleen voetbal was goed. Voor de rest mis ik het voor geen meter.
Nee, ik doe steeds even een excuusbriefje. Nooit een probleem.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef UncleDolan het volgende:
Met valse nummerplaten toch wel mag ik hopen
En de Slimste was ook nog wel aardig. Het haalde het niet bij de Belgische versie, maar het was beter dan later bij RTL.quote:
Zeker, maar ook weer een open deur. Lekker makkelijk scoren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef Strani het volgende:
Over Gadaffi heeft Jan gewoon meer dan gelijk.
Goeie tip.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik doe steeds even een excuusbriefje. Nooit een probleem.
Maar open deuren zijn er om doorheen gelopen te wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zeker, maar ook weer een open deur. Lekker makkelijk scoren.
Dit is mijn ergernis.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is er altijd wel eentje die hapt.
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:22 schreef Strani het volgende:
Ohh De Grote Bijbelquiz begint op NED2, ik neem aan dat ik jullie zo allemaal in dat topic zie
Hoe deed Marijke Helwegen het ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:22 schreef Strani het volgende:
Ohh De Grote Bijbelquiz begint op NED2, ik neem aan dat ik jullie zo allemaal in dat topic zie
Oh verdorie, ik had echt moeten kijken, ik wist niet dat er vragen over zouden komen.quote:
quote:Te gast in de media-uitzending van vrijdag 28 oktober zijn: Sonja Barend, Erica Terpstra en Ewout Genemans. Muziek is er van Chef'Special en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
quote:Mark
Fri 28 Oct 2011 om 14:47
Matthijs tegen die vrouw over de euro-top: “kunt u dat eens aan Beau uitleggen”. Hij bedoelt: “” ik snap er geen hol van”. @DWDD
Ewout vind ik wel tof.quote:
Hij deed het redelijk goed, in tegenstelling tot die pedante graftak van een Mies Bouwman.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani is blij dat Karina er ook is
Nee, ze lezen hem verhaaltjes voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Karina het volgende:
Naar bed geweest, houdt dat in dat hij ook seks heeft gehad met ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |