Gisteren in hetzelfde programma als de shemale zaten ook van die figuren, die hadden de Ghostbusters gebeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat soort figuren moeten toch in een inrichting?
Dat is lekkere harde vuige rock n rollquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Ze hebben wel allemaal HEEEL veel haar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Spike vind ik wel echt een autentieke rocker.
Ik hoor het, ik zit te headbangen hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is lekkere harde vuige rock n roll
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Spike vind ik wel echt een autentieke rocker.
huisvader?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Wat zou er van Tim Akkerman geworden zijn?
Die doet nog steeds pogingen live zuiver te zingen. Volgens mij is die gozer er dus echt gewoon uitgepleurd en hebben ze het op eruit stappen gehouden om het minder pijnlijk te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Die zal wel in een Di-Rect-coverbandje zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Die stond hier laatst voor de Aldi zijn greatest hits te spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Hoe lang zou het duren voor hij depressief een eind aan z'n leven maakt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Felagund het volgende:
Wilde Tim niet de nieuwe Nick Drake worden?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stond hier laatst voor de Aldi zijn greatest hits te spelen.
Hmm.. Volgens mij niet.. ff wachten op uitzendinggemistquote:
Ha, hoe kom je daar nu bij? Tim kon juist helemaal niet zingen en heeft niet half het bereik als die nieuwe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef King_Merc het volgende:
die zanger is waardeloos, was ook een afgang bij de tt nacht 2 jaar terug
(de oude vond ik beter 0
Te veel op FOK! gekeken misschien, hier weet ook niemand hoe en wanneer je emoticons moet gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan staat je leven stil, zegt ie met een smile...
Ik vind hem wel sympathiek, hij kan het ook rustig uitleggen.quote:
Ik ook. Die deugtquote:
Beetje heel erg extreem druk soms.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ken zijn shows niet, maar ik vind het wel een sympathieke vent. Beetje druk, maar niet irritant druk.
Dan was het meer als time-out bedoeld, anders waren ze nu wel dood geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Wel apart dat hij en Chabot opeens een tumor hebben, de twee drukste figuren van de Nederlandse tv. Alsof de Here ze ook zat was.
Dat bedoel ik. Leuke vent. Zelfrelativerend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:12 schreef Specularium het volgende:
Voor een te druk iemand kan ik hem erg goed uitstaan.
Bij lang na geen Pierre Wind..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ken zijn shows niet, maar ik vind het wel een sympathieke vent. Beetje druk, maar niet irritant druk.
De geslaagde variant van Bert Visser.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Beetje heel erg extreem druk soms.
DIE kan ik dus echt niet uitstaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
De geslaagde variant van Bert Visser.
Die had net Simon Vinkenoog op de koffie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Wel apart dat hij en Chabot opeens een tumor hebben, de twee drukste figuren van de Nederlandse tv. Alsof de Here ze ook zat was.
Hem heb je ook nog ja, MOET JE DIT ZIEN DIT IS ECHT LEUK... Bert Visser in een duivelspakje leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die woont hier om de hoek , zag hem dit weekend nog fietsenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, al ken ik die niet in deze.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik deel de mening van Johan D. in deze
Nicequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die woont hier om de hoek , zag hem dit weekend nog fietsen
Ik ook niet. Maar Jochem heeft prima shows.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
DIE kan ik dus echt niet uitstaan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
DIE kan ik dus echt niet uitstaan.
Kan je in China groot mee worden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs heeft wel een hele aardige Paul van Vliet-imitatie in huis, helemaal niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |