quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk dat ze jou eerder uitwoont
Hij is wel in vorm vandaag.quote:
Godzijdank dat we Willem daarvoor hebben.quote:
http://www.joop.nl/41/?tx(...)f2798529a645f5f5eac3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd.
Wat was er eigenlijk met de Lucky van gister? Heb het gemist.
Hij heeft gewoon gelijk! Holleeder die jankt over imagoschade? Lachwekkend zeg!!quote:
Waar slaat het opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/41/?tx(...)f2798529a645f5f5eac3
androgyne advocaat: "zo hebben WIJ dat niet gezegd"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk! Holleeder die jankt over imagoschade? Lachwekkend zeg!!
Precies.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk! Holleeder die jankt over imagoschade? Lachwekkend zeg!!
Maar straks kan hij nooit meer op zijn Vespa door Amsterdam.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Geenszins.quote:
Wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Tism het volgende:
Morgen een optreedje van Automatic Sam bij DWDD..
Ze hadden Holleeder destijds moeten veroordelen tot gevangenisstraf en straffeloos verfilmd worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef Poppenkastpop het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Holleeder staat natuurlijk wel degelijk in zijn recht. Ook al is het een crimineel. Die houtje touwtje logica van Matthijs dat je dan geen imagoschade meer kan oplopen slaat nergens op.
achja er zijn zoveel sleutelromans, en films waar ze bekenden dingen laten doen die ze niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef Poppenkastpop het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Holleeder staat natuurlijk wel degelijk in zijn recht. Ook al is het een crimineel. Die houtje touwtje logica van Matthijs dat je dan geen imagoschade meer kan oplopen slaat nergens op.
Automatic Sam, één van de beste bandjes die Nederland momenteel rijk is..quote:
Pas maar op dat hij jouw lansje niet breekt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef danos het volgende:
Ik wil overigens nog wel een lansje breken voor de imagoschade die de advocatuur door dit soort zaken op loopt..
Hoezo, die advocaten doen gewoon hun werk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef danos het volgende:
Ik wil overigens nog wel een lansje breken voor de imagoschade die de advocatuur door dit soort zaken op loopt..
De politie lijdt geen imagoschade door het schrijven van bonnen voor fietsen met kapot achterlicht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:43 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Hoezo, die advocaten doen gewoon hun werk.
twitter:
twitter:Lucky_TV twitterde op donderdag 20-10-2011 om 20:30:12LuckyTV Video: Allerlaatste keer Gadhafi • http://t.co/knkm1Uey #LuckyTV reageer retweet
Niet echt een goede vergelijking. Een advocaat probeert gewoon het onderste uit de kan te halen voor z'n cliënt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef danos het volgende:
[..]
De politie lijdt geen imagoschade door het schrijven van bonnen voor fietsen met kapot achterlicht?
Dat is het bij mij denk ik ook dat je de climax 5 min van te voren al aan hoort komen, en dat hij dan ook echt komt. Nooit eens een verrassing in de muziek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Poppenkastpop het volgende:
ik begrijp die trance wereld ook nooit zo. klinkt in mijn oren allemaal 1 pot nat.
Denk dat de reden van zijn aanwezigheid ook meer gaat om het 'fenomeen Tiesto' dan om muzikale inhoud.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
nu is dat tiësto programma erop ben ik nou de enige of zijn er zoveel interessantere elektronische artiesten, heb de man een paar keer live mogen aanschouwen en vond het vrij saai
tevens heeft hij het nooit over muziek maar alleen maar over feestjes in miami...
Dit gaat niet meer over DWDD sorry maar er is geen tiesto docu topic en het sloot wel aan bij die andere 4 djsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat de reden van zijn aanwezigheid ook meer gaat om het 'fenomeen Tiesto' dan om muzikale inhoud.
Ja..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
haha is dat nou sunchaser in die docu
Trance is na hardcore/hardstyle toch de meest inspiratieloze muziek die je kunt maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij zei zowaar iets over muziek... het gaat erom dat de nieuwe plaat toch kwa energie over de vorige heen gaat<-- dat is gelijk de ziekte van de trance muziek alles gaat geleidelijk en smooth
en dat noemt hij dan 'durf'
Matthijs en 80% van de onderwerpen bedoel je. Zijn interesse is best wel breed, maar zijn kennis is heel beperkt. En voorbereiden doet hij zelden echt goed. Zijn enthousiasme red hem er vaak uit. Maar heel vaak draait hij juist zelf de nek van één interessante discussie om.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die TT![]()
![]()
En Mattijs en danceBereid je dan ff voor of zo, of laat Giel het doen
Trance is tegenwoordig kut. 1998-2004 trance is pas goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij zei zowaar iets over muziek... het gaat erom dat de nieuwe plaat toch kwa energie over de vorige heen gaat<-- dat is gelijk de ziekte van de trance muziek alles gaat geleidelijk en smooth
en dat noemt hij dan 'durf'
Er was eens een jongen uit bredaquote:
Echt he? Wat zet die man zich elke keer weer voor lul, net als met z'n 'Endrowiet'.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die TT![]()
![]()
En Mattijs en danceBereid je dan ff voor of zo, of laat Giel het doen
Vooral omdat android een normaal engels woord dat al iig sinds 1880 in gebruik is : http://en.wikipedia.org/wiki/Android_%28robot%29 ik denk dat mathijs nooit science fiction heeft gelezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt he? Wat zet die man zich elke keer weer voor lul, net als met z'n 'Endrowiet'.
Hoewel hij oud is natuurlijk, dan mag het. Maar een goede presentator bereidt zich voor.
Weer over die Heineken film.quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 21 oktober zijn: Damiaan Denys, Pieter Jan Hagens en oud-kandidaten van 'Wie is de Mol', Frénk van der Linden en Peter R. De Vries. Muziek is er van Automatic Sam en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Hoezo gisteren geen Lucky? Was hij niet uitgezonden? Op de site staat bij de hele aflevering wel een nieuwe Lucky (of was het een oude?)quote:
Televizierring.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie is de mol candidaten gaat dat alweer beginnen dan?
ah okay ...quote:
Natuurlijk, Peter heeft hem inmiddels gezien, en de hele film is ongetwijfeld compleet op zijn boek gebaseerd.quote:
Ik vraag me wel eens af wat hij in zijn vrije tijd doet. Ik zie hem echt niet naar zo'n GijsScholtenAsschatspeeltHamlet-toneelstuk gaan, musea ook niet, concerten alleen als Leo Blokhuis hem meesleeptquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Redefine het volgende:
Matthijs en 80% van de onderwerpen bedoel je. Zijn interesse is best wel breed, maar zijn kennis is heel beperkt. En voorbereiden doet hij zelden echt goed. Zijn enthousiasme red hem er vaak uit. Maar heel vaak draait hij juist zelf de nek van één interessante discussie om.
quote:Holleeder verliest zaak tegen IDTV
` Willem Holleeder heeft het kort
geding tegen de producent van de film
De Heineken Ontvoering,verloren.Hij had
geëist dat de film werd verboden omdat
producent IDTV volgens hem feiten en
fictie zodanig heeft vermengd,dat de
kijker dat niet uit elkaar kan houden.
Holleeder,een van de ontvoerders van
Heineken,meent dat hij ten onrechte
wordt neergezet als meedogenloze boef,
sadist en een psychopaat.
Holleeder komt als personage niet in de
film voor.De makers hebben zijn persoon
naar eigen zeggen om artistieke redenen
laten versmelten met mede-ontvoerder
Martin Erkamps tot het personage Rem.
Hij kijkt volgens mij wel vrij veel sport. Vertelde die zelf eens dat hij op de dagen van uitzending een beetje door het Vondelpark fietst en eind van de middag eens aanschuift bij de redactie. Wat ook mede verklaart, waarom zijn voorbereiding minimaal is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat hij in zijn vrije tijd doet. Ik zie hem echt niet naar zo'n GijsScholtenAsschatspeeltHamlet-toneelstuk gaan, musea ook niet, concerten alleen als Leo Blokhuis hem meesleept. Boeken lezen ws, veel ook, kranten natuurlijk en verder een beetje bier drinken met collegajournalisten en linkse medegrachtengordelaars.
Laffing out loudquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:52 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Natuurlijk, Peter heeft hem inmiddels gezien, en de hele film is ongetwijfeld compleet op zijn boek gebaseerd.
Als ze het de laatste jaren over Wie is de mol? hadden, ging het altijd over de edities met bners en kwamen er alleen maar bners aan het woord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Zoals het er staat 'Wie is de Mol', Frénk van der Linden en Peter R. De Vries" leek het net alsof Peter R. de Vries een oud kandidaat van Wie is de Mol was, ik kon het me al niet herinneren.
Ik hoop op George dan
Totaal geen interesse in die film en dit soort rechtszaakjes en dwdd-itempjes helpen er ook totaal niet aan mee. Rot op met die schijtfilm.quote:
Dat vindt ik sowieso jammer van WIDM en ook van ER trouwens, dat er zonodig BN'ers (die ik trouwens meestal niet eens ken) mee moeten doen. De onbekenden waren veel leuker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze het de laatste jaren over Wie is de mol? hadden, ging het altijd over de edities met bners en kwamen er alleen maar bners aan het woord.
Lijkt mij dus sterk dat het nu opeens anders zou zijn. Wat jammer is, want je zou juist die anderen weer eens aan het woord willen hebben.
Wat is het verschil als je ze toch niet kentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vindt ik sowieso jammer van WIDM en ook van ER trouwens, dat er zonodig BN'ers (die ik trouwens meestal niet eens ken) mee moeten doen. De onbekenden waren veel leuker.
Het verschil is dat de onbekenden veel fanatieker waren en minder snel opgaven (dat is dan voornamelijk bij ER) en er zaten er altijd wel een paar bij die ik wel kendequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Wat is het verschil als je ze toch niet kent
Dit is idd wel heel triestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
IHVH meest humoristische programmawat een lol zeg.
Echt, he. VI is humor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
Is VI natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
Tsja, dan ben je eigenlijk al klaar met zo'n onderzoek, he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik snap um.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef DrDurden het volgende:
Er is ook snoep naar Marc-Marie vernoemd.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef DrDurden het volgende:
Er is ook snoep naar Marc-Marie vernoemd.
Avroquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef Elusive het volgende:
wie is de mol is zeker van de vara of niet ?
Nee, van de AVRO. Jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef Elusive het volgende:
wie is de mol is zeker van de vara of niet ?
Maar tegen VI en TVOH geef ik ze weinig kans.quote:
Kopspijkersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:38 schreef Specularium het volgende:
Toen betekende Kopspijkers nog iets.
Dat dus, allebei nooit gekeken, tenminste, niet langer dan 1 minuut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Gooische vrouwen en de TV Kantine.
Ja daarom wint Zeh Voice ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Gooische vrouwen en de TV Kantine.
Was toen niet eens begonnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:38 schreef DrDentz het volgende:
waarom is Ushi and the Family niet genomineerd
Maar wel allemaal mannen en die tellen natuurlijk dubbel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mol 1,5-2 miljoen kijkers
Voice 3 miljoen + kijkers
VI 600.000-900.000 kijkers
Daar vond ik ook geen moer aan. Ellen kun je tegenwoordig bewonderen in GTST (wat ik overigens ook niet volg, 5 min. per week hooguit).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Specularium het volgende:
Vrienden voor het leven zei hij. Ik moest ineens aan Eddie en Ellen denken.
Toptv zoals je dat nog weinig ziet.
GTST stierf een klein beetje met Frits.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar vond ik ook geen moer aan. Ellen kun je tegenwoordig bewonderen in GTST (wat ik overigens ook niet volg, 5 min. per week hooguit).
En ze zitten achter Operation Repo terwijl die andere programma's achter de finale Nederland - Spanje zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wel allemaal mannen en die tellen natuurlijk dubbel.
Ik heb het nooit gevolgd en weet niet eens wie Frits is! De enige naam die ik weet is Arnie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
GTST stierf een klein beetje met Frits.
Logisch toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap niet, als ze hier zitten gaan in een keer meer mensen stemmen op hun
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk kan WITM op deze manier wat stemmen van TVOH afpakken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van WIDM gezien.
Verdeel en heers!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk kan WITM op deze manier wat stemmen van TVOH afpakken.
Ik niet van VI of VOHquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van WIDM gezien.
Georgequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef BobW het volgende:
George ook in de studio. (alleen voor echte WIDM-kenners)
Frits was toch ook wel legendarisch hoor, en had de meest epische dood van allemaal. Geëlectrocuteerd in een badkuip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gevolgd en weet niet eens wie Frits is! De enige naam die ik weet is Arnie.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze die Johan Derksen kloon daarheen sturen.
die verdomde mevrouw helmink was daar toch verantwoordelijk voor?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Frits was toch ook wel legendarisch hoor, en had de meest epische dood van allemaal. Geëlectrocuteerd in een badkuip.
Voor jullie is er een ander topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze voelen zich wel heel goed hé, Wie is de Mol![]()
VI!
Ja nee, gelukkig zijn ze bij VI allemaal harstikke bescheidenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze voelen zich wel heel goed hé, Wie is de Mol![]()
VI!
Ja. Vi wil hem niet eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee, gelukkig zijn ze bij VI allemaal harstikke bescheiden
Die kennen wel zelfspot, ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee, gelukkig zijn ze bij VI allemaal harstikke bescheiden
Doorgestoken kaart is de realiteit nu. Dus het klopt gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef Elusive het volgende:
sowieso, "reality TV"
allemaal doorgestoken kaart
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik meld me hier even.
Stem allen op VI.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik meld me hier even.
Stem allen op VI.
Ik ben niet alleenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
Zoals gewoonlijk ken ik al die BN'ers niet.
Ja, beetje sneu. Er is zelfs geen knipoog of zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef GGMM het volgende:
Beschamend dit. Zo triest om op te roepen om voor jou te stemmen.
Mr Plakhaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Elusive het volgende:
die kooiemans zal 'm wel weer winnen, vieze gladjanus![]()
En Maarten en Hadewichquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen. Ken alleen Dio en Marit.
De "grappige" Jeroen van Koningsbrugge zal wel winnen en dan komt hij met een guitige speech met veel grapjes. Dat wordt lachen, gieren, brullenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Elusive het volgende:
die kooiemans zal 'm wel weer winnen, vieze gladjanus![]()
Eh nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik meld me hier even.
Stem allen op VI.
Volgens mij ken ik alleen Marit (waarvan weet ik niet meer) Dio ken ik ook niet eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen. Ken alleen Dio en Marit.
Nog een Blackberry storing en de buit is binnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef Stiggie het volgende:
600.000 mannen van VI vs. 3 Miljoen The Voice kijkers bestaande uit pubermeisjes...................
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Nog een Blackberry storing en de buit is binnen
In dit geval wel waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:49 schreef Strani het volgende:
Zou het gemeen zijn om 'je hebt gewoon gelijk hoor meid' te zeggen tegen zo iemand die zichzelf heel lelijk vindt?
Het valt mee maar dat accent zou eigenlijk niet moeten mogen in het openbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat ze echt heel lelijk zou zijn.
Schijnt dat je met een facebook of twitter account kan stemmen, dan maak ik wel even 20 accounts aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef Stiggie het volgende:
600.000 mannen van VI vs. 3 Miljoen The Voice kijkers bestaande uit pubermeisjes...................
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik dacht hoopte dat ze echt heel lelijk zou zijn.
Jij zou der doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef UncleDolan het volgende:
Niet mijn type, maar geen lelijke meid
Maar je zou dr doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef UncleDolan het volgende:
Niet mijn type, maar geen lelijke meid
NU ga ik er nog op letten ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
lijkt wel of die neus doorloopt in haar wenkbrouwen
UncleDolan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef Eenskijken het volgende:
even eerlijk: wie zou haar doen? iedere gezonde jongen toch
quote:
Idd, beetje vreemde neus/wenkbrauwen. Zal wel door de plastische chirurgie komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
lijkt wel of die neus doorloopt in haar wenkbrouwen
Genee wil hem maar al te graag, alleen Johán niet. En ook VI heeft ook gewoon reclame voor zichzelf gemaakt. Niks mis mee, schei toch uit.quote:
Ah op die manier. Dan was ze niet in dit programma geweest denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee ik hoopte het, dat zou nog wel humor geweest zijn.
Ze heeft de Marijke Helwegen-lookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Idd, beetje vreemde neus/wenkbrauwen. Zal wel door de plastische chirurgie komen.
Doe liever iets in haar mond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zou wel meer dan alleen veren in haar reet willen steken.
Onderzoek op een groep van 50 mensen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Confetti het volgende:
1-2% van de bevolking..right![]()
Hoe komen ze toch aan dit soort cijfers?
dat is toch het eerste wat een man doet zodra hij een vrouw ziet ? door haar kleren kijken en een geef-baar-heid cijfer gevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
Mooi trouwens, een heel item over een vervelende psychologische ziekte en hier zitten we allemaal alleen maar te discussiëren over of ze inderdaad lelijk is of niet.
Moet hij weer door de modder gesleurd worden omdat een paar zeikwijven zichzelf terecht lelijk vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef Eenskijken het volgende:
michael jackson misbruiken voor dit item. rip, geweldige zanger
hij had toch een hekel aan z'n grote neus ofzo, daar werd hij altijd om gepest door z'n broertjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Bij Michael was het andersom, die vond dat hij knap was, maar wilde lelijk zijn.
Helaas werd hij door al die operaties alleen maar lelijker en niet mooier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef Elusive het volgende:
[..]
hij had toch een hekel aan z'n grote neus ofzo, daar werd hij altijd om gepest door z'n broertjes
Wilde hij niet vooral blank zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Bij Michael was het andersom, die vond dat hij knap was, maar wilde lelijk zijn.
De klappen van zijn vader waren genadeloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef Elusive het volgende:
[..]
hij had toch een hekel aan z'n grote neus ofzo, daar werd hij altijd om gepest door z'n broertjes
ja, maar alleen omdat hij een pigment ziekte had ofzo, waardoor hij er als een zebra uit kwam te zienquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:59 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom schiet die neger op die apen?
De hele week herhalen ze al die zapservice. Vroeger was het nog andersom.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
Zapservice eerder deze week... kom op VARA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |