quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk dat ze jou eerder uitwoont
Hij is wel in vorm vandaag.quote:
Godzijdank dat we Willem daarvoor hebben.quote:
http://www.joop.nl/41/?tx(...)f2798529a645f5f5eac3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd.
Wat was er eigenlijk met de Lucky van gister? Heb het gemist.
Hij heeft gewoon gelijk! Holleeder die jankt over imagoschade? Lachwekkend zeg!!quote:
Waar slaat het opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/41/?tx(...)f2798529a645f5f5eac3
androgyne advocaat: "zo hebben WIJ dat niet gezegd"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk! Holleeder die jankt over imagoschade? Lachwekkend zeg!!
Precies.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk! Holleeder die jankt over imagoschade? Lachwekkend zeg!!
Maar straks kan hij nooit meer op zijn Vespa door Amsterdam.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Geenszins.quote:
Wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Tism het volgende:
Morgen een optreedje van Automatic Sam bij DWDD..
Ze hadden Holleeder destijds moeten veroordelen tot gevangenisstraf en straffeloos verfilmd worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef Poppenkastpop het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Holleeder staat natuurlijk wel degelijk in zijn recht. Ook al is het een crimineel. Die houtje touwtje logica van Matthijs dat je dan geen imagoschade meer kan oplopen slaat nergens op.
achja er zijn zoveel sleutelromans, en films waar ze bekenden dingen laten doen die ze niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef Poppenkastpop het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Holleeder staat natuurlijk wel degelijk in zijn recht. Ook al is het een crimineel. Die houtje touwtje logica van Matthijs dat je dan geen imagoschade meer kan oplopen slaat nergens op.
Automatic Sam, één van de beste bandjes die Nederland momenteel rijk is..quote:
Pas maar op dat hij jouw lansje niet breekt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef danos het volgende:
Ik wil overigens nog wel een lansje breken voor de imagoschade die de advocatuur door dit soort zaken op loopt..
Hoezo, die advocaten doen gewoon hun werk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef danos het volgende:
Ik wil overigens nog wel een lansje breken voor de imagoschade die de advocatuur door dit soort zaken op loopt..
De politie lijdt geen imagoschade door het schrijven van bonnen voor fietsen met kapot achterlicht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:43 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Hoezo, die advocaten doen gewoon hun werk.
twitter:
twitter:Lucky_TV twitterde op donderdag 20-10-2011 om 20:30:12LuckyTV Video: Allerlaatste keer Gadhafi • http://t.co/knkm1Uey #LuckyTV reageer retweet
Niet echt een goede vergelijking. Een advocaat probeert gewoon het onderste uit de kan te halen voor z'n cliënt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef danos het volgende:
[..]
De politie lijdt geen imagoschade door het schrijven van bonnen voor fietsen met kapot achterlicht?
Dat is het bij mij denk ik ook dat je de climax 5 min van te voren al aan hoort komen, en dat hij dan ook echt komt. Nooit eens een verrassing in de muziek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Poppenkastpop het volgende:
ik begrijp die trance wereld ook nooit zo. klinkt in mijn oren allemaal 1 pot nat.
Denk dat de reden van zijn aanwezigheid ook meer gaat om het 'fenomeen Tiesto' dan om muzikale inhoud.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
nu is dat tiësto programma erop ben ik nou de enige of zijn er zoveel interessantere elektronische artiesten, heb de man een paar keer live mogen aanschouwen en vond het vrij saai
tevens heeft hij het nooit over muziek maar alleen maar over feestjes in miami...
Dit gaat niet meer over DWDD sorry maar er is geen tiesto docu topic en het sloot wel aan bij die andere 4 djsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat de reden van zijn aanwezigheid ook meer gaat om het 'fenomeen Tiesto' dan om muzikale inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |