Gisteren in hetzelfde programma als de shemale zaten ook van die figuren, die hadden de Ghostbusters gebeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat soort figuren moeten toch in een inrichting?
Dat is lekkere harde vuige rock n rollquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Ze hebben wel allemaal HEEEL veel haar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Spike vind ik wel echt een autentieke rocker.
Ik hoor het, ik zit te headbangen hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is lekkere harde vuige rock n roll
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Spike vind ik wel echt een autentieke rocker.
huisvader?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Wat zou er van Tim Akkerman geworden zijn?
Die doet nog steeds pogingen live zuiver te zingen. Volgens mij is die gozer er dus echt gewoon uitgepleurd en hebben ze het op eruit stappen gehouden om het minder pijnlijk te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Die zal wel in een Di-Rect-coverbandje zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Die stond hier laatst voor de Aldi zijn greatest hits te spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Hoe lang zou het duren voor hij depressief een eind aan z'n leven maakt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Felagund het volgende:
Wilde Tim niet de nieuwe Nick Drake worden?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stond hier laatst voor de Aldi zijn greatest hits te spelen.
Hmm.. Volgens mij niet.. ff wachten op uitzendinggemistquote:
Ha, hoe kom je daar nu bij? Tim kon juist helemaal niet zingen en heeft niet half het bereik als die nieuwe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef King_Merc het volgende:
die zanger is waardeloos, was ook een afgang bij de tt nacht 2 jaar terug
(de oude vond ik beter 0
Te veel op FOK! gekeken misschien, hier weet ook niemand hoe en wanneer je emoticons moet gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan staat je leven stil, zegt ie met een smile...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |